Nuomonės apie Superb II (pliusai/minusai)

5 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41
Nuomonės apie Superb II (pliusai/minusai)

Teko šiandien išbandyti naująjį universalą Superb II 2011 m. 2,0 TDI 103 kW DSG Ambition+ komplektacijos (rida ~11 000 km., R17 ratlankiai su žieminėmis padangomis). Tai pasidalinsiu įspūdžiais ir bendrais pastebėjimais, gal bus kam įdomu. Automobiliu prasukau 60 km., teko važiuoti tiek miesto režimu, tiek užmiestyje (autostrada+rajoniniai keliai+atkarpa žvyrkeliu).
Surinkimo ir medžiagų kokybė: pliusas Škodai, žengtas žingsnis į priekį, medžiagos malonios lietimui, atrodo viskas surinkta tvirtai kokybiškai, tik pastabų turėčiau dėl garso izoliacijos ji vidutinė, vos vos geresnė už Octavia I RS.
Pakaba: kompromisas tarp komfortiškos ir standžios, jaučiami praktiškai visi kelio nelygumai, tačiau posūkiuose pakankamai gerai valdomas (įverinant Superb II klasę ir jo masė (~1600 kg.)). Važiuojant žvyrkeliu pakaba labai triukšminga.
Variklis: 2,0 TDI 103 kW vidutiniokas, man asmeniškai pritrūko dinamikos, vidutiniam vairuotojui manau toks variklis aukso viduriukas, mažesnio variklio jau rinktis tikrai negalima. Jei pirkčiau Superb rinkčiausi tarp 2,0 TDI 125 kW ir 3,6 FSI 190 kW (pastarasis šiek tiek atbaido dėl sanaudų (miestas - ~14,5, už miesto ~8,5 ltr.), eksploatacijos kaštų (draudimas, gal būt ateities prabangos, ekologiniai mokesčiai). 2,0 TDI 103 kW su DSG viso testo metu vidutinės sąnaudos buvo 8 ltr., važiuojant įvairiais rėžimais, protingai važiuojant manau galima pasiekti ir 7 ltr. bendras vidutines sąnaudas.
DSG dėžė: DSG darbas labai patiko, įvertinant, kad teko važinėti tik su mechaninėmis greičių dėžėmis. Ramiai, tolygiai važiuojant vos juntamas pavarų perjungimas, mechaninė dėžė asmeniškai gal būtų ir smagiau, bet perkant tokios klasės automobilį manau rinkčiausi DSG, nes ji tikrai neerzina, o važinėjant po miesta netgi labai praktiška.
Bendri pastebėjimai:
Sėdynės labai komfortiškos (salonas buvo ne odinis), visi prietaisai, jungikliai, rankenėlės suprojektuoti ergonomiškai, lengva naudotis, galima sutelkti visą dėmesį vairavimui. Garso aparatūra - vidutinė, pakenčiama. Audiofilui neįtiks, vidutiniam vartotojui bus pakankama, asmeniškai mane tokia sistema tenkintų. (nors mano SEAT originali audio aparatūra skamba maloniau). Erdvus salonas, vietos yra daug, tiek vairuotojui, tiek keleiviams, tiek bagažui. Apibendrinus, tai Škoda tik galima pagirti, kad tobulėja ir žengia pirmyn, kas ruošiasi pirkti panašios klasės automobilį norėtų geresnės garso izoliacijos, tylesnės ir komfortiškesnės pakabos. Šiap valanda su naujuoju Superb neprailgo, nugaros ar sėdynės skaudėti nepradėjo, bet įsėdus į savo senutę Octavia I RS vairavimas teikia daugiau malonumo, gal nuomonė pasikeitų išbandžius 2,0 TDI 125 kw arba 3,6 FSI variklį. Tai tiek, tikiuosi kam nors ši info bus naudinga. Toks automobilis man tikrai yra kaip galimas kandidatas perkant kitą automobilį.

Elimas
Elimas portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 6 mėnesiai
Joined: 2012-07-24 18:07

Sveiki,

Gal kam teko susidurt, vazinet su superB ta naujasne nuo 2008m kur eit pradejo. Kaip ju patikimumas, kaip vaziuokles laiko. Turiu audi a6 c5 kebulu, labai nelaiko vaziuokle, vazineju pagrinde mieste. Galvoju kaip alternatyva superb ta naujasne, bet bijau uzsisokt ant tokios pat vaziuokles. Nespeju remontuot.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 3 valandos
Joined: 2009-11-22 20:00

Jau nauja passat B6 pakaba, siaip visi ja giria, paprasta padaryta be kruvos sarnyru

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

JustasJ
JustasJ portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 2 savaitės
Joined: 2012-02-16 23:37

Gal kas iš forumo narių turi tokį automobilį ir galėtų pasidalinti įspūdžiais? Ar dar šiuo metu II superbus vairuojantiems ne iki mėgėjiškų forumų. RS'o apžvalga nuteikianti maloniai, bet įdomu kaip mašina kasdien naudojant.
Neseku labai stipriai naujienų ir spaudos, tad gal kuris nors iš automobilinių žurnalų apie šį auto yra rašęs. Turiu mintį jau pavažinėtų automobilių, nes naujos visos gražiai ir maloniai atrodo.

Ignas
Ignas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-19 11:43

Iš esmės su RS komentarais sutinku. Pas mane hatchbekas ir variklis 125 kw dyzelis. Traukos netrūksta, vasarą vidutinės sąnaudos apie 7 ltr. Pakaba tikrai per kieta tokio tipo mašinai, uždėjus mažesnius ratus pagerėja, bet galėtų tylesnė, tačiau automobilis tikrai puikiai valdomas. Šiap automobilis patikimas, nuvažiavau nemažai ir esminių remontų, išskyrus sušlapusį relių bloką nebuvo.labai gerai ir tvirtai padarytas salonas, itin malonios odinės sedynės, anksčiau Škoda tikrai neturėjo tokių kokybiškų sedynių. Ir aišku vieta salone ir bagažinėje, tai jau tikrai "net analogov v mire". Perkantiems reikia susitaikyti, kad komforto (tylos salone ir pakabos atžvilgiu), tai tikrai ji nėra lygi audi A6-A8 ar Phaetonui, tačiau jis tikrai pakankamas. Šaip manau yra labai vykęs modelis.