Škoda Scala Style 1.5TSI DSG7 110kW
Ket, 2019-11-14 17:54
#1
VaidotasJ

Offline
Last seen: prieš 1 diena 6 valandos
Joined: 2016-10-03 18:56
Škoda Scala Style 1.5TSI DSG7 110kW
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
.
Jo, šis modelis atrodo gerokai atitrūko nuo Rapid, o vidaus erdvė praktiškai kaip dabartinės Octavia. Bet kai pabandžiau žmonai pakomplektuoti šitą variantą, tai išėjo brangiau nei mano Octavia 1.8 TSI DSG Style :)
Octavia III 2017 facelift, 1.8 TSI, DSG, Style
Pritariu. Mano senoji Octavia buvo pigesnė :) dabar norėjosi išskirtinio ir akį traukiančio automobilio... Sukomplektavus kaina išties įspūdinga. Tačiau test draivo metu gerą įspūdį paliko, tad tikrai nedvejojom...
Tikrai smagus ir išskirtinis miesto automobilis turėtų būti ;)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Labai gerai atrodys automobilis. Gera spalva+r18 ratai.Super.
Kiek reiks laukti automobilio.?
Turėtų atrodyti identiškai :)
Atvyksta kovo pabaigoje :)
Pagaliau... Po ilgo laukimo, ir su šiokiais tokiais nesklandumais, į gatves išriedėjo mūsų antroji Škoda :)
Gražu :) Gal galima salono foto? :)
Gerų kelionių!
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Įkeliu keletą nuotraukų iš vidaus :) Turi paminėti, jog salone labai jauku sėdėti, medžiagos tokios klasės automobiliui tikrai neblogos.
Savaitgalio saulė ir šiluma išgynė į lengvą pasivažinėjimą po Vilniaus apylinkes. Keletas foto :)
Raudona braškė miške. :)
Vaidotai, kaip kuro sąnaudos? Gal apkatkė jau padaryta motorui?
Škoda Kodiaq RS
Na kolkas dar tik 300km nuvažiuota, tad apkatkės dar tikrai nėra. Kolkas važinėjama tokiu miesto režimu, tad sąnaudos yra štai tokios. Manau po pirmojo tepalų keitimo situacija pasikeis... :) Bet važiuoja tikrai smagiai.
O kiek pardavėjai rekomendavo važiuoti apkatkės režimu?
Nes kiek girdėjau, dabar jau sako 1000 km. Nors prieš 5 metus sakydavo 5000 km važiuoti. :D
Škoda Kodiaq RS
Kuo ilgiau gražiai važiuosi, tuo geriau tarnaus. Aš pirmą tepalų keitimą tempiau, apie 12000km, neviršydamas 2000aps.
Aš 10 tūkst. važiavau, nors tiek tikrai nereikia, užtenka 1000,bet man ramiau,+niekur neskubejau, megavausi nauju automobiliu
Išorė gražu, nu bet negi sunku dailiai ir vidų padaryt tiem mažiem hečbekam... Galetų imti pavyzdį iš Mazdos...
Į naują "troikę" kasdien malonu įsėsti, nes jautiesi ne kaip mažam hečbeke, o bent jau kaip 3-ios klasės BMW. Tiek apdailos kokybės prasme, tiek garso izoliacija, tiek visko išdėstymu...
Dėl apkatkės, tai bent pas mane oficialiai 1500km.
Pats pensininko rėžimu važiavau iki 3000km dabar jau paspaudžiu, bet red line'ą matė kol kas tik 1ną sykį :D
Aptarnavimus aš trumpinsiu per puse, tai pirmas bus ties 7500km
Citata iš mano manual'o:
▶During the first 1000 km, rev the engine to max.3/4 of the highest permissible engine speed andavoid using a trailer.
▶Over the next 500 km, the engine speed can be slowly increased.
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Na šeip 2000-3000 km tam reiktų skirti :) bet aš Octavijai 5000 km ramiai važinėjau, po to pakeičiaubtepalus ir tuomet jau normaliai važiavau. Viskas čiki buvo. Šiam auto bus tas pats.
Nu jo, vidaus dizainas yra tipinis :) tačiau tamsoje tas apšvietimas jaukumą sukuria. Sėdynės patogios. Tad sakyčiau visai normaliai viduje. Taip škodiška :)
O as laukiu kada galesim aplaistyti :-)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
https://m.delfi.lt/auto/article.php?id=84034373
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Skaičiau ir žiūrėjau :) Teisybės visame tame yra :)
Pirmasis kruopštus prisilietimas ir rytinis švarinimasis :) kėbulas itin preciziškai išplautas ir pirmą kartą padentas Permanon Gold Line danga, pajuodintos padangos... :) Žodžiu, tobulai švaru :D
Imesk foto su nauja registracija :)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
ValdasM kaip pasakysi :) Porą naujų foto iš savaitgalio :)
Paskutinis savaitgalis prieš ruošimą žiemos sezonui...
Pirmą kartą žieminio apavą apturėjome :)
Pirmasis kartas, kuomet nuotrauka daryta sniego aplinkoje sužavėjo...
Kaip visumoje, patenkintas scala? Gal gali sulyginti su golf7, jei tekę su tokiu važiuoti ar bent sėdėti?
P.S. Tavo scalai siūlyčiau padaryti juodą grotelių apvadą priekyje.
Teko su golf7 nekartą važiuoti. Tik aišku variklis buvo 1.4 golfe. Skirtumas tikrai yra. Vietos prasme scala tikrai yra pakankamai talpi. Už golfą didesnė ir tas dalykas jaučiasi. Garso izoliacija geresnė. Na aišku ir dizaino prasme (tiek lauko tiek vidaus) pliusai tik scalai.
Na tie dizainai tai skonio reikalas čia grynai. Yra ir golfų, kurie dėtų grožio prasme tą skalą į pavėsį ;) Manau negalima lyginti to, nes vienas galvoje turi bazinį, kitas kokį r ir pan. Įdomiausia buvo dėl vietos sužinoti. Buvo čia keli geri skalos variantai išlindę, bet nesu važiavęs, tai vien realiai dėl to ir susilaikiau, kad per maža nebūtų.
Na kalbėdamas apie dizainą, tai savo asmeninę nuomonę turėjau :) Octavia tikrai erdvesnė buvo nei Scala, nėra net lyginti. Tai jei Octavia erdvės prasme netenkino, tai manau apie Scalą nėra net ką galvoti. Mums šis auto buvo reikalingas kaip miesto automobilis, erdvės fakyorius tikrai nebuvo pirmoje vietoje. Smagus auto, maloniai važiuojantis. Norėjosi pabandyti ir tokiame amplua esantį auto. Aišku, vienas dalykas kas šiek tiek deda deguto - itin įsišaknijęs "škodiškumo" genas.
Hmm, octavioje vietos netrūko, bet octavijoje vietos kaip golfe, nei daugiau, nei mažiau. Reiks matau kokį testinį pasiimti, nes neis pagal nupasakojimą suprasti visgi :)
Labas,
Savaitė kaip kelyje važinėja dar viena Scala :) Gal kas pamenat, plius minus nuo, kokios ridos kuro sąnaudos susinormalizavo? :) kol kas atrodo daugokai, bet tik pirmi 200km.
Kaip geriausiai prisijungti Samsungą prie mašinos ekrano? Pagrinde reikia dėl navigacijos. Bandžiau per kabelį, bet įdomiai veikia t.y. jei rodo navigaciją, tai negalima klausyti radijo :) Gal kas pasidalintų jau savo geriausia patirtimi Android + mašinos ekranas?
Android Auto arba pirkti seną telefoną kuris palaiko MirrorLink :)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Jeigu Vilnius, galiu duoti pažaisti Sony Z3 (mirrorlink).
Smagu kelyje pamatyti dar vieną "sesę" :) Kuro sąnaudos susinormalizavo po pirmojo tepalo keitimo, paprastai taip ir turėtų būti. Aišku, tas skirtumas nėra toks didelis kaip gal norėtųsi :)
Jau buvo keli "bugai" su ekranu..
1. Pakibo ir neveikė ekranas. Tiesiog visiškai pastrigo. lygtai tuo metu kai telefono bluetooth jungėsi.
2. Ir tą pačią dieną, kitos kelionės metu nuo užvedimo iškart parodė, kad neveikia juostos asistentas. Per meniu įjungti neleido. tiesiog neveikė. Po to užvedus naujai atsigavo.
Android auto pusiau veikia :) Ne viską supratau, bet arba irgi turi kažkokių bugų arba kažko nemoku. Kol kas kelis kart bandžiau. Kabeliu prisijungia. Atsiranda meniu pasirinkti Android auto. Kol automobilio meniu neišmokau, pirmiau spaudžiau MEDIA (intuityviai). Tik po to einu per Meniu ir android auto. Tokiu atveju lieka pakibęs garsas (be garso, nes media "nėra šaltinio"). t.y. jei paspaudus media einu tiesiai į meniu ir android auto, kažkas nesuveikai ir nebeatsiranda garsas. Jeigu perspaudžiu radiją, ir tada tiesiai android auto, tada veikia ir ir radija arba spotofy ir navigacija gali veikti kartu.
Kol kas neveikia android auto wireless. Gal kokie nustatymai ne ok..
,.
Gerai tu čia stumi :D Pasatą užskaitau.
Įdomiai čia tu susisukai :) Skubėjai prastumti Scala, dėl NT, o tada daug nelaukiant PASSAT.. :) Taip ir sakyk, kad SCALA nepatiko :D
Faktas :D :D :D
Ne tavo jau ir pasatas pardavime? :)