Kaimynui buvo problema su kuru iš opelio siurblio kuras ištekėdavo atgal į baką pastato mašiną priekiu į kalniuką neužsiveda,pastato įpakalnę iš pirmo sūkio jaigu nepadės manau starterio įvorės kaltos.
Kaip suprantu visi raso patarimus edvard. Nu gai ir as ikisiu trigrasi. Mano galva: Patikrini kaip sedi klemos ant akumo (kaip suprantu akumo iskrovimo nera, prie jo nebereikia lysti), pasivazinejes ir sukeles ausinimo skyscio temp iki darbines jungi vagcom, tikrini degimo kampa (tikrinasi ir reguliuojasi super lengvai juk ne PD variklis) nesakau, kad tai iseitis, taciau savo sirdies ramybei pasidaryk http://www.youtube.com/watch?v=MEguZWbEE9g. Idomu, kada kuro filtras keistas? Jei seniai, proga paeksperimentuoti ir pasikeisti. Jei rasi, pasitikrink, reles 101, 103, 109 (jei kazkuri is ju pas tave egzistuoja ir negali pasitikrinti, pasiskolink is ko nors). Na bedu gali buti milijonas, pradedant vandeniu kure ir laidais, baigiant ecu ir variklio mirtim. Cia kaip pvz.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Starteris, dar ir kaip prie ko gali but, mano atveju buvo zemiau +5 vos uzvesdavau, starteris suko su palojimais, pakartotinis uzvedimas jau s pol oborota. Starteri ardziau du kartus, o buvo tas toks pintas laidas, kur eina nuo magnetines reles i vidu starterio prie angliuku, nuo dideliu sroviu pasidares toks kaip sienas, gerai timtelejus jis nutruko. Kempo po ranka nebuvo, tai nupirkau naujus angliukus 60lt., ir problemos kaip nebuta.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
Pas mane irgi panasi beda buvo, o gal ir yra. Zvakes, filtrai nauji, per salcius kuriasi, degimo kampas buvo nusokes, bet atstatytas. Saltas kuriasi sunkiau nei siltas. Saltas koki 4-5 pasukimai, siltas 0.5.(pirkes vasaros pabaigoj kai dar silta buvo) :) Kai pirkau masina buvo prie filtro kazkox mazo slegio siurblys pajungtas, pavazinejau su juo ir be jo, niekas nesikeite, isskyrus tai kad ta siurbli pajungus girdedavosi tox nervinantis zyzimas salone. Pastacius degimo kampa kuriasi geriau, bet dar nevisai gerai (pries tai turejau 66kW Octavia). Kuo dar skundziuos tai kuro sanaudom, vel gi lyginant su priestai tureta sanaudos 0.5-1.5 ltr didesnes nei anksciau turetos masinos. Temperatura kyla iki 90 laipsniu tai termostatas lyg ir geras turetu buti. Ant kompo irgi niex nieko nemate. (Ziurejo gal koki 4 zinovai). Ir kas tas masinas supaistys. Bet taip jau buna.
sveicaras del kuro sanaudu- kokia pries tai pas tave buvo sedanas ar karavanas, kokie ratai stovejo, buvo klima ar kondicionierius lyginant su dabartine???
del kurimosi- ar bandei perrinkti starteri? jau ne vienam padejo
Senoji Octa irgi buvo combi tik 99m ir 66kW, dabar combi 02m ir 81kW. Senoj buvo kondikas (knopke), naujoj klimatronikas, bet kompresorius atjungtas, nera movos (situo uzsiimsiu pavasari). Ratai netgi tie patys 195/65R15. Kompas senoj sanaudas mazdaug ant ~0.5ltr mazino, naujoj rodo beveik tiksliai. Realias sanaudas ziuriu pagal pylimus.Palyginus sanaudas tai sitos vasarines atitinka senosios ziemines, kazkur 0,5-1,5 ltr. Vaziuojant iki 100km/h sanaudos pagal kompa 4,8-5,0; 130 apie 6,0; miestas (Kaunas) 7,8-8,2ltr/100km.
Kazkada ant bajerio skaiciavau stulpelius vaziuodamas is Klaipedos i Kauna. Ant 180km kelio pagal zenklus odometre pradingo 2km.
sveiki,salta octavia 1999m 1,9tdi sunkiai kuriasi,zvakes-akumulatorius-filtrai-viskas tvarkoj,,,is pirmo karto kai kuriu tai ilgai reikia laikiti rakteli kol uzsikuria ir buna taip ismeta duma ir viskas veikia,tada pabandau,uzgesinu ir sekundziu skirtumas 1-3 sekundes vel kuriu ir kuo puikiausiai kuriasi,ir mano nuomone butu cia taps kalciausias SIURBLYS ?
laukiu patarimu aciu.
Dyzeliui svarbiausia staigus startinis prasukimas. Jeigu starterio įvorės susidėvėję, starteriui sunkiau suktis, naudojama daug srovės, nėra staigaus prasukimo. Todėl jis sukt suka, bet dėl to kuriasi sunkiau. Kol nebuvau susiremontavęs starterio, net vasarą tekdavo šaltą pasukti 4-5 sekundes kol užsikurdavo. Po remonto - iš pusės pasukimo. Siurblys kaltas būtų jeigu karšta sunkiai kurtūsi. Aišku dar yra ir kompresijos faktorius, bet nemanau kad ji gali būti tokia tragiška, kad jau prie tokių temperatūrų sunkiai kuriasi.
tai va mano pasekmes buvo tokios laidas nukepes ir angliukai nusibaige ne tas zodis,tik pakeiciau angliukus ir dar plius pakeiciau nusprogusias 2-zvakes,
ir nebereikia ilgai sukti akomo gurias kaip bite,momentas sukimo visai kitas,.
Cia tau ne senas priestvaninis "agurkas" ar antras golfas, kur siurblys pilnai mechaninis, kad is puses apsukimo kurtusi. Jei kuriasi gerai, neskaiciuok ar is puses ar is antro aboroto kuriasi. Be to, starterio ivoriu nekeitei. Dar ir jos didele reiksme turi.
Pries ziemos sezona perrinktas starteris, tikrai rekomenduoju, kam sunkiai su uzsikurimu ziema, kai visi kiti agregatai (akumas ir zvakes, bei kuras ir kuro filtras) geri.
Sveiki,
103 kw 16v, Octavia 2007 metų - šiandien iš ryto su ką tik pakrautu akumu teko sukti ilgai. Kelis kartus kabino ir nuduso. Tada kai užkabino viskas čiki. Dumas smirdėjo nesudegusiu dyzeliu. Poto jokio kvapo. Žvakes tikrinimo su kompu - jokių error'ų. Kas gali būti? Katram gale iškot sliekų???
Pirma žiema ... Nesuprantu kodėl taip. Naktim būdavo -11 - viskas čiki buvo. Čia pastovėjus po savaitgalio.
Na, nemazas faktorius kad per savaitgali pastovejo. Be to, ne tik zvakes itaka turi, reik ir filtrus laiku keistis ir tepalai itaka turi. Sakyciau dar nekelk bangu, o paziurek kaip ateinanciom dienom kursis.
Starteris - gali per lėtai sukti.
Kuras - nežieminis.
Pakaitinimo žvakės - kompas rodo kad geros, o realiai jų varža gali būti padidejusi - kaitina mažiau, dėl to vienareikšmiškai teigti, kad žvakės geros negalima.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Klausimas toks - ar turi kabint iš pirmo apsisukimo šaltai? Nes anksčiau jokių bėdų nebūdavo taip sakant kabindavo "spol abarota". Tai koks ten greitis turėtų būt?
Kiek man žinoma žvakės ne išorėje 16v ir kompas mato kiekvieną žvakę atskirai ir šildo kiekvieną žvakę atskirai ir šitos žvakės yra 5v, labai greit kaista.
Kuras buvo iš emsi - šiandien užpyliau statoil - gal padės :) net nežinau kur dar žiūrėt ...
O pas mane DSG dėžė - reiks krokodilus nusipirkt ...
Nei viena ziema, net su superiniu kuru ir pilnai pakrautu akumu nekure s pol oborota, taip kad nesiparink. Pradziai itarciau kuro filtra, kada keitei?
Edit: pernai prie -8 esu kures be jokio pakaitinimo, uzsikure lygiai taip pat, kaip ir su pakaitinimu :)))
Tikiuosi neįsižeisi, bet pasikartosiu dar kartą: nemyšk ant fazės. Vieną kartą sunkiau užsikūrei, iš kart maročini galvą sau ir kitiems. Bent savaitę pastebėk kaip kuriasi. Pas mane irgi vieną kart geriau, kitą kart sunkiau. Žiemą retas kuris dyzelis kuriasi iš pusės pasukimo. Todėl neiškok žiemą sliekų ant asfalto.
Atsirakinu masina, visus elektros naudotojus isjungiu, zvakes pasildau karta, pasildau antra ir suku.
Su pirmu cilindru apsivertimu griebia ir birbia. Nors atrodo, kad vercia sunkiai ir su uzlaikymu.
Jeigu nereikia valyt langu, to dar ne karto nebuvo, klimoj pasijungiu 19 grupe (octavia II su automatine klyma) ir ziuriu kokios temperaturos variklyje tepalas. Lygtais tepalo temperatura, nes salta buna kaip lauke +-1-2 laipsniai ir palengva kyla veikiant varikliui. Palaukiu/pasildau iki +5 ir ramiai bandau judet.
Kad greiciau susiltu salonas oro srautas i langus ir ijungta recirkuliacija. Po kiek laiko ijungiu ir veja i kojas.
Sestadieni vaziavau, tai nuo Vingio kino teatro teko davaziuoti iki Grigiskiu (~13 km ir ~15 min), kad temperaturos rodykle pasiektu maksimuma. Vaziuojant rytais i darba iki Uzupio rodykle vos pajuda is mirties tasko. Fu koks efektyvus variklis, kad taip mazai kuro sudegina del silumos.
Šiandien rytas -18,5: Atėjus, pašildžius žvakes apsuko 5 kartus, nepakabino. Vėl pašildžius žvakes griebė iš karto, truputi duso, bet spustelėjus gazą normalizavosi viskas. Tad gal ne viskas taip jau prastai. Spėčiau, kad oro pagaudo dėl to ir kuriasi pastovėjus prasčiau ...
Ziema turi savo niuansu, nereik noreti kad iskart kurtusi. Svarbiausia kad uzsikuri. Alytuj ryte -16. Akumas po pakrovimo ir saldaus miego prie radiatoriaus. Du pakaitinimai. Uzsikure is puses pasukimo. Isvada tokia, kad akumas per nakti saltyje pasilpsta, neturi geros startines, reikia ilgiau pasukti.
O man ir 103kw 2.0TDI ryte labai blogai kuriasi, kuri atrodo užsikūrė ir užgesta iškarta... Ir taip kelis kart, noriu paklaust prie tarkim kokių -15 kiek laiko turi degti žvakių lemputė? pas mane labai trumpai dega 3 kokias vos sekundes. Beje turiu tokia klaidą.
Išėjo daviklis?
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 693 /min
Torque: 280.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 27.1 %
Voltage: 11.40 V
Bin. Bits: 00001100
Idle Stabilization: 0.0°KW
(no units): 38.0
Kaimynui buvo problema su kuru iš opelio siurblio kuras ištekėdavo atgal į baką pastato mašiną priekiu į kalniuką neužsiveda,pastato įpakalnę iš pirmo sūkio jaigu nepadės manau starterio įvorės kaltos.
opelis atskira istorija, siurbliai ten sudini
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nei starteris, nei akumas. Pas mane starteris durniuoja ir ka, kuriasi kaip bite. Blie surasiu as ta posta vienam forumiuke ir baigsis problemos.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Kaip suprantu visi raso patarimus edvard. Nu gai ir as ikisiu trigrasi. Mano galva: Patikrini kaip sedi klemos ant akumo (kaip suprantu akumo iskrovimo nera, prie jo nebereikia lysti), pasivazinejes ir sukeles ausinimo skyscio temp iki darbines jungi vagcom, tikrini degimo kampa (tikrinasi ir reguliuojasi super lengvai juk ne PD variklis) nesakau, kad tai iseitis, taciau savo sirdies ramybei pasidaryk http://www.youtube.com/watch?v=MEguZWbEE9g. Idomu, kada kuro filtras keistas? Jei seniai, proga paeksperimentuoti ir pasikeisti. Jei rasi, pasitikrink, reles 101, 103, 109 (jei kazkuri is ju pas tave egzistuoja ir negali pasitikrinti, pasiskolink is ko nors). Na bedu gali buti milijonas, pradedant vandeniu kure ir laidais, baigiant ecu ir variklio mirtim. Cia kaip pvz.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
dekui zmones uz patarimus sia savaite meginsiu igyvendinti :-)
filtras naujas menesi gal tik stovi
Starteris, dar ir kaip prie ko gali but, mano atveju buvo zemiau +5 vos uzvesdavau, starteris suko su palojimais, pakartotinis uzvedimas jau s pol oborota. Starteri ardziau du kartus, o buvo tas toks pintas laidas, kur eina nuo magnetines reles i vidu starterio prie angliuku, nuo dideliu sroviu pasidares toks kaip sienas, gerai timtelejus jis nutruko. Kempo po ranka nebuvo, tai nupirkau naujus angliukus 60lt., ir problemos kaip nebuta.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
as irgi manaus kad starteris
Branco, prie progos patikslink kas ten per daviklis gali būt.
gal ausinimo skyscio
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
kompas parode netoligu degimo kampa, tai tvarko dabar laukiu rezultatu
Laukiam ir mes.
]
sutvarkyta
"Sutvarkyta"
Ačiū už išsamią informaciją. Gal ir kiti pasinaudos tavo patirtimi.
]
:-D na kame beda buvo, tai kad nukripes buvo degimas sutvarke ir viskas gerai, dekui visiems kas pagelbidavo su info 0,55 nukripymas buvo
Kur tvarkei degima ir kiek kainavo ?
dyzel servis vilniuj 120
Pas mane irgi panasi beda buvo, o gal ir yra. Zvakes, filtrai nauji, per salcius kuriasi, degimo kampas buvo nusokes, bet atstatytas. Saltas kuriasi sunkiau nei siltas. Saltas koki 4-5 pasukimai, siltas 0.5.(pirkes vasaros pabaigoj kai dar silta buvo) :) Kai pirkau masina buvo prie filtro kazkox mazo slegio siurblys pajungtas, pavazinejau su juo ir be jo, niekas nesikeite, isskyrus tai kad ta siurbli pajungus girdedavosi tox nervinantis zyzimas salone. Pastacius degimo kampa kuriasi geriau, bet dar nevisai gerai (pries tai turejau 66kW Octavia). Kuo dar skundziuos tai kuro sanaudom, vel gi lyginant su priestai tureta sanaudos 0.5-1.5 ltr didesnes nei anksciau turetos masinos. Temperatura kyla iki 90 laipsniu tai termostatas lyg ir geras turetu buti. Ant kompo irgi niex nieko nemate. (Ziurejo gal koki 4 zinovai). Ir kas tas masinas supaistys. Bet taip jau buna.
Octavia Combi STYLE 02' TDI 81kW
sveicaras del kuro sanaudu- kokia pries tai pas tave buvo sedanas ar karavanas, kokie ratai stovejo, buvo klima ar kondicionierius lyginant su dabartine???
del kurimosi- ar bandei perrinkti starteri? jau ne vienam padejo
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Senoji Octa irgi buvo combi tik 99m ir 66kW, dabar combi 02m ir 81kW. Senoj buvo kondikas (knopke), naujoj klimatronikas, bet kompresorius atjungtas, nera movos (situo uzsiimsiu pavasari). Ratai netgi tie patys 195/65R15. Kompas senoj sanaudas mazdaug ant ~0.5ltr mazino, naujoj rodo beveik tiksliai. Realias sanaudas ziuriu pagal pylimus.Palyginus sanaudas tai sitos vasarines atitinka senosios ziemines, kazkur 0,5-1,5 ltr. Vaziuojant iki 100km/h sanaudos pagal kompa 4,8-5,0; 130 apie 6,0; miestas (Kaunas) 7,8-8,2ltr/100km.
Kazkada ant bajerio skaiciavau stulpelius vaziuodamas is Klaipedos i Kauna. Ant 180km kelio pagal zenklus odometre pradingo 2km.
Octavia Combi STYLE 02' TDI 81kW
O tu galvoji sitie kilometriniai stulpeliai idealiai pastatyti? :)
юзербары для форумов
sveiki,salta octavia 1999m 1,9tdi sunkiai kuriasi,zvakes-akumulatorius-filtrai-viskas tvarkoj,,,is pirmo karto kai kuriu tai ilgai reikia laikiti rakteli kol uzsikuria ir buna taip ismeta duma ir viskas veikia,tada pabandau,uzgesinu ir sekundziu skirtumas 1-3 sekundes vel kuriu ir kuo puikiausiai kuriasi,ir mano nuomone butu cia taps kalciausias SIURBLYS ?
laukiu patarimu aciu.
starteris pradziai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
a kodel visi is karto sako kad starteris,juk jis suka ir masina uzsikuria,ar jis ten duoda sukimo mementa gera kad uzkurti masina ar kaip ten ?
