Arba degimas pabėgęs dar gali būti, teisingai mastau? o (Camshaft Position Sensor (G40) tai čia tiksliau koks daviklis skaitosi? Jie ten gi panašūs eina alkūninio veleno ,smagračio,skirstomojo veleno padėties
Man tokia situacija buvo vasarą, kad variklis veikdavo avariniam rezime (sunkiai kūrėsi, trauka prasta, kuro sąnaudas rodydavo visiškai neteisingai).
Klaida buvo tokia pati, bet idėjus tikrai veikiantį paskirstymo velenėlio sensorių situacija nepasitaisė.
Išsiaiškinom, kad bėda degime. Jis buvo perstumtas neteisingai. Diagnostika rodė gerai (Idle Stabilization: 0.0°KW), bet pasirodo reguliavimo ribose buvo kita ir teisinga nulinė padėtis.
Gal neseniai buvo keistas pagrindinis diržas?
sveiki prikelsiu tema :)
skodike I 1,9 TDI 81 kw pries pora dienu pradejo šalta sunkiai kurtis, kai uzsikuria apsipila baltais dumais , važiuojant iki 2 rpm apsuku trukcioja, virs 2 rpm apsuku kaip ir viskas normaliai. Pajungus kompa buvo rastos dvi klaidos
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71)
17569 - Manifold Temp sensor (G72)
Ar tai gali buti bedos kaltininkai ? :)
Sveiki klubieciai, pasiteirausiu, pas mane beda kaip pas Edvard9009, is po nakties sunkiai kuriasi, bet galima uzkurus iskart gesint ir uzvedinejant uzsiveda puikiai, cia tik po ilgo pastovejimo. Ir klausimas, ar negali buti bedos su siurblio voztuvais ar panasiai?Automobilis octavia I 66kw ALH.
O nebutu ta skaidri kuro slanga nuo filtro tuscia, be kuro jei kuro nelaikytu ir jis nubegtu i baka?Per kompa patikrino, kalidu jokiu nemeta, degimas nezymiai per velyvas, keisiu pagrindini dirza, po keitimo bandysiu pastatyti tikslu degima.
Pakeistas akumas i kita, nes patikrinus esama buvo nustatyta tik 50proc belikusios givybes, idetas nenaujas bet geras, ir uzvedimo problemos kaip nebuta, net paciam keista kad akumas taip galejo itakoti pirmaji uzvedima po pastovejimo ir neitakoti visu kitu sekanciu uzvedimu.
dyzelis sprogsta nuo suspaudimo, o ne zvakes kuro misini uzdega kaip pas benza, tad uzvedimui reikalingas sukimo momentas kuris ne tik pakankamai suspaus kura, bet ir siurbliui bus duotas signalas, kad jis turi atsidaryti ir pompuoti kura
gali ir del to grybinti, velenelio padeties daviklis kazko streikuoja
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Arba degimas pabėgęs dar gali būti, teisingai mastau? o (Camshaft Position Sensor (G40) tai čia tiksliau koks daviklis skaitosi? Jie ten gi panašūs eina alkūninio veleno ,smagračio,skirstomojo veleno padėties
VAG Broliai Lietuva oficiali grupė!
https://www.facebook.com/groups/868751906657681/
tai pagal kodus klaidu ir pasiziurek kuris
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai vat kad neatseku pagal šia klaidą ar alkūninio ar skirstomojo, 16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
VAG Broliai Lietuva oficiali grupė!
https://www.facebook.com/groups/868751906657681/
Pas mane labai trumpai pakaitinimo lempute degdavo kai zvakes buvo nusprogusios. Na, bet ir masina kur kas kuklesne... (vw vento)
юзербары для форумов
Man tokia situacija buvo vasarą, kad variklis veikdavo avariniam rezime (sunkiai kūrėsi, trauka prasta, kuro sąnaudas rodydavo visiškai neteisingai).
Klaida buvo tokia pati, bet idėjus tikrai veikiantį paskirstymo velenėlio sensorių situacija nepasitaisė.
Išsiaiškinom, kad bėda degime. Jis buvo perstumtas neteisingai. Diagnostika rodė gerai (Idle Stabilization: 0.0°KW), bet pasirodo reguliavimo ribose buvo kita ir teisinga nulinė padėtis.
Gal neseniai buvo keistas pagrindinis diržas?
Niau dar nebuvo :) aš įtariu ir kažkodėl degimą, nes kiek skaičiau didžiajai daliai būtent čia bėda o ne daviklis
VAG Broliai Lietuva oficiali grupė!
https://www.facebook.com/groups/868751906657681/
o kaip jis nusimusti galejo jei nelindai prie dirzu?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
gal dirzas isitempe ar ka :-D
sveiki prikelsiu tema :)
skodike I 1,9 TDI 81 kw pries pora dienu pradejo šalta sunkiai kurtis, kai uzsikuria apsipila baltais dumais , važiuojant iki 2 rpm apsuku trukcioja, virs 2 rpm apsuku kaip ir viskas normaliai. Pajungus kompa buvo rastos dvi klaidos
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71)
17569 - Manifold Temp sensor (G72)
Ar tai gali buti bedos kaltininkai ? :)
del g71 laisvai gali nevaziuot visai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki klubieciai, pasiteirausiu, pas mane beda kaip pas Edvard9009, is po nakties sunkiai kuriasi, bet galima uzkurus iskart gesint ir uzvedinejant uzsiveda puikiai, cia tik po ilgo pastovejimo. Ir klausimas, ar negali buti bedos su siurblio voztuvais ar panasiai?Automobilis octavia I 66kw ALH.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
o kai uzvedi daug dumu ismeta?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kad standartiskai, neismeta kamuoliu tikrai jau, tik gal toks kvapas astresnis ismetimo tik uzvedus buna.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
pastatyk 2 atbulinius voztuvus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O nebutu ta skaidri kuro slanga nuo filtro tuscia, be kuro jei kuro nelaikytu ir jis nubegtu i baka?Per kompa patikrino, kalidu jokiu nemeta, degimas nezymiai per velyvas, keisiu pagrindini dirza, po keitimo bandysiu pastatyti tikslu degima.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
bandyk, tada ir matysi ka daryti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pakeistas akumas i kita, nes patikrinus esama buvo nustatyta tik 50proc belikusios givybes, idetas nenaujas bet geras, ir uzvedimo problemos kaip nebuta, net paciam keista kad akumas taip galejo itakoti pirmaji uzvedima po pastovejimo ir neitakoti visu kitu sekanciu uzvedimu.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
dyzelis sprogsta nuo suspaudimo, o ne zvakes kuro misini uzdega kaip pas benza, tad uzvedimui reikalingas sukimo momentas kuris ne tik pakankamai suspaus kura, bet ir siurbliui bus duotas signalas, kad jis turi atsidaryti ir pompuoti kura
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Suprantama, dekuj uz patarimus :)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Puslapiai