Sveiki,esu naujas jusu klubo narys,nesenai isigijau ilgai ieskota RS,a 2010m su automatine DSG pavaru deze.Pristatau jusu komentaram,pastebejimam ir pasiulymam savo Juodcke :)
Tikiuosi priimsite i Skodu myletoju gretas.:)
Sakyčiau dėk R19 ir dropą, bus tikrai gražu, bet žiūrint šiektiek iš praktinės pusės, tai jaučiu geriau būtų dėt R18 ir tą patį dropą. Bent jau sau taip daryčiau. :) O Octavia turi potencialo. :)
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Aciu vytkee uz komentara,daug suku galva del ratu ir labai jau negaliu issirinkti:))dar ziurineju Eibach zeminancias spyruokles,nes manau,kad nereiks keisti stokiniu amortiku.
Paskaitinejau foruma,tenai vyrai is superskodos uzsisakineja,bet kiek tenai ziurejau jie i musu Lietuvele nesiuncia,ar as kazka tenai blogai paziurejau.
Gal kas tiksliau zino kaip tenais yra.???
Tai, kad lyg siunčia į Lietuvą, aš ten vieną detalę noriu pirkt, tai laukiu kada akcijas paskelbs. :) Čia nesenai domėjausi amortikais, tai kiek supratau kad RS'as turi orginaliai trumpesnius amortikus, tai principe nereikėtų kitų amortikų. Paprastai Octaviai katalogai net nemeta sportinių amortikų. :)
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Octavia standartiškai yra 1cm žemesnė, tad jei spyruokles pirksi, atkreipk dėmesį, kad jų žeminimas dažniausiai rašomas nuo standartinės octavia. T.y. jei spyruokės žemina 3cm, tai realiai gausi 2cm dropo.
P.S. Aš dėl dropo dar apgalvočiau coilų variantą, kaip tik dabar yra akcijos FK puslapyje. Pats imsiu tokius coilus
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Pagyvensim - pamatysim kaip tie FK. Girdėjau kad geri jie ir ne perdaug kieti. O ir kaina labai nebloga akcijos metu, netgi pigiau nei koks eibach spyruoklių komplektas. Sau imu ant dienu komplektą už 219e.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Nenoriu niekam nuotaikos gadinti, bet is pazistamu patirties jau po pirmo sezono FK coilu amortikams buna amen. Kaip ir su visais kitais biudzetiniais coilais. Turejau kazkada Lowtec komplekta, kuris istvere vos 4k km musu keliais...
Mano patirtis su dropinimu:
Turejau Audi TT su 58K km rida (kad isivaizduoti pakabos nusidevejimo lygi), kuriai nupirkau H&R 40mm zeminanciu spyruokliu komplekta, skirta naudoti su originaliais amortikais (bent jau taip teigia gamintojas). Pravaziavau grubiai 7K km ir amortikai apsipyle tepalais. Tada nupirkau Lowtec coilus (kazkas apie 450eur gavosi). Sumontavau, buvau labai patenkinas, nebuvo kietesni nei standartiniai amortikai, o ant kelio laikesi tarsi ant kliju. Taciau dziaugsmas netruko ilgai - 4K km ir patys amortikai "issikvepe". Paprastam vazinejimui dar buvo tinkami, bet tik ne smagesniam pasivazinejimui.
Pamoka Nr. 1: Musu keliais zeminancios spyruokles ir standartiniai amortikai - "pasakysiu, kad jiems ne" (Ramunas is laidos Kitas).
Pamoka Nr. 2: Kasdieniniam naudojimui tik rimto gamintojo Coilai arba nereguliuojamo aukscio sportiskesnis komplektas.
As asmeniskai rinkciausi bent jau ST coilus (KW grupes gaminys) arba H&R amortikus su zeminaciom spyruoklem. Sitie is patikimu firmu yra patys pigiausi.
Widzia didelis aciu tau uz rekomendacijas!
Aisku as cia esu zaliukas pagal jusu dauguma,kurie jau ne pirmus metus cia bendraujat.:)
Rusu puslapiuose jie irgi deda arba coilus,arba derina zeminancias spyruokles ir sportiskestius amortikus.
Widzia,aisku kvailas klausimas,bet sudejus H&R amortikus ir zeminancias spyruokles,auto.pasidaro daug kietesnis nuo originalo???
Nes nesinori kad jau labai uzsikietintu,nes ne vienas vazinesiu su juoduke.(turiu omeni seimyna) :)
Realiai tokia mintis puola,ar verta dropinti jeigu sukisi tiek slamanciu ir niekas nelaiko,o masinas didzioji musu dauguma naudoja kasdieniniam naudojimui.
Aisku suprantu,kad grozis reikalauja auku,bet visi zino,kad pinigai sunkiai uzdirbami,bet lengvai isleidziami:)
turiu Eibach Pro-Kit su standartiniais amortizatoriais ir r18, atrodo taip http://skodaklubas.lt/comment/29193#comment-29193
kiek metu jau vazineja ir nera bedu.
asmeniskai, nemanau, kad verta keist i coilus, nes masina ne sportuoti, turbut
Automobilis tikrai ne sportui,tai todel ir nebesuvokiu ka ir su kuom valgyti:)
Stebejau tavo Aleksej RS'a ir skaiciau jog susidejai Eibach,todel ir maniau,jog pakaktu tik spyruokliu.O tiesa skiriasi kietumas nuo originalo????
subjektyviai, kietumas panasus. nesinori daugiau, nes gaila keleiviu ( 8 galines sedynes pacios yra pakankamai kietos.
del ratu galvojau, kad butu kuo lengvesni. nes skirtumas tarp 18 ir 19 buvo jau didelis, pvz OZ Superleggera r17 sveria 7.2kg, r18 - 7.9kg, r19 - 9.7kg. mano buvo toks kompramisas
Pratesiant spyruokliu diskusija, pazistamas UK turi Octavia RS MK3 susidejes H&R spyruokles. Smalsumo delei uzklausiau kaip sekasi vazineti, tai, pasirodo, sudejo naujai masinai tas spyruokles, pravaziavo 8000 myliu ir keite originalius amortikus i Bilstein B8. I klausima ar senieji "numire", atsake, kad ne, taciau, jo zodziais tariant, jau po 7000 myliu jie juntamai nustojo "dirbti" taip gerai, kaip pradzioje.
Isvada butu galima darytis, kad, matomai, nuo spyruokliu gamintojo priklauso... Nors as asmeniskai nebezaisciau su spyruoklem :)
rusu skodu myletojai irgi derina Bilsteinus B8 arba B6 su zeminanciom spyruoklem.Aisku norint,kad graziai susizemintu ir perdaug nepasikeistu kietumas,manyciau reiktu deti XYZ komplektuka,bet tas komplektukas ne pigiai atsieina:)
Pasiziurejau savaja noreciau zeminti apie 5cm.tada butu arkos lygiai su padangos virsum,manau atrodytu kurkas graziau.
Pasigirdus sypimui variklio skyriuje,ieskota liga,issiaiskinta jog garsas sklido is kondiskes siurblio,kurio mometiniam uzstrigimo metu nuluzo siurblio sankaba.
Šiaip siurblys neuzstringa,reiskias kazkas negerai jo viduje.Nieko nelaukus uzsakytas naujas originalus.Senas bus atrestauruotas.
Keletas dugno fotkiu,karterio apsauga metaline.
Aisku,dabar labai suku galva ir dedu daug pastangu kokio dydzio batus vasarai issirinkti R18 ar R19.
Cia R17 stovi.zieminiai batai.
Grazu!
Aciu.Grozis groziui nelygus,reikia siek tiek dropo,tada gal bus grazu :)
Pradziai galvoju,bent jau galiniu dureliu langus nuplesti,nes man jau asmeniskai negraziai tai tamsinta.
Sakyčiau dėk R19 ir dropą, bus tikrai gražu, bet žiūrint šiektiek iš praktinės pusės, tai jaučiu geriau būtų dėt R18 ir tą patį dropą. Bent jau sau taip daryčiau. :) O Octavia turi potencialo. :)
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
sveikas prisijunges, grazus auto...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Aciu vytkee uz komentara,daug suku galva del ratu ir labai jau negaliu issirinkti:))dar ziurineju Eibach zeminancias spyruokles,nes manau,kad nereiks keisti stokiniu amortiku.
Paskaitinejau foruma,tenai vyrai is superskodos uzsisakineja,bet kiek tenai ziurejau jie i musu Lietuvele nesiuncia,ar as kazka tenai blogai paziurejau.
Gal kas tiksliau zino kaip tenais yra.???
Aciu aciu.... :)
Tai, kad lyg siunčia į Lietuvą, aš ten vieną detalę noriu pirkt, tai laukiu kada akcijas paskelbs. :) Čia nesenai domėjausi amortikais, tai kiek supratau kad RS'as turi orginaliai trumpesnius amortikus, tai principe nereikėtų kitų amortikų. Paprastai Octaviai katalogai net nemeta sportinių amortikų. :)
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Octavia standartiškai yra 1cm žemesnė, tad jei spyruokles pirksi, atkreipk dėmesį, kad jų žeminimas dažniausiai rašomas nuo standartinės octavia. T.y. jei spyruokės žemina 3cm, tai realiai gausi 2cm dropo.
P.S. Aš dėl dropo dar apgalvočiau coilų variantą, kaip tik dabar yra akcijos FK puslapyje. Pats imsiu tokius coilus
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Beje, nemačiau parašyta niekur, bet pagal tachometrą darau išvada kad pas tave TDI CR. Ar aš teisus?
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Sveikas,Martynai,taip pas manaja juoduke CR
Del Coilu biskeli bijau,kad nebutu per kieta.Cia vienas forumietis maciau auksti ir kietuma reguliuojancius susimete,manau cia tai daiktas.:)
FK yra gerai, bet ištikro įdomu kaip jų coil'ai. Nes man irgi baisoka dėl jų kietumo, kad nebūtų kaip išvis be pakabos.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Pagyvensim - pamatysim kaip tie FK. Girdėjau kad geri jie ir ne perdaug kieti. O ir kaina labai nebloga akcijos metu, netgi pigiau nei koks eibach spyruoklių komplektas. Sau imu ant dienu komplektą už 219e.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Nenoriu niekam nuotaikos gadinti, bet is pazistamu patirties jau po pirmo sezono FK coilu amortikams buna amen. Kaip ir su visais kitais biudzetiniais coilais. Turejau kazkada Lowtec komplekta, kuris istvere vos 4k km musu keliais...
P.s. grazus Rsas!
Tai va,as ir bijau apsirikti iman coilus.Widzia jau is patirties sako kaip su jais yra.Manau reikia atkreipti demesi.
Mano patirtis su dropinimu:
Turejau Audi TT su 58K km rida (kad isivaizduoti pakabos nusidevejimo lygi), kuriai nupirkau H&R 40mm zeminanciu spyruokliu komplekta, skirta naudoti su originaliais amortikais (bent jau taip teigia gamintojas). Pravaziavau grubiai 7K km ir amortikai apsipyle tepalais. Tada nupirkau Lowtec coilus (kazkas apie 450eur gavosi). Sumontavau, buvau labai patenkinas, nebuvo kietesni nei standartiniai amortikai, o ant kelio laikesi tarsi ant kliju. Taciau dziaugsmas netruko ilgai - 4K km ir patys amortikai "issikvepe". Paprastam vazinejimui dar buvo tinkami, bet tik ne smagesniam pasivazinejimui.
Pamoka Nr. 1: Musu keliais zeminancios spyruokles ir standartiniai amortikai - "pasakysiu, kad jiems ne" (Ramunas is laidos Kitas).
Pamoka Nr. 2: Kasdieniniam naudojimui tik rimto gamintojo Coilai arba nereguliuojamo aukscio sportiskesnis komplektas.
As asmeniskai rinkciausi bent jau ST coilus (KW grupes gaminys) arba H&R amortikus su zeminaciom spyruoklem. Sitie is patikimu firmu yra patys pigiausi.
Widzia didelis aciu tau uz rekomendacijas!
Aisku as cia esu zaliukas pagal jusu dauguma,kurie jau ne pirmus metus cia bendraujat.:)
Rusu puslapiuose jie irgi deda arba coilus,arba derina zeminancias spyruokles ir sportiskestius amortikus.
Widzia,aisku kvailas klausimas,bet sudejus H&R amortikus ir zeminancias spyruokles,auto.pasidaro daug kietesnis nuo originalo???
Nes nesinori kad jau labai uzsikietintu,nes ne vienas vazinesiu su juoduke.(turiu omeni seimyna) :)
H&R spyruokles nebuvo labai kietos, o pilno komplekto nesu isbandes. Briskoda.net forume turetu buti atsiliepimu apie siuos komplektus.
Realiai tokia mintis puola,ar verta dropinti jeigu sukisi tiek slamanciu ir niekas nelaiko,o masinas didzioji musu dauguma naudoja kasdieniniam naudojimui.
Aisku suprantu,kad grozis reikalauja auku,bet visi zino,kad pinigai sunkiai uzdirbami,bet lengvai isleidziami:)
Bendraminciai,jusu nuomone,mano juodukei kokia turetu būti vasariniu ratu spalva(Juoda-Sidabrine originali)?????????
turiu Eibach Pro-Kit su standartiniais amortizatoriais ir r18, atrodo taip http://skodaklubas.lt/comment/29193#comment-29193
kiek metu jau vazineja ir nera bedu.
asmeniskai, nemanau, kad verta keist i coilus, nes masina ne sportuoti, turbut
candy white rs
Automobilis tikrai ne sportui,tai todel ir nebesuvokiu ka ir su kuom valgyti:)
Stebejau tavo Aleksej RS'a ir skaiciau jog susidejai Eibach,todel ir maniau,jog pakaktu tik spyruokliu.O tiesa skiriasi kietumas nuo originalo????
Negalvojai pats apie r19??
subjektyviai, kietumas panasus. nesinori daugiau, nes gaila keleiviu ( 8 galines sedynes pacios yra pakankamai kietos.
del ratu galvojau, kad butu kuo lengvesni. nes skirtumas tarp 18 ir 19 buvo jau didelis, pvz OZ Superleggera r17 sveria 7.2kg, r18 - 7.9kg, r19 - 9.7kg. mano buvo toks kompramisas
candy white rs
manau reikia lyginti ratlankiu su uzmontuotomis padangomis svori, kitaip nelabai yra prasmes tai dayti, nes padangu svoriai irgi gerokai skiriasi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tokios informacijos neradau, bet sutinku
candy white rs
tai va as ir apie keleivius galvoju.
Pratesiant spyruokliu diskusija, pazistamas UK turi Octavia RS MK3 susidejes H&R spyruokles. Smalsumo delei uzklausiau kaip sekasi vazineti, tai, pasirodo, sudejo naujai masinai tas spyruokles, pravaziavo 8000 myliu ir keite originalius amortikus i Bilstein B8. I klausima ar senieji "numire", atsake, kad ne, taciau, jo zodziais tariant, jau po 7000 myliu jie juntamai nustojo "dirbti" taip gerai, kaip pradzioje.
Isvada butu galima darytis, kad, matomai, nuo spyruokliu gamintojo priklauso... Nors as asmeniskai nebezaisciau su spyruoklem :)
rusu skodu myletojai irgi derina Bilsteinus B8 arba B6 su zeminanciom spyruoklem.Aisku norint,kad graziai susizemintu ir perdaug nepasikeistu kietumas,manyciau reiktu deti XYZ komplektuka,bet tas komplektukas ne pigiai atsieina:)
Pasiziurejau savaja noreciau zeminti apie 5cm.tada butu arkos lygiai su padangos virsum,manau atrodytu kurkas graziau.
Labai jau trugde:)
Pasigirdus sypimui variklio skyriuje,ieskota liga,issiaiskinta jog garsas sklido is kondiskes siurblio,kurio mometiniam uzstrigimo metu nuluzo siurblio sankaba.
Šiaip siurblys neuzstringa,reiskias kazkas negerai jo viduje.Nieko nelaukus uzsakytas naujas originalus.Senas bus atrestauruotas.
Keletas dugno fotkiu,karterio apsauga metaline.
siaip is samlsumo, kam pirkti nauja ir restauruoti sena???????
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
nauja nupirkau del to,jog automobilis ne pardavimui ir dar jam garantija 2m.o sena atrestauruosiu ir desiu pardavimui.
jokio biznio is to, neverta
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Automobilis tikrai šaunus, sveikinu!
Keletas smulkmenu
Nemazas galvosukis kaip grotas nudazyti.Gal turit kokiu pasiulymu???
Gal raudonai? :)
O jei rimtai, tai kam jas apskritai dazyt? Nebent turi dazomos del strukturos, tuomet dazyk bet kokia spalva, su salyga, kas tai juoda :)
Manau reikia dazyti,nes jos kaip ir matines spalvos,o noretusi paciu grotu remeliu kebulo spalvos.
ant juodos masinos kokia spalva dazyti juodas groteles? :) cia toks klausimas kylo?
Passat b8
Na dazyciau tik juodai,bet tiktai groteliu remus,viduri paliksiu tokie kokie yra.
Juoduke!!!
O ar cia nesimato, ar zenkliuko neliko priekyje Skodos? Siaip labai grazu.
Nebeliko Monaikute,bent jau man taip graziau,dar antakiai laukia savo eiles.
Du entuziastai :))tikiuosi Srs nesupyks:)
Ar turi tos dešinės Škodos foto iš šono?
Dar kelios is sios dienos ir sono.Priekis truputi auksciau uz gala stovi.
http://s4.postimg.org/ef9oiuh4t/20150717_115441.jpg
http://s24.postimg.org/r5phel0id/20141129_151900.jpg
http://s4.postimg.org/hxlof8i0t/20150717_115458.jpg
jau gal geriau oem kokie ratai nei tie levi audi ratai ant skodos...
Passat b8
Puslapiai