Oro voztuvas

30 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58
Oro voztuvas

Sveiki. Noriu pasidalinti mano manymu naudinga informacija, gal kam pades. Octavia universalas 1999m 1,9 tdi 66 kw. Automobilis pasiekus 3000 apsuku nustodavo traukti, lyg isijungtu greicio ribotuvas. Nuo to momento auto pasidarydavo (tupa). Uzgesinus ir vel uzvedus varikli vaziuodavo normaliai, kol vel pasiekdavo minetas apsukas. Nuvykau i Dizelservis. Atliko diagnostika ir pasake, kad variklio parametrai labai geri tik oro voztuvo sklendes nepilnai dirba nes reikia valyti turbina. Pas juos turbinos nuemimas-uzdejimas kainuoja 500lt, o turbina veza i kompresservisa ir valymas kainuoja nuo 200lt. Paskambinau i kompresservisa ir man paaiskino, kad 66 kw varikliuose turbina neuzsitersia o sugenda oro voztuvas (nesumaisykite su oro srauto matuokle), tad reikia pas juos vaziuoti, vel atlikti diagnostika kuri kainuoja nuo 30 iki 60lt ir keisti oro voztuva kuris kainuoja apie 300lt. Aisku as niekur nevaziavau. Pats nusiemiau variklio apsauga (iki to darant diagnostika niekas jo nenuiminejo ir neieskojo problemos) ir pradejau apziurineti visas vakumo zarneles.Radau trukusia storesne zarnele kur jungesi prie mano mineto oro voztuvo. Pasikeiciau pats. Isvaziavus patikrinti pagerejimas buvo nezymus. Taip sutapo, kad turejau isvaziuoti i kita rajona, nes buvau su pazystamu sutares paremontuoti pakaba ir pakeisti dirzeli su guoliais. Aciu dievui viskas buvo tvarkoma nepervelai. Dirzelis buvo visas sutrukinejas, o ji nuemus vienas guolis is karto subyrejo, o kitas buvo prikepes.(Stai tokias auto mums pardavineja atvarytas is Prancuzijos ir kitu saliu).Norint pakeisti dirzeli reikia pakelti varikli nes variklio pagalve tvirtinasi dirzelio viduryje. Reikejo atjungineti visas zarneles ir kitus prietaisus, tarp ju ir oro voztuvo storaji vamzdi. Ji atjungus pabandeme ten ikisti pirsta ir pasiekti sklende. Nepavyko, buvo pilna suodziu, smalos. Voztuva isvaleme, isploveme. Sklende pradejo judeti. Nuo to momento auto vaziuoja kuo puikiausiai, net girdisi kaip voztuvas svilpia kai isijungia turbina. Tai stai kaip galima minimaliom sanaudom paciam pabandyti pasitvarkyti savo auto ir sutaupyti apie 700-800lt.

zenonas
zenonas portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 6 mėnesiai
Joined: 2009-11-03 14:30

Padarei,bet ne viską iki galo.Nuėmus pilnai tą oro vožtuvą nuo įsiurbimo kolektoriaus ,pamatysi klaikų vaizdelį.Įsiurbimo kolektorius taip pat bus pilnas dumblo.Čia yra psekmė nekokybiškų tepalų ,arba neišlaikomas tepalų keitimo periodiškumas.Prancūzams tai būdinga.Tarp kitko,kai sugenda oro srauto matuoklis ,taip pat būna pa našus efektas variklio darbe. :hat:

zenonas

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58

Dekui uz patarima. Sekanti karta reiks daugiau issiardyti. Tuo metu kai buvo tvarkomas auto, nebuvo daug laiko, per diena reikejo viska susitvarkyti.

zenonas
zenonas portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 6 mėnesiai
Joined: 2009-11-03 14:30

Jeigu ateityje tuo užsiimsi,tai turėk mityje ,kad tai užims praktiškai visą dieną.Reikia pilnai nuimti įsiurbimo kolektorių,kadangi kitaip jo neišvalysi.Tas visas brudas gali patekti į degimo kamerą,kadangi kažkuris vožtuvas vistiek bus atidarytas,o nusukus kolektorių,jį reikia kiek apvalius dar gerokai pamirkyti ir t.t.

