Pas mane situacija panasi kaip pas Narius - Skoda Octavia 1.9TDI 81kW ka tik pakeite visa nauja sankabos komplekta Valeo vienmasi su ismynimo guoliu. Atleidus sankaba, girdisi kazkoks nezymus tarskejimas, kai tik pedala nuspaudziu - jokiu garsu, pavaros jungiasi gerai. Tai dabar nezinau ar cia meistrai sudarankiai, ar cia kazkas dar gali but. Tipo aiskina, kad vienmasis smagratis nesugeria smugiu ir barska pirminis velenelis, ir kad su vienmasiu smagraciu vazinejant greiciu deze greit pareis (ale kas 20000km).
Narius, kaip pas tave viskas baigesi?
Tai jau aisku kas per meistrai, pas mane irgi vienmasis jau net naetmenu kada keite, kazkada kartu su tepalais prie to pacio pas Tiuku, tikrai jau numinta daugiau negu 20K :)))))) Nieka nebarska, viska sugeria, kazkaip nejauciu nieko, viena karta sokus nuo sviesoforo neradau 3 pavaros, bet manau rankos kreivos buvo mano, kaip Alvis pasakytu - viskucio nebuvo bardacioke :)))
Pritariu branco, kad greičiausiai sudarankiai meistrai papuolė. Jau ne vienas forumietis yra pasikeitęs smagratį į vienmasį, bet dar nė vienas nesiskundė kad dėžė parėjo ar pan. Tas meistrų pasiaiškinimas primena vieną žinomą posakį: aš nekaltas, aplinka kalta.
Na, nežinau koks ten barškėjimas ar kas, tačiau man po pakeitimo į vienmasį, tai atleidus sankaba taip pat budavo toks nežymus barškėjimas (audio tą garsą užslopindavo). Pravažiavau ~100k su vienmasiu, greičių dėžei jokio bedų nebuvo.
Pas mane su vienmasiu smagračiu kaip ir daugeliui problemų nekilo. Prieš pusmetį pasikeičiau iš dvigubo į naują viengubą su visu komplektu, valeo firmos. Pas mane Octavia I, 66 kw ir jokio triukšmo, drebėjimo, pavaros jungiasi gerai.
pinskas, gali buti ir naujos sankabos defektas nezymus, kuris praejo gamyklini patikrinima, jis netures itakos vaziavimui, tik tau girdesis garsas.
tad kokie bebutu sudarankiai meistrai ar autorizuoto serviso darbuotojai butu rezultatas tas pat
Matai cia gal as durnai padariau, nes pats visa komplekta nauja pristaciau servisui(nes gavau pigiau), o servisas tik darba atliko - ir dabar kaip ir nera kaltu. Nes jeigu ir noreciau dabar pasiziuret ar tikrai sankabos kazkoks defektelis - tai man servisas praso sumoket uz darba - zodziu uzdaras ratas cia gaunasi, kai nera kaltu. Jie isvis man kai keite - sudejo visa nauja komplekta ir sako kazka liecia nenuspaudus pedala iki galo, tai tipo ardom vel atgal ir mokek dar karta uz darbus. O isarde radom, kad sakute buvo palenkta ir reikejo ja nauja pakeisti - tai kaip ir ju kalte kad nesuziurejo, tai gerai kad dar sankaba man nesuvare. Nes sakute liete ant Valeo smagracio kai buna tos dvi ausys, kad kurioj vietoj smagrati pastatyt. Tai gerai kad nesugalvojo jas palenkti, nes jau turejo tokia minti, bet kadangi detale buvo mano - tai nedriso be mano leidimo.
Tai kaip suprantu is tavo komentaro - cia kaip ir nieko baisaus neturetu buti?
man viena karta pasitaike, kad isminamojo guolio sakute isvis buvo trukusi, pakeiteme ja ir dingo bedos. manau nesuk sau galvos ir vazinek ramiai, nera kam ten sugesti, begiai junginejasi, nebuksuoja, o ko daugiau bereikia?
Sveiki, Octavia I 1.9tdi 96kw PD, 2003m, stipriau isibegejant kazkur nuo 2,5-3k apsukos "uzsoka", toks vaizdas kad prasuka sankaba, kokie butu patarimai? Ar skausminga liga?
Bet ar verta taisyt, kiek girdejas tai tos plaukiojancios sankobos tai daznai yra keikiamos ir daznai jas tvarko? kazka girdejau kad i I octa galima deti sankaba paprasta nuo golf 3? Kokie +-? ar geriau tvarkytis ta pacia?
Panasu kad pribrendo reikalas ir man remontuotis. Reikia nusipirkti trecio guolio sankabos komplektuka. Bet kaip pastebejau, tai diskai skirtingu dydziu. Kokio dydzio eina i mus Octas? Smagraciai irgi skirtingu dydziu ar ne?
Egi ieskok 1.9tdi 66kW viso komplekto, o diska reikia ziureti pagal smagrati.
Justas B ieskok sankabos su smagraciu nuo audi a4 1.8 turbo
be to dedami deveta sankabos komplekta nepatingekite nusipirkti nauja isminamaji guoli, kad nereiktu veliau vargti
Tai as planuoju visa nauja komplektuka pirkti apart smagracio. Na nebent sankabos diskas labai gero stovio bus. Tai reiskias dydis neturi reiksmes, svarbu kad nuo 66 kw butu? Nes disku maciau berods 235, 228 ir 220mm. Tai todel ir kilo klausimas kad neissidurti.
Pas mane ir jau pradeda jaustis varau 5 pavara 2400-2600 rpm duodi staigiai gaza uzsoka apsukos tai jau prie pabaigos sankaba. Bet kol visai nesubirs tai jauciu nieko nedarysiu jei smagratis bus ok keisiu tik diska ir viskas. O del "kietos" sankabos tai kiek skaitinejau vieni giria kiti ne nes nuo jos vibracija persiduoda i pavaru deze tada pradeda nelaikyti ji. As esu buvusiam 4 golfui keites tai tuo metu uz sacha sumokejau lygtais apie 1000 su smagraciu. Sudejau ir vaziavo puikiai bent 120 000 km paskui pardaviau :) Dar toks klausimas tukui ar eina ideti pas 81 kw 6 pavaros dantracius? Kiek girdejau tipo vieta yra tik reikia sudet ir viskas ar tiesa?
cia klausi ar i esama 5 begiu deze vidun galima ideti 6 begiu vidurius? gal ir imanoma, tik manau reiks visus vidurius keisti ir nezinia ar tiks, manau geriau pasidomek pas kokia firma kuri uzsiima greiciu deziu perrinkimu, pats tokio dalyko nedariau ir nesu susidures su sita modifikacija, tad negaliu kazko pasakyt tiksliau
esu girdejes ir greitai vienai masinai darysime toki moda, nes nelaiko neplaukiojanti sankaba ir buksuoja diskas del padidinto sukimo momento, kaina kiek pamenu apie 500lt sito dziaugsmo, yra pritrinamas sankabos diskas prie smagracio, kad maximaliai priglustu ir i diskatoriu dedama antras plunksnu sluoksnis (imami is kito diskatoriaus), kad butu maximalus sankabos prispaudimas, tokio tipo modifikacija turetu laikyti apie 1000ag nesunkiai be jokiu buksavimu
Man išvis, iš gamyklos parvaryta mašina, paėmiau iš salono parsivarau į kiemą girdžiu garsas kažkoks keistas. Palieku veikianti variklį išlipu barška. Paspaudi sankabos pedalą nutyla, atleidi barška, bet ne kiekvieną kartą paminkius kartais nutyla... Nuvariau į saloną meistrelis pažiūrėjo sako smagratis turbūt :). Vadybininkai už galvos imas sako nėra buvę taip naujai mašinai. Vat štai jums ir škoda.
Prie ko cia tau Skoda? Kuo ji kalta? Labai daug detaliu eina bendros VW-AUDI. Ir neaisku ar Skoda bent kiek prisidejo prie to smagracio kurimo. O kad sitas isradimas nevykes, tai sitai jau labai seniai zinoma. Ir ne tik VW grupes automobiliuose jie nelaiko, keikia juos visu markiu savininkai. O ypatingai Renault, nes kiek zinau, taI jiems remonto malonumas berods virs 4k kainuoja.
Nu ir mano skodikei 2001m 1.9 81 kw užkūrus girdisi kažkoks garsas, kaip ir kažkas trinasi, nuspaudus sankabą garsas visiškai dingsta. Gal turite minčių kam artėja galas?
Na pravazinejau metus ir dabar jau gan dažnai pradėjo prasukineti sankaba ant (2003 Octa. I PD 96kW) kai uzspaudi tai pradejau rimtai tuo klausimeliu dirbti.. Tiukai, kaip suprantu Audi A4 1.8 Turbo eina irgi dvimasis smagratis ant 110kW ir 132kW matoru ar ne? Tai pigesnis variantas pagal tave yra ieskoti nuo kitos mašinos detaliu, nes neiseina perdaryti i vienmase? As savo durna galva isivaizduoji, kadangi nejauciu jokiu garsu ir bildesiu gali reiketi keisti tiktai sankabos komplekta jei smagratis neperkaitintas ir neisikraipes? Ačiū už atsakymus
Kas galėtų būti: po sankabos ir smagračio pakeitimo išjungiant variklį atsiranda kažkoks bildėjimas (lyg susipurto variklis)? Iki keitimo to nebuvo. 1999 Skoda Octavia 1,9 TDI GLX
Dar kaip variantą galima įtarti droselinę (gesinimo) sklendę. Jei ji neveikia, gesinant variklį jis susipurto, negražiai taip užgesta. Bet tas jaučiasi tik užgesinant
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Turiu klausimeli, stovint uzvedus varikli, is variklio skyriaus girdisi toks kaip ir barskejimas kaip i skarda.. Kartais jis dingsta bet dazniausiai ant salto uzvedus pasigirsta. Pavaru deze DSG, auto octavia vrs 2.0tdi. Pradedant vaziuot nesijaucia jokiu vibraciju, bet mano nuomone, pavaros junginejasi graziai, be purtymusi jokiu bei pasaliniu garsu.. Kaip manot, ar tas barskejimas stovint gali buti, jog smagraciui ateina paskutines valandos? Ar cia gali buti kokia kita problema? :) Bei ar rizikinga toliau vazineti automobiliu ? (vazinejama ne kasdiena, o mazdaug 2-4x per savaite)
Aciu visiems uz atsakymus!
vaziuok ir nesuk sau galvos, kai tikrai pareis smagratis pajausi, o dabar, kad ir jo mirties pradzia butu tau vairuot netrukdys ir nieko nepagadins jis barskedamas
Dekui uz atsakyma! Nuraminai labai :) Nes pirmasis auto su tokio tipo transmisija tai net nezinojau ar reik ko griebtis jau ar dar ne... O paskaicius visokius uzsienio forumus galima visko prisigalvoti :))
Sveiki, noriu paklausti, gal kas nors žinote, kiek maždaug km skirta nuvažiuoti su nauju sankabos komplektu? Lygiai prieš metus keičiau savo Octavijai (2004 m. 2 L) visą sankabos komplektą (sankabą, smagratį išminimo guolį, ir gal dar kažką kas į komplektą įeina) LUK firmos (sakė kad gera firma). Dabar pravažiavau 40 tūkst. ir vėl jaučiu drebėjimą ant laisvų apsukų, taip pat jaučiasi drebėjimas per sankabos pedalą ir pašalinis garsas kuriant mašiną. Tai, noriu paklausti ar visi kas 40 tūkst. Keičiat smagračius ar aš važiuoti nemoku?
dazniausiai esu pastebejas kad keiciama mazdaug kaip buna nuvaziavus auto 200000 km originalus komplektas,pas drauga Norgeja naujas WV Caddy nuvaziavo 77000 km ir jau sake pradeda barsket
Trasoj daugiausiai kilometrų tenka pravažiuoti. Prieš tai 5 m. su kitos markės automobiliu važinėjau, neteko nei karto su sankabos problema susidurti ir patirties jos maigyme atrodo turiu - be reikalo nestoviu imynes, driftais neužsiimu... . Stabdymas varikliu pakenkti galėjo (nes tai daryti kažkaip įpratęs)? Restauruota nebus, nes pats pirkau naują "užkorkuotą" parduotuvėj.
