Užšalo kuras + tempimas iki "garažo"

24 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Aiva
Aiva portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2013-02-09 11:27
Užšalo kuras + tempimas iki "garažo"

Sveiki, per buvusius didžiuosius šalčius užšalo kuras ir dabar pavažinėjąs visuomeniniu transportu ir sulaukes atšilimo susiruošiau tvarkyti savo dyzelinę 1.9l 81kw 1999m. škodą octavia. Iškart sakau - bake 40 l apšalusio kuro, taip kad smagu jį traukt bus :) Kadangi octavia varyta iš Italijos, tai visos knygutės buvo italų kalba, o tai per daug nepadeda... Taigi prie klausimų.
1. Jei turit aglišką octavia I manual rinkinį, gal galėtumėt pasidalinti?
2. Kaip suprantu mano škodoje yra tik vienas kuro siurblys ir jis arčiau variklio? Ar visgi jis bake?
3. Pakeičiau kuro filtrą, į jį pyliau tiesiai kurą, ir kas pora nepavykusiu vedimų "dapildavau" į kuro filtrą, problema tame, kad šiandien tikėdamasis iki "garažo" nuvažiuoti pats, o ne būti traukiamas, pabandžiau dar kartą vesti mašiną. Problema, kad dabar žiurėdamas ar reikia įpilti į filtrą dyzelio pastebėjau, kad kuro filtre jau nemažėja, taip kad arba labai efektyviai iš bako kurą traukia arba tiesiog daugiau kuro "neima" variklis? Taip pat kuro padavimo šlangelėje (nuo filtro iki variklio) pastebėjau, kad baigus starterio kankinimo procedūra lieka tik oras kuris gryžta atgal į filtrą - nelabai sugalvojau ar čia problema ar taip turi būti...
4. Kokios teoriškai galėtų būti problemos, kad neapiplėštų už dalis, kurių taisyt nereikia?
5. Gal žinot kokį nebrangų būdą nutempti mašiną (paslaugų teikėjo tel numeris būtų gerai) iš vieno Vilniaus galą į kitą, nes su paprasta virve, neveikiančiu vairo stiprintuvu ir pusiau veikiančiais stabžiais kažkaip pavojinga atrodo.

6. Visiškai kita problema apie kurią ką tik prisiminiau - tai užšalantis pečiuko ventiliatorius prie -20. Kai dar nebuvo užšalęs kuras, buvo užšales pečiuko ventiliatorius, kuris prie tokių šalčių atšaldavo ir pradėdavo suktis tik po ~2h masinos birbinimo. Tai vat turbūt abu žiemos malonumus bandysiu sutaisyti vienu metu, kad kitą žiemą nereiktų su užšalusiu stiklu važiuot į darbą. Vėlgi jei turėčiau manual gal būtų lengviau pažiūrėti priėjimą prie ventiliatoriaus, bet kokias dalis reiktų keisti? Susižiūrėt reiktų iš anksto...

Dėkoju už pagalbą ir laukiu pastabų.

tomasvilda
tomasvilda portretas
Offline
Last seen: prieš 5 dienos 17 valandų
Joined: 2009-10-20 18:35

Tai nieko cia tokio be vairo ir stabdziu stiprintuvo pasitempti, o dar geriau nusitempk iki panoramos pozemines ir palik per nakti, atsils kuras.

Aiva
Aiva portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2013-02-09 11:27

Dėkoju už gerą patarimą, tik pas mane papildoma problema, kad mašina ir šiaip su normaliu dyzeliu įpiltu tiesiai į filtra neužsikuria (praeitą kartą užsikurė, taip iki namų ir grįžau). Aišku nebent siurblys bake, tada viskas aišku būtų :)

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 6 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Cia jau nebe kuro uzsalime problemos, atsildei kura ir uzsikurei, dar gali zibalo ipilti. Dabar jau seniai salciai praeje ir pliusas lauke, o tu neuzkuri, giliau ieskok problemu. Nieko ten nereikia nei siurbti, nei ardyti, viska siaip darei teisingai - pakeitei filtra, uzpylei dyzelio i ji ir turejai uzkurti is karto :)


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Aiva
Aiva portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2013-02-09 11:27

Kai iki namų grįžt reikėjo prieš ~ mėnesį taip viskas ir pavyko bet dabar apskritai neužsikuria, be gyvybės ženklų antrą kart akumuliatorių nusodinau - supratau, kad lengvai neišsisuksiu :)
Taip kad lieka tas klausimas, kokia firma/įmonė/žmogus su reikiamu transportu galėtų pigiau netempti mašiną iki reikiamo "garažiuko" rimtesniam mašinos remontui. Dėl virvės man, kaip mažai patirties turinčiam varuotojuj per daug nepatikima, kitų eismo dalyvių atžvilgiu :D...

daeras
daeras portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 8 mėnesiai
Joined: 2012-04-25 18:56

Pirma sovusi mintis tai nuo filtro iki siurblio jei randi tik ora tai ir bus problema gal. Turi rasti is kur oras patenka, panaikinti ora is ten, nebent mazas burbuliukas liktu , tai del tiek turetu eiti..