zenonas

1.9Tdi
1.9Tdi portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 5 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 13:06

zenonas wrote:
Jeigu ateityje tuo užsiimsi,tai turėk mityje ,kad tai užims praktiškai visą dieną.Reikia pilnai nuimti įsiurbimo kolektorių,kadangi kitaip jo neišvalysi.Tas visas brudas gali patekti į degimo kamerą,kadangi kažkuris vožtuvas vistiek bus atidarytas,o nusukus kolektorių,jį reikia kiek apvalius dar gerokai pamirkyti ir t.t.

o kaip tu galvoji, brudas pateko i kolektoriu, uznese ji, bet nuo tos vietos kur jau kolektorius jungiasi su variklio galva ir i variklio galva tai jau nepateko :bigsmile: neturiu kur patalpint foto, kaip atrodo variklio galvos angos po 200.000km

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

1.9Tdi wrote:
zenonas wrote:
Jeigu ateityje tuo užsiimsi,tai turėk mityje ,kad tai užims praktiškai visą dieną.Reikia pilnai nuimti įsiurbimo kolektorių,kadangi kitaip jo neišvalysi.Tas visas brudas gali patekti į degimo kamerą,kadangi kažkuris vožtuvas vistiek bus atidarytas,o nusukus kolektorių,jį reikia kiek apvalius dar gerokai pamirkyti ir t.t.

o kaip tu galvoji, brudas pateko i kolektoriu, uznese ji, bet nuo tos vietos kur jau kolektorius jungiasi su variklio galva ir i variklio galva tai jau nepateko :bigsmile: neturiu kur patalpint foto, kaip atrodo variklio galvos angos po 200.000km

tinypic.com - labai patogu. Kazkur aprasiau visa procesa. Beje, seip butu smagu jei kas imestu nuotraukas to voztuvo ir kolekoriaus tvarkymo eigos. Kazka panasaus ir pats galvoju pasidaryti, t.y. pravalyti. Beje, girdejau labai apie toki misinuka vadinama Wynns. Tipo visus sh... isdegina. Gal kas bandet?

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

1.9Tdi
1.9Tdi portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 5 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 13:06

1.9tdi 66kw isiurbimo kolektorius virs 200t km, atrode dar ne taip baisiai, kad jus ji isvalysit, tai labai gerai:

bet variklio galvoj vidus atrode taip (tik neklauskit kaip ja isvalyt nes neisivaizduoju kaip tai butu galima padaryt nenuemus galvos):

tai manau atsakiau i visus klausimus :)

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

o kaip Wynns priedai. Teko matyti filmuka, kai ji supilus benzui, tas kelias minutes dumijo it kaminas Vilniaus energijos :)

Nors cia jis nelabai suveiks, nes cia juk ne degimo kamera.

Beje, kaip tokiu suodziu atsiradimui itakos daro tepalai? Jei ju nerija, tai kaip cia gaunasi. Gal cia labiau nuo prasto kuro?

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

1.9Tdi
1.9Tdi portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 5 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 13:06

nu jei vazinesi be tepalo ir be kuro tai darys tiesiogine itaka, suodziu neatsiras :), kitu atveju - visada atsiras.

kaip zenonas minejo ant isiurbimo kolektoriaus gi yra EGR (egxaust gas recirculation) voztuvas, per ji varikliui dirbant ant laisvu i kolektoriu patenka ismetamosios dujos ir suodziai.

tepalas koks jis bebutu geras garuoja ir per alsuokli patenka i oro isiurbimo slanga pries turbina, slanga eina toliau, pasiekia intercooleri, nuseda ir jame, toliau slanga keliauja i isiurbimo kolektoriu ir susimaises su tais suodziais seda ant sieneliu kol gaunasi vaizdelis kaip mano nuotraukoj.

Sprendimas - uzkirsti kelia tiek suodziu ties tepalo patekimui i oro paemimo slangas ir kolektoriu kol dar nevelu :).

zenonas
zenonas portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 6 mėnesiai
Joined: 2009-11-03 14:30

Pagal nuotraukas,tai čia dar pusė velnio,nors padirbėti reikėtu.

zenonas

1.9Tdi
1.9Tdi portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 5 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 13:06

kad tepalas is alsuoklio neitu - eini i google ir "oil catch tank", pasidarai pats (man sitas patinka pasidaryk pats :)) arba nusiperki is bet kur (ebay ir t.t.).

1.9Tdi
1.9Tdi portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 5 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 13:06

gamintojas daug ko nedaro, nes yra suvarzytas ekologiniu reikalavimu ir kuria masinas kasdieniam vazinejimui. Toki idejus nepadarysi jo apacioj skyles kad tepalas lasetu, tai reikes su juo daznai terliuotis nupylinejant, o dabar viskas nukreipiama atgal i varikli :).

Beje pas kai kurias vag grupes tdi masinas teko matyt originalu tarpini varianta - ant apatines alsuoklio slangos (kuri eina is variklio bloko i voztuveli ant variklio paskirstymo velenelio dangtelio) yra toks issipletimo bakelis, bet virsutine slanga is dangtelio vistiek nuvesta tiesiai i oro paemimo slanga, taigi naudos mazai.

o tas oro filtriukas nera butinas, o jei det tik toki filtriuka, tai jis labai greitai apsitepaluos ir nespesi keist :).

1.9Tdi
1.9Tdi portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 5 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 13:06

su tepalu tai cia viena medalio puse :)

o kad suodziai per EGR voztuva i varikli nepatektu:

1. nevazinet daug po miesta, nevazinet pensininko rezimu, nestovet kamsciuose :) nes EGR voztuvas atsidaro ir ileidzia dujas tik prie mazu apsuku (nebent jis butu sugedes-uzsineses ir nepilnai uzsidarytu);
2. iki minimumo sumazint paduodamo egr kieki programiskai ECU (pvz su vagcom);
3. nei pirma nei antra, tiesiog pasidarot plokstele be skyles ir ja idedat vietoj originalios, tada EGR dujos bus uzblokuotos amzinai :).

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

1.9Tdi wrote:
su tepalu tai cia viena medalio puse :)

o kad suodziai per EGR voztuva i varikli nepatektu:

1. nevazinet daug po miesta, nevazinet pensininko rezimu, nestovet kamsciuose :) nes EGR voztuvas atsidaro ir ileidzia dujas tik prie mazu apsuku (nebent jis butu sugedes-uzsineses ir nepilnai uzsidarytu);
2. iki minimumo sumazint paduodamo egr kieki programiskai ECU (pvz su vagcom);
3. nei pirma nei antra, tiesiog pasidarot plokstele be skyles ir ja idedat vietoj originalios, tada EGR dujos bus uzblokuotos amzinai :).


Sutinku,
reikia duoti dyzeliui pras...ti, ir jei tai butu daroma reguliarai(proto ribose) nuo pradziu,tai manau vaizdelis butu geresnis.Savo neardziau tai nezinau kas ten yra,bet jei kazkiektai km pravaziuoju labai ramiai, tai po to uzspaudus dugna(pirma gera uzspaudima) visada stulpas suodziu.Po to jau zenkliai maziau.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

1.9Tdi wrote:
su tepalu tai cia viena medalio puse :)

o kad suodziai per EGR voztuva i varikli nepatektu:

1. nevazinet daug po miesta, nevazinet pensininko rezimu, nestovet kamsciuose :) nes EGR voztuvas atsidaro ir ileidzia dujas tik prie mazu apsuku (nebent jis butu sugedes-uzsineses ir nepilnai uzsidarytu);
2. iki minimumo sumazint paduodamo egr kieki programiskai ECU (pvz su vagcom);
3. nei pirma nei antra, tiesiog pasidarot plokstele be skyles ir ja idedat vietoj originalios, tada EGR dujos bus uzblokuotos amzinai :).

