A tu pats kokiu zodziu nesupratai??? Viskas ten aiskiai parasyta: dvigubai ilgesnis tarnavimo laikas, dvigubai sutrumpeja pakaitinimo laikas ir t.t. ir t.t.
Bent jau parduotuvėje mane informavo, kad jos atsparesnės pakartotiniems pakaitinimams (pardavėjas draugelis, tai iškart užbėgu už akių tolimesniems postringavimams, kad apgavo parduotuvėj). Mano asmenine nuomone, jau geriau du kart dažniau žvakes pasikeisti, negu šitaip drožti šaltą variklį http://www.youtube.com/watch?v=ascYpNRGNpE Žvakės žymiai pigiau kainuos, nei variklio remontas.
Eilinis marketinginis triukas, ka jam pasake, ta jis tau, pas mus svarbu parduoti, o nesidometi ka pardavineji. 15 metu dirbu prekyboje ir zinau kad ka pasakei pardavejai, ta ji ir kartos pirkejui, niekam neidomu kaip ten is tikruju yra.
Siandien nusprendziau prasitestuoti zvakes, nes po paskutinio keitimo(keite ankstesnis savininkas) masina pravaziavo ~130000km. ir praejo ~4,5metu. Taigi, nuemiau fiske ir pramatavau varzas atzvilgiu korpuso. Keista, bet visu 4 zvakiu varza tokia pati maza - ~0,4-0,5 omo. Kiek domejausi varza turetu buti ~1,0-1,2 omo. Kas idomiausia, masina vedasi be problemu. Ar gali buti, kad zvakes jungtos poromis ir ju itampa 5V, nes kiek maciau tokiu yra. Pas mane bent jau pagal saskaita faktura turetu buti sudetos Champion CH233 zvakes.
Ir kitas klausimas - koks pakaitinimo zvakiu keitimo periodiskumas?
Variklis 1,9l. TDI BXE.
Gal ir nebuciau zvakiu tikrines, jei ne stuktelejimas variklio srityje uzvedinejant masina. Pasireiskia kai variklis saltas, bet nevisada, kaip uzeina. Stuktelejimas nesusijes su starteriu, akumuliatorius starteri suka normaliai. Kai uzkurineji bent kiek pries tai pravaziaves - tada be problemu.
Pas tave geros žvakės, nesuk dėl jų galvos, jei būtų blogos - sunkiai kurtusi. O dėl varžos tai pas mane nauja rodė 0,6 omo, jei rodytų virš 1-o omo, tai susimastyčiau apie keitimą. Parastai senstant žvakėms jų varža didėja, automatiškai teka mažesnė srovė, tai ir mažiau kaitina.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
0,5-0,6 omo zvakes - vadinasi zvakiu darbine itampa turetu buti 5-6V. Idomu kaip jus pajungtos? Poromis po dvi nuosekliai? Del ko klausiu - logiskai galvojant, tokiu atveju nudvesus vienai zvakei neveiktu iskart 2 cilindru pakaitinimas, o tai nera gerai.
Dėl tų omų galima būtų ir ginčytis, nes aš matavavau su buitiniu, o ne "etaloniniu" multimetru, kuris prie tokios varžos dydžio tikriausiai nemažą paklaidą turi. Tik nelabai suprantu, kodėl jos turetė būti 5-6 V ? Žinoma jos nėra pajungtos nuosekliai. Kai vienos žvakės galingumas ~ I=U/R ir P=U*I t.y. I=12/0.6=20A P=12*20=240W tai galingumas gaunasi didokas, bet įtariu kai žvekė kaista, tai varža didėja ir realiai srovė teka nedidesnė kaip 8-10 A, tai galingumas ~100 W.
Čia mano teoriniai pamastymai, tikriausiai pagooglinus galima rasti infomacija ir su temperatūrų grafikaiais ir t.t....
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Taigi. Paziurejau internetinius katalogus pagal savo automobili bei ta pati patvirtino praktika. Bent jau BXE varikliui eina 5 voltu pakaitinimo zvakes. Konkreciai Bosch siam varikliui skirtu nauju zvakiu varza yra apie 0,3-0,4 omo(matuota testeriu, laidu varza atminusuota, zvakes saltos). Belieka klausimas ar jos vistik maitinamos 12V itampa, ar jungiamos poromis ir gauna po 6V, ar itampa numusama iki 5V kiekvienai zvakei atskirai.
