sveiki,sendien teko apziureti oktavia,1.9tdi 77kw-nesikuria priezastis nezinoma galima tik paspelioti,diagnostika nedatyta,galimybes padaryti nera,ijungus mase girdisi kaip suveikia kuro siurblys,starteris suka varikli,bet negriegia :(
I galva sauna blogiausia,purkstukai,bet ar galejo visi vienu metu nusprogti? pazeskit savo minciu.del galimu variantu.
OKtavia 2 nesikuria
Ket, 2011-01-13 20:20
#1
dayz
Offline
Last seen: prieš 10 metų 5 mėnesiai
Joined: 2010-10-27 23:04
OKtavia 2 nesikuria
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
Kas man sauna i galva: kuro filtras, oro sklende prie EGR.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
o buksiruojant bandet kurt?
Pas mane irgi tas pats. Vakar vakare darbe uzsivede, gryzau namo, o siandien ryte starteris suka ir viskas.
jungi prie kompo ir gal viskas iskart bus aisku, gal kokia smulkmena
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
priezasciu gali buti daug, pasikviesk koki forumieti, atvaziuos su kompu ir viskas. kodel gali nebut galimybiu.
Atvaziavo, pajunge kompa ir ne vienos klaidos. Kuras ateina, pakeiciau kuro filtra, pajungiau dar viena akuma, bandem temt ir nieko. Kazkokie ciudai. :(
o suka normaliai? imanomas dalykas, kad dirzas persoko per kelis dantis ir amen tada, nesikurs.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Suka normaliai. Bet kaip jis galejo persokti, jei vakare grizau buvo viskas normaliai, o ryte jau nebesivede
Ziurejau ir EGR sklende - atidaryta
ar zvakiu pakaitinimo lempute uzsidega ijungus degima ?
Uzsidega, padega gal kokias 5 sekundes ir uzgesta. Zvakes keistos pries 1.5 metu (sudetos nepigios)
koks variklis ?
Variklis 1.9L 77kw PD dyzelis 2006m
Man labiau primena apsaugos sistemos gedimą, kuris blokuoja užvedimą.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
gamykline signalizacija atjugta, likes tik centrinis
imobilaizeris gali but
su antru raktu ir nesiveda, ir nedega raktas
o imobilaizeris kai nusprogsta, kokie simptomai buna?
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
dirza mietkes ziuret
o dumas eina is dusleros kai suki starteri
imobilaizeris kai nusproksta tai neuzvesi mirksi skydelyja lempute jai imobilaizeris neatpazysta rakto cipo buna prie raktu tokia juostele su pin kodu reikia suvest ta pin koda,bet ta koda reikia suvedinet kiekviena kart uzvedant
Jausmas toks, kad lyg ir kabina pradzioje, bet niekaip negali uzsikurti. Raktas nebutinai turi degti, pas mane nedege, tik pradzioje ilgiau kokiom 2 sek padegdavo, kai visos lemputes uzgesdavo.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
nuveziau i servisa, ziuresim kas bus
jai kabina su degimu kaskas negerai reikia daryt diagnostika nieko cia neprispeliosi
nekabina
nera kuro, o bakas pilnas
rodo pilna baka o kuro nera? Jei taip, tai paciam nejokinga? :D
kompas rodo, kad neateina kuras
bake sietelis uzkistas
Patikrino purkstukus - geri, patikrino zemo slegio siurbli - nera spaudimo.
pakeite purkstukus - nesiveda. Skoda servisas siulo naujus uz 10000Lt isigyti.
Gal kam yra taip buve? Jau antras menuo kai be masinos.
O kam juos keite, jei jie geri, nelabai supratau :quest:
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
tai, kad nesiveda
Taigi tvarkyk zemo slegio siurbli, nes juk pats rasei, kad jis mires
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
pakeite ir vistiek tas pats
Kokia kompresija variklio?
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
o prie ko cia kompresija?, jei vakare gryzau , o ryte nebesiveda( per nakti negalejo pabegti)
Tai tada isvardink nesikurimo priezastis, jos yra 4 dazniausios dyzeliams ziema :D
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Tame esme ir yra, kai zluges variklis kompresiskai, nebera norimo suspaudimo laipsnio, plius saltis parodo savo, tuomet tiek nesuspaudziamas oras, kad ipurkus dyzelinio kuro jis uzsiliepsnotu savaime. Naujam varikliui 33-35 priklauso, bus blogai jei rasi daugiau (turetu tokiu atveju deginti tepalus), o jei rasi kokius 20-26 nieko nuostabaus, kad saltu oru neuzkuri.
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
:bigsmile:
tada dar buvo apie 0. Masina pravaziavus 140000km
nesvarbu, jei mirus kompresija tau ir prie pliuso sunkiau turetu kurtis, o tik pasiekus 0 ir zemiau tik tampymo budu, kitaip niekaip
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
Is principo:
1. Zvakes (bet sitam varikliui jos kaip ir dzin, ypac prie nulio, iki kokiu minus 10 gali net neziuret)
2. Kiekvienas purkstukas
3.Zemo slegio siurblys
4.Oras sistemoj
5.Kompresija
6. Starteris ziauriai letai vercia, nors pvz pas mane vos apsukdavo varikli, bet jau dirbdavo, nors mano senasis 66kW
Dar vienas patikrinimas, tempiant ar is karto ratus prasukus variklis dirba ar jis ilgai nesikuria;
7.Dumai uzkurus, pagal juos galima daug spresti.
Tu budu ieskoti yra begales, tiesiog reikia nuosekliai eiti ir ziureti kiekviena... per 3-5 darbo dienas tikrai turetum rasti, jei paskirtum laika nuo ryto iki vakaro, nes nuo vieno bandymo iki kito variklis turi iki minuso nukristi
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
Cia ne rodiklis, BMW pas mane buvo prabeges 800.000 km ir jam buvo dzin, kompresija po 30 buvo, o teko ciupineti golfa 4, kur po 200.000 kompresija tik 20, viskas priklauso nuo to, kaip eksploatuojama, kada tepalai keiciami, kokie tepalai ir t.t. daugybe faktoriu.
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
Uz tokius pinigus jau galima varikli viena-kita nupirkti.
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
uz puse tokiu pinigu galetum kita varikli isidet ir maziau galva skaudetu :)
cia trys golfai iseina :)
Dar to servisiuko pavadinima pasakyk, kad kiti ant tu liurbiu neuzsirautu :D
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
tai cia ARX?
юзербары для форумов
taip
Puslapiai