Nors jau geri puse metu forume, nors ir nelabai aktyvus pristatysiu savo Superb'a 2012m 2.0 dyzeliukas su 125kw mechanine deze, gana netiketai nupirktas, kadangi buvo ilgai ieskomas butent Subaru Legacy/Outback 3.0l benzas, arba bent jau kazkoks didesnis japoniskas automobilis su galingesniu varikliu, bet nieko gero nepavykus rast, buvo atkreiptas i Superb'us, nors kaina ju buvo gerokai didesne, negu planuota isleist, bet dideli ispudi paliko salono erdve ir didele bagazine, kadangi tuo metu esamoj masinoj nebuvo labai patogu veziot dideli suni salone, apziureti buvo keli variantai su DSG deze, bet sie variantai buvo atmesti, tada nulekus paziuret pirma varianta su mechanine deze, viskas tiko ir patiko, nors komplektacija ne super ir kaina tuo metu buvo viena didziausiu rinkoj, po poros dienu nuvarius i Arx, nieko blogo neradus buvo nupirkta, suo metu per mazdaug puse metu nuvaziuota ~20k km, dideliu gedimu neislindo, tik teko pakeist elektrini bagazines amortika, bei likusios einamos islaidos, Dirzo komplektas su guoliais ir vandens pompa, antifrizas, galines stabdziu kalades, dabar jau ir priekinem ateina eile, du kartus tepalai, galinis valytuvas... ziemai buvo nupirktos geros padangos, tuo paciu prisiminiau malonuma kaip gerai ziema su priekiu varomu automobiliu, nes paskutinius 8 metus vairavau tik galu varancias...
Ateiciai planai butu, uz adekvacia kaina radus pakeist salona i pilna oda arba alcantra, bei R18-R19 ratai vasarai :)
Kelios foto
Kitis Superb combi
Šeš, 2018-05-12 16:34
#1
Kitis
Offline
Last seen: prieš 11 mėnesių 1 savaitė
Joined: 2017-11-15 17:51
Kitis Superb combi
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
Bent viena pliusa mechanikos pries dsg pasakyk jeigu jau taip uztikrintai atmetei tuos varaintus?:)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Pigesne eksplotacija, del malonumo mieste vazinet automatu nesiginciju, nes seimoj yra automatas ir tikrai tai didelis pliusas, bet nematau dideles problemos problemos vazinet ir su mechanine
Eksploatacija pigesne tik del tepalu keitimo, daugiau niekuo nesiskiria...
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Kitis, sauni masina, grazi spalva! Geros ekspluotacijos ir kad kuo maziau nuviltu masiniukas.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Nu gal netaip isireiskiau, mano nuomone perkant naudota automobili, nereikia vaikytis kazkokiu super komplektaciju ir panasiai, tiesiog imt su kuo maziau ateity galimu probleminiu vietu, kuriu viena siuo atveju ir butu DSG deze... Perkant nauja garantini, as tikrai negalvociau ir imciau su DSG deze, bet siuo atveju ziurint i perspektyva, kad jinai pas mane bus ne maziau 5metu, ir pasieks manau virs 300k km rida, DSG subyrejimo tikimybe yra gana nemaza :)
Dsg sankabos subyrejimas taisosi uz kokius 600-700 eur. Karta per 300k km nemanau, kad cia dideli kastai. Lygiai taip pat ir mechanikoje smagraciai griuna :)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Esu as dirbes kuri laika su automobiliu remontais, kad tik sankabos byretu DSG deziu, tai butu mazos bedos, bet byrejo jom ir daugiau viskas, kas kainavo tuo metu kosminius pinigus :)
Apart smagraciu ir mechatroniko nesu girdejes, kad dsg turetu dar ligu kokiu :)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Na taip sankaba, smagratis, mechatronikas, islaidos kiekvienu atveju gana nemazos...o siaip nera ko gincytis, tau geriau DSG, man siuo atveju norint isvengt galimas sitas problemas, labiau tiko mechaninis variantas :)
Kitis- sėkmės eksplotuojant mašiną. Ir šimpatiška spalva. Nei ruda nei juoda. :) Kokia dokumentuose spalva nurodyta?
Beja dėl dėžių, tai aš ir spaudžiu Like automatui, bet važiuoju su mechanine. Man labiau patinka jaust mašinos trauką kai paspaudi antru, trečiu bėgiu nuo mažų apsukų ir kaip trauka pasijaučia pradėjus dirbti turbinai, o su automatu tu gazą užspaudi ir tau pradeda pjaut variklis nuo 3k apsukų iki redline. O tikros traukos apie 2k apsukų ir nematai praktiškai. Su S režimu su automatu ir ne variantas mieste važinėti. :/D
Škoda Kodiaq RS
Nemažai čia visko spėjai pasikeisti per 20k km :) Kas buvo su bagažinės amortiku? Pirkai naują ar remontavai?
Vilis, bet gali važinėti su jungimu už vario esančiomis lopetėlėmis :)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Vilis spalva dokumentuose ruda
Pafka nemanau, kad daug, tiesiog nenauja masina ir nori nenori tenka keist eksplotacines medziagas, o amortikas pradzioj pradejo streikuot uzsidarydavo-atsidarydavo is antro-trecio paspaudimo, veliau tik su rankos pagalba, tai siunciausi naudota is Cekijos gavosi apie 110e, sena isardziau, tai angliniai sepeteliai sudile :)
Aš irgi iš čekų siunčiausi naudota, suma panaši labai gavosi, nepamenu tiksliai kiek. Įdėjau ir problema išspręsta :) Kas liečia einamus remontus, aš saviškę turiu praktiškai metai laiko, nuvažiavau ~30k km, tai pradžioi pakeičiau galinių amortikų atramines gumas, nesenai priekinį šarnyriuka na ir tepalai du kartus. Tai kažkaip paskaitęs ką tau teko pakeisti, pasirodė gan nemažai visko :)
pries automata dsg tikrai nieko neturiu,bet sau rinkausi,nors ir nauja auto,bet su mechanine deze.
Man visiskai netrukto,net ir smagiau vaziuoti su mechanine,nesinori aptingti uz vairo.
dar karta sakau, jungi lopetelemis uz vairo ir nebus kada aptingti, kitas dalykas perkant visiskai nauja auto nematau pliusu imant mechaną absoliuciai jokiu, kai turi garantija tada nei gedimai nebaisu niekas, del devetos dar galima butu svarstyt prie tam tikru ridu... kas be ko itaka daro dar ir kaina, mechanikas iasku yra pigiau negu dsg...
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Sutinku Ralfas, bet juk ne ant visu mašinų būna lopetėlės ant vairo. Kai kur ir naujos mašinos jų neturi. Čia jau nuomonės ir skonio reikalas. Aš panašaus mastymo kaip Raimondas. Tikrai nenoriu būt apsnūdęs prie vairo ir gyvenime. :) Bet automatas aišku gerai. ;)
Škoda Kodiaq RS
Kas blogai su DSG dėžimis? Blogai, kad resursas realus 150-200 t. Km., bėda ir tai, kad stovint ilgai kamšciuose kaista nerealiai. Dažnai būna, kas elektronika perveda dėžę į avarinį rėžimą ir reikia sustojus kelkraštyje kukuoti, kol dėžė atauš. Pavažinėkit po kalnus su tom dsg dėžėm, pamatysit problemas ir daugiau nenorėsit.
Oba, o kur lietuvoje kalnai??? Del kamsciu, isijunk rezima, kad begiu nemakaluotu kai pajudi 5m ir vel stoji, niekas nekais ir nebus jokiu nesamoningu rezimu...
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Manau, kad žmonės šiais laikais išdrysta nuvažiuoti ir ten kur yra kalnų...Žinoma, jei automobilis bus skirtas tik Lietuvai, tai į mano pastabas galima nekreipti dėmesio.
Ten kur yra kalnu ar juru, naturalu jog nevarginant saves yra skrendama lektuvais :)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Taip, kiekvienas turi savo pasirinkimą ir daro taip, kaip jam atrodo geriau.
Aš ne kiek nesigailiu savo pasirinkimu. Mechaninė.
Bandomąjį važiavimą dariau ir su Oktavija ir su Superb DSG 7. Nieko blogo neturiu prieš automat.
.
DSG7 nezinau kaip dabar, bet anksciau girdejau,kad jos labai nelaiko, bet gal kazka patobulino...
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Dabartinės DSG 7, kaip kalba gamintojas, visos bėdos išspręstos. Aišku laikas parodys .
DSG6 tai tikrai geros, bet jos eina tik su 2.0tsi 162kw varikliais,
na superbo rimciausias variantas aplamai manau jog yra 2,0tsi 206kw berods, ten taip vadinamas sportline :)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Jo variantas superinis. Bet kai aš ne lakūnas, tai užtenka 1.8 varikliuko 132kw.
Tas žiaurus 100 per 5.8sekundes,manasis per 8.
Man tikrai per akis.
Ir kainike +apie10000.
jis 100 per 5.8sec renka pagal skodos dokus, pasiziurek youtube, realiai 100 surenka per 5,3 :)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Viskas su tom DSG dezem gerai, priziuri tinkamai ir vaziuoji ilgai. Per savo vairavimo ~18 metu turejau tiktais mechanika ir buvau labai patenkintas. Sykart nusprendziau isbandyti automata ir labai esu patenkintas DSG deze, Lopeteliu neturiu, bet galima ir triptroniko padeti pasistatyti ir taip pasistenkti neuzsnusti. Praita vasara buvom Kroatijoje su masina ir automatu, bet ne skoda, nes vaziavom su minivenu ir deze laike puikiai tiek trasoje tiek kalnuose. tai nemanau, kad jei karta nuvaziuosi i kalnus su priziurima deze ir tau iskart teks stoti pakeleje. Svarbiausias dalykas laiku priziureti masina kas bebutu ir vaziuosi ilgai ir NEnobodziai :) O del pasirinkimu DSG ar mechanika tai kiekvienas sprendzia pagal save.
Sportline pažiūrėjau, 5,1s-100km/h
Super automobilis
As mechanika rinkausi, ne del to, kad man automatai nepatiktu,tuo labiau, kad zmona sita masina kasdien trina, ir jai mechanika ziauriai nepatinka... kaip ir rasiau auksciau, buvo ieskomas Subaru Outback, ar Legacy universalas 3.0l motoru, kur pvz Outback butu tik automatas, Legacy super retas variantas mechanine deze, bet ir tai nebuciau ziurejas mechanines, o va butent VAG, su DSG deze pirkciau tik nauja, nes su naudota labai didele loterija ka pavyks pasimt, nes galbut as priziuresiu deze, nepjausiu ir panasiai, bet negaliu garantuot ka su ta masina bus isdarinejas buves jos savininkas :)
Kas del dsg, kolega turi superb, per 5 metus 240k km viskas liuks, pasieme kodiaq, zmonai atidave superb. Kitas kolega passat 2014, rida 210k km su deze jokiu bedu.
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Kaip ir sakau nelygu nuo eksplotacijos,senai turejau Mazda6 automata is Jav, kitiem tos dezes laikydavo ar laiko amzinai, as sugebejau ties 75tukst. myliu ja supjaut :)
Rastas odinis salonas, jai zmogus nepaves, kita savaite bandysim keist :)
Kiltis, dabar populiaru sakyti ODEMINIS salonas :DDD
Islekta truputi pakeliaut, kol kas is gerosios puses stebina kuro sanaudos :)
Vienas iš didžiausių kelionių blogybių- kelių mokęsčių lipdukai ant lango. :///D
Beja kas su sąnaudomis gaunasi ir kokiais vidutiniais greičiais keliauta? :)
Škoda Kodiaq RS
Siaip kompas rodo ~5ltr, realiai valgo gal truputi daugiau, vidutinis kiekviena diena ~90km/h, bet siaip stengiuosi nevirsyt leistino, bet vaziuot beveik maksimaliu leistinu, nuo kalno paleides gaza riedu kuo ilgiau... teko pamatyt ir toki vidurki leidziantis nuo ilgo kalno :)
Viena is didziausiu kelioniu su auto blogybiu yra ne lipdukai, o aplamai keliones su auto, kai tu varai ilsetis vairuoti neturi paromis :)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Kiekvienam poilsis yra skirtingas :) Vieni megsta savaite pliaze gulet, kiti negali nusedet vienoje vietoje. Tai taip ir cia :)
Nuo 2018-04: Octavia II 2006m, 77kw
As nekalbu apie atostogas savauite pliaze, bet vaziavimas tris paras i viena puse ir po poilsio dar tris paras atgal tai cia tikrai jau nebe poilsis :)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Man pvz važiuot atostogų su mašina yra pats geriausias dalykas, tu nesi pririštas, planuojiesi laiką ir vietas kaip tau reikia. Ir šiaip man įdomu važiuoti ten kur nebuvęs. Čia kiekvienam savaip. :)
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Praitais metais vaziavom dviem seimomis su minivenu i Kroatija, poilsis atperka vaziavima paromis :) bet kai dviese vairuoji tai isvis super.
Nezinau kur ten vaziuot tris paras, jai nebutume stoja keliose lankytinose vietose, buciau drasiai vienas per para atvares iki galutinio tasko, nors siaip ir zmona vairuojanti, ir siulo pasikeist, bet be problemu visa kelia vienas vairuoju :)
Kai su škoda važiuoji, tai tik malonumas ir niekam kitam nenori perleist šio jausmo :DDD
Prasukta virs 5000km pirmyn-atgal, kuro sanaudos gavosi apie 5.7ltr/100km, kazkokiu problemu nepasitaike, vaziuojant kazkokio didelio nuovargio nebuta, nustebino RNS510 Cekijoj, Austrijoj rode visus kamscius:) bet supratau, kad nors ir 125kw motoras, galios jai gerokai per mazai, ir tikrai nesuprantu, kaip zmones su 77kw vazineja ir sako uztenka :), sekantis darbai bus keiciami tepalai, odinis salonas iki Lietuvos dar nedavaziavo, itariu pardavejas kazka trina, bei toliau paieskomi R18-19 ratlankiai :)
Tai va as su 66 kw vazineju tai tik po kaimus ir tevazineju, todel ir uztenka galios, i magstrale islekus tenka liudet :-)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Nelėk greičiau kaip vėjas, nes grabas iš paskos vejas. :)
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Nupirkti R18 ratukai, kampai truputi padrozti, bet nieko sita vasara atvazinesim taip, per ziema turbut bus dazomi tamsesne spalva :)
Joooo šie ratlankiai žiauriai gerai atrodo. :)
Tik manau labai netamsink spalvos perdažant, nes kai mašina tamsi- labai gražiai atsimuša sidabrinė ratlankių spalva.
Škoda Kodiaq RS
"nustebino RNS510 Cekijoj, Austrijoj rode visus kamscius"
kamsciai taigi "Online" rodomi. o rns510 taigi neturi prieeigos prie interneto. tai wtf?
Passat b8
Puslapiai