sweiki,turejau octavia 99m ilgai,paskui pabandziau sportage 1m,atsikraciau,,,vel nusprendziau gristi prie skodos tik galvoju prie superb 2010-2013m kas ka pasakytu kur atkreipti demesi labiausiai ir siaip patarimu lauksiu
aciu..........
Sveiki, kolegos, plauoju atsinaujinti į Superb 3. Norėjau paklausti, ar 2.0TDI CRLB (110kw) turi kokių įgimtų problemų? Ar tokiam varikliui 162k yra jau labai didelė rida? Žiūriu su mechanine greičių dėže, nes prisibijau DSG gedimų.
Kitas klausimas, gal vis tik be reikalo bijau DSG DQ250/DQ380/381?
Dekui uz info. O tie 2.0tdi pakankamai patikimi? Gal kas zino koks mazdaug purkstuku, turbinos resursas (priziurint normaliai t.y. tepalai filtrai kas 10k ir t.t..?
turbos atvaziuoja apie 400kkm, purkstukai kokiam 3iam simte gali pasiprasyt į pensiją. Bet čia ne taisyklė, gali būti ir anksčiau, priklausomai nuo kuro, tepalo, važiavimo sąlygų.
Sveiki. Pradejau ziurineti Superbus 3 kartos nuo 2015. Pradzioje linkau link benzino bet kadangi pasiula nedidele, o arciau sirdies traukianciu automobiliu kaina per didele pradejau ziurineti dyzelius. Klausimas del dyzeliniu varikliu 2.0 110 kw vs 140 kw? Gal yra zinomu problemu ar kitu aspektu siu varikliu atzvilgiu? Dekui
Honda Accord 2005 2.2 iCTDI
Skoda Superb 2009 1.8 TSI
Sveiki. Ar šiam forume dar yra gyvų? Norėčiau pirkti škoda superb, pirmos kartos, kuo geresnių metų 2007-2008, nes manau, kad su naujais automobiliais tragedija. Esminiai dalykai, kad nerūdytų, būtų pigus remontas, nebūtų lepus kurui, sąlyginai gražus ir komfortiškas, gera garso izoliacija, patogios sėdynės ir t.t. Gal kas ką pakomentuotų? Žinau, kad eina su 1,9 tdi 74, 85, 96 kw varikliais, kokį geriau rinktis? Dar esu matęs ir su naujesnės kartos varikliais berods 1,9 tdi 77 kw, ir 2,0 tdi. Už kokią sumą galima nupirkti kuo geresnių metų, ir pilnesnės komplektacijos? Į ką atkreipti dėmesį? Jei kas pareis, ar tiks dalys iš audi/vw koncerno? Planuoju išleisti 2000-4000 eur automobiliui, priklausomai nuo būklės, ir komplektacijos. Galite parekomenduoti kažką kitą, kas įsitenka į intervalą, nerūdyja, yra pigiai remontuojamas ir išlaikomas, salyginai gražus ir komfortiškas ir t.t. 8-12 metų senumo... Ačiū
Nežinau, turbūt senstu, ar pensininkėju, bet manau, kad automobilis turi tarnauti žmogui, o ne atvirkščiai. Pagaminimo kokybė, taip pat turėtų kilti, o ne atvirkščiai. Kad ir paėmus tuos pačius passat'us B6, girdėjau daug ne kokių atsiliepimų, tiek pats mačiau mieste perpuvusiu. Salono kokybė kritus, daug kur dažyta plastmasė, - nusitrina mygtukai, "rubilnykai", sėdynės atrodo kaip taburetės, palyginus su senais modeliais. Nieko nenorėjau įžeisti ir tikiuosi neįžeidžiau, čia tik mano nuomonė...
O jei į temą, gal yra koks tinklalapis, kur būtų galima pasižiūrėti, komplektacijas, kas buvo dedama į superb I, - spalva, salonai, ratlankiai ir t.t. Beje kokios komplektacijos buvo gausiausios? Kur būna su multimedija dar naudingi šiandien? Kokį variklį rinktis 74, 77, 85, ar 96 kw? Ar būna šešiabėgių? Labai gražiai susižiūri su tonuotais stiklais, esu matęs su priekiniu šildomu stiklu, medžio apdaila ir t.t. Domintų ir patogios sėdynės...
Nesakau, kad nauja, bet eiliniam, per daug pinigais nesimėtančiam lietuviui, tai sakyčiau į tas ribas įsitenka ~10 metų senumo, tik va, kad kokybė nelabai atitinka kainos.
įsiskaityk, Blitz'o kriterijai keliolikos metų senumo automobiliui:
"Esminiai dalykai, kad nerūdytų, būtų pigus remontas, nebūtų lepus kurui, sąlyginai gražus ir komfortiškas, gera garso izoliacija, patogios sėdynės ir t.t.". Ką siūlai?
tai jam pagal kriterijus pujkei tinka AUDI C3. o volvo pigei remontavosi tik v40 ir s40 nes mitsubishi baze ir reno transmisija. o po to volvo nusirito iki fordo, o dabar CHAINA. ir brangiu bedu pakanka. aptarnaut tikrai nepigu, vien tepalas jom 0w30 kiek kainoja (klabu ne apie maxima). kiekvienam savo bet as volvo neziureciau.
Vat vat. Triesčiau pinigais, naujesnės kartos žiūrėčiau superbus. Volvo pliusas kiek girdėjau kėbulas gerai padarytas, ir išmetimas iš nerūdyjančio plieno, o visa kita, jau nėra, taip gražu. Beje, norėjau paklausti kaip senesnių superbų benzininiai varikliai? Ar draugauja su dujom? Kokie mažiau problematiški?
Sveiki, turiu klausima, kuri ilgai bandau išspręsti. Skoda superb 2l 103 kW 2007m.
Dingsta trauka ir meta avarinį režimą. 16683 klaida. Buvau pas daugelį meistrų, vienas sakė turbina, patikrinom turbina, turbinos geometrija vaikšto gerai. Nuvažiavau pas kitą. Pasakė jog per mažas vakumas. Pasikeičiau vakumini siurblį ir N75. Nepadėjo. Buvau pas kitą. Sako oro srauto matuoklė, bet dar jos nekeiciau.
Gal atsiras žmonių kuriems buvo panaši situacija ir susitvarkė ją?
1 meistras turi kompa ir moka klaidas paziuret.
2 meistras zino vakumo siurbli ir mates n75.
3 meistras nixuja apie tai neraukia bet OSM mates.
nepagailek biski sumoket daugiau bet suprantanciam, visvien bus pigiau nei moki tai BRIGADAI. :D
tiukus gerai sako paprasciausiai visus vakumus pasitikrink, nes tai gali but nuotekis. ir kad geometrija vaiksto pasak tu (meistru) neaisku ar tinkamai.
Sveiki, brandinu mintį octavia keistį į superb 3gen (2015-). Žiūrinėju Laurin & Klement komplektacijos, bet dauguma jų su rida 250k ir net daugiau, bet vizualiai gerai atrodo, nesutrintos. Ar tokios ridos reiktų bijoti ? Ar tik einamieji tūkstančių eur, nereikalaujantys darbai gali būt ?
Kuo mažesnė,tuo geriau. Asmeniškai sau pirkčiau au ne didesne nei 100t. Pagalvojus,kad nuperki su 250, po to į metus suki po 15, tai kažkaip nevilioja. Šiaip nėra ta rida kritinė,jei orginali ta 250, tai dar nieko baisaus.
sveiki, planuoju apziureti 2016/12 superb 2.0 (162 kw) benzinini aparata. Rida ~70k. Gal yra zmoniu, kurie vairuoja butent si varianta ir galetu parekomenduoti pagrindinius aspektus i ka vertetu atkreipti demesi? Taip pat gal yra zinanciu apie sio modelio DSG? Kiek suprantu cia turetu buti DQ250 (6 begiu iki 350 Nm) deze, kuri, jei buvo keiciami tepalai yra neblogas pasirinkimas lyginant su DQ200? Visa info naudinga, dekui!
Honda Accord 2005 2.2 iCTDI
Skoda Superb 2009 1.8 TSI
deze turi but 6 beg. variklis gen3. ir jame daug kas patobulinta tad tikrai geras variantas. svarbu tikrint grandides itempima neziurint i km. nes ten buna ivairiai. pilt atitinkancius tepalus kadangi yra dveju pakopu tepimo sistema.
cia yra solenoidais reguliojamas tepalo slegis, prie mazu sukiu slegis sumazinamas iki 1.2 bar + - kad variklis turetu maziau apkrovos. nieko gero is to varikliuj nematau o tik keliu gramu ekologijos reiklas. tad tokios sistemos yra jautresnes. bet imanoma ta slegi pasidaryt i aukstesni. bet cia jau kiti reikalai.
Visi kalba apie stebuklingas 6 pavarų dėžes, bet per tiek metų, kiek užsiimu auto, tai neteko nė vienos septynbėgės sutikti/nupirkti su dėžės defektu :)
kiekvienam tenka savo, mum teko ir nemazai, bedu 7beg. turi daugiau nei 6beg. paskutinis atvejis 2012m masina su 120k. rida tikra. suluzusi vyduj mechanika ir pasibaigusi sankaba.
kaip tos Canton audio superbe? geriau nei stock ? verta ieskot su sita audio sistema ?
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Žiauriai gerai groja, tikrai geriau nei stock. Be to jei pati ką žemi, su aš darbą atlieka įspūdingai
юзербары для форумов
o kokia deze DSG eina 6 ar 7 begiu? kaip patvarumas ? smagratis beda kaip ir anksciau ?
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
sweiki,turejau octavia 99m ilgai,paskui pabandziau sportage 1m,atsikraciau,,,vel nusprendziau gristi prie skodos tik galvoju prie superb 2010-2013m kas ka pasakytu kur atkreipti demesi labiausiai ir siaip patarimu lauksiu
aciu..........
ruosk pinigu pluosta...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
viskas ten gerai su jais, tik kai ziurinesi sau tinkamo, tai vezk i atstovybe, tegul jie prakrato ir bus ramu tada.
dar kausymas superb varykliai 103 kw ir 125 kw katras geresnis ? ir 125 kw visi 4x4 ar ne ?
common rail vienodi tie varikliai, 125kw ne visi 4x4
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, kolegos, plauoju atsinaujinti į Superb 3. Norėjau paklausti, ar 2.0TDI CRLB (110kw) turi kokių įgimtų problemų? Ar tokiam varikliui 162k yra jau labai didelė rida? Žiūriu su mechanine greičių dėže, nes prisibijau DSG gedimų.
Kitas klausimas, gal vis tik be reikalo bijau DSG DQ250/DQ380/381?
SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style +remap =140kW
Octavia 2.0 TDI 103kW+remap =140kW
deveta dsg deze apie 300e, jos nelabai byra, buna ju smegenys pareina tada vistiek paprasciau keisti deze
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dekui uz info. O tie 2.0tdi pakankamai patikimi? Gal kas zino koks mazdaug purkstuku, turbinos resursas (priziurint normaliai t.y. tepalai filtrai kas 10k ir t.t..?
SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style +remap =140kW
Octavia 2.0 TDI 103kW+remap =140kW
turbos atvaziuoja apie 400kkm, purkstukai kokiam 3iam simte gali pasiprasyt į pensiją. Bet čia ne taisyklė, gali būti ir anksčiau, priklausomai nuo kuro, tepalo, važiavimo sąlygų.
octavia '14 1.6tdi
Ir ziureciau visgi 140kw varikliu, su 2.0tdi DSG bijot nereikia jei tepalai buvo keiciami
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Ačiū už atsakymus. Parkinge įsitaisė 2015-12 Superb 3 Syle su mechanine dėže ir 2.0 tdi 110kw. Traukos pakanka tikrai, matysim, kaip eksploatuosis.
SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style +remap =140kW
Octavia 2.0 TDI 103kW+remap =140kW
Sveiki. Pradejau ziurineti Superbus 3 kartos nuo 2015. Pradzioje linkau link benzino bet kadangi pasiula nedidele, o arciau sirdies traukianciu automobiliu kaina per didele pradejau ziurineti dyzelius. Klausimas del dyzeliniu varikliu 2.0 110 kw vs 140 kw? Gal yra zinomu problemu ar kitu aspektu siu varikliu atzvilgiu? Dekui
Honda Accord 2005 2.2 iCTDI
Skoda Superb 2009 1.8 TSI
Sveiki. Ar šiam forume dar yra gyvų? Norėčiau pirkti škoda superb, pirmos kartos, kuo geresnių metų 2007-2008, nes manau, kad su naujais automobiliais tragedija. Esminiai dalykai, kad nerūdytų, būtų pigus remontas, nebūtų lepus kurui, sąlyginai gražus ir komfortiškas, gera garso izoliacija, patogios sėdynės ir t.t. Gal kas ką pakomentuotų? Žinau, kad eina su 1,9 tdi 74, 85, 96 kw varikliais, kokį geriau rinktis? Dar esu matęs ir su naujesnės kartos varikliais berods 1,9 tdi 77 kw, ir 2,0 tdi. Už kokią sumą galima nupirkti kuo geresnių metų, ir pilnesnės komplektacijos? Į ką atkreipti dėmesį? Jei kas pareis, ar tiks dalys iš audi/vw koncerno? Planuoju išleisti 2000-4000 eur automobiliui, priklausomai nuo būklės, ir komplektacijos. Galite parekomenduoti kažką kitą, kas įsitenka į intervalą, nerūdyja, yra pigiai remontuojamas ir išlaikomas, salyginai gražus ir komfortiškas ir t.t. 8-12 metų senumo... Ačiū
pagal tavo kriterijus - rekomenduoju volvo 2,4d. 120-136kw. Mažiau kebulo problemų, nei skoda vw. Varikliai patikimi. Reik tik ne lavoną nusipirkt.
octavia '14 1.6tdi
.
Gerai skamba tas "su naujais auto tragedija". Kas ten per tragedijos?
Nežinau, turbūt senstu, ar pensininkėju, bet manau, kad automobilis turi tarnauti žmogui, o ne atvirkščiai. Pagaminimo kokybė, taip pat turėtų kilti, o ne atvirkščiai. Kad ir paėmus tuos pačius passat'us B6, girdėjau daug ne kokių atsiliepimų, tiek pats mačiau mieste perpuvusiu. Salono kokybė kritus, daug kur dažyta plastmasė, - nusitrina mygtukai, "rubilnykai", sėdynės atrodo kaip taburetės, palyginus su senais modeliais. Nieko nenorėjau įžeisti ir tikiuosi neįžeidžiau, čia tik mano nuomonė...
O jei į temą, gal yra koks tinklalapis, kur būtų galima pasižiūrėti, komplektacijas, kas buvo dedama į superb I, - spalva, salonai, ratlankiai ir t.t. Beje kokios komplektacijos buvo gausiausios? Kur būna su multimedija dar naudingi šiandien? Kokį variklį rinktis 74, 77, 85, ar 96 kw? Ar būna šešiabėgių? Labai gražiai susižiūri su tonuotais stiklais, esu matęs su priekiniu šildomu stiklu, medžio apdaila ir t.t. Domintų ir patogios sėdynės...
skoda.com, wikipedia
Nebesuprantu, tai b6 ir gaunasi "nauji auto"? Paimk kad ir tą pačią naują octavia - su tuo 1,6tdi važiuotum ir pamirštum.
Nesakau, kad nauja, bet eiliniam, per daug pinigais nesimėtančiam lietuviui, tai sakyčiau į tas ribas įsitenka ~10 metų senumo, tik va, kad kokybė nelabai atitinka kainos.
Nėra auto be problemų ;)
Yra, darbinė ;)
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Evka, Nėra auto be problemų, bet yra auto su mažiau problemų..
octavia '14 1.6tdi
Volvo tikrai su mažiausiai problemų... :DDDD
įsiskaityk, Blitz'o kriterijai keliolikos metų senumo automobiliui:
"Esminiai dalykai, kad nerūdytų, būtų pigus remontas, nebūtų lepus kurui, sąlyginai gražus ir komfortiškas, gera garso izoliacija, patogios sėdynės ir t.t.". Ką siūlai?
octavia '14 1.6tdi
tai jam pagal kriterijus pujkei tinka AUDI C3. o volvo pigei remontavosi tik v40 ir s40 nes mitsubishi baze ir reno transmisija. o po to volvo nusirito iki fordo, o dabar CHAINA. ir brangiu bedu pakanka. aptarnaut tikrai nepigu, vien tepalas jom 0w30 kiek kainoja (klabu ne apie maxima). kiekvienam savo bet as volvo neziureciau.
superb 2012 1.6 GreenLine
Vat vat. Triesčiau pinigais, naujesnės kartos žiūrėčiau superbus. Volvo pliusas kiek girdėjau kėbulas gerai padarytas, ir išmetimas iš nerūdyjančio plieno, o visa kita, jau nėra, taip gražu. Beje, norėjau paklausti kaip senesnių superbų benzininiai varikliai? Ar draugauja su dujom? Kokie mažiau problematiški?
2.8 su dujom gerai draugauja.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Sveiki. Ar verta dėmesio Skoda Superb 2.0 l. dyzelis, sedanas. 2009 m. automatas, 125kW?
verta.
superb 2012 1.6 GreenLine
Sveiki, turiu klausima, kuri ilgai bandau išspręsti. Skoda superb 2l 103 kW 2007m.
Dingsta trauka ir meta avarinį režimą. 16683 klaida. Buvau pas daugelį meistrų, vienas sakė turbina, patikrinom turbina, turbinos geometrija vaikšto gerai. Nuvažiavau pas kitą. Pasakė jog per mažas vakumas. Pasikeičiau vakumini siurblį ir N75. Nepadėjo. Buvau pas kitą. Sako oro srauto matuoklė, bet dar jos nekeiciau.
Gal atsiras žmonių kuriems buvo panaši situacija ir susitvarkė ją?
Dėkui.
ar sistemos sandaruma tikrinai? ar laikosi vakuumas sistemoje?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
1 meistras turi kompa ir moka klaidas paziuret.
2 meistras zino vakumo siurbli ir mates n75.
3 meistras nixuja apie tai neraukia bet OSM mates.
nepagailek biski sumoket daugiau bet suprantanciam, visvien bus pigiau nei moki tai BRIGADAI. :D
tiukus gerai sako paprasciausiai visus vakumus pasitikrink, nes tai gali but nuotekis. ir kad geometrija vaiksto pasak tu (meistru) neaisku ar tinkamai.
superb 2012 1.6 GreenLine
Nuotėkio nėra. Ką pasiūlyti galit? Vilniui arba Panevėžį.
turbocentras vilniuje diagnostika, ne karta padejo, jie gali ir sistemos sandaruma patikrint
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
vilniuj galim paziuret, rasyk i pm. sutarsim.
superb 2012 1.6 GreenLine
Sveiki, brandinu mintį octavia keistį į superb 3gen (2015-). Žiūrinėju Laurin & Klement komplektacijos, bet dauguma jų su rida 250k ir net daugiau, bet vizualiai gerai atrodo, nesutrintos. Ar tokios ridos reiktų bijoti ? Ar tik einamieji tūkstančių eur, nereikalaujantys darbai gali būt ?
Octavia II facelift Combi 2.0 TDI 103kw
Kuo mažesnė,tuo geriau. Asmeniškai sau pirkčiau au ne didesne nei 100t. Pagalvojus,kad nuperki su 250, po to į metus suki po 15, tai kažkaip nevilioja. Šiaip nėra ta rida kritinė,jei orginali ta 250, tai dar nieko baisaus.
nezinia kaip ir kas su ta masina vazinejo, kiekviena deveta auto yra loterija
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
sveiki, planuoju apziureti 2016/12 superb 2.0 (162 kw) benzinini aparata. Rida ~70k. Gal yra zmoniu, kurie vairuoja butent si varianta ir galetu parekomenduoti pagrindinius aspektus i ka vertetu atkreipti demesi? Taip pat gal yra zinanciu apie sio modelio DSG? Kiek suprantu cia turetu buti DQ250 (6 begiu iki 350 Nm) deze, kuri, jei buvo keiciami tepalai yra neblogas pasirinkimas lyginant su DQ200? Visa info naudinga, dekui!
Honda Accord 2005 2.2 iCTDI
Skoda Superb 2009 1.8 TSI
Viskas ten su jais normaliai. Žiūrėk bendrą stovį ir tiek, nėra ten kažkokių niuansų, ypač kai dar rida nedidelė.
deze turi but 6 beg. variklis gen3. ir jame daug kas patobulinta tad tikrai geras variantas. svarbu tikrint grandides itempima neziurint i km. nes ten buna ivairiai. pilt atitinkancius tepalus kadangi yra dveju pakopu tepimo sistema.
superb 2012 1.6 GreenLine
Andžejus, o kas čia per daiktas "dviejų pakopų tepimo sistema"? Gal gali plačiau truputį apšviesti? :)
Škoda Kodiaq RS
cia yra solenoidais reguliojamas tepalo slegis, prie mazu sukiu slegis sumazinamas iki 1.2 bar + - kad variklis turetu maziau apkrovos. nieko gero is to varikliuj nematau o tik keliu gramu ekologijos reiklas. tad tokios sistemos yra jautresnes. bet imanoma ta slegi pasidaryt i aukstesni. bet cia jau kiti reikalai.
superb 2012 1.6 GreenLine
Visi kalba apie stebuklingas 6 pavarų dėžes, bet per tiek metų, kiek užsiimu auto, tai neteko nė vienos septynbėgės sutikti/nupirkti su dėžės defektu :)
Na DQ250 jau kaip ir legendomis tapo, o DQ380/381 dar pakankamai naujos ir/arba retai sutinkamos, todėl tokia nuomonė ir susiformavusi.
P.S. Nekalbu apie "sausas" DSG dėžes ten atskira kalba, bet ir jos su protu važinėjant ir prižiūrint - laiko kaip priklauso... :)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
kiekvienam tenka savo, mum teko ir nemazai, bedu 7beg. turi daugiau nei 6beg. paskutinis atvejis 2012m masina su 120k. rida tikra. suluzusi vyduj mechanika ir pasibaigusi sankaba.
superb 2012 1.6 GreenLine
Puslapiai