ŠKODA VisionSea - pirmoji ŠKODA jachta.

Su pikantiška jachta "VisionSea"
„Škoda“ žengia į vandens transporto sritį
> Premjera: "Škoda“ pristato savo pirmąją motorinę jachtą
> Įspūdingas dizainas su elementais iš "Škoda VisionC" prototipo
> Simply Clever: sulankstomi vandens slidinėjimo kabliai, gelbėjimosi liemenių laikikliai ir dar daugiau
> Galingas ir efektyvus: pirmasis „Škoda“ hibridinis variklis
Vykdydama savo augimo strategiją, Čekijos automobilių gamintoja bendrovė „Škoda Auto“ žengia į naują, itin perspektyvų ir dinamiškai besivystantį verslo sektorių ir pristato savo pirmąjį motorinės jachos modelį "Škoda VisionSea". Įspūdingas vandens bolidas sukurtas Mlada Boleslave ir privers vandens pramogų gerbėjų širdis plakti greičiau!
„Škoda“ dizainerių komanda sukūrė ryškią, 10 metrų ilgio „vandens kulką“, nustatančią naujus standartus pramoginių katerių segmente ir pasižyminčią išraiškingomis, dinamiškomis formomis bei preciziška išvaizda. Ryškia žalia spalva nudažytas kateris pasiskolino keletą dizaino elementų iš "Škoda VisionC" koncepcinio modelio, pavyzdžiui, švelniai į galą kylančią pusiaujo liniją. Įspūdingas šviesos ir šešėlių kontrastas dar labiau išryškina skustuvo aštrumo taliją, t.y. panirimo į vandenį liniją. Stulbinantis smailas priekinės dalies lankas šiek tiek primena ryklio siluetą, o elegantiškas vidurinės dalies reljefas ir laivagalis taip pat ypač traukia žvilgsnius.
Charakteristikos, dėl kurių "Škoda“ automobiliai yra tokie populiarūs, sėkmingai įdiegtos ir naujoje verslo kryptyje - galinga jachta apjungia savyje neprilygstmą funkcionalumą su "Simply Clever" sprendimų gausa. "Škoda VisionSea" siūlo daugiausiai vietos keleivių kojoms savo klasėje ir daugybę daiktų pasidėjimo galimybių. Kaip ir automobiliuose, gelbėjimosi liemenės saugomos po kiekvieno plaukiančio keleivio sėdyne įrengtoje kišenėje. Standartinė laivo įranga apima, be kita ko, reguliuojamo aukščio odinį vairą, du nerūdijančio plieno 1,5 litro butelių laikiklius ir specialų laikiklį planšetiniam kompiuteriui.
Užlenkiami vandens slidininkų tempimo kabliai taip pat įrengti nepaprastai praktiškai. Jie gali būti išlankstomi, sureguliuojami ir vėl įtraukiami vieno mygtuko paspaudimu. Be to, denyje įrengti specialūs krovininių tvirtinimo elementai ir neslidūs kilimėliai. Priekinis nuo saulės apsaugantis stiklas, padengtas specialia nešvarumų netraukiančia danga, užtikrina, kad laivo kapitonas visada matys aiškų vaizdą.
Čekijos gamintojas nesiekė jokių kompromisų ir dėl variklio: "Škoda VisionSea" aprūpintas naujausiomis laivų variklių technologijomis ir yra pirmasis „Škoda“ modelis su ultramodernia hibridine pavara. Siekinat užtikrinti neribotą malonumą, 132 kW/180 AG turbobenzininis tiesioginio įpurškimo variklis papildytas elektriniu 198 kW/270 AG galios varikliu. Kartu su 6 laipsnių dvigubos sankabos transmisija (DSG), šie du galios agregatai užtikrina ekonomišką, bet tuo pat metu ir dinamišką laivo charakterį bei nustato naujus hibridinių vandens transporto modelių standartus.
"Škoda VisionSea“ gali plaukti iki 50 jūrmylių atstumą varoma vien tik elektros varikliu, o bendras įveikiamas atstumas abiejų variklių pagalba su pilnomis degalų atsargomis siekia net 980 jūrmylių. Tai taip pat vienas geriausių rodiklių šiuolaikinių greitaeigių katerių segmente.
"Škoda VisionSea“ gamyba bus pradėta jau šią vasarą. Pirmiausia naujasis „Škoda“ produktas pasirodys Pietų Europos „Škoda“ salonuose, o ilgainiui – ir visose likusiose rinkose.

Ir vis dėlto gaila, kad tai tik Balandžio 1 d. pokštas. :)

Rubrika: