Sveiki. Turiu OctaviaI 2000m. 1,6 benzinas. Atsirado problemėlė su varikliu. Išsukus tepalo kamštį ant jo baltos putos. Kiek suprantu kad aušinimo skystis papuola į tepalą, nors tepalo lygis nepakyla, o kaip tik mažesnis ir jo reikia karts nuo karto dapilti. Tai ir klausimas kokio remonto ir kokių detalių reikia bei kiek tai kainuotų darant Klaipėdoje, gal kas esat su šiuo reiškiniu susidūrę? Nes pas meistrą nuvažiavus norisi žinot apie ką eina kalba ir kad nepripasakotu to ko nereikia.
Baltos putos ant tepalo įpilimo kamščio.
Pen, 2011-10-28 15:03
#1
muneklp
Offline
Last seen: prieš 12 metų 3 mėnesiai
Joined: 2011-10-28 14:39
Baltos putos ant tepalo įpilimo kamščio.
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
viskas, papuolei, keisk varikli....
Cia pagasdinau juokais, nieko tavo varikliui nenutiko, viskas jam gerai jei skysciu nemazeja ir nedumija kazkaip daugiau, tiesiog gal susidare tepalo kondensatas ant dangtelio ir tiek, jis vaziavimui jokios itakos neturi :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pas mane irgi 1.6 benzinas:) Važinėju treti metai... Tepaliukus pas mane irgi pavalgo, ypač tai pasijunta po ilgesnių kelionių didesniais greičiais... Dėl tų putų... Kai nusipirkau piliau Shell Helix tepalus, paskui perėjau ant Mobil1 ir žiū vieną kartą irgi apsiputojęs kamštis... Galvoju šudini tepalai, daugiau nepilsiu... Bet po kiek laiko putelės dingo ir po šiai dienai važinėju su Mobil1... Tiesiog tai buvo kokis tai vienkartinis reiškinys...
Tai vat ir man toks reikškinys pirma kart. Ji pas mane jau metai ir tokio dalyko kaip ir nebuvo. Čia vienas pirkėjas atvažiavo pažiūrėt, tipo varikliui čia jau remonto reikia ir t.t, liaudiškai sakant priekabių ieškot pradėjo, sakau nenori nereikia, pats važinėsiuos. Tik kad tas tepaliukas dingineja ir tos putos atsirado tai sakau gal jau kažkokio rimtesnio remonto reikia,nors skysčio normalei, ne karto nepyliau papildomai, o ir normą visada laiko, nes variklis gražus, niekur neleidzia, kažkaip keistai cčia man pasirodė.
problema pas tave greiciausiai uzsikimses alsuokilis sylant tepalam susidaro garai kurie turi pasisalint per ji jei jis uzsikimses jie kaupesia ir todel atsiranda baltos putos turi ji is valyt ir turetu viskas susitvarkyt
Putos atsiranda keičiant tepalus.Iš sintetinių ar pusiau sintetinių
mineralinius ir atvirkščiai.Varikliai prieš šias operacijas nepraplaunami,o
reikėtų.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Plauti variklio isvis nerekomenduojama, jam tai yra blogai, dabar tepalai gaminami is bazines alyvos kuri yra praktiskai vienoda, tik priedai skiriasi, nuo perejimo nuo vienos rusies i kita alyvos, tokie dalykai nesidaro.
Geriau jau neskaitykite sito posto, jis kenkejiskas automobilistams.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai kokiu tikslu gaminami spec.tepalai variklio praplovimui.
Nejau automobilistams pakenkti.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
po tokiu praplovimu paskui variklis uzkala. nes jis sukelia visa s ir uzkemsa tepalo siurblio sietukus ar kitas angas o tad buna smagu kaip pradeda kalenti variklis ir uzgnybia toks plovimas nepatartinas
Pats kartą ploviau variklį Passate pereinant nuo mineralinio į sintetiką.
Su tuo plovimu tai visokių legendų vaikšto ir visokių nuomonių pilna.
Galit pasiskaityti.Google - variklio plovimas -
Mano nuomone seno variklio geriau neplauti....
Kartą į kuro baką buvau supylęs tokio skystalo atseit nuosėdom
naikinti.Didelių tuomet problemų turėjau.Kuro siurblį reikėjo
valyti,bako turinį su spec. prietaisu perfiltruoti.Aplamai tai atsargiai reikia
elgtis su visokiais priedais ir plovikliais.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Nu as ir ploviau viena kart opeliu po to karto daugiau niekam neplaunu :) Dabartiniu tepalu yra baze bendra tik skiriasi priedai tai gali nesibaimint kad pasidarys varske :)
Va tau ir atsakymas i klausima, o kam juos gamina :D tam ir gamina, kad pinigus pasiimti, o reikia tau ju ar ne, leidzia jau paciam nuspresti :D
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
As praplovima suprantu savaip. Supylei nauja alyva, pakeitei filtra, pavazinejai kokia 1k km, isleidai, supylei naujus tepalus ir pakeitei filtra.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Manyčiau ,kad variklio ploviklius gamina ne megėjų vartojimui, varikliams
,kurie pastoviai dirba didelėmis apsukomis.Pavyzdžiui lenktyninėms auto.
Kartą pažįstamas motoristas prasitarė,kad tokius ploviklius galima naudoti
naujiems varikliams ir pastoviai kas trečią -penktą kartą keičiant alyvą,bet
ne po mėgėjiško važinėjimo.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Čia panašiai kaip su skrandžiu apsinuodijus ar padauginus.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Tai aš irgi galvoju kad ipylus kito tepalo tokia nesąmone pasidarė, nes pas mane yra sintetiniai tepalai ir uošvelis dapyle sintetinio, nes trūkumas buvo tik ne to gamintojo, tai ir atsirado ta "vakrškė". Dėkui, kolegos, už mintis ir patarimus ;)
Siaip, tai kiek zinau tepalo tos nuosedos ar putos ar dar kaip jas pavadinsi ant kamscio dazniausiai susidaro jei vazineji ilga laika trumpais atstumais ir nieko cia baisaus nera, jei antifrizas nedingineja.
Tikrai taip, pritariu "pinskui", tai yra nuo to, kai variklio temperatura nepakyla iki darbines ir tai vis kartojasi, tai ir pradeda kauptis tos balksvos nuosedos, jeigu ausinimo skystis nemazeja - nieko baisaus.
Pas mane ta pati problema. Variklis 1.6 74kW, 99'metu. Kiek bandziau aiskintis problema - trumpi atstumai. Variklis nespeja isilt iki darbines temperaturos del to kaupiasi tos putos. Del variklio gali nesiparinti - viskas normoj. :)
блог