Pas mane situacija panasi kaip pas Narius - Skoda Octavia 1.9TDI 81kW ka tik pakeite visa nauja sankabos komplekta Valeo vienmasi su ismynimo guoliu. Atleidus sankaba, girdisi kazkoks nezymus tarskejimas, kai tik pedala nuspaudziu - jokiu garsu, pavaros jungiasi gerai. Tai dabar nezinau ar cia meistrai sudarankiai, ar cia kazkas dar gali but. Tipo aiskina, kad vienmasis smagratis nesugeria smugiu ir barska pirminis velenelis, ir kad su vienmasiu smagraciu vazinejant greiciu deze greit pareis (ale kas 20000km).
Narius, kaip pas tave viskas baigesi?
Tai jau aisku kas per meistrai, pas mane irgi vienmasis jau net naetmenu kada keite, kazkada kartu su tepalais prie to pacio pas Tiuku, tikrai jau numinta daugiau negu 20K :)))))) Nieka nebarska, viska sugeria, kazkaip nejauciu nieko, viena karta sokus nuo sviesoforo neradau 3 pavaros, bet manau rankos kreivos buvo mano, kaip Alvis pasakytu - viskucio nebuvo bardacioke :)))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Pritariu branco, kad greičiausiai sudarankiai meistrai papuolė. Jau ne vienas forumietis yra pasikeitęs smagratį į vienmasį, bet dar nė vienas nesiskundė kad dėžė parėjo ar pan. Tas meistrų pasiaiškinimas primena vieną žinomą posakį: aš nekaltas, aplinka kalta.
]
Na, nežinau koks ten barškėjimas ar kas, tačiau man po pakeitimo į vienmasį, tai atleidus sankaba taip pat budavo toks nežymus barškėjimas (audio tą garsą užslopindavo). Pravažiavau ~100k su vienmasiu, greičių dėžei jokio bedų nebuvo.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Na pas mane irgi nezymus tas barskejimas - mage garsa uzslopina :)
Kaip kitiem kuo viskas baigesi?
pinskas, o to tarskejimo nebuvo pries keiciant sankaba?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nebuvo pries keiciant
Pas mane su vienmasiu smagračiu kaip ir daugeliui problemų nekilo. Prieš pusmetį pasikeičiau iš dvigubo į naują viengubą su visu komplektu, valeo firmos. Pas mane Octavia I, 66 kw ir jokio triukšmo, drebėjimo, pavaros jungiasi gerai.
pinskas, gali buti ir naujos sankabos defektas nezymus, kuris praejo gamyklini patikrinima, jis netures itakos vaziavimui, tik tau girdesis garsas.
tad kokie bebutu sudarankiai meistrai ar autorizuoto serviso darbuotojai butu rezultatas tas pat
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Matai cia gal as durnai padariau, nes pats visa komplekta nauja pristaciau servisui(nes gavau pigiau), o servisas tik darba atliko - ir dabar kaip ir nera kaltu. Nes jeigu ir noreciau dabar pasiziuret ar tikrai sankabos kazkoks defektelis - tai man servisas praso sumoket uz darba - zodziu uzdaras ratas cia gaunasi, kai nera kaltu. Jie isvis man kai keite - sudejo visa nauja komplekta ir sako kazka liecia nenuspaudus pedala iki galo, tai tipo ardom vel atgal ir mokek dar karta uz darbus. O isarde radom, kad sakute buvo palenkta ir reikejo ja nauja pakeisti - tai kaip ir ju kalte kad nesuziurejo, tai gerai kad dar sankaba man nesuvare. Nes sakute liete ant Valeo smagracio kai buna tos dvi ausys, kad kurioj vietoj smagrati pastatyt. Tai gerai kad nesugalvojo jas palenkti, nes jau turejo tokia minti, bet kadangi detale buvo mano - tai nedriso be mano leidimo.
Tai kaip suprantu is tavo komentaro - cia kaip ir nieko baisaus neturetu buti?
man viena karta pasitaike, kad isminamojo guolio sakute isvis buvo trukusi, pakeiteme ja ir dingo bedos. manau nesuk sau galvos ir vazinek ramiai, nera kam ten sugesti, begiai junginejasi, nebuksuoja, o ko daugiau bereikia?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, Octavia I 1.9tdi 96kw PD, 2003m, stipriau isibegejant kazkur nuo 2,5-3k apsukos "uzsoka", toks vaizdas kad prasuka sankaba, kokie butu patarimai? Ar skausminga liga?
Smagratis Sachs 935 Lt.
sankabos komplektas (diskatorius,sankabosdiskas, išminamasis guolis) Sachs 785 Lt.
Lyginant su kitais automobiliais, tai vidutiniškai brangus, išardžius bus aišku ar smagratį reikės keisti ar ne.
Bet ar verta taisyt, kiek girdejas tai tos plaukiojancios sankobos tai daznai yra keikiamos ir daznai jas tvarko? kazka girdejau kad i I octa galima deti sankaba paprasta nuo golf 3? Kokie +-? ar geriau tvarkytis ta pacia?
O temos nuo pradziu neisejo paskaityti? Kitiems nereiktu to pacio po kelis kartus rasineti.
]
Panasu kad pribrendo reikalas ir man remontuotis. Reikia nusipirkti trecio guolio sankabos komplektuka. Bet kaip pastebejau, tai diskai skirtingu dydziu. Kokio dydzio eina i mus Octas? Smagraciai irgi skirtingu dydziu ar ne?
]
Egi ieskok 1.9tdi 66kW viso komplekto, o diska reikia ziureti pagal smagrati.
Justas B ieskok sankabos su smagraciu nuo audi a4 1.8 turbo
be to dedami deveta sankabos komplekta nepatingekite nusipirkti nauja isminamaji guoli, kad nereiktu veliau vargti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai as planuoju visa nauja komplektuka pirkti apart smagracio. Na nebent sankabos diskas labai gero stovio bus. Tai reiskias dydis neturi reiksmes, svarbu kad nuo 66 kw butu? Nes disku maciau berods 235, 228 ir 220mm. Tai todel ir kilo klausimas kad neissidurti.
]
dazniausia buna 228
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiukus, kokia butu visko kaina pas tave? :)
Pas mane ir jau pradeda jaustis varau 5 pavara 2400-2600 rpm duodi staigiai gaza uzsoka apsukos tai jau prie pabaigos sankaba. Bet kol visai nesubirs tai jauciu nieko nedarysiu jei smagratis bus ok keisiu tik diska ir viskas. O del "kietos" sankabos tai kiek skaitinejau vieni giria kiti ne nes nuo jos vibracija persiduoda i pavaru deze tada pradeda nelaikyti ji. As esu buvusiam 4 golfui keites tai tuo metu uz sacha sumokejau lygtais apie 1000 su smagraciu. Sudejau ir vaziavo puikiai bent 120 000 km paskui pardaviau :) Dar toks klausimas tukui ar eina ideti pas 81 kw 6 pavaros dantracius? Kiek girdejau tipo vieta yra tik reikia sudet ir viskas ar tiesa?
cia klausi ar i esama 5 begiu deze vidun galima ideti 6 begiu vidurius? gal ir imanoma, tik manau reiks visus vidurius keisti ir nezinia ar tiks, manau geriau pasidomek pas kokia firma kuri uzsiima greiciu deziu perrinkimu, pats tokio dalyko nedariau ir nesu susidures su sita modifikacija, tad negaliu kazko pasakyt tiksliau
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
o ka girdejai apie sankamos stiprinima nes kad laikytu geriau nei orginalas
esu girdejes ir greitai vienai masinai darysime toki moda, nes nelaiko neplaukiojanti sankaba ir buksuoja diskas del padidinto sukimo momento, kaina kiek pamenu apie 500lt sito dziaugsmo, yra pritrinamas sankabos diskas prie smagracio, kad maximaliai priglustu ir i diskatoriu dedama antras plunksnu sluoksnis (imami is kito diskatoriaus), kad butu maximalus sankabos prispaudimas, tokio tipo modifikacija turetu laikyti apie 1000ag nesunkiai be jokiu buksavimu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kazin eitu ikist sankaba diskatoriu ir smagrati 2235-240mm
nuimk deze ir paziurek ar imanoma
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Po diskatoriaus stiprinimo kaires kojos slaunis gali palikti kaip Savicka :))
Man išvis, iš gamyklos parvaryta mašina, paėmiau iš salono parsivarau į kiemą girdžiu garsas kažkoks keistas. Palieku veikianti variklį išlipu barška. Paspaudi sankabos pedalą nutyla, atleidi barška, bet ne kiekvieną kartą paminkius kartais nutyla... Nuvariau į saloną meistrelis pažiūrėjo sako smagratis turbūt :). Vadybininkai už galvos imas sako nėra buvę taip naujai mašinai. Vat štai jums ir škoda.
Prie ko cia tau Skoda? Kuo ji kalta? Labai daug detaliu eina bendros VW-AUDI. Ir neaisku ar Skoda bent kiek prisidejo prie to smagracio kurimo. O kad sitas isradimas nevykes, tai sitai jau labai seniai zinoma. Ir ne tik VW grupes automobiliuose jie nelaiko, keikia juos visu markiu savininkai. O ypatingai Renault, nes kiek zinau, taI jiems remonto malonumas berods virs 4k kainuoja.
]
Nu ir mano skodikei 2001m 1.9 81 kw užkūrus girdisi kažkoks garsas, kaip ir kažkas trinasi, nuspaudus sankabą garsas visiškai dingsta. Gal turite minčių kam artėja galas?
smagratis ar isminamasis guolis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai reik ardyt ir ziūret, kitaip tiksliai nenustatysi kaip suprantu?
taip
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na pravazinejau metus ir dabar jau gan dažnai pradėjo prasukineti sankaba ant (2003 Octa. I PD 96kW) kai uzspaudi tai pradejau rimtai tuo klausimeliu dirbti.. Tiukai, kaip suprantu Audi A4 1.8 Turbo eina irgi dvimasis smagratis ant 110kW ir 132kW matoru ar ne? Tai pigesnis variantas pagal tave yra ieskoti nuo kitos mašinos detaliu, nes neiseina perdaryti i vienmase? As savo durna galva isivaizduoji, kadangi nejauciu jokiu garsu ir bildesiu gali reiketi keisti tiktai sankabos komplekta jei smagratis neperkaitintas ir neisikraipes? Ačiū už atsakymus
isrinkti pradziai reikia, gal uzteks perkniedyti sankabos diska ir pakeisti isminamaji guoli, bet tai tik isrinkus pamatysi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kas galėtų būti: po sankabos ir smagračio pakeitimo išjungiant variklį atsiranda kažkoks bildėjimas (lyg susipurto variklis)? Iki keitimo to nebuvo. 1999 Skoda Octavia 1,9 TDI GLX
siaip smagratis tokius dalykus daro, gal kokia pagalve cirkinasi?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dar kaip variantą galima įtarti droselinę (gesinimo) sklendę. Jei ji neveikia, gesinant variklį jis susipurto, negražiai taip užgesta. Bet tas jaučiasi tik užgesinant
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Sveiki,
Turiu klausimeli, stovint uzvedus varikli, is variklio skyriaus girdisi toks kaip ir barskejimas kaip i skarda.. Kartais jis dingsta bet dazniausiai ant salto uzvedus pasigirsta. Pavaru deze DSG, auto octavia vrs 2.0tdi. Pradedant vaziuot nesijaucia jokiu vibraciju, bet mano nuomone, pavaros junginejasi graziai, be purtymusi jokiu bei pasaliniu garsu.. Kaip manot, ar tas barskejimas stovint gali buti, jog smagraciui ateina paskutines valandos? Ar cia gali buti kokia kita problema? :) Bei ar rizikinga toliau vazineti automobiliu ? (vazinejama ne kasdiena, o mazdaug 2-4x per savaite)
Aciu visiems uz atsakymus!
Octavia vRS MK4 2.0 tsi
vaziuok ir nesuk sau galvos, kai tikrai pareis smagratis pajausi, o dabar, kad ir jo mirties pradzia butu tau vairuot netrukdys ir nieko nepagadins jis barskedamas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dekui uz atsakyma! Nuraminai labai :) Nes pirmasis auto su tokio tipo transmisija tai net nezinojau ar reik ko griebtis jau ar dar ne... O paskaicius visokius uzsienio forumus galima visko prisigalvoti :))
Octavia vRS MK4 2.0 tsi
jo, bukit ramus geras garsas islenda pro sona. maciau daug (nesukanciu galvos) tik poto suka kiausus kaip cia yra kad smagratis naujas o deze barska.
superb 2012 1.6 GreenLine
100% smagratis,nesenai teko keisti,butent taip kaip ir rasai buvo toks garsas,gali pradet taupyt piniga
Skoda Octavia 2008m 2.0tdi 125kw RS
Sveiki, noriu paklausti, gal kas nors žinote, kiek maždaug km skirta nuvažiuoti su nauju sankabos komplektu? Lygiai prieš metus keičiau savo Octavijai (2004 m. 2 L) visą sankabos komplektą (sankabą, smagratį išminimo guolį, ir gal dar kažką kas į komplektą įeina) LUK firmos (sakė kad gera firma). Dabar pravažiavau 40 tūkst. ir vėl jaučiu drebėjimą ant laisvų apsukų, taip pat jaučiasi drebėjimas per sankabos pedalą ir pašalinis garsas kuriant mašiną. Tai, noriu paklausti ar visi kas 40 tūkst. Keičiat smagračius ar aš važiuoti nemoku?
Octavia II, 2004, 2.0, 103kW, 1Z3
sankabos tarnavimas priklauso daugumoj nuo vairotojo. o sankabos luk buna ir restaurotos. dar del padidintu kw ir Nm. gali nelaikit.
superb 2012 1.6 GreenLine
dazniausiai esu pastebejas kad keiciama mazdaug kaip buna nuvaziavus auto 200000 km originalus komplektas,pas drauga Norgeja naujas WV Caddy nuvaziavo 77000 km ir jau sake pradeda barsket
Skoda Octavia 2008m 2.0tdi 125kw RS
km cia nefaktorius. 200000km. mieste ir 200000km. trasoje jau masinos mazgu sudevejimo skirtumas bus didziulis, nekalbant apie tarpines elgesi.
superb 2012 1.6 GreenLine
Trasoj daugiausiai kilometrų tenka pravažiuoti. Prieš tai 5 m. su kitos markės automobiliu važinėjau, neteko nei karto su sankabos problema susidurti ir patirties jos maigyme atrodo turiu - be reikalo nestoviu imynes, driftais neužsiimu... . Stabdymas varikliu pakenkti galėjo (nes tai daryti kažkaip įpratęs)? Restauruota nebus, nes pats pirkau naują "užkorkuotą" parduotuvėj.
Octavia II, 2004, 2.0, 103kW, 1Z3
uzkorkuoti parduotuveje gali buti restauruoti :) bet restauruoti gamykloje kur daro naujas sankabas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
jo ir tarp chiugonu vagiu pasitaiko. :D
superb 2012 1.6 GreenLine
Puslapiai