Superb II 1.8TSI DSG klausimėliai

30 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Coupe
Coupe portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-08-16 11:24
Superb II 1.8TSI DSG klausimėliai

Sveiki. Planuoju įsigyti Superb II modelį. Labiausiai domina 1,8TSI DSG. Daug skaičiau šio forumo, daug sužinojau, bet nežinau kokia čia automatinė dėžė eina: ar 6 ar 7 pavarų? Nes kaip supratau 7 bėgių yra gana problematiška.

Ar verta pirkti 1,8 TSI su DSG, ar geriau imti standartiškai - dyzelį?
Automatinė dėžė bet kokiu atveju būtų.

Dar klausimas ne į temą ateičiai.. Ar tiktų vairas bei APD bėgių rankenėlė nuo naujesnio Superb modelio (2013-2015)?

MartynasGTI
MartynasGTI portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 3 mėnesiai
Joined: 2014-10-21 20:22

1,8 TSI mano žiniomis buvo tik su problematiškom DSG7, o ir variklis nėra pats geriausias. Rinkčiausi dyzelį, kuris tikrai bus su DSG6.

MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas

84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)

Coupe
Coupe portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-08-16 11:24

Na kiek žinau tos dėžės buvo problematiškos ir iš karto atšauktos pačios Škodos ir buvo keičiamos pagal garantiją į naujas su ištaisytom klaidom. :) Tik va klausimas ar būtent ta mašina buvo pasikeisti dėžės :) Kadangi turiu neblogų ryšių Škodos atstovybėje, ten greitai pamato keista ar ne.
P.S. Vakar radau nežmoniškai gerą Superbą pilniausia komplektacija, tik kad dyzelis.. ir kaina šiek tiek virš mano biudžeto. Tai mąstau ką daryt..

MartynasGTI
MartynasGTI portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 3 mėnesiai
Joined: 2014-10-21 20:22

Na, gerai... Tarkim dėžė jau gera...Lieka 1.8TSI variklis problematiškas. Pačiam teko kelis tokius variklius taisyti, kas nebuvo pigu, o dar keli yra tarp draugų kuriem nutrūko grandinė ir motor kaput...

MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas

84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)

Coupe
Coupe portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-08-16 11:24

Supratau. Šiaip pati Škoda atstovybė sako, kad 1,8TSI geri varikliai be didesnių problemų. 2.0TSI išvis be šansų rast.. Tada reiks ta 103/125kw dyzeli imt.. Nors taip nenoriu traktoriaus :(

A-1
A-1 portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-08-15 19:44

As galvojau, panasiai, kad negal buti visi varikliai blogi, ka, dabar turiu 110K ridos (su pilna istorija), ir mazdaug 1l tepalo/1000km. Kol kas kenciu, remontas brangus, o po remonto vistiek valgo Tepala (tik gal 2000km/l). Skodos dileris gydo, kad cia yra normalu (nuo tepalo keitimo iki keitimo 10l tepalo). Nzn kaip Lietuvoj, bet Anglijoj, yra toks dalykas kaip skodos "gera valia", kur jie duoda dalis, o susimoki tik uz darba. Baltieva tai kaip is medzio iskrite tuo klausimu, bet jie visais techniniais klausimais tokie, ten reikia uz ju geriau nusimanyti.

Pats kaip variklis man patinka, greitesnis uz dyzeli, ir kuro sanaudos panasios, kai vaziuoju pagal taisykles (o kitaip ir negaliu, nes tepala geria kaip pasiutes), vidutines sanaudos zemiau 7l/100km. Bet jis turi 2 problemas: trukinejancias grandines ir tepalu germa, del islengvintos stumoklines grupes (nuo 2012m kazkur, stumokliai su cilindrais vel pradeti gaminti normalus, ir juos tada pavadino "patobulintais"). Ziedu ir voztuvu gumyciu keitimas nepadeda. Pas svogeri 1.8tsi dsg prie 160000km variklis remontuotas, mano-laukia savo eiles:)

Skoda SuperB II 1.8 TSI
Skoda SuperB I 1.9TDI PD
Octavia VRS 2.0TFSI (buvo)

A-1
A-1 portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-08-15 19:44

Dar yra 3,6 v6 ;) jei dyzelis nelimpa.

Skoda SuperB II 1.8 TSI
Skoda SuperB I 1.9TDI PD
Octavia VRS 2.0TFSI (buvo)

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 3 valandos 30 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

keitem toki viena varikli del tepalu rijimo, tai pakeistame kitos bedos islindo- grandinei galas parejo, ar ju isvis geru pasitaike kam?

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Coupe
Coupe portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-08-16 11:24

Na dėl tepalų gėrimo man ne naujiena. Neseniai pardaviau V8 4.4 benzą. Tepalo irgi pagerdavo ir tai TIKRAI buvo normalu :) kelionėje į štutgartą ir atgal supyliau arti 5ltr :) bet ir greičiai buvo 150-170 pagrinde. Na ne apie tai kalba.

O tai tada klausimas kaip tie 103/125kw? Sako pas Pasatą 103kw tai visai nevykę. Mitas ar teisybė? Yra daaug diskusijų, bet kažko konkretaus jaučiu niekada nerasi..

MartynasGTI
MartynasGTI portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 3 mėnesiai
Joined: 2014-10-21 20:22

2.0 PD iki patobulinimo turėjo dvi pagrindines bėdas: tepalo siurblio ašelė ir nesandarūs kuro purkštukai. Purkštukus kiek žinau vw atstovybė keičia kaip gamintojo broką, tik neteko pačiam su tuo susidurti. Ašelės bėda nėra didelė, nelabai sudėtingai pakeičiama, tiesiog reikia apsidraudžiant ją pakeisti.

MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas

84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 3 valandos 30 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

kiek girdejau tai ne visus keicia tik kazkuriuo laiku detus i variklius

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Coupe
Coupe portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-08-16 11:24

Dėkui už info. Būtų įdomu sužinot kuriuo laiku dėtų variklių purkštukai buvo problematiški :)

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2015-10-02 07:53

Siūlau ne pagal laiką bandyti atsekti, o pagal variklio kodą arba bent jau pagal konstrukcijos tipą. Pagal metus visiškai susipainiosi ir nieko nebesuprasi.

Pvz. 2.0 103 kW variklių buvo tokie tipai: 16v PD (BKD, BKP); 8v PD DPF (BMM, BMP); 16v CR DPF (CFHC, CBEA, CBAB, CFFB, CBDB, CJAA);

125 kW: 16v PD DPF (BMN, BMR, BRD); 16v CR DPF (CBBB, CEGA, CAHA)

Žinoma, tai dar ne viskas...

Kaip matyti, variklių buvo tikrai nemažai, tačiau turint elementarias žinias apie konstrukciją - tikrai neapsiriksi.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

Coupe
Coupe portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-08-16 11:24

Tai vat kame esmė. Niekad nesusidūręs gyvenime su VAG grupe.

Beje, liko klausimas dėl vairo ir bėgių rankenos :)

MartynasGTI
MartynasGTI portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 3 mėnesiai
Joined: 2014-10-21 20:22

Vairas 100% tinka nors ir nuo naujausio modelio, o dėl rankenėlės neesu tikras, bet manau irgi tinka.

MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas

84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 3 dienos 3 valandos
Joined: 2010-06-09 14:31

Tai jei imsi Superb II, imk nuo kažkur 2012 metų dyzelį 103 ar 125 kw, kad būtų ne PD, o CR (Common Rail), ir jokių problemų su purkštukais ar tepalo ašelėm nebebus. Aišku nesakau, kad gali nebūti kitų problemų, bet kiek žinau (ir pats važinėju su 103 kw), tai šitie varikliai jau pakankamai patikimi, tepalų nevalgo (bent jau man, pravažiavau jau 5K, vis dar ant viršutinės normos, nieko nedapylinėjau). Žodžiu liuks variantas, kol kas patenkintas. Aišku variklio triukšmas didesnis negi benzo, teks su tuo susitaikyti, ir su DPF teks ateityje pabendrauti, jei neišpjautas dar :)

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

MartynasGTI
MartynasGTI portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 3 mėnesiai
Joined: 2014-10-21 20:22

CR varikliai tikrai pasisekę. Vienintelė problema pas juos - DPF, kurį geriausia pašalinti vos tik kyla įtarimas dėl jo veikimo.

MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas

84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)

Coupe
Coupe portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-08-16 11:24

Gaila, bet tokių metų auto dar neįpirksiu..

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 5 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2016-05-16 11:30

Waiduli, isoperuosi dpf pamatysi kaip mazeja tepalu lygis :-) kol jis skiedziasi su saliarka tol „nedegina“ aisku gal tavo variantu taip nubutu, bet taidaznas reikalas po dpf off.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Vilis
Vilis portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 4 savaitės
Joined: 2014-11-04 19:28

Valdai?

Kaip skiedziasi CommonRail variklyje salerka su tepalu? :)

Kad anksciau kai dar budavo sekcijiniai kuro siurbliai, tai taip, nes ten tepalo tepimas ateidavo ir budavo tokia problema, bet kaip sitame patenka salerka i tepala?

Škoda Kodiaq RS

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2015-10-02 07:53

Vienintelis variantas - per cilindro žiedus. Kadangi DPF regeneracijai skirtas kuras įpurškiamas ne atskiru purkštuku, o į cilindrus. Tai ir yra pagrindinė priežastis, dėl ko atlikus priverstinę generaciją reikia pakeisti tepalą.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 5 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2016-05-16 11:30

Skiedzia ir CR, pas mane ant volvo xc 70 skiedesi kaip priklauso, o ant PD irgi vargo buvo su A4 B7 :)
Nesu didelis mechanikas, bet patikries jau tame turiu :)

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Vilis
Vilis portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 4 savaitės
Joined: 2014-11-04 19:28

Man tai nesuprantama kaip per ziedus gali leist, juk CR kuras ipurskiamas tik suspaudimo pabaigoje ir vos ipurskus jis sprogsta+ daugumose nauju CR kuras purskiamas 3-5 kartus per viena cikla, todel pirmas ipurskimas uzdega, po to vel purskia keliais sykiais, kad kuras geriau sudegtu. Ir del to daug tyliau dirba varikliai, nei lyginant 15 metu senumo dyzel- traktorius.
Cia jau turbut nesusidurus neisitikinsi kad taip buna.

Gal dar variklis jau su 500k, kad ziedai sudile, tai tiketina, kad dyzelis, patenka, bet jei nebus kompresijos, nesusidarys tam tikra temperatura ir isvis dyzel-motor nedirbs.

Trakim benzininiuose auto kuras jau ipurkstas suspaudziamas ir tuomet uzdegamas, tokiu atveju tikrai benzino patenka i karterio skyriu, bet benzas garuoja tai jis per alsuokli isktaukiamas ir vel patenka i varikli su paimtu oru..

Škoda Kodiaq RS

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2015-10-02 07:53

Teisingai viską parašei, BET pamiršai vieną dalyką, apie kurį anam pranešime rašiau.
DPF regeneracijai yra PAPILDOMA įpurškimo fazė, kuri įvyksta jau atsidarius išmetimo vožtuvams, todėl normalu, kad kuras cilindre neužsidega (nes jis turi patekti į DPF dar nesudegęs). Dėl šios priežasties dalis kuro nuteka per cilindro sieneles ir pakliūna į karterį.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

BamLT
BamLT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 savaitės 5 dienos
Joined: 2016-02-24 10:51

ValdasM, ka turi galvoje kad isoperavus dpf mazes tepalo lygis? Dabartinei irgi poros metu begyje galbut tai gres, bet pries tai turetam opeliui sita procedura atlikau vos nusipirkes. Tiesiog tepalo lygis vis augdavo.. ir viska issprende isprogramavimas ir dpf pasalinimas. + trauka pagerejo.

Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI

MartynasGTI
MartynasGTI portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 3 mėnesiai
Joined: 2014-10-21 20:22

Regeneracijos ipurškimo fazė - dar vienas iš svarių argumentų tepalą keisti dažniau. Aišku, po kokybiško išprogramavimo tos fazės nelieka. Pats važinėju su išprogramuotu DPF ir tikrai nemažėja tepalo lygis, net nereikia tarp keitimų papildyti (keičiu kas 15k km).

MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas

84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)

Vilis
Vilis portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 4 savaitės
Joined: 2014-11-04 19:28

Dabar bandau isivaizduot procesa. :) Tarkim purskia ismetimo takte, dalis lieka viduje, isiurbia, spaudzia ir suspaudimo takte tikrai imanoma, kad del spaudimo esancius likucius ispucia i variklio vidaus skyriu.. Joo, tikrai galimybe yra :)
Pas mane tai isprogramuotas DPF, tai jau sio ciklo nebedaro kaip suprantu. :D

Škoda Kodiaq RS

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 5 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2016-05-16 11:30

MartynasGTI teisingai, taip ir turetu buti, kad ir po isprogramuoto DPF per 10t km nereiketu dapilineti tepalo o nudegintu gal iki apatines normos, bet kad daznai mes nuperkam "pavargusias" ir gyvenimo maciusias auto, todel ir DPF reikia isprogramuoti, veikia nekorektiskai valosi daznai, o kai tai vyksta mieste tai yra siaubas. Nelakstyi vis i uzmiesti kad isdegtu DPF, o su maza rida, kada jau tikrai auto nedegina daug tepalu, tai ir DPF turetu veikti tvarkingai, valytis karta i dvi savaites,zinoma priklauso kiek km prasuki per diena :) bet cia sakau plius minus. O tada ir DPF nereikia isoperuoti :).
Vilis, jei DPF teisingai isprogramuotas ir to papildomo ipurskimo ciklo nelieka, nes kompas jau nebegauna is DPF jokiu signalu ir jo nebemato. O tepalo keitimas daznas arba atlikus priverstine regeneracija tam ir reikalingas kad prasiskiedzia tepalas su saliarka, o tai vyksta ir PD ir CR motoruose, jau kartojuosiu, o auto kuriom man taip buvo rida buvo 250-350tkm tikru.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Tomasas
Tomasas portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 7 mėnesiai
Joined: 2013-12-08 13:45

Tai koks verdiktas - 2014/15 1.8 TSI + 7DSG ??? Problemos su greiciu deze ir varikliu pasalintos??? Visur kalbama apie senesnius metus.

2013 balta kaip sniegas Yeti 2.0 TDI 81KW 4x4
2017 Jungle Green Superb Style 2.0 TDI 110KW

A-1
A-1 portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-08-15 19:44

Nu kaip, variklis nuo 2011-taip, kitas kodas jo, BC ar BD..,iki tol ejo CDAA-nuo sito reik begt kai velnias nuo kryziaus. Dsg dezes nebuvo tobulintos.

Skoda SuperB II 1.8 TSI
Skoda SuperB I 1.9TDI PD
Octavia VRS 2.0TFSI (buvo)