Neisivaizuoju kaip pajungti kaitinimo zvakes poromis, kai minusas yra variklio blokas. Juk tam kad gautu po 6 V. reikia nuoseklaus jungimo.
Jei tikrai maitinamos 5V itampa, tai greiciausiai kazkur yra keitiklis, ir tiesiai zvakems paduoda.
P.S. ir dar vienas niuansusas, laikui begant, tarp zvakiu gali atsirasti didokas varzu skirtumas, vadinasi itampa pasiskirstys ne vienodai.
Sveiki. Nekuriant naujos temos. Keiciau siandien pakaitinimo zvakes ir pastebėjau, kad tie piplaidziai, na tas juodas sudukas kur uzsimauna ant zvakiu, pazeistas. Tos vietos kur uzsimauna nuskile vienoj vietoj, kitoj iskile. Ant zvakiu uzsimauna, bet puse zvakes antgalio korpuso sviecia. Kai kuriau ilgai pakaitinimas dege. Ar reiktu keist ar ka daryt? Ar tai itakos neturi?
Na jo, ne benzas, bet pagalvojau geriau paklaust kitu nuomones, kad buciau garantuotas. Aciu uz info chebryte ;) viskas pakeista pries ziema jau, tikiuosi kursis sekmingai skoduke
pradejo zvakes kaitint, uztat ilgai ir dege pakaitinimas ;) pas mane kai buvo gyva viena zvake, po pakeitimo pamaniau, kad masinai kazkas ne taip- ilgai labai kaitino :D
Zvakes kaista nuo degimo ijungimo tol kol atsitinka vienas is siu dalyku:
- temperaturos sensorius pasako kad variklis pakankamai siltas
- uzvedamas variklis
- praeina ~60s
Nezinau su tom 60 sek., bet pats asmeniskai matavau su testeriu. Be to, neatkreipiau demesio kaip dabar, bet ziema ir taip labai lengva pastebeti kada atsijungia zvakes: mazdaug po 3 min. kakstelna rele ir tarsi lengviau pradeda dirbti variklis.
O is kur tu istraukei, kad kai variklis dirba, tai zvakes jau buna atjungtos? Gal del to, kad pakaitinimo lempute buna uzgesus? Ir as sakiau ir tiukus, kad uzgesusi lempute, tai tik zenklas, kad degimo kamera jau pakankamai ikaitinta kad butu galima kurti varikli. Bet zvakes dar kuri laika kaitina ir uzkurus varikli.
Sveiki, neveikia pakaitinimo zvakes. Visos pakeistos i naujas. esant -1 ijungus degima sekundei uzsidega spirale ir kazkas sutaksi. Ir daugiau lempute nebedega. Variklis uzsiveda sunkokai. 1.9 tdi 2002m 81kW. Kas galibuti?
rele nesujungia jai tik sutaksi ziurek relej gali but problema nors prie -1 trumpai ir kaitina zvakes kuo zemesne oro temperatura tuo ilgiau jas kaitina
Turiu 2 octavijas 66kW ir 81kW. 66kW masinoje (-7) lempute pakaitinimo dege ~4-5s(kuriasi gerai) , o 81kW sumirksi tik 1s ir sunkokai kuriasi... Ar gali buti kaltas koks nors temperaturos daviklis? Nes rele ziurejau tai ji vizualiai atrodo kaip nauja, niekas nekliba, nepasvile.
Cia jau gaunasi kazkoks burimas is kavos tirsciu. Pirmiausiai tai neina suprasti prie kokio minuso tu kazka ziurejai: viena karta rasai kad prie -1 dege 1s (kas manau yra normalu), kita kart rasai jau -7. Cia prifantazuot galima daug. Pirmiausia pasitikrink ar itampa i zvakes ateina. Ir tam nereikia minuso, pakaks ir atjungtos fyskes nuo temperaturos daviklio. O tada jau galesim svarstyti kas, ka ir kaip.
Ziurejau tiek prie -1 tiek prie -7. Automobilyje kuriame normaliai veikia zvakes pakaitinimo lempute dega ~3-5 sek. priklausomai nuo temp. O kitoje auto blyksteli 1s ir viskas. ir kuriant reikia sukt starteri ~6sek. O kas buna kai nuimi fyske termo daviklio? kaip matuoti? Nuimti nuo zvakiu pypkes ir ten pacekint ar ijungus degima ateina 12V?
Sveiki. Patikrinau nuemus fiske nuo termo daviklio ar ateina itampa i pipkes. Tai rezultatas buvo toks, kad itampa ateina tik sekundei ir viskas. Patikrinau visus saugikliu bloke esancius saugiklius, visi ok, taciau radau viena vieta kur yra kontaktai taciau nebuvo saugiklio, idejau ten 15A saugikli ir viskas pradejo veikti. Dekui Robkek, Egis73 ir tiukus uz patarimus.
Na, galima ir taip. Tačiau, vis dėlto, jei galėtumėt patikslinti dėl tų dviejų laidų. Žvakės žemę gauna per variklį (ar ne?), o pliusą per laidą. Tuomet išeina, jog tie du laidai kažkurioj vietoj užtrumpinti? Ar po vieną laidą dviem žvakėms?
jei nori, gali kiekvienai žvakei atskirą laidą atsivesti. Minusas per bloka ir korpusą nueina atga į akumą. Du laidai greičiausia tam, kad dvi žvakės ant vieno laido, nes keturios trubūt išlydytų jį. Tik tokį paaiškinimą sugalvoju.
Paskutiniu metu kelis kartus pastebėjau, kad prietaisų skydelyje kartais ilgiau dega pakaitinimo žvakių indikatorius - geltona spyruoklytė (6 metus net neatkreipiau dėmesio, kad tokia yra, nes ji net neužsidegdavo, arba labai labai trumpai net per didelius šalčius). Mašina visada vesdavosi gerai ir dabar vedasi be jokių problemų net iki -17 (didesnių šalčių dar šiemet nebuvo)...buvo kad netyčia užvedžiau su ja degančia, nes net nebuvau pratęs palaukti, tai užgęso po 2-3 sekundžių.
Čia jau indikuoja, kad galimos problemytės su pakaitinimo žvakėmis? Ar kažką daugiau VAGCOM rodytų, pvz. kuri žvakė ar pan.? Ar kažką daugiau sugadinti galėčiau, jeigu kol kas nekreipčiau dėmesio, nes kaip ir vedasi be problemų?...Ačiū.
Superb 2012 TDI 103kw.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Evka/Tiukus, o koks čia temperatūros daviklis? Šiaip oro temperatūros, ar koks aušinimo skysčio? Na prie progos pasijunksiu vagcomą, pažiūrėsiu, kokias tempas rodo...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
http://www.autura.lt/lt/ipurskikliai/BOpakzvak
kas nors parasyta apie dvigubus kaitinimus ?
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
A tu pats kokiu zodziu nesupratai??? Viskas ten aiskiai parasyta: dvigubai ilgesnis tarnavimo laikas, dvigubai sutrumpeja pakaitinimo laikas ir t.t. ir t.t.
Bent jau parduotuvėje mane informavo, kad jos atsparesnės pakartotiniems pakaitinimams (pardavėjas draugelis, tai iškart užbėgu už akių tolimesniems postringavimams, kad apgavo parduotuvėj). Mano asmenine nuomone, jau geriau du kart dažniau žvakes pasikeisti, negu šitaip drožti šaltą variklį http://www.youtube.com/watch?v=ascYpNRGNpE Žvakės žymiai pigiau kainuos, nei variklio remontas.
]
Eilinis marketinginis triukas, ka jam pasake, ta jis tau, pas mus svarbu parduoti, o nesidometi ka pardavineji. 15 metu dirbu prekyboje ir zinau kad ka pasakei pardavejai, ta ji ir kartos pirkejui, niekam neidomu kaip ten is tikruju yra.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Siandien nusprendziau prasitestuoti zvakes, nes po paskutinio keitimo(keite ankstesnis savininkas) masina pravaziavo ~130000km. ir praejo ~4,5metu. Taigi, nuemiau fiske ir pramatavau varzas atzvilgiu korpuso. Keista, bet visu 4 zvakiu varza tokia pati maza - ~0,4-0,5 omo. Kiek domejausi varza turetu buti ~1,0-1,2 omo. Kas idomiausia, masina vedasi be problemu. Ar gali buti, kad zvakes jungtos poromis ir ju itampa 5V, nes kiek maciau tokiu yra. Pas mane bent jau pagal saskaita faktura turetu buti sudetos Champion CH233 zvakes.
Ir kitas klausimas - koks pakaitinimo zvakiu keitimo periodiskumas?
Variklis 1,9l. TDI BXE.
Škoda Octavia 2006m. TDI 1,9l. 77kW BXE
Jei mašina kuriasi gerai, visos žvakės dirba, tai kokio velnio prie jų nagus kišti? Važiuoji ir džiaugiesi.
]
Gal ir nebuciau zvakiu tikrines, jei ne stuktelejimas variklio srityje uzvedinejant masina. Pasireiskia kai variklis saltas, bet nevisada, kaip uzeina. Stuktelejimas nesusijes su starteriu, akumuliatorius starteri suka normaliai. Kai uzkurineji bent kiek pries tai pravaziaves - tada be problemu.
Škoda Octavia 2006m. TDI 1,9l. 77kW BXE
Pas tave geros žvakės, nesuk dėl jų galvos, jei būtų blogos - sunkiai kurtusi. O dėl varžos tai pas mane nauja rodė 0,6 omo, jei rodytų virš 1-o omo, tai susimastyčiau apie keitimą. Parastai senstant žvakėms jų varža didėja, automatiškai teka mažesnė srovė, tai ir mažiau kaitina.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
0,5-0,6 omo zvakes - vadinasi zvakiu darbine itampa turetu buti 5-6V. Idomu kaip jus pajungtos? Poromis po dvi nuosekliai? Del ko klausiu - logiskai galvojant, tokiu atveju nudvesus vienai zvakei neveiktu iskart 2 cilindru pakaitinimas, o tai nera gerai.
Škoda Octavia 2006m. TDI 1,9l. 77kW BXE
Dėl tų omų galima būtų ir ginčytis, nes aš matavavau su buitiniu, o ne "etaloniniu" multimetru, kuris prie tokios varžos dydžio tikriausiai nemažą paklaidą turi. Tik nelabai suprantu, kodėl jos turetė būti 5-6 V ? Žinoma jos nėra pajungtos nuosekliai. Kai vienos žvakės galingumas ~ I=U/R ir P=U*I t.y. I=12/0.6=20A P=12*20=240W tai galingumas gaunasi didokas, bet įtariu kai žvekė kaista, tai varža didėja ir realiai srovė teka nedidesnė kaip 8-10 A, tai galingumas ~100 W.
Čia mano teoriniai pamastymai, tikriausiai pagooglinus galima rasti infomacija ir su temperatūrų grafikaiais ir t.t....
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Taigi. Paziurejau internetinius katalogus pagal savo automobili bei ta pati patvirtino praktika. Bent jau BXE varikliui eina 5 voltu pakaitinimo zvakes. Konkreciai Bosch siam varikliui skirtu nauju zvakiu varza yra apie 0,3-0,4 omo(matuota testeriu, laidu varza atminusuota, zvakes saltos). Belieka klausimas ar jos vistik maitinamos 12V itampa, ar jungiamos poromis ir gauna po 6V, ar itampa numusama iki 5V kiekvienai zvakei atskirai.
Škoda Octavia 2006m. TDI 1,9l. 77kW BXE
Neisivaizuoju kaip pajungti kaitinimo zvakes poromis, kai minusas yra variklio blokas. Juk tam kad gautu po 6 V. reikia nuoseklaus jungimo.
Jei tikrai maitinamos 5V itampa, tai greiciausiai kazkur yra keitiklis, ir tiesiai zvakems paduoda.
P.S. ir dar vienas niuansusas, laikui begant, tarp zvakiu gali atsirasti didokas varzu skirtumas, vadinasi itampa pasiskirstys ne vienodai.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Sveiki. Nekuriant naujos temos. Keiciau siandien pakaitinimo zvakes ir pastebėjau, kad tie piplaidziai, na tas juodas sudukas kur uzsimauna ant zvakiu, pazeistas. Tos vietos kur uzsimauna nuskile vienoj vietoj, kitoj iskile. Ant zvakiu uzsimauna, bet puse zvakes antgalio korpuso sviecia. Kai kuriau ilgai pakaitinimas dege. Ar reiktu keist ar ka daryt? Ar tai itakos neturi?
Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.
Čia tau ne benzinas kad visokie pramušimai į korpusą bus ar pan. Jei jauti kad yra geras kontaktas tarp laido ir žvakės - nekreipk dėmesio.
]
pas mane vienoje masinoje laidu galai isvis nutrupej, be plastmasiu, likes tik laidas ir jispuikiai dedasi ant zvakiu ir netrumpina nieko
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na jo, ne benzas, bet pagalvojau geriau paklaust kitu nuomones, kad buciau garantuotas. Aciu uz info chebryte ;) viskas pakeista pries ziema jau, tikiuosi kursis sekmingai skoduke
Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.
pradejo zvakes kaitint, uztat ilgai ir dege pakaitinimas ;) pas mane kai buvo gyva viena zvake, po pakeitimo pamaniau, kad masinai kazkas ne taip- ilgai labai kaitino :D
юзербары для форумов
Gal tiukus geriau zino, bet kiek zinau, tai zvakes atidirba pilna cikla 3 min. O uzgesus lempute rodo, kad jau galima kurti.
]
http://www.cs.rochester.edu/u/jag/vw/engine/glowplugs/glowplugs.html
Lietuviskai:
Zvakes kaista nuo degimo ijungimo tol kol atsitinka vienas is siu dalyku:
- temperaturos sensorius pasako kad variklis pakankamai siltas
- uzvedamas variklis
- praeina ~60s
Nezinau su tom 60 sek., bet pats asmeniskai matavau su testeriu. Be to, neatkreipiau demesio kaip dabar, bet ziema ir taip labai lengva pastebeti kada atsijungia zvakes: mazdaug po 3 min. kakstelna rele ir tarsi lengviau pradeda dirbti variklis.
]
pasakysiu tik taip, kad zvakes dar kaitina ir uzgesus pakaitinimo zvakiu lemputei, ju kaitinimo laikas skirtingas, ivairioms masinoms skiriasi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kai variklis dirba zvakes tikrai jau buna atjungtos, tai kaip pas tave lengviau dirba variklis as nezinau :)
O is kur tu istraukei, kad kai variklis dirba, tai zvakes jau buna atjungtos? Gal del to, kad pakaitinimo lempute buna uzgesus? Ir as sakiau ir tiukus, kad uzgesusi lempute, tai tik zenklas, kad degimo kamera jau pakankamai ikaitinta kad butu galima kurti varikli. Bet zvakes dar kuri laika kaitina ir uzkurus varikli.
]
buvau susidures su MB 210 ten zvakes isijungdavo varikliui susilus iki tam tikros temperaturos, lygtais 40 laipsniu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, neveikia pakaitinimo zvakes. Visos pakeistos i naujas. esant -1 ijungus degima sekundei uzsidega spirale ir kazkas sutaksi. Ir daugiau lempute nebedega. Variklis uzsiveda sunkokai. 1.9 tdi 2002m 81kW. Kas galibuti?
o ant zvakiu tikrinai ar ateina elektra?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dabar negaliu patikrinti nera minuso. Ar kiekviena karta ijungus degima ateina kazkoks itampos impulsas?
rele nesujungia jai tik sutaksi ziurek relej gali but problema nors prie -1 trumpai ir kaitina zvakes kuo zemesne oro temperatura tuo ilgiau jas kaitina
Turiu 2 octavijas 66kW ir 81kW. 66kW masinoje (-7) lempute pakaitinimo dege ~4-5s(kuriasi gerai) , o 81kW sumirksi tik 1s ir sunkokai kuriasi... Ar gali buti kaltas koks nors temperaturos daviklis? Nes rele ziurejau tai ji vizualiai atrodo kaip nauja, niekas nekliba, nepasvile.
reles buna viduje sugedusios, o jei pareina temperaturos daviklis tai zvakes mato didele minusine temperatura ir ilgai kaitina
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Cia jau gaunasi kazkoks burimas is kavos tirsciu. Pirmiausiai tai neina suprasti prie kokio minuso tu kazka ziurejai: viena karta rasai kad prie -1 dege 1s (kas manau yra normalu), kita kart rasai jau -7. Cia prifantazuot galima daug. Pirmiausia pasitikrink ar itampa i zvakes ateina. Ir tam nereikia minuso, pakaks ir atjungtos fyskes nuo temperaturos daviklio. O tada jau galesim svarstyti kas, ka ir kaip.
]
Ziurejau tiek prie -1 tiek prie -7. Automobilyje kuriame normaliai veikia zvakes pakaitinimo lempute dega ~3-5 sek. priklausomai nuo temp. O kitoje auto blyksteli 1s ir viskas. ir kuriant reikia sukt starteri ~6sek. O kas buna kai nuimi fyske termo daviklio? kaip matuoti? Nuimti nuo zvakiu pypkes ir ten pacekint ar ijungus degima ateina 12V?
Taip, įjungi degimą ir tikrini ar atsiranda įtampa.
]
Nuėmus fiškę nuo temp. daviklio, žvakėms įtampa paduodama gan ilgą laiką, tad turėtum drasiai spėti pereiti per visas pipkes.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Sveiki. Patikrinau nuemus fiske nuo termo daviklio ar ateina itampa i pipkes. Tai rezultatas buvo toks, kad itampa ateina tik sekundei ir viskas. Patikrinau visus saugikliu bloke esancius saugiklius, visi ok, taciau radau viena vieta kur yra kontaktai taciau nebuvo saugiklio, idejau ten 15A saugikli ir viskas pradejo veikti. Dekui Robkek, Egis73 ir tiukus uz patarimus.
Norėčiau paklausti dėl pirmos Octavia pakaitinimo žvakių laido (kodas 028971766).
Jei neklystu, stora guma aptrauktas laidas - vienas visoms keturioms žvakėms. Tačiau kodėl į jį ateina du laidai? (pavyzdžiui, http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Golf-Jetta-Beetle-TDI-MK4-MK3-B4-1-9-Glow-Plug-Wiring-Harness-NEW-ORIGINAL-/161506857375?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item259a8f119f )
Pas mane paskutinės žvakės pypkė sutrūkusi, o mėginant suspausti apie žvakę atrodo, jog greitai ir laidas nulūš.
Originalaus naujo pirkti nesinori, o tai kainuoja kiek mažiau 200Lt. Galvoju, gal pasidaryti pačiam.
savartyne apie 40-50 lt laidas su pypkem pakainuoja, nusipirk ir pasikeisk
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na, galima ir taip. Tačiau, vis dėlto, jei galėtumėt patikslinti dėl tų dviejų laidų. Žvakės žemę gauna per variklį (ar ne?), o pliusą per laidą. Tuomet išeina, jog tie du laidai kažkurioj vietoj užtrumpinti? Ar po vieną laidą dviem žvakėms?
Abejoju ar kas eksperimentavo. Paprasciausias variantas: pasiimi testeri ir pasitikrini kur kokie laidai eina.
]
per laida tik pliusas, jis neuztrumpintas.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
jei nori, gali kiekvienai žvakei atskirą laidą atsivesti. Minusas per bloka ir korpusą nueina atga į akumą. Du laidai greičiausia tam, kad dvi žvakės ant vieno laido, nes keturios trubūt išlydytų jį. Tik tokį paaiškinimą sugalvoju.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Sveiki,
Paskutiniu metu kelis kartus pastebėjau, kad prietaisų skydelyje kartais ilgiau dega pakaitinimo žvakių indikatorius - geltona spyruoklytė (6 metus net neatkreipiau dėmesio, kad tokia yra, nes ji net neužsidegdavo, arba labai labai trumpai net per didelius šalčius). Mašina visada vesdavosi gerai ir dabar vedasi be jokių problemų net iki -17 (didesnių šalčių dar šiemet nebuvo)...buvo kad netyčia užvedžiau su ja degančia, nes net nebuvau pratęs palaukti, tai užgęso po 2-3 sekundžių.
Čia jau indikuoja, kad galimos problemytės su pakaitinimo žvakėmis? Ar kažką daugiau VAGCOM rodytų, pvz. kuri žvakė ar pan.? Ar kažką daugiau sugadinti galėčiau, jeigu kol kas nekreipčiau dėmesio, nes kaip ir vedasi be problemų?...Ačiū.
Superb 2012 TDI 103kw.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Pagal simptomus gali būti temperatūros daviklio bėda, bet tiksliau atsakys tik diagnostika su live parametrais
jei pareitu zvake visad degtu klaida,pritariu evkai gali temperaturinis ne taip matyti temperatura
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Evka/Tiukus, o koks čia temperatūros daviklis? Šiaip oro temperatūros, ar koks aušinimo skysčio? Na prie progos pasijunksiu vagcomą, pažiūrėsiu, kokias tempas rodo...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
variklio temperaturos, reikia paziureti kuris atsako uz zvakiu pakaitinima
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Puslapiai