Turiu skoda octavia I 2001 1.9 tdi 81 kw. Tik nusipirkus per dede( jo draugo auto) prasidejo bedos su stabdziais/diskais. Diskai ir kalades priekyje buvo tik naujai keisti. Po kokiu 2 men. pradejo kalt per vaira vis stipriau. Su dede kalbejau, jis pasake kad turi gerus nuo sitos skodos naudotus diskus. Sudejau... Po porks men tas pats.. Nupirkau naujus visur prieky ir gale ABS diskus ir kalades nzn kokias bet geresnes . 2 men tas pats... Nuvaziavau Vilniuj i ausegra kad patikrintu ant stendo stabdziu, gal beda kitur. Pasake kad nebuvo visur gerai isvalyta. Pratekino. 2 men ir tas pats vel... Beje po antro disku keitimo dar keiciau desine stupica, nes vienas varztas buvo prasuktas kur prisisuka visas stabdziu suportas. Bet ir dabar per vaira musimas kai atsirado lyg ir is desines puses. Gal kam buvo panasiu bedu? Gal zinot gerus meistrus Vilniuj? Aciu
beda su stabdziais/diskais
Sek, 2018-04-01 19:52
#1
Ticker
Offline
Last seen: prieš 5 metai 3 dienos
Joined: 2013-01-17 19:09
beda su stabdziais/diskais
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
pas octa 1 pastovi sita problema, nelabai nustebinai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gal gali patart kokie sprendimo budai? Diskai nauji kalades kas dar? Gal tie abs irgi nelabai kokybe ju? Ka geriau det? Trw norejau pirkt. Kas dar gali buti be disku ir kaladeliu? Negali gi jie oatys tiesiog susikraipyt kazkas kito turi but
Gali badyti TRW deti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai jie kraiposi del paciu disku kokybes? Ar nebutinai?
nezinau del kokiu ypatybiu jie kraiposi, bet daugelis octa 1 savininku susiduria su sita beda
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai gal suportai nevaiksto, perkaista diskas ir susikraipo.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
Susiklaipo jie nuo perkaitimo (atmetu tą galimybę, kad tiesiog su įkaitintais nuo stabdymo diskais dažnai leki per gilias balas), perkaitina juos pilnai neatšokančios kaladėlės (na, pigius diskus perkaitinti galima ir vien nuo stabdymo, tiesiog jie nelaiko temperatūros darbinės). O va kodėl jos neatšoka, jau yra keletas priežaščių...patys suportai, ir visos stabdymo sistemos gedimai, įskaitant nuorinimo problemas, pagrindinio stabdžių cilindro problemas, ABS bloką, galbūt net tą vakumo pūslę ar kaip ten ji vadinasi, kur už pedalo yra, pačių šlangelių/vamzdelių užsikimšimą (būna pralaidumas sumažėja užsilenkus ir pan.).
Beje, klausimas būtų, ar bent stabdžių skystis keistas? Ar suportai ir jų kreipiančiosios tvarkytos ir suteptos?...pirmiausia šitie dalykai, o paskui jau rimčiau ieškoti gali jei yra noro.
Pabandyk įdėti kokybiškus diskus, kad ir pvz. tuos TWR, gal tai pagelbės, ir jie ilgiau atlaikys, nes tie pigūs tai tikrai ilgai nelaiko, susiklaipo ir nuo paprasto stabdymo įkaitimo.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Aisku butu juokinga jei nebutu liudna.
Per 10 metu jau ne karta tureta problema. Bet be musimo atlaiko pora metu. Dejau Ferodo, Brembo.
Dabar si pavasari vel atejo keitimo ar tekinimo laikas.
Taigi as jusu gretose.
P.S. visada keisdamas viska sutepu ir pramankstinu.
Panašu, kad čia net ne gedimas, o VW/Skodos stabdymo sitemos inžinerinis brokas :) Gali tekti su tuo susitaikyti...Pats irgi porą kartų keičiau per 8 metus 99m. Octos eksploatavimo, ir ne dėl susidevėjimo, o dėl mušimo. Nežinau, ar naujesnės auto išsigydė nuo šios ligos...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Jau pusantru metu kaip su ATE priekiniais vazineju, gale bugnai, 66kw, irgi deti nauji, tik pakeitus buvo vibracija, gerai prastabdinejus praejo, spjaunu per kairy peti, kolkas neuzeina vibracija, nezinia kaip dar po pusmecio kokio bus :)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Waidulis, Octavia II tai sakyčiau nėra šitos bėdos, diskai atlaikė apie 110k km. Šiaip tik dabar prasidėjo mušimas prie didesnio greičio, tai nežaisiu ir su padangų keitimu pakeisiu ir diskus ir kalades.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
vytkee pas tave 280 mm ar 288 mm?
280 mm tai sistema analogiška octavia I, bet kažkas čia geriau padaryta nei senojoj.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
viskas gerai su tais stabdziais jai nededi sudinu daliu ir tvarkingai pritrini pavirsius kaip nurodita gamintojo.
superb 2012 1.6 GreenLine
Vat kad pritrint reikia-faktas, man nuiminejo naujus ir pritryninejo antrasyk-irgi dave rezultatu.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
O ką reiškia PRITRINTI? Kažkiek km pravažiuoti lengvai stabdant? Tipo kaip prakatkė? :))
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
tikrai taip.miesto saligom apie 300km min. reik stabdit svelniai be draskimu lakstimu ir ir disku uzkaitimu, nes pavirsiai turi prisitrinti ir glaustis visu plotu kitaip diskus sukraipo daznai. apie pigias dalis nekalbu tai loterija. aisku stabdziai turi veikt tvarkingai ir viskas lengvai vaisciot. pavizdziu yra daug, su lauztuvu sustumia suportus ir klausia kas atsitiko. turejau toki atveji, vw phaeton priekiniai diskai pradejo musti po 1500km. stebejomes kaip detales uz 1500lt gali taip elgtis, buvo aisku ir ekspertizes. reziume zmogus prisipazino iskart po pakeitimo i pajuri ant 200km.h
superb 2012 1.6 GreenLine
Vytautai, pas mane 280mm stabdžių diskai. O apkatkę kiekvienai mašinau darau bent 300km kaip, kad rašė Anzeika. Niekad nebuvo problemų.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver