Sulaukiau ARX laisko i pasto dezute, kad mano transportui programine iranga parengta ir ji gali buti atnaujinta. Na cia del to C02 ir t.t. Klausimas ar verta? Mazins duminguma tai kaip, mazindami galia? Ar yra kitu variantu? Gal kuro stebuklingai maziau valgyt prades :))
Temperatūra labai retai kada pakyla iki 90 C, dažniausiai išviso nepakyla nei kiek arba tik iki kokių 40-50 C. Pečiukas pučia šilta ora. Tai kas čia gali būti nusprogęs? Termostatas ar temperatūros daviklis?
Nukrenta ir visaip svyruoja. Dabar bandžiau, stovėjau vietoje, buvo nukritusi iki minimumo, tuomet užkilo po biški iki 60 C ir po kelių sekundžių staigiai vėl nukrito iki minimalios.
Pas mane Subaru panasiai :) Kaip laikrodzio sekundininkas pakyla temperatura iki raudono ir taip pat nukrenta, kaimynas aiskina, kad daviklis, bet pastebejau tam tikras tendencijas kada tai vyksta, todel nemanau, kad daviklis, bet kad staigiai sokinetu irgi nemanau, kad imanoma. Siaip tokius dalykus pas mane slopina antifrizo dapylimas, kazkaip uzeina, kad jo staigiai sumazeja, dabar jau pusmetis kaip pastovus lygis, su tepalu irgi, bet zmona daugiau vazineja, tai nebekrenta :)))) Va kai as padroziu kelias dienas, tada ir prasideda sitie dalykai. Siaip Subaru sitie varikliai labai jau jautrus perkaitimams, gal del to. Skodoje tokiu sposu nebuvo, net su sugedusiu termostatu. Rimti meistrai pataria termostata keisti kasmet, labai jau daug itakos viskam jis turi.
Pas mane irgi buna kartais (dabar jau retai) krenta rodykle, jau apie pora metu taip vazineju, tik pas mane galbut taip ekstremaliai nekrenta, kaip pas tave Deividas24, pas mane uzkyla iki 90 laipsniu ir būna kartais krenta matau atgal iki 60 laipsniu, bet poto vel uzkyla, visiskai kad nukristu iki 0 laipsniu nera. Buvau Arxe del sito, tai jie nieko nerado, tai ir vazineju, kazkaip galvoju gal cia siaip ...
Sveiki, turiu superb 2008 2TDI 125 kW. Norėjau pasiteirauti kokios lemputės dedasi galinio numerio apsvietimui? Ar su stikliukais ar be, nes stikliukų žiūriu nėra šiuo metu.
Matai Vili TA variau ir sako nėra apšvietimo numerio, pažiūriu, o ten nei lempučių nei stikliuko. Pradėjau internete ieškoti kokios turėtų dėtis, tai randu lemputes iškart ir su stikliuku (LED) tai pagalvojau gal dėl to ir nėra.
AAAa va kaip cia :) jasna tada. Tuomet tau Irmi reik viso lempuciu korpuso su fiskute pajungti elektra. Arba gali ir LED det, tik klaidas tau mes, jei akies nebado, tai geras pasirinkimas. :)
Bet idomu kam prireike numerio apsvietimo... Jis gan lengvai issiima, o ARX as nauja korpusa pirkau po 14eur uz vieneta. Tai kazkas islupo turbut. Neisivaizduoju net.
Gavau šiandien iš Skodos serviso registruotą laiską, kad pas mane EA 189 tipo dyzelinis variklis ir reikia atvaryti i Servisa valandai laiko atnaujinti programine įrangą (čia susiję su VW emisijos klastojimo skandalu). Dabar mąstau verta ar ne? Nebus taip, kad po to kažkas pasikeis į naudotojui neigiamą pusę?
Sveiki visi, iškilo problema su variklio aušinimu... važiuojant 130-140 km/h temperatūra pakyla iki 110-115 oC, numetus greitį iki 90-100 temperatūra nukrenta iki 90 oC, be to salone nepučia šilto oro. Prieš tai pora dienų keičiau pagrindinį ir generatoriaus diržus, visus filtrus, tepalus ir antifryzą. Sakau gal keičiant kažką pridirbo ir turėjo įtakos?
Ką reiškia salone nepučia šilto oro? Ar visai nepučia, ar pučia šaltą, nors padarai temperatūrą šilto? Jei paskutinis atvejis (ir antifrizas karštas), gal su sklendėm kažkas negerai. Pabandyk atlikti sklendžių nuresetinimą ir sukalibravimą: https://www.youtube.com/watch?v=h9lqvjg8wOY
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Nu tai čia ne tas daviklis, kuris informuoja, kai labai sumažėja alyvos karteryje? Bet jis paprastai suveikia tik kai lygis pakankamai stipriai nukrenta, daug žemiau negu minimalus lygis. tiesiog isižiebia kažkuris ženkliukas įspėjamasis. Pas kažkurią mano mašinų buvo suveikęs, kai dėl gedimo alyva pradėjo staigiai dinginėti.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
As ir db skaitineju internete, tai Waiduli tu visiskai teisus. Toks daiktas cia bus.
Vaikystei teke su sunkvezimiais vazinet, tai juose kur rodo tepalo spaudima, tai kai ijungi degima rodykle rodo tepalo lygi pagal grafa kaip kuro bako, tai ten tikrai zinojau, kad tiksliai rodo tepalo lygi. Na o cia rodo toki lygi, nuo kurio tepalo siurblys jau nebepaima tepalo del jo stygiaus, taip, kad reik greit gesint varikli norint daugiau bedu neprisidaryt, o gal cia jau automatiskai gesina varikli, jei jau taip protingai gamintoju primastyta.. :)
Tai Tiukas kas per daiktas pas mane? Tepalo slegio daviklis turetu but prie tepalo filtro, ten juk pagrinde buna. O karteryje bus tik tepalo lygio daviklis. To daviklio parametrus galima kazkaip pamatyt?
Netikrinau ilga laika tepalo lygio, ir buvau kelioneje, gryzdamas namo, uzsidege prietaisu skydelyje tepalo zenklas ir pradejo cypti. Sustojau, paziurejau lygi, tai buvo vos vos matomas ant sciupo tepalas, dapyliau tepalu ir namo :)
Sveiki. Kol kas dar neišsiaiškinau iki galo, bet prie tam tikrų sąlygų (dažniausiai važiuojant posūkyje) užsidega rankinio ženklas ir pranešimas skydelyje "Stop Emergency Brake Failure Check User Manual". Važiuojant tiesiai dar to niekada nebuvo. Ar čia kaladėlės jau bėgėsi, ar kas nors kito - bandžiau žiūrėti tą user manual, bet iki Honda user friendliness lygio dar jam labai labai toli.
Kas esate susidūrę su tokiu pranešimu ir galėtų pasakyti, kas ten konkrečiai gali būti?
P.S. Gal aš kokią ne tokią versiją user manualo žiūriu. Jeigu turite tokią, kurioje rašytų apie troubleshooting'ą, gal galėtumėt pasidalinti. Iš anksto didėlis AČIŪ!
P.P.S. Turimas user manual yra lygiai toks pat, kaip mašinoje esanti knyga.
Tiukus teisus. Skysčio lygis žemas, sukant plūdė dar žemiau nukrenta, ir užsidega iškart pranešimas. Jei dar toliau važinėsi, vis dažniau užsideginės, kol pypsės jau vien užvedus...pasipildyk skysčio, bet per laiką patikrink lygį, ar nedingsta per greitai, gal kur leidžia.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Yra dar kokių nors kitų galimybių dingti tam skysčiui, apart leidimo per kur nors? Kaip, pvz., senesniuose varikliuose dalis tepalo yra sudeginama variklyje ir pan. Stabdžių skystis kaip ir neturi daugiau kur dingti, nes ten slėgis nemažas ir sistema šiaip turėtų būti sandari, kad tą slėgį išlaikytų. Bet gal kažką ne taip mąstau?
Pas mane tas pats, bet tik žiema kai atšala. Reikia kas savaite dapilti, o kai atšyla - nuo pavasario iki dabar dar nė karto nedapyliau. Ir tai jau ne pirmi metai.
Atsiprašau, čia aš apie aušinimo skystį
2001 Škoda Octavia Combi 1.9 TDI
2007 Škoda Octavia Combi 2,0 TDI
2018 Škoda Kodiaq 2,0 TDI CR, 110kw
pradziai tikrink kaladeles, kai jos susidevi isistumia maximaliai cilindriukai, i juos suteka daugiau skyscio ir bakelyje tada lygis nukrenta, kita karta uztenka kaladeles pakeisti, o keisdamas suspaudi cilindriukus i pradine busena ir skysciu lygis pakyla i vieta
Sveiki, susidūriau su tokia bėda:
užsidėgė variklio klaida, patikrinus ant kompo parodė kad suveikęs dujų išmetimo pirmas temperatūrinis daviklis.
Paprašius servise, kad sutvarkytų rado jog sudėtos varžos ir jo ten nėra visai. Sako ar užsakinėti naują? Kaina 106 eu. Tai truputi pasiklausinėjau sako, kad gali būti užsikimšęs pdf filtras dėl to taip padaryta. Tai dabar galvoju jei aš įdėsiu naują ar nebus blogiau? Gal galite patarti?
Šiaip keičiant diržus buvau pastebėjęs, kad yra buvę išpjauta ir suvirinta ant išmetimo vamzdžio tik nežinau ar superb'oje stovi katalizatorius ar pdf filtras?
Ta klaida jau užsidega trečią kartą ir pastebėjau, kad ji užsidega tada kai būna didelis dūminimas(dūmina kol šaltas variklis, dūmas baltas, dūmų kiekis labai didelis). Gal žinote dėl ko gali dūminti?
Sveiki,
na pasakykite kur randasi temperaturos daviklis pas mano masiniuka 2003 m 1.9 TDI PD 96kW.
nes pastebejau vakar, kad temp. rodykle pradejo pulsuoti pirmyn atgal, pasiskambinus su meistriuku jis ir pasake, kad reiktu pima ziureti davikli. Tai daba reik issiaiskinti kur anas randasi, gal pats pasikeisciau :)
Sveiki,
sustojus arba ilgiau riedint atleidus akseleratorių į saloną pradeda pūsti vėsoką orą, net jei nustatyta high and klimos.
Any ideas kas gali būti? Termostatas?
Labas Buocius, mano itarimas butu, kad kažkas su vandens pompa. Jei atleidus gaza, ji sukasi minimaliai, tai vadinasi nejudina skysčio kiek turėtų judint ant laisvu apsuku.
Gal dar kas daugiau minčių turės. :)
O gali but, kad vandens pompa labai keistą garsą skleidžia ypač judant iš vietos arba atleidžiant gazą?
Toks kaip švilpimas. Nemoku net pasakyt kas per garsas.
Ačiū!
Sulaukiau ARX laisko i pasto dezute, kad mano transportui programine iranga parengta ir ji gali buti atnaujinta. Na cia del to C02 ir t.t. Klausimas ar verta? Mazins duminguma tai kaip, mazindami galia? Ar yra kitu variantu? Gal kuro stebuklingai maziau valgyt prades :))
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Siulau ignoruot, atims pora arkliu ir pagerins ismetima..
O ar tau to reikia?
Manau, kad ne :D
Škoda Kodiaq RS
Na man to tikrai nereikia, tuo labiau kad vienu metu turejau minciu vaziuot galios didinimui..
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Tai tegu padaro, pageres ismetimas, o paskuj varyk galios didinimui :D :D
O realiai ar nors vienas zinot rezultata?
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Temperatūra labai retai kada pakyla iki 90 C, dažniausiai išviso nepakyla nei kiek arba tik iki kokių 40-50 C. Pečiukas pučia šilta ora. Tai kas čia gali būti nusprogęs? Termostatas ar temperatūros daviklis?
o jei masina pilnai isilus nebavaziuoti, stoveti vietoje uzvestai ar temperatura nekrenta?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nukrenta ir visaip svyruoja. Dabar bandžiau, stovėjau vietoje, buvo nukritusi iki minimumo, tuomet užkilo po biški iki 60 C ir po kelių sekundžių staigiai vėl nukrito iki minimalios.
cia taip staigiai kritineja?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Jo, nuo 60~ laipsniu iki 0 nukrito gal per 1 sekunde.
Pas mane Subaru panasiai :) Kaip laikrodzio sekundininkas pakyla temperatura iki raudono ir taip pat nukrenta, kaimynas aiskina, kad daviklis, bet pastebejau tam tikras tendencijas kada tai vyksta, todel nemanau, kad daviklis, bet kad staigiai sokinetu irgi nemanau, kad imanoma. Siaip tokius dalykus pas mane slopina antifrizo dapylimas, kazkaip uzeina, kad jo staigiai sumazeja, dabar jau pusmetis kaip pastovus lygis, su tepalu irgi, bet zmona daugiau vazineja, tai nebekrenta :)))) Va kai as padroziu kelias dienas, tada ir prasideda sitie dalykai. Siaip Subaru sitie varikliai labai jau jautrus perkaitimams, gal del to. Skodoje tokiu sposu nebuvo, net su sugedusiu termostatu. Rimti meistrai pataria termostata keisti kasmet, labai jau daug itakos viskam jis turi.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Pas mane irgi buna kartais (dabar jau retai) krenta rodykle, jau apie pora metu taip vazineju, tik pas mane galbut taip ekstremaliai nekrenta, kaip pas tave Deividas24, pas mane uzkyla iki 90 laipsniu ir būna kartais krenta matau atgal iki 60 laipsniu, bet poto vel uzkyla, visiskai kad nukristu iki 0 laipsniu nera. Buvau Arxe del sito, tai jie nieko nerado, tai ir vazineju, kazkaip galvoju gal cia siaip ...
tada i elektros beda panasu, arba daviklis durniuoja arba laiduose kazkur vaiduoklis gyvena
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, turiu superb 2008 2TDI 125 kW. Norėjau pasiteirauti kokios lemputės dedasi galinio numerio apsvietimui? Ar su stikliukais ar be, nes stikliukų žiūriu nėra šiuo metu.
Skoda superb 2008-10, 2TDI 125 kW
Ka tu Irmi turi galvoje su stikliukais ar be? :D
Siaip jei Suberbas 2as, tai bus C5W 36mm.
Škoda Kodiaq RS
Matai Vili TA variau ir sako nėra apšvietimo numerio, pažiūriu, o ten nei lempučių nei stikliuko. Pradėjau internete ieškoti kokios turėtų dėtis, tai randu lemputes iškart ir su stikliuku (LED) tai pagalvojau gal dėl to ir nėra.
Skoda superb 2008-10, 2TDI 125 kW
AAAa va kaip cia :) jasna tada. Tuomet tau Irmi reik viso lempuciu korpuso su fiskute pajungti elektra. Arba gali ir LED det, tik klaidas tau mes, jei akies nebado, tai geras pasirinkimas. :)
Bet idomu kam prireike numerio apsvietimo... Jis gan lengvai issiima, o ARX as nauja korpusa pirkau po 14eur uz vieneta. Tai kazkas islupo turbut. Neisivaizduoju net.
Škoda Kodiaq RS
Gavau šiandien iš Skodos serviso registruotą laiską, kad pas mane EA 189 tipo dyzelinis variklis ir reikia atvaryti i Servisa valandai laiko atnaujinti programine įrangą (čia susiję su VW emisijos klastojimo skandalu). Dabar mąstau verta ar ne? Nebus taip, kad po to kažkas pasikeis į naudotojui neigiamą pusę?
Sveiki visi, iškilo problema su variklio aušinimu... važiuojant 130-140 km/h temperatūra pakyla iki 110-115 oC, numetus greitį iki 90-100 temperatūra nukrenta iki 90 oC, be to salone nepučia šilto oro. Prieš tai pora dienų keičiau pagrindinį ir generatoriaus diržus, visus filtrus, tepalus ir antifryzą. Sakau gal keičiant kažką pridirbo ir turėjo įtakos?
Skoda superb 2008-10, 2TDI 125 kW
gal nenusiorino sistema?
jei butu kazka pridirbe nebaisiai pavaziuotum
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Jei nenusiorina gali dėl to nešildyti mašinos nors variklio temperatūra 90 oC?
Skoda superb 2008-10, 2TDI 125 kW
Ką reiškia salone nepučia šilto oro? Ar visai nepučia, ar pučia šaltą, nors padarai temperatūrą šilto? Jei paskutinis atvejis (ir antifrizas karštas), gal su sklendėm kažkas negerai. Pabandyk atlikti sklendžių nuresetinimą ir sukalibravimą: https://www.youtube.com/watch?v=h9lqvjg8wOY
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Antras variantas, dėkui.
Skoda superb 2008-10, 2TDI 125 kW
Laba, gal kam teke susidurti su tokia funkcija? Pats apie tokia nezinau, bet ARX remonto samatoj aprasyta komplektacija, tai idomu daikta pamaciau.
Kas cia per daiktas alyvos lydio daviklis ir kaip juo naudotis? :)
Škoda Kodiaq RS
Nu tai čia ne tas daviklis, kuris informuoja, kai labai sumažėja alyvos karteryje? Bet jis paprastai suveikia tik kai lygis pakankamai stipriai nukrenta, daug žemiau negu minimalus lygis. tiesiog isižiebia kažkuris ženkliukas įspėjamasis. Pas kažkurią mano mašinų buvo suveikęs, kai dėl gedimo alyva pradėjo staigiai dinginėti.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
As ir db skaitineju internete, tai Waiduli tu visiskai teisus. Toks daiktas cia bus.
Vaikystei teke su sunkvezimiais vazinet, tai juose kur rodo tepalo spaudima, tai kai ijungi degima rodykle rodo tepalo lygi pagal grafa kaip kuro bako, tai ten tikrai zinojau, kad tiksliai rodo tepalo lygi. Na o cia rodo toki lygi, nuo kurio tepalo siurblys jau nebepaima tepalo del jo stygiaus, taip, kad reik greit gesint varikli norint daugiau bedu neprisidaryt, o gal cia jau automatiskai gesina varikli, jei jau taip protingai gamintoju primastyta.. :)
Škoda Kodiaq RS
yra tepalo slegio daviklis ir tepalo lygio daviklis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Net pas mano senuka toks yra dalykas, karta teko pamatyti ir isgirsti jo veikima :D
Tai Tiukas kas per daiktas pas mane? Tepalo slegio daviklis turetu but prie tepalo filtro, ten juk pagrinde buna. O karteryje bus tik tepalo lygio daviklis. To daviklio parametrus galima kazkaip pamatyt?
Naujokas- kaip tau teko isgirst jo veikima? :)
Škoda Kodiaq RS
Netikrinau ilga laika tepalo lygio, ir buvau kelioneje, gryzdamas namo, uzsidege prietaisu skydelyje tepalo zenklas ir pradejo cypti. Sustojau, paziurejau lygi, tai buvo vos vos matomas ant sciupo tepalas, dapyliau tepalu ir namo :)
ten parasytaapie tepalo lygio davikli, kuris yra karteryja, ji galima isjungti su kompo pagalba jei grybauja
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki. Kol kas dar neišsiaiškinau iki galo, bet prie tam tikrų sąlygų (dažniausiai važiuojant posūkyje) užsidega rankinio ženklas ir pranešimas skydelyje "Stop Emergency Brake Failure Check User Manual". Važiuojant tiesiai dar to niekada nebuvo. Ar čia kaladėlės jau bėgėsi, ar kas nors kito - bandžiau žiūrėti tą user manual, bet iki Honda user friendliness lygio dar jam labai labai toli.
Kas esate susidūrę su tokiu pranešimu ir galėtų pasakyti, kas ten konkrečiai gali būti?
P.S. Gal aš kokią ne tokią versiją user manualo žiūriu. Jeigu turite tokią, kurioje rašytų apie troubleshooting'ą, gal galėtumėt pasidalinti. Iš anksto didėlis AČIŪ!
P.P.S. Turimas user manual yra lygiai toks pat, kaip mašinoje esanti knyga.
paziurek stabdziu skysti bakelyje
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiukus teisus. Skysčio lygis žemas, sukant plūdė dar žemiau nukrenta, ir užsidega iškart pranešimas. Jei dar toliau važinėsi, vis dažniau užsideginės, kol pypsės jau vien užvedus...pasipildyk skysčio, bet per laiką patikrink lygį, ar nedingsta per greitai, gal kur leidžia.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Yra dar kokių nors kitų galimybių dingti tam skysčiui, apart leidimo per kur nors? Kaip, pvz., senesniuose varikliuose dalis tepalo yra sudeginama variklyje ir pan. Stabdžių skystis kaip ir neturi daugiau kur dingti, nes ten slėgis nemažas ir sistema šiaip turėtų būti sandari, kad tą slėgį išlaikytų. Bet gal kažką ne taip mąstau?
Beje, dėkui už greitus atsakymus.
Pas mane tas pats, bet tik žiema kai atšala. Reikia kas savaite dapilti, o kai atšyla - nuo pavasario iki dabar dar nė karto nedapyliau. Ir tai jau ne pirmi metai.
Atsiprašau, čia aš apie aušinimo skystį
2001 Škoda Octavia Combi 1.9 TDI
2007 Škoda Octavia Combi 2,0 TDI
2018 Škoda Kodiaq 2,0 TDI CR, 110kw
Dažniausiai turbūt stabdžių cilindriukai pradeda leisti ir tekėti prie suportų, pirmiausiai tikrink juos.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
pradziai tikrink kaladeles, kai jos susidevi isistumia maximaliai cilindriukai, i juos suteka daugiau skyscio ir bakelyje tada lygis nukrenta, kita karta uztenka kaladeles pakeisti, o keisdamas suspaudi cilindriukus i pradine busena ir skysciu lygis pakyla i vieta
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kur pirktumėt:
*COMBI žarnelę galinio lango purštuko ?
*baltos lipnios plėvelės, kuria galima užklijuoti ant kėbulo?
Juozax
zarnele- bet kokioje autodetaliu parduotuveje
lipni plevele- lipdukas Heliopolis, rasi bet kokios ten
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiukus, ačiū. Toji plėvėlė iškart su klijais?
Juozax
Paprastos lipnios baltos plėvelės aš pirkau Ermitaže. Mano panaudojimo tikslams ji puikiai tiko.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Sveiki, susidūriau su tokia bėda:
užsidėgė variklio klaida, patikrinus ant kompo parodė kad suveikęs dujų išmetimo pirmas temperatūrinis daviklis.
Paprašius servise, kad sutvarkytų rado jog sudėtos varžos ir jo ten nėra visai. Sako ar užsakinėti naują? Kaina 106 eu. Tai truputi pasiklausinėjau sako, kad gali būti užsikimšęs pdf filtras dėl to taip padaryta. Tai dabar galvoju jei aš įdėsiu naują ar nebus blogiau? Gal galite patarti?
Šiaip keičiant diržus buvau pastebėjęs, kad yra buvę išpjauta ir suvirinta ant išmetimo vamzdžio tik nežinau ar superb'oje stovi katalizatorius ar pdf filtras?
Ta klaida jau užsidega trečią kartą ir pastebėjau, kad ji užsidega tada kai būna didelis dūminimas(dūmina kol šaltas variklis, dūmas baltas, dūmų kiekis labai didelis). Gal žinote dėl ko gali dūminti?
Skoda superb 2008-10, 2TDI 125 kW
Sveiki,
na pasakykite kur randasi temperaturos daviklis pas mano masiniuka 2003 m 1.9 TDI PD 96kW.
nes pastebejau vakar, kad temp. rodykle pradejo pulsuoti pirmyn atgal, pasiskambinus su meistriuku jis ir pasake, kad reiktu pima ziureti davikli. Tai daba reik issiaiskinti kur anas randasi, gal pats pasikeisciau :)
Aciu visiems padejusiems, viska issiaiskinom, pamatem, suzinojom :)
liko tik pasikeisti :)
Sveiki,
sustojus arba ilgiau riedint atleidus akseleratorių į saloną pradeda pūsti vėsoką orą, net jei nustatyta high and klimos.
Any ideas kas gali būti? Termostatas?
Labas Buocius, mano itarimas butu, kad kažkas su vandens pompa. Jei atleidus gaza, ji sukasi minimaliai, tai vadinasi nejudina skysčio kiek turėtų judint ant laisvu apsuku.
Gal dar kas daugiau minčių turės. :)
Škoda Kodiaq RS
O gali but, kad vandens pompa labai keistą garsą skleidžia ypač judant iš vietos arba atleidžiant gazą?
Toks kaip švilpimas. Nemoku net pasakyt kas per garsas.
Puslapiai