Sveiki, Forumieciai,
Atejo laikas ir man prisistayti. Trumpai apie save : mano vardas Paulius, man 24m., esu kiles is aukstaitijos, taciau jau didziaja savo gyvenimo dali leidziu Sostinėje.
Apie automobili .... : Istikruju renkantis praleidau labai daug laiko, daug bemiegių naktu, daug dvejoniu ir t.t.. Siaip pradziai rinkausi is audi, tiek a6 tiek a4, taciau gyvai apziurejus a4 iskarto atmeciau, del vietos trukumo, a6 del vietos patiko labai, taciau su ja vel kiti reikalai, draudimo islaidos ir pns, viska pasverus nusprendziau pirkti nauja automobili, kazkaip iskart prisiminiau skoda octavia,galvoju vistiek ta pati gamykla kaip audi gamina ir tikrai blogiau uz audi nebus. Susisiekiau su vadybininku, pradejau konsultuotis, deliotis komplektacija, galvoju reikia vaziuoti i vieta ir siaip paziureti kaip ji gyvai atrodo. Tik ijejus pro duris iskart pamaciau balta rs'a,pirmiausiai i akis krito Black paketas, jokiu blizguciu,tuomet iskart atsisedau i gala, paziuret kaip vietos,Super,lubos juodos dar vienas super, o toliau kelios minutes permesti akimis komplektacija ( nelabai kuo skiresi, nuo mano susikomplektuotos) ir iskart su zmona rezem atsakyma : "Imam!!!!" :) tad tokia ta pirkimo istorija :D
Taigi Škoda Octavia Combi (A7) RS Green Tec 2.0 TDI CR DPF 135 kW (184 AG) A/T
Papildoma iranga : *Apsaugos sistema; *Tinklelių programa; *KESSY beraktė automobilio atrakinimo ir užvedimo sistema; *Laisvų rankų įranga su Bluetooth; *Vairuotojo nuovargio asistentas; *Performance Mode Selection; *Šildomas priekinis stiklas; *Garso sistema CANTON; *Labiau tonuoti galiniai langai; *Elektra valdomas bagažinės dangtis; *19“ lengvo lydinio ratlankiai XTREME anthracite; *230V elektros lizdas; *SIMPLY CLEVER paketas; *Multifunkcinė kišenė po galine užuolaidėle; *Papildoma dugno apsauga nuo akmenų; *Adaptyvinė kruizo kontrolės sistema, radaras priekyje; *Dvigubos bagažinės grindys; *Priekiniai rūko žibintai su CORNER funkcija; *Juodos spalvos dizaino paketas; „Metallic“ spalva; Spalvotas MaxiDot; TA komplektas.
Pereikime prie Skodules eksplotacijos:
*Pirmieji kilometrai,regis pas Naujoka vaziavau sokoladuku, suskambo kazkoks nemalonus skambesys, ekrane sauktukas, kad jusu padangu slegis blogas. Nuvariau i degaline prisipuciau padangas, nunulinau ir viskas ore.
* http://youtu.be/CYNGRvQO6no Antras nemalonus siurprizas kuris islindo tai vaziuojant ECO rezimu atleidus gaza isijungia laisvas begis, baigiu riedet, spaudziu gaza ir kas gi cia, o gi nieko :D Laikau gaza, apsukos sokineja, o deze rodos neranda kurio cia dabar reiktu begio, spaudziu akseleratoriu iki dugno isimeta 4 begis ( nors turetu buti 5-6) ir losia prie sedynes, tai toks antras nemalonus dalykelis, prie kurio jau pripratau.
*Nepatinka fake'as su duslintuvu antgaliais ( prisijuokiau kazkada mokyklos laikais is tiuninginio klasioko kuriam dumai rukdavo tik is vienos puses :D),dyzelinej RS'o versijoj desineje puseje tik duslintuvo imitacija.
*Tiesa, komplektacijoj buvo nurodyta kad yra Nuovargio asistentas, spekit ar istikruju jis yra ? :DD
*Rida jau pasieke apie 2500km, anksti ryte uzsivedziau, isijungiu lempas, iskart pastebejau kad desine priekine lempa uzsidege kazkaip paveluotai po keliu sekundziu lyginant su kaire, ekrane eroras, nuejau apziurejau lempas, uzgesinau maisna, uzvedziau ir vel viskas ore. Kas liecia sia situacija tai ji dar iki dabar mane persekioja, bet sakau uzgesini, uzvedi ir bedos nebera :)
*Cia pries savaite mus pasieke sioks toks saltukas, su seima ruosiames vaziuoti i kaima, sedom i masina, uzsivedem, opa raudonas eroras, del ausinimo skyscio, atsidariau kapota, issipletimo bakelis beveik tuscias. Nieko galvoju,gal nauja masina vistiek taip turi but, nubegau iki parduotuves, nusipirkau antifryzo litriuka, supyliau ir vel viskas ore.
Taciau kazkaip visus situos nieko vertus siurprizus kompensuoja Malonumas vairuojant, automobilio praktiskumas, i bagazine neduosiu meluot, puse gyvenimo telpa :) Na gal didokos kuro sanaudos, taciau pagalvojus kaip vazineju,ratlankiu dydis tai ir gaunasi taip kaip yra, o yra taip kad vazinejant vien tik mieste sanaudos siekia 9litrus, jei su puse bako pravaziuoji uzmiesty tuomet i 7-8 sutelpu.
Siai dienai tiek, kolkas pridesiu tik nemalonias foto, o malonesniu teks biski luktelt :) Palieku Jusu teismui :)
Si savaitgali pasiruosiau ziemai, Ratlankiai ATS Streetrace 7J r17, skirtumas po 19'iniu zenkliai jauciamas visomis prasmemis, atrodo kad masina anksciau buvo prirista. Na ir pazaidziau su halogenais, ale atsirado biski gyvumo :)
grazu ir pavydu kartu.. 24 metai o is saliono naujas auto renkiesi :) ech
Sveikas Pocket,pats naudoju DSG.Tai noreciau pasakyti del tavo (spaudziu akseleratoriu iki dugno isimeta 4 begis ( nors turetu buti 5-6).Kas cia blogo?Vaziuojant apie 100 paspaudziu iki spragtelejimo po pedalu,kaz kokia knopke ten yra,atrodo keek down vadinasi,tai net gi 3 begis isijungs,tai normalu,ir tikrai ne 5-6.Ir tavo auto maciau gyvai ARx,tikrai atrodo super,ypac ratai.Tikrus 2 duslyntuvus turi tik 4 ratais varoma octavija.Del sanaudu tai tikrai yra per daug,pries keleta dienu tastavau apie 3 valandas Nauja Scauta su identisku motoru kaip tavo,4 varomi ratai,ir gazas buvo beveik visada prie dugno,teko ir klubecius pavezioti.Daugiau uz 8,2 nepakilo.Irgi dsg.Asmenynis auto benzinas,180 ps.Vazinejimas tik Vilnius,kaip ir daudelis zmoniu ryte darbas,vakare namai,veliau reikalai,gaza tikrai spaudziu ir daznai,kuro netaupau,daugiau 9,5 nebuna.Buna tik kiek maziau,bet it maziau 8,5 irgi ne karto nebuvo.Plentas nezynau,dar neteko niekur toli vaziuoti.Nors gal ir nukris pas tave laikui begant.Tiesa pamirsau pridurti ratai r18 vasara,ziema r16,viduje nuolat dvi vaikiskos kedutes,ir daznai tenka vezti statybines medziagos ir irankius.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
rimtas auto
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ne taip supratai liofka, norejau pasakyti kad masina nereguoja i svelnu akseleratoriaus paspaudima, stai tau praktine situacija : Tarkim atvaziuoju nuo gariunu, pralekiu sviesofora prie statoilo ir atleidziu gaza, Isijungia laisvas, masina rieda, pravaziuoju tilta per neri, greitis jau tarkim buna nukrites iki 80km/h, ir uz tilto yra ikalne, i kuria turiu begetis, spaudziu gazo pedala svelniai ir vyksta tai kas matosi video kur ikeliau. Norejau pasakyti kad tokioj situacijoj masina nereguoja kol nepadarai tavo vadinamo kikdauno
Dabar tapo aisku kai pasiziurejau video,nu keista,instrukcijos neziurejai?Net nezynojau kad skoda turi tokia funkcija,galvojau kad tik pas naujas Audi is VAG grupes gali taip veikti deze.O deze atsijungia visada atleidus gaza?Ar turi praeiti koks ilgesnis laikas redant nuo nuokalnes ir tik tada suveiks ta funkcija?
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
teisybe, liofka atvare nauja scauta dyzeline, tikrai smagus auto, galios tai nerealiai daug :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiesa del lemu turejau identiska nesamone,zadejo kaz ka atnaujinti,bet atvikus pas juos ir pajungus kompa pasake kad mano atveju tai nepades,reikia keisti kazkoki bloka,pakeite ir bedos dingo.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
teisybe, liofka atvare nauja scauta dyzeline, tikrai smagus auto, galios tai nerealiai daug :)
O smagiausia kad visa galia gali pasinauduoti nuo pat starto,spaudi iki dugno,ir nesuki galvos kad ratai praslis ir dings visas kajfas nuo isibegejimo.4*4 geras daiktas.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Nu neblogas neblogas pirkinys. :)
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Tai va pas ką nusėdo šita gulbė. Sutinku su Liofka, žiauriai gerai atrodo! Ypač Extreme ratai. Beje, o kaip pats važiavimas? Posūkiai, stabdžiai, valdymas, trauka? Su kokia mašina važinėjai prieš tai (palyginimui).
Del lyginimo su Audi, tai panasiausias variantas būtų 2.0TDI (177ag) arba 2.0TSFI (225ag), kurie prasideda nuo 126 bei atitinkamai 130 K. Tuo tarpu smagumo faktoriaus atžvilgiu vargu bau ar prilygtų VRS'ui...
Del ratu as truputi piktas ant taves, nes as irgi tokius pat zieminius (tik 18') ketininau uzsisakyti :)))
P.s. Jei ARX'as ir Skoda gamykla nenuvils su terminais, dar iki Naujųjų forume pasirodys dar viena VRS 3 ;)
Vaziuojant pasirinkus ECO mode, visada isijungia laisvas atleidus gaza.
Na o del palyginimo, pries tai vazinejau su a6 c4 2.5tdi, tai tikrai dvi atskiros operos, tiesa, galiu isskirti c4'os surinkimo kokybe. Kalbant apie RS'a, labai linksmas yra Sport mode'as, pasunkeja ir tuo paciu paastreja smarkiai vairas, garsiau girdima variklio akustika... trauka bent jau man tikrai ispudinga, neturiu seip su kuo palyginti, kolkas pirma tokia galinga auto mano rankose
Kaip tik siandien skaiciau, kad butent sie RS atsiskleidzia savo grazumu dyzeliniuose varikliuose su automatine pavaru deze, nes benzininiai sako ne tokie ir vyke :) Faina masina!
Monaikute, kur tu cia taip skaitei? Nes as visur skaiciau priesingai :) aisku, turiu omenyje 3 vrs karta
Skaiciau auto knygoje, nepamenu pavadinino, servise ratus keiciau, bet ten tokia nauja knyga-zurnalas visu 2014 naujausiu auto modeliu. Ir kaip tik skoda buvo RS 2014. Tikrai nesumausiau, nebent blogai parasyta :)
Ai, tai ten TopGear katalogas. Kas keisciausia kad jie vieninteliai taip atsiliepia apie trecios kartos Vrs'a.
Bet po teisybei pati nustebau tokiu straipsniu. Stai ka radau angliskau, ir tikrai cia raso, kad benzininis turi daugiau plusiu (tik ne ekonomikoje) ...
Engines, drive & performance
Both the petrol and diesel engines are powerful and grip is very good
The extra weight that the Skoda vRS carries over the Volkswagen Golf GTI means that it is marginally slower and it gets from 0-60mph in 6.8 seconds, when fitted with the petrol engine, compared to the 6.5 seconds that it takes the Golf. The difference will be hard to notice, however, going for the diesel engine does mean you sacrifice some performance and it completes the 0-60mph dash in 8.1 seconds. High top speeds – the petrol can manage 154mph and the diesel 141mph – mean that both cars are also relaxed motorway cruisers. Both models can also be fitted with the company’s excellent DSG automatic gearbox, which allows you to change gear manually if you wish, but is an expensive option.
Cornering is also fun thanks to the Octavia’s excellent levels of grip and the car gets clever electronics, which make it even faster in the bends.
as truputi ne i tema, bet labai geras video mano akim apie benzininio vr'so trauka.
http://www.youtube.com/watch?v=qzaOLUo275E
Nerka, toks pat video yra TFSI ir TDI lygiagretus palyginimas.
Siandien atrodome taip :)
Grazu.
Beje, matau priesrukiniai uzklijuoti plevele. Ar yra dar planuose numatytos kokios stiliaus modifikacijos?
kitam sezonui apie rastafkes galvoju, nes nepatinka sulinde ratai i vidu. Gal kazkada tolimesneje ateityje lipa uzsidesiu :)
Standartiniu ratlankiu ET yra +51mm (kaip beje ir ATS'u). Kad isliktu galiojanti garantija, Skoda toleruoja iki 3mm paklaida i viena arba kita puse. Tai jei dedant bent 10mm tarpverzles, jau nebegaliotu garantija (bent jau vaziuoklei). Nebent jas numautum pries kiekviena aptarnavimo vizita pas dyleri...
O lip'as tai graziai ziurisi. Apskritai iki idealaus stock-look vaizdo VRS'ams reikia dar 20mm zemesniu spyruokliu bei ET31 vietoj ET51 IMHO.
graziai atrodo ( 8 o uz kiek iki 100 isibegeja?
candy white rs
Anot gamintojo, VRS TDI universalas su DSG per 8.3 sekundes. O kaip ten is tikruju, pakomentuos savininkas.
Beje, sitam video http://www.youtube.com/watch?v=t4AOpoLe9I8 (nuo 6:14) yra TSFI ir TDI traukos palyginimas. Ir siaip grazus video paziureti.
Nerealus auto, sveikinu!
Dėl Xenonu pas mane lygiai tokia pat beda. Visada kai temperatūra nukrenta žemiau +5.
O del ausinimo skyscio tai idomus "bugas". Neturetu taip but.
Kas liecia ratu dydi, tai siandien kaip tik irgi parasiau komentara savo temoje. Pasikeiciau ziemai nuo R17 i R16 ir sanaudos stipriai nukrito.
Užmatyta šįryt važiuojanti Kirtimų gatvėje. Gražiai žiūrisi!
Sulaukiau nuotrauku pagaliau, dalinuosi :)
Sulaukiau nuotrauku pagaliau, dalinuosi :)
viskas i viena netelpa
na ir pabaigai :)
Na taip, noretusi gamykliskai agresyvesnio ratu isnesimo
bet overall - Like, net gi labai!
Nu ledas :)
OK.. nusausiname klaviatūra, ir einam toliau dirbti.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Nunusisausino ta klaviatūra, išmest visą seilėtą reikėjo :-)
Sveikinu, puikus pirkinys!!
Panasu kad sanaudos po biski normalizuojasi, savaitgali keliavau i mazeikius tiesiai per aplinkui, per lietu,smarku veja, su daug daiktu ir beveik pilnu ekipazu. Net keista kad bako uzteko visai kelionei ir dar liko :) Prasukau 680km ir uzsidege lempute, finale kompas rodo 5.8 l/100km, gazo tikrai negailejau :) Dezes bugai jau kaip ir dingo, neprisiruosiu tik del lempos i servisa nuvaziuot.
O cia kompas tokias sanaudas rodo? Klausiu dėl to, kad Octavios bakas yra 50Ltr. Tad prie tokių sąnaudų su pilnu baku turėtum prisukti kažkur 850km. Tuo tarpu, jei prasukta 680km, tuomet vidutinės turėtų gautis apie 7.35L/100km...
snd po darbo vaziuosiu i degaline ir pasakysiu realias sanaudas, ne kompines :)
5,96 l/100km realios.
Suejo kalendoriniai metai anot ARX'o,nors realiai praejo 7-i menesiai nuo auto pirkimo, tad teko padaryti pirmaji aptarnavima anksciau laiko :) kartu atnaujino variklio valdymo programa, masina juntamai pagyvejusi.
Siandien berods sita balta gulbe uzmatyta NESTE degalinej apie 19.30 val. :) Gretimais pyliausi benza ;)
monaikute nebepilk benzo, pas tave dyzeline masina.....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiukus :DDDDD Bet vaziuoja kol kas ;)
buna buna pasitaiko....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pocketai,
Tai gal ARX'as remapa padare? :)
Taigi sakau kad ARX :)
Kaip sekasi eksploatuoti RS?
Is ARX'o pakvietimo negavai del ECU programos koregavimo emisijų atžvilgiu?
Nesenei padare antraji aptarnavima. Tikrinausi pagal VIN, tai kaip ir netureciau gauti pakvietimo :)
Seip esu nusivyles ARX'o aptarnavimu, lempos klaidos nesugeba pasalint., o cia paskutinis bajeris kuri pamaciau keisdamas ratus i zieminius. Su mano auto niekas apart manes nevazineja, o ant keltuvo kele tik ARX'as :) Cia foto slenkscio ties priekiniu ratu,
šaunuoliai
Pilkas dyzelis
2007m Škoda Octavia
1997 Nissan Primera GT - eks
Puslapiai