del PVM ir idomu, nes pirkciau ant imones, o magistrale per metus vaziuoju tik kelis kartus. Bandau skaiciuoti kad perkant uz 25000k pvm yra 5250e. Po 5m verte masinos sakykim 10000e, pvm reiketu susimoketi jau 2100. Skirtumas 3150eur is tu dar atemus perdaryma is n1 i m1 (max 300eur), gaunasi kad sutaupai apie 2850eur.
Ar dar yra kokiu niuansu, gal kas turit patirties su N1?
Perdarymas iš N1 į M1 tikrai ne 300 Eur,apie 600 Eur buvo, o ir po 2010m mašinoms išvis nedaro bent jau Škoda mano žiniomis. Reiktų pasidomėt, gal mano žinios pasenę.
skoda is krovinines i keleivine perdaryti 2000lt kainavo skoda centre, jie duoda reikiamus sertifikatus
jei masina greitkeliaias nevazineja, tai kai reikia gali dienines vinjetes pirkti.
tai neverta ziureti 4x4? Esu vaziaves tik su pasatu 4x4 103kw ir su pasatu 125kw bet tik priekis varomas ir automatas. Skirtumas buvo nemazas, 4x4 nors ir silpnesnis bet vaziavo smagiau.
Na Passat'as gali buti Syncro su haldex'u kaip Octa, o gali 4motion 4WD. O cia jau skirtumas yra vaziavime, taip, kad neaisku su kuo tu vaziavai. Haldex'e ir paprastoje skirtumas minimalus. Itariu vaziavai su 4motion, cia jau jauciasi smagesnis vaziavimas.
Nezinau as apie tuos pasratus kokie jie ten 4motion, kokie Syncro :)))
Juliau, haldex'as yra kada galas isijungia prasisukus priekiniams, kitu atveju jis gauna 5% cia yra eilinis 4x4. AWD pastoviai sukasi ir priekis, ir galas - Audi Quattro, VW 4motion, Subaru.
Beje, neuzmirsk, kad visais atvejais sukasi tik po viena rata :)))))
Tik būkit geri: jei nežinot, tai nemaišykit sąvokų ir neklaidinkit žmonių. Jei variklis skersai, tai stovi haldex, o jei išilgai, tai Torseno diferencialas. Išilgai buvo tik Superb mk1, passato B5 ir visų kartų audi A4, A6 ir A8.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Kurioje vietoje maiso kazkas savokas ir klaidina zmones? Cia net kalbos nebuvo apie variklio pozicija. Dzin zmonem kaip stovi tas variklis, yra tokiu, kurie gyvenime kapoto nepradare :)) Yra visiems zinomi terminai ir tiek.
Jeigu turi sodybą, į kurią nori ramiai nuvažiuoti patižusiu miško keliuku, tada verta. :) Kitu atveju 4x4 yra papildomas mašinos svoris, truputį didesnės kuro sąnaudos. Na... Ir praktiškai daugiau nieko. Ai, dar ženkliukas ant galo. :)
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Turiu paprasta nauja Octa su prekiu varomu,ir audi quattro,iki siandien pats sau negaliu atleisti kad pagailejau pinigu nupirkti octa su 4*4,tikra nesamone kai auto pakankamai galingas ,bes isnaudoti visa galia nera sansu,ipatingai spaudziant is vietos ir iki kokio 3 begio.turi visada ir pagalvoti spaudziant gaza,ar nebus taip kad ratai tiesiog suksis ir tiek,o masina stoves vietoi,ir kartais tai yra net gi pavojinga,su quattro tokiu problemu nera,suprantu kad visos tuos papildomos sistemos turi daug minusu,kaina, islaidos ir pan.bet ir turi viena riebu pliusa,tai ejgu leidzia galimibes ,tai as tik uz 4*4,visai kitoks vaziavimas,juolab ejgu megsti palakstiti,eigu vazineji ramiai,gal ir ne reikia,bet kokiu atveju spresi pats o ne mes.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Idomiai vazineji :))))
As auto pakankamai galingu, laikau nuo 200kW, nezinau nuo kada Skoda pakankamai galinga.
P.S. Nelygink quattro su 4x4, net salia sededamas jauciu kuo jos skiriasi :)))
Pradejau galvoti apie superb, kaina nera zenkliai didesne, o kai du vaikai norisi daugiau vietos. Pasedejus draugo Octavijoje LK 110kw jauciasi kad vietos truputi mazoka gale. Dabar idomu pasidare kodel superbe 4x4 yra tik su 110kw, o su 140kw yra tik su priekiu arba jau automatas ir 4x4. Nera 4x4 mechano su 140kw. Ir kainos skirtumas jau didelis, apie 4tukst...
Realiai nei vieno automato neturi Skoda, turi tik DSG :))) Tik nelabai suprantu kam tau tas mechanas jei triniesi po miesta? As dabar net nesvarstyciau galimybes pirkti mechanine, nors ir gyvenu kaime
TA kasmet
keliu mokesciai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Vienintelis pliusas jei esi PVM mokėtojas, tai susigražini PVM pirkdamas, daugiau tai tik minusai kaip Tiukus ir rašė.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
del PVM ir idomu, nes pirkciau ant imones, o magistrale per metus vaziuoju tik kelis kartus. Bandau skaiciuoti kad perkant uz 25000k pvm yra 5250e. Po 5m verte masinos sakykim 10000e, pvm reiketu susimoketi jau 2100. Skirtumas 3150eur is tu dar atemus perdaryma is n1 i m1 (max 300eur), gaunasi kad sutaupai apie 2850eur.
Ar dar yra kokiu niuansu, gal kas turit patirties su N1?
Perdarymas iš N1 į M1 tikrai ne 300 Eur,apie 600 Eur buvo, o ir po 2010m mašinoms išvis nedaro bent jau Škoda mano žiniomis. Reiktų pasidomėt, gal mano žinios pasenę.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
skoda is krovinines i keleivine perdaryti 2000lt kainavo skoda centre, jie duoda reikiamus sertifikatus
jei masina greitkeliaias nevazineja, tai kai reikia gali dienines vinjetes pirkti.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
man irgi sake kad perdaryti kainuoja 2000lt skodoje, bet zinau kad veza masinas i latvija ir ten pasidaro uz 150eur.
Jei turi galvoje magistralę A1 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda), tai mokėti reikia ne tik ja važiuojant, o visais A keliais, kurių yra 19 https://lt.wikipedia.org/wiki/S%C4%85ra%C5%A1as:Lietuvos_magistraliniai_keliai
юзербары для форумов
http://www.lakd.lt/lt.php/keliu_mokesciai_ir_rinkliavos/naudotojo_mokestis_vinjetes/8588
cia yra zemelapis uz kuriuos kelius reikia moketi.
Dar nenusprendziau N1 ar M1 statusu pirkti.
Planuoju octavia combi 4x4. Gal kas vazinejat 4x4 ar didelis skitumas tik nuo priekiniu varomu?
skirtumas minimalus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tai neverta ziureti 4x4? Esu vaziaves tik su pasatu 4x4 103kw ir su pasatu 125kw bet tik priekis varomas ir automatas. Skirtumas buvo nemazas, 4x4 nors ir silpnesnis bet vaziavo smagiau.
Na Passat'as gali buti Syncro su haldex'u kaip Octa, o gali 4motion 4WD. O cia jau skirtumas yra vaziavime, taip, kad neaisku su kuo tu vaziavai. Haldex'e ir paprastoje skirtumas minimalus. Itariu vaziavai su 4motion, cia jau jauciasi smagesnis vaziavimas.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
o koks yra skirtumas tarp Syncro su haldex'u ir 4motion 4WD? Skoda oktavia kurias siulo 4x4 kaip suprantu yra Syncro su haldex'u?
Koks dar synchro pasratas su 103 kw, visi jie 4motion. Nebe akmens amžius kad rimtas mašinas keptų kas nors.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Nezinau as apie tuos pasratus kokie jie ten 4motion, kokie Syncro :)))
Juliau, haldex'as yra kada galas isijungia prasisukus priekiniams, kitu atveju jis gauna 5% cia yra eilinis 4x4. AWD pastoviai sukasi ir priekis, ir galas - Audi Quattro, VW 4motion, Subaru.
Beje, neuzmirsk, kad visais atvejais sukasi tik po viena rata :)))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
turbut tada nera tikslo papildomai 1.5 tukst moketi uz 4x4...
Mieste is jo visai jokios naudos, tik ant galo uzrasas 4x4 :)))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
nu kadangi vezu vaikus, maniau bus saugiau ziema su 4x4. Praktiskai po miesta visa laika ir lakstau.
Tik būkit geri: jei nežinot, tai nemaišykit sąvokų ir neklaidinkit žmonių. Jei variklis skersai, tai stovi haldex, o jei išilgai, tai Torseno diferencialas. Išilgai buvo tik Superb mk1, passato B5 ir visų kartų audi A4, A6 ir A8.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Kurioje vietoje maiso kazkas savokas ir klaidina zmones? Cia net kalbos nebuvo apie variklio pozicija. Dzin zmonem kaip stovi tas variklis, yra tokiu, kurie gyvenime kapoto nepradare :)) Yra visiems zinomi terminai ir tiek.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
man idomu del naujos octavjos LK 110kw. Renkuosi is paprasto ir 4x4. Gal kas vazinejat 4x4 ir galite pasidalinti naudinga ar ne?
Jeigu turi sodybą, į kurią nori ramiai nuvažiuoti patižusiu miško keliuku, tada verta. :) Kitu atveju 4x4 yra papildomas mašinos svoris, truputį didesnės kuro sąnaudos. Na... Ir praktiškai daugiau nieko. Ai, dar ženkliukas ant galo. :)
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Turiu paprasta nauja Octa su prekiu varomu,ir audi quattro,iki siandien pats sau negaliu atleisti kad pagailejau pinigu nupirkti octa su 4*4,tikra nesamone kai auto pakankamai galingas ,bes isnaudoti visa galia nera sansu,ipatingai spaudziant is vietos ir iki kokio 3 begio.turi visada ir pagalvoti spaudziant gaza,ar nebus taip kad ratai tiesiog suksis ir tiek,o masina stoves vietoi,ir kartais tai yra net gi pavojinga,su quattro tokiu problemu nera,suprantu kad visos tuos papildomos sistemos turi daug minusu,kaina, islaidos ir pan.bet ir turi viena riebu pliusa,tai ejgu leidzia galimibes ,tai as tik uz 4*4,visai kitoks vaziavimas,juolab ejgu megsti palakstiti,eigu vazineji ramiai,gal ir ne reikia,bet kokiu atveju spresi pats o ne mes.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Idomiai vazineji :))))
As auto pakankamai galingu, laikau nuo 200kW, nezinau nuo kada Skoda pakankamai galinga.
P.S. Nelygink quattro su 4x4, net salia sededamas jauciu kuo jos skiriasi :)))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Pradejau galvoti apie superb, kaina nera zenkliai didesne, o kai du vaikai norisi daugiau vietos. Pasedejus draugo Octavijoje LK 110kw jauciasi kad vietos truputi mazoka gale. Dabar idomu pasidare kodel superbe 4x4 yra tik su 110kw, o su 140kw yra tik su priekiu arba jau automatas ir 4x4. Nera 4x4 mechano su 140kw. Ir kainos skirtumas jau didelis, apie 4tukst...
Realiai nei vieno automato neturi Skoda, turi tik DSG :))) Tik nelabai suprantu kam tau tas mechanas jei triniesi po miesta? As dabar net nesvarstyciau galimybes pirkti mechanine, nors ir gyvenu kaime
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Tema rakinama, nes čia kalbama apie patarimus perkant automobilį, DSG ir haldex. Visam tam yra temos.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW