Pradziai paprastieji darbai- visu oro ir vakuumo vamzdeliu atjungimas, originaliai visi vamzdeliai uzspausti metaliniais chamutais, kuriuos veliau reiks pakeisti uzverziamais chamutais, juos replemis teks nukasti ir ismesti.
Isimama oro filtro deze su filtru pilnai, nes reiks ten vietos. 2 varzteliai ant 10 ir reples slangui atjungti, oro srauto matuokle nesunkiai atsijungia su rankomis.
Vakuumo ir oro vamzdeliu susizymeti nereikejo nes visus atjungiau ir istraukiau kartu su turbina, tad atgal idejus tikrei nesunku surasti kur katras jungesi.
Toliau atjungiame interkulerio vamzdi, jis susideda is keliu daliu, as istraukinejau 2 gumines slangas ir aliuminini vamzdi, pritvirtinta 3 uzsukamais chamutais ir 2 kabem kurios pritvirtintos prie variklio varzteliai ant 10, 13 ir siesiabriaunis ant 8.
Iseme vamzdi nusukinejame apsaugine skardele, 2 varztai ant 13, po skardeles nuemimo jau matosi ismetimo kilektorius ir turbina.
Nusukinejame turbina nuo ismetimo kolektoriaus 3 varztai ant 17, tai padaryti reikia, nes kitaip neprieisime prie vienos ismetimo kolektoriaus verzles.
Toliau atsukinejame ismetimo kolektoriu 13 vezliu su poverzlemis ant 12
Isleidziame tepalus ir ausinimo skysti, nes tepalo nuleidimo vamzdis labai zemai i karteri sukasi, vistiek viskas isbegs.
Tada atsukinejame turbinos ausinimo ir tepalo padavimo vamzdelius siasiabriaunis ant 8.
Virsuje kaip ir viskas, einam po masina
Isiminejame pusasi, kad galetume prieiti prie reduktoriaus laikikliu ir apsaugu
Toliau pusasio apsauga 3 varztai daugiabriaune zvaigzde ant 10 ir reduktoriaus laikiklis daugiabriaune zvaigzde ant 12
Pusasis nebemaiso.
Toliau atsukinejame tepalo ir ausinimo skyscio netekejimo vamzdzius. Tepalo nutekejimas 2 varzteliai ant 10, ausinimo siasiabriaunis ant 8.
Toliau atsukinejame turbina is apacios laikanti varzta ant 13 ir 4 verzles ant 17 kuriomis prisuktas duslintuvas. Duslika reiks visa atsegti nuo ji laikanciu gumu, kad galetume ji kiek galima atitraukti nuo variklio, taip patogiau isimineti turba bus.
Jau turba kaip ir laisva, bat dar vienas nedidelis varztelis lieka, siasiabriaunis ant 5, kuris prie turbinos kriaukles laiko vamzdelius, priejimas prie jo yra is oro filtro dezes puses.
Tada traukiam turbina lauk per virsu ir darome viska ka reikia su ja.
Prie irankiu butinas veidrodelis ir gera lempa nes nieko nesimato ir priejimu niekur nera, aciu 4x4, ir ivairiausiu prailgintuvu ant terksliu. Kaip ir viskas. Sitoje turboje reikejo keisti spilkas nes nuluzo atsukinejant 3, o nenuemus turbinos nieko nepadarysi.
Pakeistos spilkos
Surinkinejant pakeistos ismetimo kolektoriaus, ir 2 turbinos tarpines
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Geras reportazas. Bet geriau jau nufotkintum kaip 1,9tdi turba isimti. :)
]
jei tau asmeniskai reiks, pasuksi man, as tau viska papasakosiu kaip ja isimineti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
As tevui emiau lauk 1,9 74 kw 4x4 tai uzsiknisau tik su turbinos vienu varstu kur prie bloko sukas o visa kita daug maz kentet galima.