Sveiki, naujokas aš čia. Bet užsiregistravau, ir gal pasidalinsite patirtimi.
Pirkau šiemet Super B 2006 12 mėn , dyzelis 2 litrai ( 102 kW ). Mašina "lietuviška", pirkta prieš tai iš salono Lietuvoje, prabėgus tik 96 000 km buvo, pravažiavau 10 000 km, taigi dabar yra tik 106 000 km, ir praeitą savaitę parėjo turbiną, sutvarkė turbina už 1000 + PVM, pasirodo ir kuro siurblys sugedęs. Škoda servise sakė kad siurblys netvarkomas, reikia keisti viska su kažkokiu dar papildomai "palaikymo" komplektu ir kainuoja 5 000 litų. Graudu darosi. Šiaip mašina tikrai patenkintas buvau bet jei čia tikie remontai gresia ateityje tai velniop tada.
Gal kas esate susidūręs su tokiom problemom, gal turite kokių patarimų, pasiūlymų. Ar tą mašiną jau geriau pardavinėti sutaisius?
Ačių iš anksto.
labai abejoju, kad jos rida 106 000, greičiau bus 306 000 km.
užjaučiu dėl nesėkmingo pirkimo, remontuotis teks vis tiek, o tada spręsi ar važinėtis ar parduoti.
Rida tikrinta ARX ir pirkta Lietuvoje, Panevezio Atroje. Nebent tada ARX meluoja.
kai perki naują auto iš salono negali būti garantuotas, kad rida neatsukta, būna kad pravažiuoja iki 100 km klientams demonstruodami, o po to nunulina iki 3 km. apžiūrinėjau arx-e superbą 15000 km praėjusį, tai kažkaip man nelabai tikėjosi, kad jis tik tiek prabėgęs, sėdynės pedalas, vairas rodė apie 100 000 km. tai nepirkau, nebuvo to naujos (ar mažai bėgusios) mašinos jausmo. šiaip 100 000 km tai niekas tokiam varikliui jei laiku aptarnavimai buvo daryti, nebent nuo pirkimo buvo mintas nieko nedarant (kaip italai mėgsta), tada ir 100 000 prilygsta 300 000 normalios eksploatacijos mašinai.
speju, galima ideti siurbli nuo 170ag versijos, jeigu jie is vis kazko skiriasi. arba is vis standartini
candy white rs
tai ziurek serviso knygute, visus irasus, ar ne su viena ranka padirbti ir pan. as labai abejoju kad 20k i metus tepravaziavo. Jei zmogus nepravaziuoja i metus 40k tai kam jam tas dyzelis. Sukta rida, kazkaip neabejoju. O siurbli gali pirkt ir ne is salono, pasiieskok, kai nori perpus pigiau randi ;)
Tai kad viskas idealu, ir tvarkinga, ir pirkau net ne iš UAB bet AB bendrovės direktoriaus, pagyvenes žmogelis, gyvena panevežyje ir i darbą važinėja, kartais i Vilnių važiuodavo, ir kaip sakiau ir ARX tikrinom, viskas buvo tvarkoj. Salonas visas - jokio ibrėžimo. Mistika kažkokia. Ir šiaip įmonėj turiu kelias Octavias caravanus 1,9 varikliu, tai su jomis jokių problemų.
Forex negasdink zmoniu,pradedu nerimauti,tai nori pasakiti kad yra tikimybe,ejgu mano auto turi jau buti rugsejo viduri salone,o atsiimsiu auto tik gruodi,tai kaz kas gales naudoti ji kaip bandimo triusi?O paskui numesti kilometraza ir atiduoti man?Net galvoti apie tai nenoriu,skambinau i arx,bet aisku koks kvailas klausymas,toks ir atsakimas,aisku kad ne naudosim.Gal kas pamena bandant salonose auto kokie pas juos numeriai stovi?pastovus,ar kokie laikini?
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
tada nieko nepadarysi, ieskok po srotus ar daliu parduotuves kas turi ta siurbli, derekis ir tvarkykis. Kiek esu turejes masinu, is naujesniu, tai kaip ir skalbenkem, baiges garantija arba 100k pravziuoji, ir sugendra arba pradeda lyst visokie galai...
autopliuse paziurek skelbimus ant daliu kas turi superb ir skambinkis.
Labai grazu :) as ir 20K neprasuku per metus :) Man i menesi stogas 1800 km ir tai jei visais savaitgaliais vaziuoju i sodyba, bet gaunasi tik kas antra. I darba ir atgal 34 km + 260 km i sodyba = 1754 km*12=21048 :) bet i sodyba kokiuos 4 menesius nevaziuoju ir niekaip nesigauna tie 20K :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
as su bendzinine audi kai turejau per 2.5m pravaziavau ~50k, bet ir tai nesmagu, nes puse algos ir dar daugiau ant kuro... :) 10l/100km valgydavo, o kai kuras 5lt beveik kainavo... :)
Kad maziau paranoju butu, va https://itais.vta.lt/itais/services/search?execution=e1s1 pasitikrini pagal VIN rida, nemanau, kad sukiojo pries kiekviena TA. Ziuriu cia visi ridas perka, o ne masinas :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
jo sitas geras puslapis ir bus viskas aisku :) lb gerai apsitikrint :) siurbli pasiziurek srote tikrai rasi ir 5000 nereiks moket turi nuvaziuot pas rimtus dyzelistus ir jie pasakys kas ir kaip. bet man 100 000 ir turba nusprogus tai kas kaip keista nu reiktu pasijunkt prie vag ir paziuret ka rodo prabegima ecu nes ji atsukt neuztenka kabelio reikia islituot tada tik persiraso.
2.5L dyzelio siurblius bent jau Kaune tai restauruoja, manau ir 2L turetu. As itariau, kad man siurblys nuejo (gerai, kad apsirikau), tai domejausi del kainu, sake jeigu kazkas su elektronika tai ~300Lt, jeigu mechaniskas gedimas, tai ~1000Lt. Tarkim jeigu sugedo viskas, tai visvien dar padori suma. Jeigu idomu galeciau pramusti telefona
liofka, kalbėjau apie auto, kurie salone stovi, jei pagal užsakymą būk ramus gausi nevažinėtą.
kažkada nauja pasatą pirkom, tiesai iš salono išvarė sako imkit pabandykit, rida apie 100 km buvo, po to kažkaip netyčia vėl ta pasatą apžiūrinėjau, tai rida jau 4 km buvo. kalbu apie mašinas kur salone stovi, matai neduoda patrauklumo tie 200 km odometre, todėl ir atsuka. Numeriai raudoni buvo.
Aš tai susiradau neblogą autoservisą karoliniškėse vilniuje, tik blemba pamiršau pavadinimą ;/
auto.results.lt