Aiva
Aiva portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2013-02-09 11:27

Gera mintis, eisiu pažiūrėti, gal pačiame filtre atsirado problema dėl to oro. Jei surasiu problemos sprendimo variantą būtinai parašysiu, nes beskaitydamas kitas temas tą ir pastebėjau, kad kaip jau išsprendžiamos tos problemos taip retas kuris ir beparašo.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 13 valandų 36 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

jei masina ne automatas kodel nebandai uzvesti jos ant buksyro? tada varai ipili kokio priedo ar zibalo ir varai i panorama ar kita silta vieta pastoveti masinai, o siaip geriausia tai pasivazineti, kad gerai susiltu ji.
Kuro nubegimo tokio neturi buti, arba kuro sistemos beda arba greiciausia per kuro filtra kazkur ora gaudo, del to ir nubega kuras. Dar vienas sitos bedos gydymas- atbulinio voztuvo pastatymas pries kuro filtra, kad is jo negaletu isbegineti kuras ir jis visad butu pilnas

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Pakomentuosiu 6 punktą.

Greičiausiai bus angliukai. Neįsivaizduoju, kaip gali užšalti ventiliatorius. Išsiardo paprastai - reik nuimti bardačioką (berods 5 varžtai). Tada pamatysi šviežio oro ventiliatorių. Apačioj yra tokia apsaugine plokštelė, ji pritvirtinta dviem plastikiniais fiksatoriais. Juos atjungus, atlenki ją. Tada iš apačios reik atsukti dar vieną varžtelį, kuris laiko ventiliatorių iš apačios. Toks dangtelis su apvaliu dugnu. Nuimi ir apžiūri ventiliatorių. Priklausomai nuo gamintojo - angliukai bus arba gale (reik berods papildomai atsukti varžtą, arba iš priekio po sparnuote.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Aiva
Aiva portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2013-02-09 11:27

Sveiki, vėl atėjo savaitgalis ir vėl prie octavios pastovėt susiruošiau (po 18h lauke mažai kas matosi dėl ko darbo dienomis negaliu krapštytis).

Progresas!!! Pasirodo reikėjo nuorinti purkštukus, po to octavia užsivedė labai greitai.

Bet problema lieka, kad iš bako nesiurbia kuro (apskritai slėgio jokio nekuria t.y. net iš bakelio prijungto prie filtro nesiurbia kuro) - manau arba degalų filtro vožtuvas(tas plastikinis š) arba tarp bako ir filtro turėtų stovėti kuro siurblys dar vienas. Nes mano pažįstami deja šiuose reikaluose turi tik tikėjimą - vieni sako, kad turėtų būti dar vienas kuro siurblys tarp bako ir filtro, kiti - kad 1999 m. per sena tokius malonumus turėti... Iliustracija dabartinės situacijos prikabintame paveiksliuke.

Na bet kokiu atveju pajungus 4l bakelį (čia nejungiant filtro, o tiesiai į bakelį šlangeles abi sukišus) turėčiau padėti kokius 60-80km :D

Paveiksliukai: 
branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 6 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Dabar nuorink dar karta purkstukus ir vel uzkursi, po to kai kursi - dar karta nuorink :)))) Finalas - ieskok trukusio vamzdelio, nes tik genijus gali sugalvoti, kad iki '99 Skodos inzinieriai nelabai suprato ka gamina :)))
P.S. Prisimink ar pries uzsalant kurui, nebumtelejai kur nors dugnuciu :)))))


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Aiva
Aiva portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2013-02-09 11:27

Reiks ryt ryte tą ir nuveikt, bet tiesą sakant nelabai supratau prie ko vamzdeliai, nes aš iš kuro bako puikiai gėriau dyzeliuką kai atitraukinėjau dyzelį iki filtro, nes esmine šiuo metu esančią problemą bandau pavaizduoti dar karta pakoregavęs paveikslėlį. Ir visgi tai turi būti ten dar papildomas užpompavimui iki filtro kuro siurblys ar ne? Bandant google vertėją ir rusišką manual apie jokį kuro siurblį prie bako kalba lyg ir neina...

Iš tikro gan sunku paaiškinti esamą situaciją - esminė problema darosi kai pajungiu filtra ir tą plastmasinį grįžtančio kuro vožtuvą. Kadangi kurą prie variklio esantis siurblys kuo puikiausiai siurbia (ir dar kaip...) bet pats grįžtančio kuro vožtuvas leidžia siurbti orą, BET neduoda į jį pūsti, o kadangi prie variklio esantis siurblys traukia, tai traukia jis kurą ir tuo pačiu orą per grįžtančio kuro vožtuva (tas plastikinis vožtuvas) ir ko pasekoje nesusidaro slėgio filtre (nežinau ar jis ir turi susidaryti) dėl ko ten kur užsimauna kuro padavimo šlangelė šlangelė ant filtro nesiurbia visiškai nieko (nei oro nei tuo labiau kuro). Dėl šių aplinkybių man ir kilo mintis kad gali būti kalti du dalykai - arba buvo (ir numirė) kuro siurblys tarp bako ir filtro, arba grįžtamasis vožtuvas suėjo.

