Šį savaitgalį važinėdamas padariau "atradimą":
važiuojant su gabaritinėmis šviesomis, priklausomai nuo to, prie kokio apšvietimo važiuojama - reaguoja valdymo skydelis.
Jei važiuojama dienos šviesoje - valdymo skydelis ryškiai apšviestas.
Kai tik įvažiuoju į tunelį ar garažą - palengva pritemsta (ir atvirkščiai). Jei važiuoju labai blogai apšviestuose ruožuose, skydelis vos įžiūrimas, išskyrus rodykles (greičio, apsukų, kuro), kurios šviečia ryškiai (visą laiką). Manau ši funkcija padaryta tam, kad perspėti vairuotoją, jog nepakankamas apšvietimas ir laikas įsijungti trumpas šviesas.
Jei kas turit kokių "atradimų" pas Yeti, kviečiu pasidalinti.
Manau sita funkcija tam, kad tamsoj skydelis neblaskytu demesio, o sviesoj sviestu pakankamai, kad matytum.
Rollai, ką turi omeny sakydamas su gabaritinėmis. Yra dienos šviesos, kurios automatiškai įsijungia užvedus variklį, (jungiklio pozicija nulis), yra gabaritinės (jungiklio pozicija per vidurį) ir įjungtos šviesos (jau su posūkio junkcija). Tai aš niekada nevažinėju su gabaritinėmis, važinėju su dienos šviesomis dieną ir su įjungtomis sutemus.
Na as vadinu gabaritinemis ta ka tu parasei dienos sviesos. Nezinau kaip jos tiksliai vadinasi, bet man atitinka gabaritiniu supratima :)
Ten, kur as vazineju nera privalomas sviesu naudojimas dienos metu, tad pradejau vazineti gabaritinemis/dienos sviesomis.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
nu aišku, tu turėjau omeny dienos šviesas. idomus patebėjimas, reiks atkreipti dėmesį, nes lyg šiolei nepastebėjau, kad automatiškai reguliuotusi skydelio apšvietimas.
Cia ta pacia tema rusu forumuose http://www.club-yeti.ru/forum/showthread.php?t=402
Beje bagazines dangti galima isimti ir pastatyti uz galiniu sedyniu. Gaunasi savitiska pertvara iki lubu.
Reiks išbandyti kaip tai atrodo
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
tavo atradimas vadinamas sviesu asistentu,jis dedamas priklausomai nuo komplektacijos,ar kaip papildoma funkcija
PWE Šviesų asistentas (palydėjimo namo, išvykimo iš namų, tunelio funkcijos) su dienos šviesomis + aut. tamsėjančio stiklo vidinis veidrodėlis + lietaus jutiklis
arba
PWF Šviesų asistentas (palydėjimo namo, išvykimo iš namų, tunelio funkcijos) + aut. tamsėjančio stiklo
vidinis veidrodėlis + lietaus jutiklis
Kolkas nieko neradau.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
jo, pagaliau ir aš pastebėjau tą tunelio funkciją :)
Šiandien pastebėjau idomų dalyką, neleidžia elektronika užsukti variklio ant tuščios eigos, stovint vietoje ir nuspaudus "dugną" apsūkos pakila iki 2500 rpm ir daugiau nekyla, manau logiškas geras sprendimas.
Ar pas jus pradejus vaziuoti, automatiskai uzsirakina durys? Jei ne, tai galima aktyvuoti per MAXI DOT.
Pas mane neuzsirakina, reikes pabandyti aktyvuoti toki daikta. Tokia funkcija labai geras dalykas.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Du paustelius zdeti reikia. Duru uzdarymas ir atidarymas. Pradejus vaziuoti uzsirakina, istraukus rakta atsirakina.
Yra tokia galimybe atidaryti ir uzdaryti langus pultelio pagalba.
su giliu liudesiu pranešu savo pastebėjimą - ar tik nebus viena iš pagrindiniu YETI savybių RŪDYTI :cry: aš įsigyjau lapkričio mėnesį o jau tryjose vietose pastebėjau 1 cento dyžio pakeltas rudžių vietas. Nuvažiavau į škodą - sako tipo čia žvirkeliai kalti bla bla bla pafotkino tipo nusiūs čekams , žiūrės ką jie pasakys Aš kiek pamenu mašinos žvirkeliais važinėja po 5 m dažai būna nudaužyti bet kad rūdys keltu dažus pirmą kartą manau. tai paguoda tik viena kad auto pirktas valdiškais pinigais.
YETI 1.2
Taip, tikrai liudna. Ir kiek skaiciau forumuose(ir rusu ir pas mus) tai ir Oktavia II turetojai daugiau skundziasi, nei Oktavia I(pas mane yra ir dazu nudauzymu iki skardos ir pabraizymu, bet tikrai jokiu rudziu zidiniu nera). O tai manau susije su tuom, kad pradziai Skodai reikejo uzsikariauti varda. Dabar jau tai yra, ir gamyba piginama. O jei piginama, tai kazkas ir nukencia.
tipo skodoje siulo klijuoti specialius lipdukus ant arkų kad akmenys netaip daužytų ir nerudytų bet manau tai reikia daryti kai tik pasiimi mašiną iš salono
YETI 1.2
Kokiose vietose rudys? Gal foto galima butu?
galėsiu imesti, po savaitgalio
YETI 1.2
Manau nėra pagrindo liūdesiui.Jeti papuolė su dažymo broku.Turės perdažyti pagal garantinį.
Tas pats buvo su Octavija I .Bagažinės durelės pradėjo rūdyti,tai perdažė.
Jeti europoje paklausūs, skuba šmikiai.Nemanau,kad tai bus masinis reiškinys.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Dasuri, kaip tą funkciją aktyvuoti, kad durys užsirakintų ir atsitakintų?
O dėl rūdijimo tai liūdna, man tie purvasargiai ir gi dažus nutrynė, tai nežinau kaip po kitos žiemos bus..
Prie komforto > durys
Beje, jei neiseis privaziuok sutvarkysiu.
Kol kas pats liūdniausias pranešimas, lauksim foto. Pagrindinė mintis - brokas. Negali prarūdyti kiaurai iš vidinės pusės, kad dažus pakeltų. Spėju, ar nebus tik įdėta kokia skendusi dalis, pas čekus vasarą surinkimas dėl potvynio stojo, gal koks sandėlis buvo pasemtas...
2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+
jau kaip ir rašiau YETI vis dar nenustoja stebinti :O šendiena nuvariau eilinį katą apsmazgoti , nuplovus auto ir jį sausinant atkreipiau dėmesį kad galinis škoda ženkliukas kažkoks apsinešęs purvais, galvoju pavalysių su skudurėliu tik pyst (dėkoju lietuvių kalbininkams už suteiktą išsireiškimą) ir atsilupo nuo blizgančio blyno škodos ženkliuko lipdukas. na pradedu galvoti kad net taivanis geresnius ženkliukus pagaminą. Tai ką, pirmadienį vėl varysiu į ARX klausiu ką dar jie pasakys |(
YETI 1.2
pasakys, kad per stipriai trynei :D
Octavia 2,0 TDI
Wurth pas rusus irgi yra nemazai besiskundzianciu del nusilupinejusiu zenkliuku. Nenustebciau jei Taivanis juos ir gamina :) Geriau papasakok tam skirtoj temoj kaip baigesi su rudim.
Rusai nustate , kad nuo stiklu valymo skyscio....
buvau ARX d4l atsilupusio galinio škoda ženkliuko - nėr problemų keičia nauju :) sako jau žinoma ir jiems ši menka problemytė, o dėl atsiradusių rūdžių tyli meškėnai laukia atsakymų iš čekų vis dar |(
YETI 1.2
šiandien specialiai apžiūrėjau savajam ženkliuką, tai viskas ok, rūdžių nėra kol kas, bet ir mašinai dar tik nepilni 4 mėnesiai.
ten ne rūdys o po ženkliuko plėvele papuola drėgmė ir jį pradeda kelti
YETI 1.2
Čia gal tik man tokia savybė atsivėrė :shy: - šiandien kiek kartų kūriau Yeti, tiek suveikinėjo galinis valytuvas (rankenėlė išjungtoje padėtyje), tik kartą "pravažiuoja" ir wsio... Pradėjau galvoti, kad kažkas "parėjo".
Paskaičius storąjį "Yeti fiziologija" žinyną paaiškėjo, kad yra tokis bajeris, kad po kiekvieno antro variklio sustabdymo, valytuvas "persiverčia", taip taupoma valytuvo šluotelė. Įjungiamas šis reikalas taip: pajungi degimą, valytuvų rankenėlę per 5 s penkis kartus paspaudi į įjungimo padėtį Nr. 6 (nežinau, ar galima suspėti), išjungi degimą. Jungiant degimą kitą kartą iš reikalas jau aktyvuotas.
Gal būsiu ką primaigęs, kad šiandien "fokusai" dėtis pradėjo :) Rytoj, jei bus laiko, užsiimsiu skaičiavimais, maigymais ir kt. eksperimentais.
