sveiki turiu beda su sankaba!! zodziu sunkiai begiai metesi. Pakeiciau abu cilindrus nuorinau pradejo lengvai metitis begiai viskas ok susitvarke. bet po keliu dienu vel tas pats. perziurejau slangutes cilindrus visur sandaru bet vistiek reikia orinti kad vel atsirastu sankaba.gal kam buvo panasiu bedu ?
sankaba
Šeš, 2011-05-07 18:56
#1
Vytas25
Offline
Last seen: prieš 12 metų 11 mėnesių
Joined: 2011-05-07 18:45
sankaba
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
vakar pavyko nuvaziuoti nuo kalno, bet kelio pabaigoje vietos apsisukti nebuvo, atbulom teko grizti i virsu, sankaba gerai smirdejo (net dumelio pasirode), kai sustojau virsuje (isvaziaves) tai pedalas buvo kokias 2-3 cm zemiau nei iprasta, bet uz keliu sekundziu atsoko i normalia pozicija. Smarve is po nakties sumazejo, bet vistiek smirda, vaziuojant skirtumo nepajutau, bet (gal anksciau nepastebedavau) atsirado toks garsas:
kai masina dirba ant "tuscio" isminus sankabos pedali ir ji atleidus i galine (iki galo) padeti, girdisi toks kaip suktelejimas. toks:-...pk...
tai gi kolegos, gal as vel smegenu ieskau kur nereikia? gal cia viskas gerai? gal koki metoda patarti galit kaip patikrinti ar sankaba jau ant mirties slenkscio??? ar viskas ok... rida 90.000 vazinejimo budas kaip-pensininko:) (cia rimtas)
p.s. begiai jungiasi sklandziai.
broliai saunuoliai
Užtrauki rankini stabdį, ijungi pirma pavara duodi gazo ir po truputi atleidineji sankaba ir jeigu masina iskart gesta, tai sankaba dar gera, bet vel gi po tokiu bandymu vel gali smirdeti tavo sankaba :bigsmile:
Nenenenene, po tokiu eksperimentu ne sankaba smirda o padangu svilesiais.
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Bet Puidokai, jeigu sankabai jau paskutinioji, tai ji praslys ir ratu nebeprasuks, nebus taip kaip tame video, ku įmečiau prie blevyzgų :D
logikos yra, bet jei duosim daugiau gazo ir atleisim dar sankabos tai nepraslys :bigsmile:
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Kaip pardavinejau savo Civic'a pirkejas patikrino idomiai. Pradejo vaziuoti atbulai, aisku ne greitai, ir paskui ijunge pirma begi ir sankaba atleido. Masina uzgeso ir jis pasake kad sankaba gera.
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
sankaba su 5 begiu is vietos tikrink, uztraukus rankini
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dekui visiems uz palikyma, nuvaziavau i servisa, padare test drive, pasake-don't you worry-everything ok, tipo padeginta biskeli, bet gyva. jau bandziau pagal Serano metodika is pirmo begio su rankiniu, ...uzgeso motoras, ryt pagal tiuko nurodyma atliksiu bandyma!!! :)
broliai saunuoliai
5-tu begiu uztraukus rankini taip pat kaip ir pirmu BAC ir uzgeso...:) :)
broliai saunuoliai
sveikinu, sankaba dar gyva :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Prie didesniu salciu sunkiau migasi sankaba. Atleidus koja pedalas nepspeja paskui ja. t.y. letokai grizta i svo padeti. Gal kokiu patarimu? Gal kaltas tepalas dezeje?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Jeigu niekada nekeistas, siūlua pasikeisti, roveriui buvo ta pati bėda, tai pakeitus greičių dėžės tepalas esant šaltai mašinai visaks junginėjosi sklandžiau nei su senu tepalu.
Sankaba juk irgi hidrauline, tepalai stingsta ir sunkiai vaiksto
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Idomus pastebejimas... mieste vazinejant sankabos pedalas graziai vaiksto, o issokus i trasa tarytum pastringa, nepastebejai tokio skirtumo? nes sestadieni buvau B4 passata pasiemes, tai pas ana tokia beda buvo... O manojoj skodytej visad minksta, tik begiai patys kazkaip sunkiau isijungia prie -25, bet nieko nuostabaus cia, manyciau
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
Prikeliu tema. Kadangi žiema visai ant nosies. Tiukau, durnas klausiasm, sankabai alyva kur keiciasi.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Ta pati sistema su stabdžiais, kaip tik Ainike keis skystį kitą savaitę ir turėtų jai atlikti apie 0.8 ltr. DOT4 skysčio, tai tarkitės :) O šiaip į tavo Škodą pilasi apie 0,5 ltr. Jeigu nori "racing" skysčio, tai šią svaitę keisiu ir aš, tai irgi turėtų likti daugiau kaip 0,5 ltr. :D Tik reikia nemažai pažaisti kol nuorinį visą sistemą, jeigu neturi meistras specialios įrangos, kur užpildo sistema iškart su slėgiu ir oro nebelieka, su 5 bėgiu greičiu deže lyg ir mažiau vargti reikia, kol nuorini.
kaip suprasti sankabos alyva? cia turi galvoje greiciu dezes tepalus, ar hidrauline dali kuri ismygineja sankaba cilindriuko pagalba (i ji pilasi stabdziu skystis)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
taip, mane domnia sankabos pedalas. kaip kad rasiau anksciau - ziemos metu nuspaudus, atgal grizta leciau.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Man taip pat su sankaba šposai vyksta.
Prieš du mėnesius važiavau iš Vokietijos į LT. Atstumas 1400 km. Kelias nuo Olandijos per Berlyną link Varšuvos. Pradžioje viskas ok, tačiau po 200 km. patekau į didelį kamštį ir strigau valandai. Judėjau tik pirmu, antru bėgiu. Įvažiuojant į Lenkiją dingo sankaba, pedalas nusileido ir nesugrįžo į pradinę padėtį. Šiaip ne taip atvažiavau iki pirmos degalinės. Pusvalandį palaukiau ir pradėjau judėti: išjungęs variklį įmesdavau antrą bėgį ir kurdamas gazuodavau. Taip kelionė vyko iki Varšuvos. Tačiau už Varšuvos nuvažiavus apie 100 km. sankaba atsistatė į pradinę padėtį ir be problemų parvairavau iki namų. Kadangi laiko turėjau nedaug, o servisai užimti savaitei į priekį, pasisekė pasikeisti tik cilindriuką po sankabos pedalu. Nors iš esmės meistrai nebuvo nustatę tiesioginės priežasties, spėliojo.
Kelionėje atgal viskas buvo ok. Ir dar porą mėnesių laksčiau po 200-300 km. Vokietijoje.
Bet..... prieš Kalėdas susiruošiau vėl į LT. Tas pats kelias, didesnis automobilių srautas tačiau jokios grūsties. Baigiu įveikti paskutinius kilometrus Vokietijoje, dar spėjau pagalvoti, kad kažkur, šiame ruože, praeitą kartą turėjau bėdų ir, pyst, sankaba vėl dingsta. Tragikomiška situacija. Žmona pradėjo kurti samokslo teorijas, kad automobilyje įtaisytą įranga neleidžianti išvykti iš Vokietijos ir būtent į rytus (anksčiau automobilis priklausė įmonei ir juo naudojosi vadybininkas). Žodžiu, ir juokinga ir nelabai. Tikėtis tokio pačio sankabos atsigavimo, kaip praeitą kartą, buvo naivu. Pradėjau ieškoti priežasčių bet suradau galimybę su mažais nepatogumais judėti toliau. Sustodavau nuvažiavęs 200-250 km. ir pumpuodavau sankabos pedalą rankiniu būdu. O vėliau taip įvaldžiau šį metodą, kad Varšuvą ir likusius šūdkaimius pervažiavau be sustojimų. Prieš sankryžą ar staigų posūkį ranka staigiai pasiekdavo sankabos pedalą ir po stiprių judesių atsigaudavo ir veikdavo be priekaištų. O jeigu tekdavo pasisukioti po miestelį tai užsipompavus ji nenukrisdavo.
Aišku, šventiniu laikotarpiu Lietuvoje nepavyko Škodos sutvarkyti. Taip grįžau į Vokietiją.
Gal galite padėti savo spėliojimais ir informacija?
Telefonu nupasakojau savo situaciją Škodos serviso darbuotojui Vilniuje. Jis galvoja, kad tai gali būti cilindriukas prie greičių dėžės.
Klausimas: ar reikia išiminėti visą greičių dėžę? Ir kas dar gali būti? Skysčio lygis stabilus. Ar galėjo sistemoje likti oro burbulas po cilindriuko pakeitimo?
Skoda Oktavia 1.9 77 kW 2007 m
Skoda Superb 2.0 3T CR DPF 103 kW 2013 m
pradziai papildomai gerai nuorinti, jie nepadeda tai tik belieka pakeisti cilindriuka ant greiciu dezes, pagal simptomus tai panasiausia, kad jam jau galas, greiciu dezes nuimineti tam nereikia
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Turėjau praktiškai identišką situaciją, nukritusią sankabą atkėlinėdavau bato priekiu :) Nuorinimą atlikom, tačiau jis nedavė jokio rezultato, todėl buvo pakeisti abu cilindriukai, nuo tada sankaba kaip nauja. Greičių dėžės išiminėt nereikėjo, sudėtingiau buvo pasiekti cilidriuką po pedalu.
Ačiū už pagalbą. Pakeičiau ir cilindriuką prie greičių dėžės. Greitkelyje dar nebandžiau, bet po miestą važinėjant jau jaučiasi, kad sankabos pedalas kitokio kietumo.
Skoda Oktavia 1.9 77 kW 2007 m
Skoda Superb 2.0 3T CR DPF 103 kW 2013 m
Sveiki,
O kaip reikia patikrinti ar yra oro? Kur yra nuorinimo taskas 2005m 1.9tdi?
Aciu
nuorinimo taskas ant cilindriuko kuris ant greiciu dezes
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04