Kai oro temperatūra +5 ir daugiau pirmas užvedimas labai sunkus, t.y. reikia ilgai sukti starteriu. Kai lauke šalta, užsiveda iš pusės apsisukimo ir tolygiai. Su kuro sistema, manau viskas OK, kadangi kai tik užsiveda variklis, per duslintuvą išmeta nesudegusio kuro debesį. Temperatūrinis daviklis, manau irgi ne prie ko, kadangi jo parodymai yra aktualūs, kai oro temperatūra žema, juolab, jo parodymai teisingi. Sekantys užvedimai sklandūs. Pakaitinimo žvakės tikrintos- OK, akumuliatoriaus stovis puikus, diagnostinis protokolas švarus. Turiu įtarimą, kad kvailioja pakaitinimo žvakių relė. Gal buvot kas nors susidūrę?
2003 Octavia 66kW tdi ilgas pirmas užvedimas
Tre, 2015-05-06 10:51
#1
Casss
Offline
Last seen: prieš 8 metai 11 mėnesių
Joined: 2015-05-06 10:31
2003 Octavia 66kW tdi ilgas pirmas užvedimas
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
Kad kai silta pakaitinimo zvakes isvis neveikia arba isijungia kelioms sekundems. Pas mane antri metai toks pats nesusipratimas, tai nesuku sau galvos. Neprogresuoja ir gerai.
nieko jin nekvailioja, tiesiog nuo +5 nebekaitinamos zvakes...
jei viskas tvarkoje, tai zvakiu nereiktu net prie -5lpsn..
gali buti variklis pavarges (kompresija), degimo kampas per velyvas ir panasiai...reik ieskot kaip apeiti sita reikala..paprasciausias varijantas padaryti, jog zvakes kaitintu ir prie pliusines temperaturos..
PS dar pasikartosiu-jei viskas tvarkoje, be zvakiu turetu gerai kurtis net prie lengvo minuso (kalbant apie legendinius tdi)..
octavia '14 1.6tdi
Prie -8 be pakaitinimo uzsikurdavo kaip bitute senas variklis, sito nebandziau :))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Pabandyk nuimk fiske nuo temperaturinio daviklio ir tada uzvedinek, gali but beda ECU programoje
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
Pas mane Octavia 2002 m. su 66 kw tdi, kodas ALH. Pas mane identiška situacija. Jeigu šalta ir žvakės kaista tai jokių bėdų, jeigu šilčiau ir pirmas užvedimas tai turi pasukt kartais daugiau kartais mažiau ir jeigu daugiau suki tai debesis nesudegusio kuro išeina. Dar plius kai tik užkuri kartais variklis kurį laiką kalatojasi nors apsukos ir stabilios ir nesvarbu ar šaltas ar šiltas.
Taip ir neradau kame replės. Tikrinau purkštukus išemės buvau, viskas ok, kompas klaidų nemetė, degimo kampas geras, starterį perrinkau, akumą naują pirkau su didesne startine srove, pjoviau katalizatorių (čia gal ne prie ko, nes buvo trauka dingusi dėl užsikimšusio katalizo), valiau EGR, keičiau visus filtrus...nu žodžiu galiausiai nusispjoviau ir nusprendžiau kad jeigu kas rimto tai išlįs. Jau kokie metai važinėju ir nieks nevyksta ir kažkaip bent jau šį pavasarį pastebėjau geriau vestis pradėjo :) nu žodžiu visiška mistika, gal čia varikliai tie ALH tokie :)
pas mane su tokiais pat simtomais buvo degimas nusokes
Žodžiu pabandžiau padaryti lengvą apgavystę: nuardžiau pakaitinimo rėlės dangtelį ir prispaudžiau kontaktą prieš užvedant kokioms 2 sek. Užsivedė be priekaištų iš pusės apsisukimo. Manau pasidarysiu galinį jungikliuką ir nebeteks "pjauti" starterio rytais. Gal kas galėtų užrodyti kur rasti pakaitinimo sistemos schemą? Ačiū.
P.S. beje, dėkui visiems už patarimus :)
Sveiki, octavia 66kw, pora dienu pavazinejus nuo zvakiu nusoka pypkes, dingsta kontaktas. Ar esat kazkas su tokia problema susidures?
suspausk kontaktus ir nenusoks, ar pritrauk su kuo, kad laikytusi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki tai va turejau ir as tokia problema tai praita savaidgali uzsispyriau ir pagydziau savo masiniuka. Buvo pabėgęs degimas jis per velyvas. Tai teko pasizaisti su siurblio skyvu kad pasigauciau kiek turi buti pagal timing. Padariau siek tiek ankstyvesni bet lb nedaug tada susireguliavau kuro kieki ir problema kaip ir dingo siandien ryte buvo -8 tai uzsikure is puse abarato.