Atsiprašau jei atsakymą supratau ne taip, bet nekaip išmanau šiuos malonumus.

Edit: dugno pastaruosius ( :) ) kelis mėnesius visiškai niekur neužkabinau ir tuom esu visu 100% tikras.

Paveiksliukai: 
Egis73
Egis73 portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-08-09 21:00

Jokio siurblio tarp bako ir filtro nera. Beje, koks filtro stovis

]

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 6 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Dar vienas dalykas - ieskok "varles" bake. Kiek zinau, tai nera labai sudetinga patikrinti baka. Dar gali griztama prapusti.
Kad dugno neuzkabinai, tai dar nereiskia, kad ten viskas tvarkoje, cia tik siaip buvo klausimas


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Aiva
Aiva portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2013-02-09 11:27

Filtras - naujas lenkiškas už~50lt, kurį patikrinau jį visiškai nuėmęs - užkimšus kuro grįžimo angą viskas vyksta taip kaip ir turi vykti mano galva - jei siurbi ten kur variklis siurbtų susikuria slėgis ir oras/kuras traukiasi iš kuro padavimo skylės, o pas mane jau pajungtoje sistemoje deja grįžtamasis vožtuvas leidžia siurbti orą pro jį, dėl ko akivaizdžiai pro jį viskas ir siurbiasi išskyrus kurą.

Kuro grįžimo / padavimo į/iš bako jau prapusto/prasiurbtos ne vieną ir ne du kartus. Manau dar negaliu atskirti kur fortis ir fortis plius bet nedaug trūksta :)

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 13 valandų 36 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

kodel nepabandai pasikeisti to plastmasinio griztamo voztuvo, gal jame beda?

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Aiva
Aiva portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2013-02-09 11:27

Tą ryte ir dariau ir kaip bebūtų nekeista pasitaisė - vožtuve ir buvo problema. Po to važinėjausi su veikiančia škoda kol susirinkau visas išmėtytas dalis "remonto" metu. Nuvažiavau į garažiuką norėdamas išleisti kurą, bet greit sutemo ir nesigavo, dėl ko iškilo klausimas, kaip tuos plastikinius 90% kampinius kuro slangelių numauti, nes būtų labai patogu taip kurą išleisti po mašinos dugnu (identiški plastikiniai kambiniai stoli ir visiškai netoli filtro, bet ten jie daugiau "treniruotis").

Egis73
Egis73 portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-08-09 21:00

O tai kam tu ji isleisti nori

]

Aiva
Aiva portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2013-02-09 11:27

Nes jis pusiau vasarinis ir jau praeitą kartą buvau užvedes ir kelias h prabirbinęs, bet po to praėjo -20 šalčiai ir vėl užšalo, o kadangi sekanti savaitė nusimato liudna, bijau kad neužšaltų ntajį kartą. Jau pradžioje užšalęs įpyliau antigelio dyzeliui HG3421, bet kaip pastebėjau nepadėjo... Kitas, jau minėtas, variantas būtų į big'o požeminę aikštelę varyt, bet skaičiau straipnį, kad ten negerai į tokius naktinius pasistovėjimus žiūri.

Egis73
Egis73 portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-08-09 21:00

Visu pirma, tai visi priedai nesimaiso jei kuro temperatura minusine. Visu antra, tai jau vasario vidurys ir as nesukciau galvos del galimybes uzsalti. Su vasariniu kuru prie -16 problemu neturejau. Tavo vietoj tai degalinej isipilciau iki bako virsaus zieminio kuro ir nesukciau sau pa..u. O dar geriau zibalas jei kur rasi, santykiu 1:10.

]

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 13 valandų 36 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

kaip matau beda ispresta :)

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 6 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

BIG'e viena ryta, pries pora savaiciu, is ryto uzdare izvaziavima ir kapojo galvas policija viesiems, kieno auto nakvojo ten :)))))


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Aiva
Aiva portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2013-02-09 11:27

Ir pasirodo juk beprotiškai lengva išleisti iš bako kurą - atjungi grįžtamąją šlangelę nuo filtro, užmaini šlangelę tiesiai y bakelį ir žiūri į dangų patenkintas kol mašina išpompuoja visą kurą :) Problema buvo, problemos nėra - fortis bake. Tik šiandien supratau esant naują problemą - neįmanoma užrakinti bagažinės - net raktelis neužrakina, gal kas turi minčių kaip greit ir tamsoje šią problemą spręst (nors ir užblokuot kaip nors, svarbu kad kam nereikia ten nelandžiotų, pats ir pro galines sėdynes ten įlyst galiu)?

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Aiva - gal nepradėk čia kalbėti apie bagažinę. Yra atskira tema, net ir vadinasi Beda su bagažinės spyna. Paieškok - surasi.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW