Planuoju profilaktiškai keisti tepalo siurblio ašelę.
Tai kaip suprantu šios problemos sprendimo variantai yra keli:
1. Keisti tik ašelę, jei balansyras ir pompa neišsimalus. Jei išsimalus restauruoti.
2. Keisti visą sistemą iš grandinės į dantratinę. Esant dantratinei pavarai ašelė matyt gauna tolygesnį krūvį ir neišsimala.
3. Kolchozinti imant gerą brangų šešiakampį raktą ir iš jo padaryti ašelę kuri būtų šiek tiek ilgesnė, tuomet dirbs didesniu paviršiumi ir gal neišsimals. Nors esant kietesnei ašelei daugiau kentės pompa ir balansyras.
4. Dėti visą mechanizmą nuo 1.9TDI. Klausimas ar tepalo slėgis bus pakankamas kadangi perdavimas sumažėja dvigubai, ypač jei variklis 125kW. Matyt VW ir pakeitė visą mechanizmą tam kad pakelti tepalo slėgi.
Kaip sprendžiate jūs? Pigiausias variantas - keičiat tik ašelę, jei nėra didelio išdilimo balansyre ar siurblyje ir viskas?
Panašu, kad šis variklis nepopuliarus tarp klubiečių.
Octavia RS Combi 2007
variklis tikrai nera nepopuliarus, manau aseliu keitimas yra nepopuliarus del to ir diskusijos siuo klausimu nera
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O kodėl ašelių keitimas nėra populiarus? Mano nuomone 2.0TDI varikliuose tai yra pati didžiausia problema, kurią reikia spręsti vos tik nusipirkus auto. Nes prasisukus tepalo ašelei pasekmės būna žymiai liūdnesnės nei kad trūkęs diržas. Dažniausiai tenka keisti variklį ir restauruoti turbiną.
Octavia RS Combi 2007
kas be ko pasekmes visad yra kazkam suluzus variklyje. Klausimas kas kiek km reikia ta asele keisti, kiek ji kainuoja ir panasiai, statistika daugumai butu idomi...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Labai daug nuo ko priklauso.
Baltieva rekomendavo pakeisti ašelę jei mašina nuvažiavus 200kkm. Bet kiek teko domėtis tai buvo ir tokių variantų kam keitė ir garantiniu metu, nes prasisuko. T.y. nuvažiavus iki 100kkm. Konkretaus atsakymo kada keisti nėra - reikia keisti tada kol dar neprasisuko. Prasisukus ašelei, stoja siurblys, krenta tepalo slėgis (tačiau kažkodėl daviklis salone apie kritusi slėgį nepraneša). Pirmiausia tepalo badą pajaučia turbina, atsiranda pašaliniai garsai, o galiausiai užkala variklis negaudamas jokio tepimo. O lemputė skydelyje dažniausiai užsidega tik tuomet kai iš vis nebebūna slėgio, ir tuomet jau greičiausiai reikės keisti variklį.
Va kaip atrodo sudilusi (prasukta) ašelė:
Kaip aš suprantu pirmuose 2.0TDI varikliuose siurblys buvo varomas grandinine pavara:
Paskui VW pamatę ką padarė pavarą pakeitė į dantratinę. Bet tai tik šiek tiek padidino ašelės tarnavimo laiką. Matyt esant dantratiniai pavarai gaunamas tolygesnis perdavimas nei grandine. Be to visas tas mechanizmas buvo nepatikimas, prasisuka žvaigždės, lūžta įtempėjas.
Ši problema buvo galutinai išspręsta CR varikliuose berods nuo 10'-11' metų, ten ši 6mm ašelė buvo pakeista į 10mm. Apie prasuktą 10mm ašelę neteko girdėti.
Bėda tame kad vien pakeitus naują ašelę šios problemos neišsprendi. Kadangi dyla ne tik ašelę bet ir balansyras (balancer shaft 2). Todėl pakeitus vien ašelę išlieka didelė tikimybė kad prasisuks visvien.
Va čia pavyzdys kaip viskas atrodo:
arba dar vienas
O čia aplamai apie 20TDI siurblio problemas ir sprendimo būdus:
Octavia RS Combi 2007
va cia tai isamiai viskas, dekui uz info
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kokia kaina viso rem komplekto, jei gali ir kodus detaliu parasyk
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kodų neturiu. O ir kaina priklauso nuo to kaip remontuosi. Baltieva siūlo keisti tik ašelę. Ašelės kaina 5-6€, pakeitimas ~100€. Bet aš manau kad pakeisti tik ašelę nepakanka.