Dar vienas "bajeris" su galiniu valytuvu: jei greitis didesnis nei 5 km/h ir priekiniai valytuvai įjungti 2 ar 3 padėtyje (žr. "Yeti fiziologija"), galinis valytuvas sudirba kas 30 s ar 10 s, va taip :) Aktyvuojasi informaciniame displėjuje per meniu, rašo, kad fabrike ši funkcija aktyvuota.
2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+
Sveiki,padangu slegio monitoringo sistema,bevaziujant pradurius padanga ir kai slegis kris ka nors supipses ar sumirkses?ar galesiu tik sustojus ilisti i meniu ir surasti info apie sliegi?
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Jokio info apie slegi-tiesiog uzsidegs lempute.
pradurus padanga spek tik vaira gaudyt ir stabdyt automobili :D
Padangu monitoringas veikia pagal rato apsisukimu skaiciu, jei kazkuris automobilio ratas nuleistas apsisukimai skiriasi ir skydelyje uzsidega lempute
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
:D priklauso kaip pradursi. apie 80km/h praduriau padanga ir net nepajutau. cia tik filmuose susvaido masina, apsivercia ir sprogimas kala kaip 200kg trotilo.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
na dazniausia mieste juk vaziuoji tai nepasijus, bet jei vaziuoji magistralej 130+ tai tada pasekmes liudnos gali but
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Tuo pasakojimus apie sprogusia patanga ir jos padarinius ir baigiam ;)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
PRADURTA
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
netyčia vakar išsiaiškinau, kad maxidot gali rodyti netik kiek litrų 100 km suvartoja, distanciją ir visą kitą kas susiję su atstumais ir kuru, bet gali rodyti ir radijo programas, jas galima valdyti su rankenėle, galima pažiūrėti kiek iki serviso km liko, keisti kažkokius žiemos/vasaros nustatymus padangoms, šviesoms ir t.t. Kažkaip anksčiau nebuvau to užkabinęs, tai dabar malonu žinoti, kad Maxas daugiau visko parodyti gali. Manau ir dėl durų užrakinimo ir atrakinimo per Maxą galima suprogramuot, Dasuri gal gali patart kuri nuoroda?
Atrodo 2 nuo virsaus:
>Komfortas>durys
Dar vienas atrastas dalykas. Įjungus valytuvus ir važiuojant jie dirba vienu režimu, sustojus automatiškai pasikeičia režimas ir stiklus valo rečiau. Pradėjus važiuot vėl sutankėja valymas. Kaip suprantu taip taupo valytuvus.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
vaziuojant greiciau, daugiau gauni vandens, cia ne del valytuvu taupymo.
Sitas jau ir octavia 2 yra idiegtas :)
Mingiss, Octavia 2 nuo pat pradžios gamybos jau buvo įdiegtas.
Sveiki,
Taigi tęsiant temą aš atradau savo Yeti tokias savybes. Automobilio salone paspaudus durų atrakinimo mygtuką ir palaikius apie 2-3 sekundes, atsidaro iki galo visi langai. Tai atsitiko netyčia, kai rankinukas užkrito ir paspaudė minėta mygtuką, automobiliui riedant. Žinau šita savybė veikia su pultu, bet nežinojau, kad ir su mygtuku, esančiu salone.
Dar vienas dalykas, ar kas bandėte atidaryti bagažinę, kai sėdi vairuotojas ir automobilis su įjungtu varikliu? Man nepavyko atidaryti :) Iš pradžių pagalvojau, jog sugedo, tačiau vairuotojui atidarius duris atsidarė ir bagažinė. Toks įspūdis, jog aktyvuojama apsauga. Beje, visos durys nebuvo užrakintos mygtuku.
O dar pamegink uzdarius masina ir toliau laikiti uzdarimo niktuka,,langai uzsidaris.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Nezinau kur reikejo patalpinti si nuoroda,nusprendziau cia,vis gi apie Yeti ir savotiska "savibe" :bigsmile: Tik reikia iki galo pasiziureti
http://www.youtube.com/watch?v=Mn_Xuu3O0-o
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
geras, aš irgi pastebėjau, kad parktronikai aukščiau nemato (ačiū Dievui be pasekmių).
Pliusas, sužinojau, kad iš 3 dalių galinių sėdynių, galima palikti tik 2 dalis.
Kažkokia nauja Yeti savybė. Kuro bakas mano automobilyje yra 55ltr. Bet dabar suabejojau, nes prieš kelias dienas apsilankiau Statoil degalinėje, kompiuteris rodė jog likučio užteks nuvažiuoti dar maždaug 70 km, tai reiškia jog bake turėjo būti dar kokie 5 ltr benzino. Į baką pripyliau kiek daugiau nei 55 ltr (įvarvinau). Taip man ir liko mistika kaip čia taip gavos. Gal bakai pas yeti guminiai :bigsmile:
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Puslapiai