Dyzeliui svarbiausia staigus startinis prasukimas. Jeigu starterio įvorės susidėvėję, starteriui sunkiau suktis, naudojama daug srovės, nėra staigaus prasukimo. Todėl jis sukt suka, bet dėl to kuriasi sunkiau. Kol nebuvau susiremontavęs starterio, net vasarą tekdavo šaltą pasukti 4-5 sekundes kol užsikurdavo. Po remonto - iš pusės pasukimo. Siurblys kaltas būtų jeigu karšta sunkiai kurtūsi. Aišku dar yra ir kompresijos faktorius, bet nemanau kad ji gali būti tokia tragiška, kad jau prie tokių temperatūrų sunkiai kuriasi.
]
gavai atsakyma...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
dekui uz informacija Egis73 ; tiukus ; o tai gal dar pasakytumet kiek litu uz perrinkima Starterio +/- ? aciu
Alytuj su isemimu ir idejimu 100 lt.
]
isimu, idedu uz 50+ kiek kainuos perrinkti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
dekui jau siandien nusprogo starteris :( tai teks paciam remontuoti ir ieskoti kas perrinktu panevezyje
Nidos gatvėje tvarko, netoli rimi, jei Panevėžyje.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
tai va mano pasekmes buvo tokios laidas nukepes ir angliukai nusibaige ne tas zodis,tik pakeiciau angliukus ir dar plius pakeiciau nusprogusias 2-zvakes,
ir nebereikia ilgai sukti akomo gurias kaip bite,momentas sukimo visai kitas,.
svarbu isgydei
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
nu va, ir dar zvakes dvi pasirodo...
юзербары для форумов
jo isgydziau,bet dar ne tas kaip kita sako is puses abaroto uzkuria,kazko dar sakyciau truksta bet nzn ko,kas galetu dar patarti.
aciu
Cia tau ne senas priestvaninis "agurkas" ar antras golfas, kur siurblys pilnai mechaninis, kad is puses apsukimo kurtusi. Jei kuriasi gerai, neskaiciuok ar is puses ar is antro aboroto kuriasi. Be to, starterio ivoriu nekeitei. Dar ir jos didele reiksme turi.
]
Pries ziemos sezona perrinktas starteris, tikrai rekomenduoju, kam sunkiai su uzsikurimu ziema, kai visi kiti agregatai (akumas ir zvakes, bei kuras ir kuro filtras) geri.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Sveiki,
103 kw 16v, Octavia 2007 metų - šiandien iš ryto su ką tik pakrautu akumu teko sukti ilgai. Kelis kartus kabino ir nuduso. Tada kai užkabino viskas čiki. Dumas smirdėjo nesudegusiu dyzeliu. Poto jokio kvapo. Žvakes tikrinimo su kompu - jokių error'ų. Kas gali būti? Katram gale iškot sliekų???
Pirma žiema ... Nesuprantu kodėl taip. Naktim būdavo -11 - viskas čiki buvo. Čia pastovėjus po savaitgalio.
SKODA 2,0TDI 103 kw 16v, DSG, 2007
Na, nemazas faktorius kad per savaitgali pastovejo. Be to, ne tik zvakes itaka turi, reik ir filtrus laiku keistis ir tepalai itaka turi. Sakyciau dar nekelk bangu, o paziurek kaip ateinanciom dienom kursis.
]
Starteris - gali per lėtai sukti.
Kuras - nežieminis.
Pakaitinimo žvakės - kompas rodo kad geros, o realiai jų varža gali būti padidejusi - kaitina mažiau, dėl to vienareikšmiškai teigti, kad žvakės geros negalima.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Klausimas toks - ar turi kabint iš pirmo apsisukimo šaltai? Nes anksčiau jokių bėdų nebūdavo taip sakant kabindavo "spol abarota". Tai koks ten greitis turėtų būt?
Kiek man žinoma žvakės ne išorėje 16v ir kompas mato kiekvieną žvakę atskirai ir šildo kiekvieną žvakę atskirai ir šitos žvakės yra 5v, labai greit kaista.
Kuras buvo iš emsi - šiandien užpyliau statoil - gal padės :) net nežinau kur dar žiūrėt ...
O pas mane DSG dėžė - reiks krokodilus nusipirkt ...
SKODA 2,0TDI 103 kw 16v, DSG, 2007
Nei viena ziema, net su superiniu kuru ir pilnai pakrautu akumu nekure s pol oborota, taip kad nesiparink. Pradziai itarciau kuro filtra, kada keitei?
Edit: pernai prie -8 esu kures be jokio pakaitinimo, uzsikure lygiai taip pat, kaip ir su pakaitinimu :)))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Tikiuosi neįsižeisi, bet pasikartosiu dar kartą: nemyšk ant fazės. Vieną kartą sunkiau užsikūrei, iš kart maročini galvą sau ir kitiems. Bent savaitę pastebėk kaip kuriasi. Pas mane irgi vieną kart geriau, kitą kart sunkiau. Žiemą retas kuris dyzelis kuriasi iš pusės pasukimo. Todėl neiškok žiemą sliekų ant asfalto.
]
Nėr ko įsižeist, žiūrėsim kas ryte. Aš su pumpadūzais nelabai susipažinęs, dar filtrą kuro reiks pasikeist ...
SKODA 2,0TDI 103 kw 16v, DSG, 2007
Kuro filtras labai svarbus faktorius ziema. O del viso kito dar neskubek gedimu ieskoti.
]
Na ką, automobilį pastačiau 9 val. Kūriau 7,30. Apsuko 5 kartus ir griebė, nuduso. Tada iš antro apsukimo pakabino normaliai.
Keistas reiškinys ausiai, kad suka lyg strikdamas. Gal čia tik man taip atrodo ...
SKODA 2,0TDI 103 kw 16v, DSG, 2007
Atsirakinu masina, visus elektros naudotojus isjungiu, zvakes pasildau karta, pasildau antra ir suku.
Su pirmu cilindru apsivertimu griebia ir birbia. Nors atrodo, kad vercia sunkiai ir su uzlaikymu.
Jeigu nereikia valyt langu, to dar ne karto nebuvo, klimoj pasijungiu 19 grupe (octavia II su automatine klyma) ir ziuriu kokios temperaturos variklyje tepalas. Lygtais tepalo temperatura, nes salta buna kaip lauke +-1-2 laipsniai ir palengva kyla veikiant varikliui. Palaukiu/pasildau iki +5 ir ramiai bandau judet.
Kad greiciau susiltu salonas oro srautas i langus ir ijungta recirkuliacija. Po kiek laiko ijungiu ir veja i kojas.
Sestadieni vaziavau, tai nuo Vingio kino teatro teko davaziuoti iki Grigiskiu (~13 km ir ~15 min), kad temperaturos rodykle pasiektu maksimuma. Vaziuojant rytais i darba iki Uzupio rodykle vos pajuda is mirties tasko. Fu koks efektyvus variklis, kad taip mazai kuro sudegina del silumos.
Sekmes, neuzsalkit, si savaite visa bus smagi.
Šiandien rytas -18,5: Atėjus, pašildžius žvakes apsuko 5 kartus, nepakabino. Vėl pašildžius žvakes griebė iš karto, truputi duso, bet spustelėjus gazą normalizavosi viskas. Tad gal ne viskas taip jau prastai. Spėčiau, kad oro pagaudo dėl to ir kuriasi pastovėjus prasčiau ...
SKODA 2,0TDI 103 kw 16v, DSG, 2007
Ziema turi savo niuansu, nereik noreti kad iskart kurtusi. Svarbiausia kad uzsikuri. Alytuj ryte -16. Akumas po pakrovimo ir saldaus miego prie radiatoriaus. Du pakaitinimai. Uzsikure is puses pasukimo. Isvada tokia, kad akumas per nakti saltyje pasilpsta, neturi geros startines, reikia ilgiau pasukti.
]
O man ir 103kw 2.0TDI ryte labai blogai kuriasi, kuri atrodo užsikūrė ir užgesta iškarta... Ir taip kelis kart, noriu paklaust prie tarkim kokių -15 kiek laiko turi degti žvakių lemputė? pas mane labai trumpai dega 3 kokias vos sekundes. Beje turiu tokia klaidą.
Išėjo daviklis?
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 693 /min
Torque: 280.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 27.1 %
Voltage: 11.40 V
Bin. Bits: 00001100
Idle Stabilization: 0.0°KW
(no units): 38.0
VAG Broliai Lietuva oficiali grupė!
https://www.facebook.com/groups/868751906657681/
Puslapiai