Cia i trecia punkta - tipo kazka tokio
o problemu nebus? Apskritai, gal kas galit paaiskint kaip visa tai veikia :shy:

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

EGR dyzeliniuose varikliuose

Moderniuose dyzeliniuose varikliuose EGR dujas aušina šilumokaitis: tuo siekiama patiekti didesnės masės recirkuliuotas dujas. Priešingai nei SI varikliai, dyzelių neriboja būtinybė palaikyti gretimos liepsnos frontą. Priešingai: kadangi dyzelis nuolat dirba esant oro pertekliui, EGR efektyvumas kontroliuojant NOx emisiją čia siekia iki 50 proc. (laisvomis apsukomis, kai paprastai būna labai didelis oro perteklius).

Kadangi dyzeliniai varikliai nedroseliuojami, EGR nesumažina droseliavimo nuostolių (priešingai nei SI varikliuose, žr. pirmiau). Tačiau išmetamosios dujos (daugiausiai - anglies dioksidas ir vandens garai) pasižymi didesne savitąja šiluma nei oras, todėl taipogi mažina piko degimo temperatūrą. Tačiau ir čia yra kompromisų. Patiekus EGR į dyzelį, sumažėja galios takto degimo dujų savitasis šilumos santykis. Dėl to mažėja galia, kurią gali ištraukti stūmoklis. Be to, EGR turi tendenciją mažinti per vieną galios taktą sudeginto kuro kiekį. Tai akivaizdu išmatavus dalelių emisiją, kuri atitinka EGR padidėjimą. Galios takto metu nesudegusios dalelės (daugiausia anglis) - tai išeikvota energija. Griežtesni reikalavimai, taikomi dalelių (PM ) emisijai, nurodo, kad turi būti įrengtos papildomos emisijos kontrolės priemonės, kurios kompensuotų EGR sukeltą PM emisijos padidėjimą. Dažniausiai naudojami išmetimo sistemoje įrengiami kietųjų dalelių filtrai, kurie mažina kuro degimo efektyvumą. Kadangi EGR didina kiekį PM , kurias reikia surinkti ir mažina išmetamųjų dujų temperatūrą bei deguonies kiekį, be to, šie filtrai turi funkcionuoti tinkamai ir surinkti nudegintus suodžius, automobilių gamintojams teko įpurkšti kurą bei orą tiesiai į išmetimo sistemą ir taip sulėtinti šių filtrų užsikimšimo procesą.

Informacijos saltinis www.adbaltic.lt

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

1.9Tdi
1.9Tdi portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 5 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 13:06

nepykit kad paklausiu, bet kada jus paskutini karta buvot atsidare savo masino kapota, a :)

Exhaust gas recirculation
The exhaust gas recirculation (EGR) system is designed to reduce pollutant emissions in the exhaust gas.
The direct injection process uses higher combustion temperatures than the chamber process. The formation of nitrogen oxides (NOx) increases with higher temperatures, provided that sufficient excess air is available.
The EGR valve adds a fraction of the exhaust gases to the fresh air supplied to the engine.
This reduces the oxygen content in the combustion chamber and slows down NOx formation.
The exhaust gas recirculation rates are, however, limited by a rise in hydrocarbon (HC), carbon dioxide (CO) and particle emissions.

EGR map
An EGR map is stored in the control unit. It contains the necessary air mass for every operating point of the engine; this is dependent
on engine speed, injection quantity and engine temperature. The control unit recognises from the air-mass flow meter signal whether the intake air mass is too high for the vehicle in its momentary operating state.
To compensate for any deviation, more exhaust gas is supplied as required. If the supplied exhaust gas quantity is too high, the intake air mass decreases. The control unit then reduces the proportion of the exhaust gases.

taigi kalbam apie ekologija, EGR pasalinima is oro paemimo sistemos galima palyginti su katalizatoriaus pasalinimu is ismetimo sistemos :)
senesniems 1.9tdi 66-81kw viskas labai paprasta, EGR voztuvas prisuktas is oro kolektoriaus sono, problemu jokiu :) pas naujesnius jis jau integruotas i oro kolektoriu (tai jau ir taip riboja oro srauta, o kai dar uzsikemsa tai visai jau blogai), buna kartu "anti-shudder valve", tai mechaninis pašalinimas jau problematiskesnis, pvz masina "anti-shudder valve" visai gali nesivest :) ir lygtai pas PD per vagcom sumazint kiekio neina.

skaitiniams: google ir "EGR delete".

Egis: as nieko nesiulau, zmones paklause as atsakiau :) prasipūsti karts nuo karto ant didesnių apsukų gal ir neblogai, bet siuo atveju kai ta suodziu-tepalo tesla nuseda visur tai jau neispusi :). Jei dar vis idomu kada galim pasneket, nes jau tingiu cia rasinet :)

1.9Tdi
1.9Tdi portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 5 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 13:06

robkek aplenke mane :) geresne info sunku butu ir rast, isvados parasytos juodu ant balto :)

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

1.9Tdi wrote:
robkek aplenke mane :) geresne info sunku butu ir rast, isvados parasytos juodu ant balto :)

Zinok, ta ka parasiau, pats imu maziau tiket :). Tas EGR reikalingas (arba ne) tik ant laisvu arba mazu apsuku. Kai isijungia turbo, ji uzdaro. Kadangi apsineses jis neuzsidaro, dalis suslegto oro nepatenka i cilindrus, o per EGR nueina i ismetimo vamzdi. Del to dingsta galia. Taip tai yra ekologiskaiu ,bet kiek supratau, jei nera katalizatoriasu, nera kas sulaiko tas kenksmingas daleles po to. Tad .... Manau cia bus amzina diskusija kas geriau, ar uzaklinti EGR ar ne. Kita problema, ta dalis suodziu, kuri rinkdavosi EGR, rinksis turbinoje. Taigi kas geriau?

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Na vienu ar kitu atveju tai ne i gera, bent jau as tokia nuomone susidariau. Neuzaklini, visas brudas renkasi ant isiurbimo kolektoriasu, degimo kameroje, EGR voztuvo. Jei uzaklini - tersi gamta, ir kemsi turbina. Tai gal vis delto geriau dazniau pavalyti. Beje, pries tai klausiau ar kas esate bande Wynns priemone, kuri kaip ir turetu tokius dalykus pasalinti is degimo kameros.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Kazkada senai Wynns siurbiau i golfa, kad pravalyti voztuvus,nes buvo kompresijos nevienodumas,tada kaip ir padejo.Bet pamacius dyzelio nuotraukas kas darosi kolektoriuje ir jeigu visa sita bruda, wynnso pagalba, suvaryti i cilindrus manau nelabai gerai butu.Biesas zino.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Na Wynns ji ne suvarytu, bet jau jo petekusio i cilindrus atsikratytu. Tipo ji sudegintu, pasalintu nuo stumpoklio, sienieliu. Kas ten kolektoriuje ir voztuve - tai tik pirstu isgraibyt :). Bet kaip suprantu tau padejo. O gal zinai kur tokiu buna pirkti?

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Jei gerai prisimenu as senukuose, auto reikmenu skyriuje pirkau.
Bet man padejo del voztuvu apnasu, o ten ju zymiai maziau.

Powka
Powka portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-10-19 11:42

wynns ir maximose didelese lygtai maciau. ju ten gyvas velnias, nuo visko yra.

Octavia 2,0 TDI

Robyla RS
Robyla RS portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 10 mėnesių
Joined: 2010-04-06 15:37

tonis wrote:
Sveiki. Noriu pasidalinti mano manymu naudinga informacija, gal kam pades. Octavia universalas 1999m 1,9 tdi 66 kw. Automobilis pasiekus 3000 apsuku nustodavo traukti, lyg isijungtu greicio ribotuvas. Nuo to momento auto pasidarydavo (tupa). Uzgesinus ir vel uzvedus varikli vaziuodavo normaliai, kol vel pasiekdavo minetas apsukas. Nuvykau i Dizelservis. Atliko diagnostika ir pasake, kad variklio parametrai labai geri tik oro voztuvo sklendes nepilnai dirba nes reikia valyti turbina. Pas juos turbinos nuemimas-uzdejimas kainuoja 500lt, o turbina veza i kompresservisa ir valymas kainuoja nuo 200lt. Paskambinau i kompresservisa ir man paaiskino, kad 66 kw varikliuose turbina neuzsitersia o sugenda oro voztuvas (nesumaisykite su oro srauto matuokle), tad reikia pas juos vaziuoti, vel atlikti diagnostika kuri kainuoja nuo 30 iki 60lt ir keisti oro voztuva kuris kainuoja apie 300lt. Aisku as niekur nevaziavau. Pats nusiemiau variklio apsauga (iki to darant diagnostika niekas jo nenuiminejo ir neieskojo problemos) ir pradejau apziurineti visas vakumo zarneles.Radau trukusia storesne zarnele kur jungesi prie mano mineto oro voztuvo. Pasikeiciau pats. Isvaziavus patikrinti pagerejimas buvo nezymus. Taip sutapo, kad turejau isvaziuoti i kita rajona, nes buvau su pazystamu sutares paremontuoti pakaba ir pakeisti dirzeli su guoliais. Aciu dievui viskas buvo tvarkoma nepervelai. Dirzelis buvo visas sutrukinejas, o ji nuemus vienas guolis is karto subyrejo, o kitas buvo prikepes.(Stai tokias auto mums pardavineja atvarytas is Prancuzijos ir kitu saliu).Norint pakeisti dirzeli reikia pakelti varikli nes variklio pagalve tvirtinasi dirzelio viduryje. Reikejo atjungineti visas zarneles ir kitus prietaisus, tarp ju ir oro voztuvo storaji vamzdi. Ji atjungus pabandeme ten ikisti pirsta ir pasiekti sklende. Nepavyko, buvo pilna suodziu, smalos. Voztuva isvaleme, isploveme. Sklende pradejo judeti. Nuo to momento auto vaziuoja kuo puikiausiai, net girdisi kaip voztuvas svilpia kai isijungia turbina. Tai stai kaip galima minimaliom sanaudom paciam pabandyti pasitvarkyti savo auto ir sutaupyti apie 700-800lt.

Mano RS'e buvo panaši bėda, mesdavo klaodą EPC ir dusdavo kaip tu sakai. Nuvariau į Škodą ir iš trečio karto nustatė, kad stringa oro sklendė, kuri apsinešusi suodžiais. Išvalė ir dabar kol kas viskas gerai, kuro sąnaudos sumažėjo apie 3 litrus.

AndriuD
AndriuD portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 5 mėnesiai
Joined: 2010-04-10 22:34

Taip pat winnys parduodamas Autoaibeje.As kaz kada i golfa tdi irgi piliau,padiejo.Ir taip nuo pazistamu meistru girdejau kad yra geriausia priemone varykliams. As pats visada winnys naudoju,ei kas :)

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

labai noreciau suzinoti, ar yra skirtumas, del tu visu brudu. Ar dyzelinis variklis apsinesa greiciau nei benzas? Ar jokio skirtumo?
Ir seip noreciau apie priedus i kura pasneket, kas ka bandet, kazkaip sudomino, gal net nauja tema kurkim.

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

serano
serano portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 2 mėnesiai
Joined: 2010-01-12 21:23

Reikia atnaujinti sita tema :)

Dar norejau paklausti, jei nuemus EGR voztuva, ten kokia tarpine yra, ar tiesiog nuemei - isvalei ir uzdejai?

tiukus
tiukus portretas
Įjungta
Last seen: prieš 26 minutės 51 sek
Joined: 2009-11-22 20:00

yra metaline tarpine, jei nuimsi geriau ja hermetiku pertepk, kad ramu butu

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

iskirpk is alaus skardines ir viskas