Octavia RS Combi 2007
tada keiti ka manai reikalinga, skirsis tik detaliu kaina, darbas tas pats lieka
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tai vat ir bandau rasti atsakymą. Manau kad reiktų dėti laiko patikrintą siurblį nuo 1.9TDI. Manau kažkas apie 200€ būtų. Bet tai jau kolchozinimas ir to baltieva nedaro, tai reiktų surasti gerą meistrelį, kuris suprastų ką daro.
Octavia RS Combi 2007
Aseles
100mm- 03G115281E
77mm- 03G115281F
Tepalo siurblys:
2,0 Tdi- 03G103295AK
1,9 Tdi- 06A115105BS1
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Man atrodo kad ilgesnė 03G115281E ašelė ėjo į naujesnius Common Rail variklius.
Įdėjus 1,9 Tdi- 06A115105BS1 siurblį ašelė nebereikalinga.
Octavia RS Combi 2007
as tik kodus sumeciau ka radau, jei kam reikes
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai skaitau, kad asele kartu su tepalais reikia keisti :))) Nu gerai, su dirzu :))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Vis dėl to kaip gerai, kad Skoda nežengia koja kojon su naujausiomis technologijomis. Ogi pasirodo, kad variklyje BMN tepalo pompa yra varoma grandinine pavara, panašiai kaip 1.9TDI variklyje ir panašu kad dėl to nekyla jokių problemų. Šie varikliai neturi balansyrų, kurie ir yra šios problemos priežastis. VW stengėsi patobulinti 2.0TDI varikli ir į "prabangesnius" modelius kaip SuperB, Passat, AUDI A4, A6 montavo jau "patobulintus" variklius. Ir tik 2010-2011 metais šis eksperimentas jiems pavyko. CR varikliuose ši problema galutinai išspręsta.
Aš sukėliau didelę audrą beieškodamas problemos, bet manau šita tema bus naudinga SuperB savininkams.
Octavia RS Combi 2007
Tu nors supranti kokia pieva parasei dabar? Ne paprasciau butu deti tas pievas i skelbimu skilti?
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Ir kas čia tamstai nepatiko? Informacija tikrai naudinga kurią surinkau ir manau privers daugeliui SuperB savininkų.
Octavia RS Combi 2007
Ir puls pas tave keisti ašelių :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Sveiki visi,
Gaila, kad pirmas pranešimas ir iškart tokioje temoje... Bet yra kaip yra.
Žodžiu ir man vakar užsidegė low oil pressure lemputė. Išjungus įjungus kurį laiką nedegė, bet po to vėl įsižiebė.
* Automobilis Škoda Superb 2009 11, variklis 2.0TDI CR 125kW CBBB;
* Alyvos lygis geras (daugiau nei pusė);
* Iki alyvos keitimo liko 2000 km, bet abejoju ar esama alyva suskystėjo iki tiek, kad siurblys nebesukeltų slėgio;
* Jog sugedo alyvos slėgio jutiklis, manau, maža tikimybė;
* Automobilio rida 220.000 km
Kokie veiksmai toliau? Kur patartumėte tempti Vilniuje? Kas specializuojasi šios problemos sprendime ir gali pasiūlyti all in one paslaugą? Kaip suprantu pirmiausiai reikėtų mechaniškai patikrinti alyvos slėgį ir tik vėliau lįsti į variklio karterį?
Na patys geriausi manau sioje situacijoje, bent jau nustatyme problemos, tai Arx. O jau kur taisyti, tai gali ir kiti variantai.
Nesinorėtų tampyti iš vieno į kitą servisą ...
Na manau lysti į variklio karterį reikia bet kokiu atveju ir kaip minimum pakeisti ašelę. Be to tai gali ir būti tepalo slėgio problema. Bet kokiu atveju jei jau dega slėgio lemputė važiuoti niekur nepatarčiau.
Octavia RS Combi 2007
manau galima butu pries tai pamatauoti realu tepalo slegi, atmesti galimybe, kad grybauja slegio daviklis, po to jau listi i karteri ir keisti tepalo siurblio vidurius
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
mieli kolegos, kur rekomenduotumėte Šiauliuose pasikeisti ašelę?
Laba diena,
Ruosiuosi pirkti superba, gerai, kad radau sia diskusija. Tai istaise vis del to Skoda ta problema del aseles? Nuo kelintu metu: 2010? Nes skelbimuose maciau ne viena skoda 2009 m., su tepalo siurblio problema.
Dekui
Praeitą savaitgalį pasikeitėm patys tepalų siurblio ašelę (Superb 2,0 TDI 125 kW, 2010m.). Pati ašelė nepilnai 10 Eurų.
Pakeitimas paprastas, tereikia nusiimti karterį ir su magnetu ištraukti senąją.
Faktas tas, kad ašelė pas mane jau buvusi kartą apversta, abu jos kraštai pasidėvėję.
Įdėjus naują ašelę, karteris švariai išvalytas, suteptas su Reinzol ir paliktas per naktį.
Rezultatas, kokio ir tikėtasi, bei sutaupyta 100 Eur. keitimo darbams.
Priejimas gana paprastas, sudėtingiau buvo tik su 2 intercooler'io šlangos varžtais.
Sveiki, kaip suprantu jeigu auto octavia 07 vrs su 125kw ir BMN kodu tai su asele tepalo nera bedu? Auto jau pasieke 200tuks auto pirkta arxe
Deep black vRS
su asele nera bedu kol jos neprasuka
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
BMN variklyje nera aseles pasirodo
Deep black vRS
Gal kas žino ar 2.0 tdi 110kw CRLB varikliui reikia keisti tepalo siurblio ašelę?
SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style +remap =140kW
Octavia 2.0 TDI 103kW+remap =140kW
su ašele gal jau išsprendė bėdas, bet yra kitas galvos skausmas: https://www.skoda-parts.com/spare-part/04l115264a-toothed-belt-skoda-25895.html
octavia '14 1.6tdi
CRLB tepalo siurbli suka dirzas. ar tai problema nepasakiciau. tie dirzai TDI varikliose dedasi nuo 2011m. pirmieji buvo 1.6 TDI reglamento keitimuj nebuvo jokio. ir tikrai pravazioja 400-500k. km. kas del dabartiniu reik klaust atstovu.
superb 2012 1.6 GreenLine
400-500k skamba padoriai:)
SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style +remap =140kW
Octavia 2.0 TDI 103kW+remap =140kW
buvo vienas forume, kuriam prasuko, paskui nutruko. ko pasekoje-motor kaput. Todėl, drįsčiau manyti, kad prie kokio antro paskirstymo diržo keitimo, gal reiktų ir tą mažą diržiuką persimest. Nebent oil/vaacum pump reiktų anksčiau keist. Čia tik mano nuomonė.
octavia '14 1.6tdi
na taip, prie kokiu 400-500 galima apie tai galvot. kad cia vienetam nutiko nereiskia nieko, gal tam buvo priezasciu. vakar kalbedamas su MIOLER uzklausiau del to dirzo tai meistras sako nera ten tokio ir nieko aie jos nezino. :D tai reiskia kad jiem dar neteko.
superb 2012 1.6 GreenLine
jo, keista, bet atstovai apie tokius nežino:) (nors, tiesa sakant, nieko jie ten nežino. Žino tik, kaip pakeist detalę, kurią numatyta pakeist) kita vertus, niekas su nutrukusiu diržu prie kokiu 400-500tukst km į atstovybę, remontuoti variklio, tikrai nevažiuos :)
octavia '14 1.6tdi
Kalbant apie oil-vacuum pump (superb 3, 2.0tdi, CRLB, rida 166k). Kartais užkūrus, kai variklis dar šaltas, variklis leidžia keistą garsą. Lyg kažkas trintųsi, lyg guolis būtų koks į pabaigą. Sušilus varikliui garsas dingsta. Pasigooglines suradau info, kad garso priežastis bus būtent tepalo-vakuumo kombinuota pompa. Dėl ridos informacija labai įvairi. Vieniems garsas atsiranda vos ne naujai mašinai, kitiems prie 150k km ir t.t. Kolegos susidūrę sušiuo garsu iš atstovų dažniausiai gauna tą patį atsakymą - "tai yra normalus šio variklio darbas". Kiti pasikeičia pompas, bet garsas greitai vėl atsiranda. Yra teigiančių, kad su tokiu garsu nuvažiavo 100k km + ir nieko nenutiko. Tai vat ir galvoju, kada yra laikas keisti tą vakumo-tepalo siurblį? Logiška būtų keist, kai pradės blogai atlikti funkciją. Garsas erzina kartais, tačiau kol funkciją atlieka gerai nesinorėtų be reikalo investuot. Gal kas turi patirties šalinant tą garsą?
SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style +remap =140kW
Octavia 2.0 TDI 103kW+remap =140kW
Man kažkoks panašua garsas yra,bet ir aš nerandu. Buvo jau vos ne naujai jis,pas kitus irgi girdžiu. Centre rodžiau,ai sako,škodos juk visokių garsų skleidžia. Tai po to paprašiau,kad tas šūdarankis nebesiliestu ptir mašinos. Garsas pareina lyg nuo generatoriaus vietod,lyg nuo paskirstymo ar kažkur labai tenai...
Kaži kaip reikalai su ta tepalo šešiakampe ašele CR 2.0TDI CFFB varikliuose 2012m ?
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Taip, visiem tdi cr yra keistas garsas šaltai..galima sumaišyti su rolikų skleidziamu garsu, arba su sankabos...kiek man nervų sugadino, kol issiaiskinau, kad taip ir turi buti...stengiuosi nebekreipti demesio..niekur neradau info, kad tai butu itakoje kazkoki rimtesni gedima..
https://youtu.be/yO1qyzAdUKk
octavia '14 1.6tdi
VaidasJ, keičiama irgi, tik ne tiek dažnai. Namie turiu kaip tik iš cffb ašelę, prasukusią 200000km, tai jau buvo žymių naudojimosi, bet važiuoti dar tikrai galėjo. Aišku, kuo ilgiau delsi, tuo vėliau labiau lizdai malasi.
Ok, kai keisiu diržus, liepsiu ir šitą pakeisti.
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Jei domina, vėliau galiu įmesti foto.
Įmesk progai esant, įdomu.
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Erikano - tai gal žinai tiksliai,iš kur tas garsas tiksliai eina? Bandyčiau pakeisti,kad ir kas ten būtų,nes mane tas garsas tai itin nervina.
Tai, kiek suprantu, tą garsą skleidžia oil/vacum pump, kuri yra karteryje. Žodžiu, kaip PD varikliuose buvo fuel/vacum pump, taip dabar vacum pump sukergta su oil pump. Daug apie tai kalbama užsienio forumuose, bet atsakymo, ar padėtų keitimas, taip ir neradau..
https://www.youtube.com/watch?v=g08CYMs1kMU
"noise coming from behind the crankshaft , audible in the sump and apparently thats where this dual purpose pump is situated, skoda say this noise is a nromal charectoristic of this euro 6 engine
"
https://www.briskoda.net/forums/topic/440078-strange-engine-sound/
octavia '14 1.6tdi
Garsas tai 1:1, bet tikrai nepasakyčiau,kad jis pareina iš karterio. Aš visgi bandysiu nusiimti generatoriaus diržą ir tada klausytis dar. Kažkaip neina susitaikyti su tokiais garsais.
P.s. Labai džiaugiuosi,kad bent ne vienam tokie garsai yra ir bėda kaip ir žinoma (gal net nebėda). Gal kas domėjosi naujos pompos kainomis?
bet jei skoda sako, kad toks garsas yra norma, tai klausimas ar pakeitus i nauja pompa nebus tokie patys sitie garsai?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Greičiausiai buvo kažkoks bugas. Būtų įdomu pasiklausyti ant dar naujesnės. Mano 2018 11, tėvuko 2018 08, tai jo tyliau dėl to garso tikrai,bet jo rida mažesnė. Nors man tas garsas buvo ir pradžioje. Niekur facelifto neužgaudau tdi,kad paklausyti,kaip ten jau dirba.
Ericano Evka, geras, ir pas mane toks pats garsas kol dar variklis neįšilęs...visad galvojau, kad čia gal jau kažkas ar su kondišo kompresorium, ar dar kažkuo, neramu buvo. Garsas kažkur iš po variklio apačios, nes pasilenkus prie priekinių ratų geriausiai girdisi...padirbus kažkiek praeina...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Puslapiai