svarstau pirkti sau masina. Masinai isigyti planuoju isleisti 15k litu. I toki biudzeta telpant, realiausi variantai atrodo Skoda Octavia II 1.9 (arba Volvo S60/S80). Kaip manote, ar yra imanoma uz tokia suma nusipirkti gera Octavia?
varikliai geri, nereikalauja kazkokiu specifiniu dalyku, salonas grazus, nusibos ji valyti nes tepliosis pastoviai. Blogumas- automatine deze, sios nepasizymi patvarumu, bet nesudetingai remontuojamos aisku nepigiai apsieina.
gali ir dyzeli ziurineti, automatine deze tokia pat silpna, visa kita ok.
Sveiki. Klausiu galimo mūsų kolegos vardu. Jau praktiškai nupirkta Octavia iš Arx'o. Klausimas, kurį iš benzininių variklių rinktis 1,2 ar 1,4 ? Apie 80 % ekspluatuojama bus mieste. Skirtumas tarp variantų 1500 eur.
be kalbu 1.4.Sukimo momentas kaip ir 1.8.Asmeniskai su 1.4 pavazinejau ARXe,tikrai neblogai traukia,tik sau nupirkau 1.8 vien del daugiasvirties galines pakabos.Net isibegejimas tarp 1.2 ir 1.4 yra 2.1 sekundes,o tarp 1.4 ir 1.8 tik tai 1 sekunde,tai manau 1.4 yra pats tas auksinis vyduriukas.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Ačiū liofka už patarimus ir komentarus čia ir AŽ. Perpasakojau jaunimui, tegul sprendžia. Didesnę dalį važinės moteriška šeimos dalis. Skirtumas tarp 1,2 ir 1,8 akivaizdus kas liečia važiavimą. Pats, po Yeti bandymų prie Ikea, su Tavim grįžau, tai ilgai žandikaulis atvėpęs buvo. Na, bet ir skirtumas eurais nemažas, beveik 2,5 T. Jei važinėtų vyrukas, apsispręst būtų lengviau.
Na, o daugiau autokolegos nenori patarti ar pasidalinti įžvalgom šiuo klausimu?
NU ejgu ka,tai parduodu savo auto,antradieni vaziuoju i ARX spresti finansini klausyma,apytiksliai zinau kiek jie siulo,tai ejgu idomu bus,tai kreipkites,auto tiesiog geros komplektacijos,ir kaina negu naujo butu mazesne apie 18000lt.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
ieškau Skoda Octavia nuo 2005 m, 1.9 tdi 77 kW, mechaninės pav. dėžės, NE balta ir NE raudona, kad būtų bent jau klima, universalas ar hečbekas ne taip jau ir svarbu. Kaina iki 5000e, čia jau max.
Jei parduodat tvarkingą ar žinot kas turi būtinai praneškit, būsiu vienas iš jūsų ;)
Sveiki. Po truputį dairausi Octavia I facelift TDI 81 kw, būtų gerai su turbinos defektu ar trūkusiu diržu, bet kad būtų gyvas kėbulas. Kaip manot kiek pinigų tam reiktų skirt kad gaut normalų variantą? Gal forume yra žmonių užsiemančių automobilių prekyba ir gerai gaudosi kainose? Planuoju persėst iš Volvo S60 D5...
Aš manau, kad blogai jausies persėdęs iš S60 į Octavia I, visiškai nesulyginamos mašinos, ypač komfortu. Džiaugsis nebent tik piniginė dėl pigesnės eksploatacijos.
Žinau kad blogai jausiuos, bet yra perspektyva išlyst brangiom problemom ant S60 (smagratis, purkštukai, vairo kolonelė), tai geriau nelauksiu kol išlaikymo išlaidos užsmaugs. O paimt gerą S60 šiai dienai kainuoja 7K euro (nekalbu apie autogidines, kur nupirkus reik sukišt dar 70% mašinos vertės). Manau protingiau pavažinėt studijų metais su gal ne tokia komfortiška ar gražia mašina, bet turėt ant duonos ko užsitept. Iš principo palaikau tvarkingą mašinos stovį visad, tai išlaikyt tvarkingą Octa būtų paprasčiau, o ir perspektyvos galios didinimui geros (todėl ir noriu su negyva turba)
makdakas nekonkreciai kalbi, neaisku kokiu metu S60 tu ziurineji, kad ji 7000e kainuoja?
octa 1 fl kainos mazdaug nuo 2000e prasideda,
octa 2 kainos nuo 3000e prasideda.
Nori su turbos defektu ar variklio defektu rasti, tai jau bus beda, nes detaliu pilna, patys masinu gabentojai jas suremontuoja, be to nesitikek rasti uzpjautos masinos su geru kebulu, jei zmogus nesirupino masinos viduriais as abejoju, kad jis kebulu kazkaip stebuklingai rupinosi. Be to nori 10-15metu senumo masina surasti.
Tiesa uzsienyje dyzelius perka su ta tendencija, kad suks daug kilometru, del to jie ir labiau uzmusti nei benzininiai.
Su turbinos defektu ieškau nes būtų planųdėtis kitą ir prasičipuot, vien dėl to. O gyvą S60 iki fl sunkiau rast nei gyvą Octa. O po Fl S60 nuo 2004 jau ir kainuoja 7K. Kaip suprantu labai gyvos nei Octos nei S60 iki fl neina paimt ne dėl pinigų stygiaus bet vien dėl to kad tai senas daug važiuojantis dyzelis. Tad manau spręst pavargusios octos bėdas daug paprasčiau nei pavargusios Volvo :) O Octa MK2 kad ir prasideda nuo 3, vistiek atisistotų į 5-6K eurų tvarkinga. Tokių mašinų juk gerų nieks neparduoda, jei mašina gera tai ir važinėjasi toliau koks vakarų europietis
automatai pas octa 1 silpni.
Nesuprantu kam ismetineti pinigus i bala vien tik ziurint i metus??????
Koks skirtumas ar tu 1999m ar 2006 metu octa 1 pirksi? tas pats velnias tik del faru ir bamperiu ar kaip????
jei jau del ekonomijos kalbi tai geriau pirk senesniu metu ir daugiau idek pinigu i jos tobulinima, negu brangiai pirk naujasniu metu ir po to tiek pat sukisi pinigu i toki pati tobulinima, kur logika???
Sveiki,
Planuoju įsigyti automobilį (naują), bet iškilo dilema: dyzelis ar benzinas. Pagal biudžetą yra 2 variantai : 1.4 TSI arba 1.6 TDI. Automobilis būtų naudojamas daugiausia mieste, tolimos ilgos kelionės tik retkarčiais. Nesu didelis automobilių žinovas, bet labiau krypčiau link benzininio varianto su geresne komplektacija ir 6 bėgių dėže. Nei su vienu varikliu neteko susidurti, bet internete apie abu variantus dvejopos nuomonės. Galbūt kažkas esate susidūrę ir galėtumėte pakomentuoti.
internete nenusakysi ko paciam reikia, manau realiai uzsisakyk bandomuosius vaziavimus su abiem masinom, kad isirinktum, nes matau tau nelabai yra skirtumas kuriuo kuru masina bus varoma, o komplektacija tai renkamas dalykas. Kuri bus labiau prie sirdies ta ir imk.
Kokia beimsi ji bus garantine ir kokius 5 metus bedu neturesi, centras remontuos jei kas nutiks:)
tik dar vienas patarimas- jau realiai susidurta su juo: isirink masina ir pasidomek tokios pat komplektacijos masinos kaina pvz lenkijoje, nesenai pazistamas sutaupe nebloga suma pirkdamas ten nauja, o garantija veikia visur ta pati.
ji bus garantine ir kokius 5 metus bedu neturesi, centras remontuos jei kas nutiks
ar tikrai? mano galva būtų didžiausia bėda, jei suploji tokius pinigus, o tenka važinėti su taksu...
mano galva abu varikliai pirmajam savininkui ne problema :) Aš imčiau geresnę komplektaciją :)
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Jei vazinesi meiste tai tik 1.4 TSI. Neturesi bedu su DPF, pigesnis draudimas, pigesne pradine kaina perkant autoobili. Pas situs jau kaip ir nebera alyvos deginimo problemos. Bent i garantini buvo sugryzus tik 1 auto su senaja TSI beda.
Sveiki, planuoju isigyti Octavia ir vis labiau linkstu prie Benzinino varianto. Pirmiausiai del to, kad per metus pravaziuoju 6000-8000 km, o antra tikiuosi kad galima rasti maziau nujota auto, nei tarkim dyzelinius gryzusius is uzsienio su atsuktom ridom ir pasleptais defektais. Biudzetas apie 4000 euru. Kaip Octavios benzininiai varikliai, kokios galimos problemos ir kuri verciau rinktis? Kadangi pasirinkimas rinkoje tokiu modeliu nera didelis, aki patrauke keli variantai:
Sveiki. Ko realiai verta Octavia antros kartos navigacija? Kokios jos galimos funkcijos? Realu naudotis navigacija, gauti LT ir kitu Europos saliu zemelapius? Naudojate kas?
Dar gal kokiu funkciju ji turi?
Klausiu, nes galvoju ar tai reikalingas man dalykas ar ne.. Navigacijos, kad realiai butu galima naudotis, labai noreciau..
Bet dyzelio likutinė vertė didesnė - jei praėjus 5 metams norės parduoti - 1.6 TDI išeis greičiau negu 1.4 TSI.
Dėl DPF - ne jo reik bijoti 1.6 TDI, bet EGR bėdų.
PDV8 PD manau zinai ka reikskia (Pumpe duse ipurskimo sistema), V8, o tiksliau 8V turetu buti , o tai reiksia kad variklis turi 8 voztuvus. Taigi pagal mano sifravimo sugebejimus ir aiskesni pateikima, jei butu parasyta TDI PD 8V, niekam nekiltu klausimu.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Sveiki vyrukai, perskaiciau visa sita tema bet gal per daug informacijos ar seip zioplas esu meginsiu paklausti....tai oktavia 2008 125kw galima jau drasiai imt? Tipo ji jau su c zymejimu...nukrito varijantas rs paimti su 200 prabegu...mane domina tik ar variklis jau patikimas ar vis del to zvalgytis i 1.9?
Geri tie CR varikliai, tik rekomenduoju iskarto iskastruoti DPF, isjungti egr ir swirl. Pats toki vairuoju. CR i RS'us ejo nuo 2008m, tad manau geras pasirinkimas
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Va tas ir yra kad ji 06 men..nu kai ziuresiu manau popieriuose rasys variklio tipa o jei ji ne cr bus tai pramest ja? .o dpf isoperavus ismetimas padideja ar kaip? Veiksmas vyksta svedijoj taip kad ismetimo rodikliai cia svarbus. 2009 ir as noreciau bet...
na, del tikslaus isleidimo laiko tai jau nepasakysiu tiksliai. maniskis 12men, tad jau buvau garantuotas kad cr. Del dpf tai siaip normaliai viskas ir be jo, ypac jei tvarkingas variklis
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Dekui sestadieni uzsakiau apziurejimo laika varysiu apziureti rimciau, seip vienas zmogus kuris nusimano sake nebijot pd varikliu tik ta asele pasikeist ir vaziuot ramiai min 100 stukiu... nu ziuresim kaip iseis
Sveiki,
svarstau pirkti sau masina. Masinai isigyti planuoju isleisti 15k litu. I toki biudzeta telpant, realiausi variantai atrodo Skoda Octavia II 1.9 (arba Volvo S60/S80). Kaip manote, ar yra imanoma uz tokia suma nusipirkti gera Octavia?
aisku imanoma, tik reikia neskubeti renkantis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
http://goo.gl/xmkwMb domiuosi šitokiais variantais, kaip ju varikliai ir apd? ar dairytis ir dyzelinio varianto?
varikliai geri, nereikalauja kazkokiu specifiniu dalyku, salonas grazus, nusibos ji valyti nes tepliosis pastoviai. Blogumas- automatine deze, sios nepasizymi patvarumu, bet nesudetingai remontuojamos aisku nepigiai apsieina.
gali ir dyzeli ziurineti, automatine deze tokia pat silpna, visa kita ok.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki. Klausiu galimo mūsų kolegos vardu. Jau praktiškai nupirkta Octavia iš Arx'o. Klausimas, kurį iš benzininių variklių rinktis 1,2 ar 1,4 ? Apie 80 % ekspluatuojama bus mieste. Skirtumas tarp variantų 1500 eur.
be kalbu 1.4.Sukimo momentas kaip ir 1.8.Asmeniskai su 1.4 pavazinejau ARXe,tikrai neblogai traukia,tik sau nupirkau 1.8 vien del daugiasvirties galines pakabos.Net isibegejimas tarp 1.2 ir 1.4 yra 2.1 sekundes,o tarp 1.4 ir 1.8 tik tai 1 sekunde,tai manau 1.4 yra pats tas auksinis vyduriukas.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Ačiū liofka už patarimus ir komentarus čia ir AŽ. Perpasakojau jaunimui, tegul sprendžia. Didesnę dalį važinės moteriška šeimos dalis. Skirtumas tarp 1,2 ir 1,8 akivaizdus kas liečia važiavimą. Pats, po Yeti bandymų prie Ikea, su Tavim grįžau, tai ilgai žandikaulis atvėpęs buvo. Na, bet ir skirtumas eurais nemažas, beveik 2,5 T. Jei važinėtų vyrukas, apsispręst būtų lengviau.
Na, o daugiau autokolegos nenori patarti ar pasidalinti įžvalgom šiuo klausimu?
NU ejgu ka,tai parduodu savo auto,antradieni vaziuoju i ARX spresti finansini klausyma,apytiksliai zinau kiek jie siulo,tai ejgu idomu bus,tai kreipkites,auto tiesiog geros komplektacijos,ir kaina negu naujo butu mazesne apie 18000lt.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Sveiki,
ieškau Skoda Octavia nuo 2005 m, 1.9 tdi 77 kW, mechaninės pav. dėžės, NE balta ir NE raudona, kad būtų bent jau klima, universalas ar hečbekas ne taip jau ir svarbu. Kaina iki 5000e, čia jau max.
Jei parduodat tvarkingą ar žinot kas turi būtinai praneškit, būsiu vienas iš jūsų ;)
Sveiki. Po truputį dairausi Octavia I facelift TDI 81 kw, būtų gerai su turbinos defektu ar trūkusiu diržu, bet kad būtų gyvas kėbulas. Kaip manot kiek pinigų tam reiktų skirt kad gaut normalų variantą? Gal forume yra žmonių užsiemančių automobilių prekyba ir gerai gaudosi kainose? Planuoju persėst iš Volvo S60 D5...
Parodyk negyva kebula Octos pirmos. Nebent universalo dangtis galinis gali buti parudyjes
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Aš manau, kad blogai jausies persėdęs iš S60 į Octavia I, visiškai nesulyginamos mašinos, ypač komfortu. Džiaugsis nebent tik piniginė dėl pigesnės eksploatacijos.
Žinau kad blogai jausiuos, bet yra perspektyva išlyst brangiom problemom ant S60 (smagratis, purkštukai, vairo kolonelė), tai geriau nelauksiu kol išlaikymo išlaidos užsmaugs. O paimt gerą S60 šiai dienai kainuoja 7K euro (nekalbu apie autogidines, kur nupirkus reik sukišt dar 70% mašinos vertės). Manau protingiau pavažinėt studijų metais su gal ne tokia komfortiška ar gražia mašina, bet turėt ant duonos ko užsitept. Iš principo palaikau tvarkingą mašinos stovį visad, tai išlaikyt tvarkingą Octa būtų paprasčiau, o ir perspektyvos galios didinimui geros (todėl ir noriu su negyva turba)
Tavo mintys teisingos. O dėl kainų, tai net neįsivaizduoju kokios jos dabar, gal kas nors iš čia esančių labiau orientuojasi.
makdakas nekonkreciai kalbi, neaisku kokiu metu S60 tu ziurineji, kad ji 7000e kainuoja?
octa 1 fl kainos mazdaug nuo 2000e prasideda,
octa 2 kainos nuo 3000e prasideda.
Nori su turbos defektu ar variklio defektu rasti, tai jau bus beda, nes detaliu pilna, patys masinu gabentojai jas suremontuoja, be to nesitikek rasti uzpjautos masinos su geru kebulu, jei zmogus nesirupino masinos viduriais as abejoju, kad jis kebulu kazkaip stebuklingai rupinosi. Be to nori 10-15metu senumo masina surasti.
Tiesa uzsienyje dyzelius perka su ta tendencija, kad suks daug kilometru, del to jie ir labiau uzmusti nei benzininiai.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pirksiu Octavia 2004-2007 metu,bet bijau automatines dezes, ar labai jos genda?
Su turbinos defektu ieškau nes būtų planųdėtis kitą ir prasičipuot, vien dėl to. O gyvą S60 iki fl sunkiau rast nei gyvą Octa. O po Fl S60 nuo 2004 jau ir kainuoja 7K. Kaip suprantu labai gyvos nei Octos nei S60 iki fl neina paimt ne dėl pinigų stygiaus bet vien dėl to kad tai senas daug važiuojantis dyzelis. Tad manau spręst pavargusios octos bėdas daug paprasčiau nei pavargusios Volvo :) O Octa MK2 kad ir prasideda nuo 3, vistiek atisistotų į 5-6K eurų tvarkinga. Tokių mašinų juk gerų nieks neparduoda, jei mašina gera tai ir važinėjasi toliau koks vakarų europietis
automatai pas octa 1 silpni.
Nesuprantu kam ismetineti pinigus i bala vien tik ziurint i metus??????
Koks skirtumas ar tu 1999m ar 2006 metu octa 1 pirksi? tas pats velnias tik del faru ir bamperiu ar kaip????
jei jau del ekonomijos kalbi tai geriau pirk senesniu metu ir daugiau idek pinigu i jos tobulinima, negu brangiai pirk naujasniu metu ir po to tiek pat sukisi pinigu i toki pati tobulinima, kur logika???
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Yra teisybės, tiesiog maniau Octa1 nuo 2001 iki 2004 lengviau rast gyvą nei senesnio modelio. Nespjaunu gi į preFl :D
visiskai vienodos galimybes
o jei rimciau octa 1 nesenai tik nustojo leisti, tai, kad gali ir labai jauna bandyt surasti kokiu 2010m
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Naujesnės visos pagrinde PD eina
o kas tau sako PD pirkti?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nieks, dėl to ir nemedžioju geresnių metų, esmė bendra būklė.
Sveiki,
Planuoju įsigyti automobilį (naują), bet iškilo dilema: dyzelis ar benzinas. Pagal biudžetą yra 2 variantai : 1.4 TSI arba 1.6 TDI. Automobilis būtų naudojamas daugiausia mieste, tolimos ilgos kelionės tik retkarčiais. Nesu didelis automobilių žinovas, bet labiau krypčiau link benzininio varianto su geresne komplektacija ir 6 bėgių dėže. Nei su vienu varikliu neteko susidurti, bet internete apie abu variantus dvejopos nuomonės. Galbūt kažkas esate susidūrę ir galėtumėte pakomentuoti.
Svarstomi variantai:
1.4 TSI/103 kW (140 AG) Green tec 6M - 20Y Elegance komplektacija.
1.6 TDI CR DPF/77 kW (105 AG) Green tec 5M - 20Y Ambition komplektacija.
internete nenusakysi ko paciam reikia, manau realiai uzsisakyk bandomuosius vaziavimus su abiem masinom, kad isirinktum, nes matau tau nelabai yra skirtumas kuriuo kuru masina bus varoma, o komplektacija tai renkamas dalykas. Kuri bus labiau prie sirdies ta ir imk.
Kokia beimsi ji bus garantine ir kokius 5 metus bedu neturesi, centras remontuos jei kas nutiks:)
tik dar vienas patarimas- jau realiai susidurta su juo: isirink masina ir pasidomek tokios pat komplektacijos masinos kaina pvz lenkijoje, nesenai pazistamas sutaupe nebloga suma pirkdamas ten nauja, o garantija veikia visur ta pati.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
ar tikrai? mano galva būtų didžiausia bėda, jei suploji tokius pinigus, o tenka važinėti su taksu...
mano galva abu varikliai pirmajam savininkui ne problema :) Aš imčiau geresnę komplektaciją :)
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
irgi loterija, tik su daznesniu laimejimo koeficientu:)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Jei vazinesi meiste tai tik 1.4 TSI. Neturesi bedu su DPF, pigesnis draudimas, pigesne pradine kaina perkant autoobili. Pas situs jau kaip ir nebera alyvos deginimo problemos. Bent i garantini buvo sugryzus tik 1 auto su senaja TSI beda.
Sveiki, planuoju isigyti Octavia ir vis labiau linkstu prie Benzinino varianto. Pirmiausiai del to, kad per metus pravaziuoju 6000-8000 km, o antra tikiuosi kad galima rasti maziau nujota auto, nei tarkim dyzelinius gryzusius is uzsienio su atsuktom ridom ir pasleptais defektais. Biudzetas apie 4000 euru. Kaip Octavios benzininiai varikliai, kokios galimos problemos ir kuri verciau rinktis? Kadangi pasirinkimas rinkoje tokiu modeliu nera didelis, aki patrauke keli variantai:
1. http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-2-0-l-universalas-2007-benzinas-4272196.html (4x4, kiek dideja kuro sanaudos, bus pagrinde vazinejama mieste)
2. http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-6-l-hecbekas-2007-benzinas-4292801.html (didesne kaina, taciau auto pirktas lietuvoje bent jau rida galima tiketi, komplektacija nebloga)
Is anksto dekoju uz bet kokius patarimus ir nuomones
Dzin kur ji pirkta, rida bet kada gali pasitikrinti.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Sveiki. Ko realiai verta Octavia antros kartos navigacija? Kokios jos galimos funkcijos? Realu naudotis navigacija, gauti LT ir kitu Europos saliu zemelapius? Naudojate kas?
Dar gal kokiu funkciju ji turi?
Klausiu, nes galvoju ar tai reikalingas man dalykas ar ne.. Navigacijos, kad realiai butu galima naudotis, labai noreciau..
Sveiki, gal kas nors žino patikima servisa,noriu kad normaliai viska pažiūrėtų? Geriau butu Žemaitija ir aplink. Dėkoju
Bet dyzelio likutinė vertė didesnė - jei praėjus 5 metams norės parduoti - 1.6 TDI išeis greičiau negu 1.4 TSI.
Dėl DPF - ne jo reik bijoti 1.6 TDI, bet EGR bėdų.
Po 5 metu normalaus vaziavimo ta 1.6 galesi i siukslyna ismesti, apie kokia likutine verte galima kalbeti :))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
I siukslyna tik nuo 300 000 - 350 000 km.
Tai tiek ir bus po normalaus vaziavimo
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Sveiki. Ieskau Octavios UK iki 3000£. Ebay radau 2005 05 SKODA OCTAVIA ELEGANCE 1.9 TDI PDV8. Gal zinot kas cia per variklis PDV8 ? Dekui
PDV8 PD manau zinai ka reikskia (Pumpe duse ipurskimo sistema), V8, o tiksliau 8V turetu buti , o tai reiksia kad variklis turi 8 voztuvus. Taigi pagal mano sifravimo sugebejimus ir aiskesni pateikima, jei butu parasyta TDI PD 8V, niekam nekiltu klausimu.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Sveiki vyrukai, perskaiciau visa sita tema bet gal per daug informacijos ar seip zioplas esu meginsiu paklausti....tai oktavia 2008 125kw galima jau drasiai imt? Tipo ji jau su c zymejimu...nukrito varijantas rs paimti su 200 prabegu...mane domina tik ar variklis jau patikimas ar vis del to zvalgytis i 1.9?
Del ridos nereikia sneket kad atsukta nes masina ne lt tad yra tikimybe kad tikra...gal...:)
Rida patikrinti kaip du pirstus..... Jei jami RS 2008 ir bijai variklio PD, tai manau 2009 CR 2L jau ipirktum irgi
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Geri tie CR varikliai, tik rekomenduoju iskarto iskastruoti DPF, isjungti egr ir swirl. Pats toki vairuoju. CR i RS'us ejo nuo 2008m, tad manau geras pasirinkimas
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Rugpjuti pirmas isriedejo, todel visaip dar gali buti.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Va tas ir yra kad ji 06 men..nu kai ziuresiu manau popieriuose rasys variklio tipa o jei ji ne cr bus tai pramest ja? .o dpf isoperavus ismetimas padideja ar kaip? Veiksmas vyksta svedijoj taip kad ismetimo rodikliai cia svarbus. 2009 ir as noreciau bet...
na, del tikslaus isleidimo laiko tai jau nepasakysiu tiksliai. maniskis 12men, tad jau buvau garantuotas kad cr. Del dpf tai siaip normaliai viskas ir be jo, ypac jei tvarkingas variklis
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
variklio kodą gali rast po kilimu bagažinėje,jei keturios raidės ir prasideda Cxxx, tai commonrailas, o jei trys ir Bxx- pumpadusas.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Dekui sestadieni uzsakiau apziurejimo laika varysiu apziureti rimciau, seip vienas zmogus kuris nusimano sake nebijot pd varikliu tik ta asele pasikeist ir vaziuot ramiai min 100 stukiu... nu ziuresim kaip iseis
Dabar paklausk keli cia yra keite ta asele kas 100k km :))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Nu gal geriau ja pasikeist negu poto rukyti :)
Puslapiai