Atnaujinti Škoda Octavia RS ir Octavia Scout modeliai

Škoda Octavia Combi RS

Praeitų metų gale „Škoda“ pristatė atnaujintą „Octavia“ modelį. Dabar atėjo metas pristatyti atnaujintas sportiško „Octavia RS“ ir padidinto pravažumo „Octavia Scout“ versijas. Neskaitant pastebimų išorės dizaino pasikeitimų, abi versijos nuo šiol siūlomos ir su naujais techniniais sprendimais, pvz., oro kokybės davikliu, montuojamu su oro kondicionavimo sistema „Climatronic“, bei nauja salono apšvietimo koncepcija.

Atnaujinta sportiškoji „Octavia RS“ turi naujas radiatoriaus groteles su RS emblema ir naujus didesnius žibintus. Skirtingai nuo senesnės versijos, dabar pirkėjai galės užsakyti ksenoninius žibintus kartu su adaptyvinėmis posūkio šviesomis. Priekiniame buferyje integruotos ir dar dvi techninės naujovės: rūko žibintai, atliekantys ir statinę posūkių apšvietimo funkciją, bei LED dienos šviesos. Galinių žibintų išvaizda taip pat šiek tiek skiraisi nuo senesnio modelio.

Škoda Octavia RS

Tarp kitų naujovių verta paminėti naujas kėbulo spalvas ir 18 colių lengvo lydinio ratlankius. Sportiškam važiavimui suderinta važiuoklė šiek tiek pažeminta lyginant su standartine „Octavia“, dėl to „RS“ prošvaisa yra 127 mm. Sumažintas ir automobilio svoris - 20 kg benzininėje versijoje ir 15 kg dyzelinėje. Taip pat pagerintos aerodinaminės charakteristikos. Nors ir varikliai liko tie patys, bet dėl šių pakeitimų padidėjo maksimalus automobilio greitis bei įsibėgėjimo parametrai. Beje, kaip senesnį modelį, atnaujintą „RS“ bus galima užsisakyti tiek su hečbeko, tiek su universalo kėbulu.

„Škoda Octavia RS“ siūlomas su dviem varikliais - benziniu ir dyzeliniu. Abu varikliai komplektuojami tik su automatine dvigubos sankabos (DSG) pavarų dėže.

Variklis 2.0 TSI 2.0 TDI CR
Galia 147 kW (200 AG) 125 kW (170 AG)
Vidutinės degalų sąnaudos 7,5 l / 100 km 5,7 l / 100 km
Emisijos lygis (CO2) Euro 5 (175 g/km) Euro 5 (150 g/km)
Pavarų dėžė Automatinė DSG (6 laipsnių)
Škoda Octavia Scout

„Scout“ modelių linija užima vis stipresnes pozicijas „Škoda“ modelių gamoje, o „Octavia Scout“ ir toliau lieka populiariausiu šios linijos modeliu. Atnaujinta „Octavia Scout“ turi visus išorės pakeitimus, kuriuos turi kiti atnaujintos „Octavia“ šeimos modeliai, įskaitant ir naujas radiatoriaus groteles bei kitokios formos priekinius žibintus. Skiriasi tik masyvus pilkos plastmasės priekinis buferis su integruotomis rūko lempomis, kuris atlieka ir posūkių apšvietimo funkciją. Automobilio šonuose bei gale taip pat uždėtos plastikinės kėbulo apsaugos, suteikiančios jam tvirtumo ir agresyvumo. Kaip ir anksčiau, „Octavia Scout“ versija gaminama tik su universalo kėbulu.

Škoda Octavia Scout

Turėdama 179 mm prošvaisą bei papildomas važiuoklės apsaugas, atnaujinta „Octavia Scout“ yra puikiai paruošta važiavimui bekele. Tai sąlygoja ir modernizuota visų ratų pavara su ketvirtos kartos „Haldex“ sankaba, kuri gali kiekvienam ratui atskirai perduoti net iki 85 % varomosios jėgos. „Octavia Scout“ modelis siūlomas su dviem galingais varikliais – benzininiu 1.8 TSI/118 kW (atitinkančiu EU 5 standartą) ir turbodyzeliniu 2.0 TDI PD DPF/103 kW (EU 4). Abu galios agregatai montuojami tik kartu su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže.

Variklis 1.8 TSI 2.0 TDI PD
Galia 118 kW (160 AG) 103 kW (140 AG)
Emisijos lygis (CO2) Euro 5 Euro 4
Pavarų dėžė Mechaninė (6 laispnių)

Lietuvoje atnaujintus „Octavia RS“ ir Octavia Scout“ modelius bus galima užsisakyti jau nuo gegužės mėnesio visuose „Škoda“ pardavimo salonuose.

Škoda Octavia RS ir Scout nuotraukos

  • Škoda Octavia RS
  • Škoda Octavia RS
  • Škoda Octavia RS
  • Škoda Octavia RS
  • Škoda Octavia RS
  • Škoda Octavia RS
  • Škoda Octavia RS
  • Škoda Octavia RS
  • Škoda Octavia RS
  • Škoda Octavia Combi RS
  • Škoda Octavia Combi RS
  • Škoda Octavia Combi RS
  • Škoda Octavia Combi RS
  • Škoda Octavia Scout
  • Škoda Octavia Scout
  • Škoda Octavia Scout
  • Škoda Octavia Scout
  • Škoda Octavia Scout
  • Škoda Octavia Scout
  • Škoda Octavia Scout
  • Škoda Octavia Scout
  • Škoda Octavia Scout
Rubrika: