Sveiki, turiu skoda super 1.9 96 kw 2004m. Iskilo tokia problema, nzn gal bus kas nors susidures ir patars.
Uzvedus varikli pradeda cypti kazkas is jo, bet kai isjungiu kondiske garsas iskarto pradingsta. Buvau nuvezes pas meistrus, pasake su dirzias viskas gerai, beveik nauji, itemta viskas irgi gerai, bet giliau jie netikrino nieko. Galvoju gal cia kazkas su paciu kondisionu negerai, siaip pucia ir veikai kaip ir normaliai viskas. Beja kai gerai masina uzssyla garsas pradingsta.
arba ventiliatorius kondicionieriaus arba kodiciuonieriaus siurblio guolis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dekui, o mazdaug kokios islaidos butu tvarkyti siurblio guoli, ar ventiliatoriu ? ir kokios pasekmes jei kuri laika netvarkyciau ?
ventiliatoriu keisti is sroto jis nesiremontuoja, o guolio neisivaizduoju kainu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pas mane irgi tas pats yra, pradeda cypti, o veliau pradingsta, manau kad guolis gali ta garsa skleisti.
Pakeite guoli, nepadejo. Pasirodo buvo generatoriaus dirzelis prisviles ir prasisukinedavo, todel cype.
Jau ne karta yra pastebeta, kad daugumos musu meistru problema yra ta, kad jie pradeda kapstyti nuo sudetingiausio. Vietoj to, kad pabandyt gerai apziuret dirzeli ir pabandyti ji pakeisti, tai keicia (ar tikrai?) guoli, kuris ir kainuoja brangiau ir darbas sudetingesnis ir brangesnis. Pas mane ziema galiniu duru spyna buvo uzstrigus, neatsirakino durys. Elektronikos "specialistai" nustate kad tai mechaninis gedimas. Bande atidaryt is vidaus, sulauze vidine rankenele. Paskui buvo nusiteike nulupt abloske ir lauzyt pacia spyna, nes, pasak ju, susidevejo kazkokia detale, uzstrigo ir kitaip atidaryti neimanoma. Pamaciau kuo tai gali baigtis ir atsisakiau. Pats nusiemiau abloske ir net nebudamas specialistu sugebejau susivokti, kad reiktu patikrinti ar ateina itampa i spyna. O jos kaip tik ir nebuvo. Padavus + ir - spyna be problemu atsirakino. Viso sito kaltininkas buvo valdymo blokas prie langu varikliuko, kuri teko keisti. Jei buciau pasiklioves "specialistais", tai buciau turejes keisti ir valdymo bloka ir spyna. O zinant ju gabumus, kai sulauze rankenele, tai greiciausiai butu teke keisti ir abloske. Pikciausia yra tai, kad tie zmones dirba su automobiliu elektra ir elektronika. Ir atrodo butu naturalu, kad bandytu gedimo ieskoti ten kur pigiausia ir paprasciausia - ar yra itampa. Bet jie kaip kolukio dirbtuviu salkalviai - lauztuva i rankas ir eina lauzyt.
P.S. Beje, nors ir labai "spardesi", bet uz sulauzyta rankena priverciau susimoketi.
]
Egis 73 gal gali parasyti kokie tai meistrai kokia firma, kad poto neuzsirauti ant gaidzu elektroniku
Cia Alytuj, tai tikrai neuzsirausi. :)
]
Toks idomus pastebejimas ir man nutiko, vasaros dar metu vaziuojant ijungiu kondicionieriu kad pustu visu pajegumu pucia smarkiai saltai ir staiga persijungia i silpna toki putima ir pucia silta ora. po kiek laiko vel persijungia bet taip ne visada. gal cia taip turi buti kokia automatika ?
Bent pas mane taip irgi buna, atsaldo iki nurodytos temp. Ir pradeda pusti silpnai. Kai dregni dabar orai buvo ir rasoja langai tai kaijungiu lango apiputima tai isijungia ir kondisinas tai pucia zverisku rezimu po kiek laiko silpniau paskuj vel stipriau. Man rods tai taip ir turi buti;-) bet nupucia gerai, nesiskundziu.
Tada gerai. Nes jau maniau pagede kas bus :-) o dar klausimas pas jus ir taip kad reikia paspausti daugiau kartu mygtuka vejo stiprumo kur reguliuoja kai buna ant pirmos padeties. Nes as karta kai paspaudziu supypsi bet nesureguoja antra kart paspaudus pasidaro 2lygis.
Taip. Buna.