Sveiki visi,
Kaip ir dauguma klubiečių pirmos mašinos Škoda superb combi taip ir nepristačiau, tai bent su sekančia supažindinsiu. :)
Po Superb'o explotacijos gerus tris metus, nupirkta 2013m. VW passat B7 Alltrack. Mechaninė greičių dėžė 2.0 motoras 125kW (DPF ir EGR išprogramuota) + remap. Matuot nematuota, bet turėtų būti apie 155-160kW dabar. Išorė turi nemažai smulkių trūkumų, kuriuos su laiku bandysiu pašalinti. Kol kas važiuoti netrukdo. :D
Pastebėjimai po Superbo, tai pliusų daugiau link VW pusės. Daug gerenė garso izoliacija ir salone važiuojant 150km/h kaip su superbu 100km/h važiuojant. Passat važiuoja gerokai minkčiau ir pakaba dirba daug tyliau nei superbas. Stabilumas kelyje panašus. Apie variklio galingumą, tai net nekalbu. Superbas buvo 1.6d lėtai judantis laivas. :) Čia aišku vietos mažiau, ir prie kai kurių dalykų reikia priprasti, bet ir kažkas užkliūna, kad ir passate geriau padaryta.
Buvo rinktasi tarp daug variantų, pradžioje Volvo XC60+XC70. Po to Kia Sorento, Opel Insignia, Peugeot 508 RXH. Daug visokių nesamonių pražiūrėta ir išbandyta, bet galų gale apsistota ties VW Passat Alltrack.
Pagrindas automobilio keitimui buvo noras galingesnio automobilio + minkščiau važiuojančio, ir dar truputį atsinaujunti ir pakeisti kažką gyvenime, bei pagrindas truputį aukštesnis automobilis.
Passat komplektacija paprasta, jokių stebuklų nėra. R18 ratai su kuriais važiuoja labai minkštai. Priekinės šildomos ir elektrinės sėdynės. Parktronikai priekyje ir gale + galinė kamera. Panoraminis stoglangis. Ten dar kažkoks ženklų atpažinimas, linijų asistentas ir dar kažką daro, bet net nesigilinta, nes neaktualu. Dar įdomus daiktas, kad ant mechaninės greičių dėžės yra auto hold funkcija, nes ji man matyta tik ant automatinių dėžių. Dar variklis gesinasi sustojus prie šviesoforų, bet ši funkcija buvo ir superbe, bet nei ankščiau nei dabar ji man NEpatinka. :/D
Tikiuosi neišmesit iš skodaklubas.lt :) Nes į VW klubą nestoju. Čia man pas jus labiau patinka ir jau daug žmonių gerų pažinta su kuriais ir toliau planuoju palaikyti ryšius automobilio klausimais, juo labiau pas mus visus VW grupės automobiliai tik su kitais ženkliukais. :D
Pridedu keleta foto, Salonas gal kiek vėliau pridėtas bus, nes ryt švaros broliai darys cheminį valymą, nes mašina prieš tai buvo važinėta su mažais vaikais, tai ten reik atgaivinti viską. :)
Auto hold funkciją pirmą kartą mačiau 2008m. Tiguane su mechanine dėže. Labai geras dalykas mieste kamščiuose, o šiaip... buvo - nebuvo. :D
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
O tai Superba prastumiai jau?
Superbas jau parduotas ir sekančią dieną nupirkta pasatas. Aišku gaila superbo nes buvo davestas iki idealumo, ir net nebuvo dėl ko sukti galvą. Taip ir neįdomu gyvent. :)
Škoda Kodiaq RS
kaip sanaudos tu 125kw varikliu?
Penktadienį vakare pripyliau pilną baką. Tai manau per dvi savaites isvazinesiu ir vėl pilna pripylus paskaiciuosiu kas gaunasi. Kol kas galingas variklis atperka galimas didesnes kuro sąnaudas. Jau geriau pora litrų daugiau nei silpnas motoras. Per gerus tris metus pavargau su 1.6d motoru. :///
Škoda Kodiaq RS
renkantis dabartine auto buvo minciu apie alltrack ir scout, nu bet tie plasmasiniai sparnai tai zudantis vaizdas, tad teko tos minties atisakyti :)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Čia jau Ralfas skonio reikalas, nes man asmeniškai kaip tik duoda savo žavesio tie plastmasiniai sparnų apvadai. :)
Škoda Kodiaq RS
kitas dar niuansas dėl ko atsisakiau passat (aišku gyvenant nuosavame name tai neaktualu) yra tai, kad iš jų nerealiai lupa multimedijas :)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Vilis, saunus pirkinukas. Puikus palyginimas su ex auto :-) dedam pliusa vw. Pas mane gyvenimo logika panasi, davedi auto iki idealios-nebeidomu, liudesys. Imi kita :-) tik finansiskai tai skausminga.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
o skodose multimedijos kitokios stovi, ju nelupa?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Neteko girdet, kad is skodu luptu multimedijas... Pavieniai atvejai gal ir buna, bet ne masiskai
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
superb'uose iki 2016,tokios pacios multimedijos kaip ir passat'uose,lupa ir dienom, ir naktim.
https://www.youtube.com/watch?v=Etf3yMznKN4
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Passat'ui dar ir lempu apiplovimo mechanizmo dangetlius vagia kaip pasiutę... :)
lupa is visu multimedijas su didesniais ekranais ;) (rns510).
Passat b8
Įspūdžių papildymas po savaitės. :)
Po superbo labai sunku priprasti prie vos mažesnio automobilio. Net kieme atrodo trumpesnis ir kaip vyrui norisi kaiptik didesni autmobilio, bet... :)
Salone vietos mažiau, nors priekyje toks įspūdis, kad priekyje sėdynės plačiau nei superbe. Kažkaip žmonos šlaunis atrodo toliau. :D
Šiaip skodos multi vairas patogesnis su sukiojamais ratukais šonuose, VW visur reikia atskirus mygtukus kaip rodykles maigyt - o tai gan nepatogu.
Dar kas pastebėta, kad VW panelė labiau tepasi nei Škodos.
Ir aišku trūksta gilesnės bagažinės, nes superbe buvo labai gili nes buvo be dvidubo dugno, o čia pas mane 4x4 turbūt sumažina bagažinės tūrį.
Na ir kuro bakas 68 ltr. Truputį didesnis, bet manau nuvažiuojamas atstumas bus tas pats.
Dar pirma mašina su panoraminiu stoglangiu, tai labai keistas jausmas važiuojant vien su atitraukta užuolaida. Jau nekalbant apie pravertą stogą. :)
Dar pastebėjimas, kad originalūs xenon'ai šviečia gan prastai. Pas mane superbe buvo neoriginalūs 55w galingumo, tai gal tiesiog pripratau prie perdidelio apšvietimo. Aišku ant rudens reiks įsidėti pagerintas xenon lemputes, kur ale galingiau šviečia nei standartinės. Gal tai pagerins apšvietimą tamsoje. :)
Aišku į saloną susidėta cree led lemputės, tai dabar smagiau viduje kai baltai šviečia. Ai dar apstebėjimas, kad passate naktį šviečia iš viduje durelių aliuminio juostų apačios baltai. Gan neįprastas apšvietimas, matytas, bet savo mašinoje toks dar neturėtas.
Beja Vytautai dėl auto hold funkcijos, tai naudot nenaudoju, bet vw padaryta geriau, nes jis veikia visada kai jį įjungi ir labai paprasta su mygtuku išjungti. O superbe buvo įkalnės asistentas, kur man buvai įjungęs, bet ta funkcija neaišku kada ji veikia, tai net negali žinoti ties kokia įkalne veikia, nes kartais vos pasvirus mašina ir ji jau veikia, tai tada pats ir išjungei man ją, kad netrukdytų su savo neaiškiu veikimu. :)
Pridedu keleta foto salono. Aišku nieko įspūdingo. Būtų b8, tai būtų geriau, bet ir tai pakeistas auto suteikia malonumo. Einant namo vis atsisuki pasižiūrėti ir po to dar kart toliau paėjus vėl atsisuki. O superbas po gerų 3ų metų jau buvo pabodęs, nors gatvėje visur pastebiu superbus ir susikelia gera nostalgija Škodai. :)))
Škoda Kodiaq RS
superba ir mechaniką turėjai ar dabar nusipirkai tiesiog tą kas buvo?
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Superbas irgi buvo mechaninė. Pirmenybė taipat buvo mechaninei perkant sekantį auto.. Automatas jau būtų buvęs iš bėdos. :DD \
Nors su automatu smagiau, kai nereikia bėgių malt pastoviai...
Škoda Kodiaq RS
niekaip nesuvokiu mechanikos privalumų prieš DSG... Iki kol neturėjau sakiau, kad nafyk tas automatas, bet dabar nebegaliu rasti mechanikos nei vieno pliuso. Nebent tik tas, kad mechanika gali užstūmt jeigu neužsiveda arba užtemt :D
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Smagu pasiskaityti tokius palyginimus, prie rytinės kavos puikiai suėjo :) Man irgi teko prieš nepilnas dvi savaites prasilėkti su tokiu passatu B7, 4x4 automatas 125kW, tai įspūdį neblogą paliko, salone garso izoliacija šiek tiek geresnė nei škodoje, bet gal daug įtakos yra tai, jog pas mane superbe panoraminis stogas yra. Šiaip dar susidarė įspūdis, jog pasato vidaus apdailos detalės šiek tiek geresnės kokybės, kažkaip "standžiau" sudėta viskas, na ir geriausias dalykas, kas patiko tai automatinė greičių dėžė :) Norėčiau..., tiesa, multifunkcinis vairas labai nepatogus lyginant su škodos vairu :)
o kaip tas paskutinis superb su surinkimi ir medžiagų kokybę salone?
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Pafka, malonu, kad nepeiki. :) Beja dar pas mane čipuotas, tai važiuoja geriau nei standartiškai 125kw. :)
Ralfas, mechaninę teisingai gali žiemą užtraukt jei akumas nuduso. Radai gerą pliusą. :D Dar sodyboje turiu priekabą, dažnai tenka pavažiuot atsivežti kažkokių statybinių prekių su ja, tai DSG kankint nesinori su priekabomis. Plius viena iš pagrindinių priežasčių keitimo mašinos buvo 1.6 galios trūkumas, todėl imta mechaninė, nes standartiškai mechaninei galingumas didėja iki 160kw čia jau nespaudžiant, o kaip darė Naujokas savo naujai mašinai galios didinimą, tai jam max 138kw padarė lygtais dėl DSG saugumo. Mechaninei nieko čia jau neprisaugosi. :)
Superbas salonu man labiau patiko. Net žvyrkeliu nebuvo jokių pašalinių garsų važiuojant apart garsiai dirbančios pakabos, o su passatu ir ant asfalto pasitaiko koks sugirgždėjimas. Gal tos aliuminio apdailos trinasi į prastmasę ir duoda garsą. Savaitgalį reiks pabandyt gausiai supurkšt visas plastmases su panelės chemija. Visa panelė po cheminio gan tokia sausa dabar. Gal tai ir duoda vietomis girgždesį. Aisku dėl salono geri 3 metai įpratimo daro savo. Reikia persiorientuot prie passato salono. Laikui einant priprasiu. :)
Škoda Kodiaq RS
Jokiu problemu su chipavinu ir dsg nera :)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
Ralfai.. as ir... turejau AT masina, ieskojau vel AT, bet papuole pas pazistama mano RS mechanika... tai nusipirkau... tai turbut vienintelis dalykas del kurio lenda mintys i galva kad parduot savo RS .... ziurineju naujesniu RS, ar SUperb ar passat/tiguan, tai TIK automatai (dsg)....
p.s. per gal 10m ir daugiau, nei vienos masinos nereikejo ziema uztraukinet... tai nezinau kaip Jus ten chebra priziurite tas masinas......
Passat b8
Dėžę prižiūrėk kaip rekomenduojama, važynėk mieste kaip patariama su ja važynėt (kalba apie kaitimą ir bėgių makalavimą), bei prižiūrėk pačią auto ir manau viskas tada būna čiki ir tie mitai dėl DSG dėžių nelaikymo tai ir yra tik mitai ir jie atsirado ne dėl 6 bėgių šlapių dėžių, o dėl 7 bėgių sausų dėžių kurios tikrai nelaikė (nežinau kaip yra dabar su jomis :) ). Kolega turi VW passat pirko su 195k km 4 metų, vokietijoj kažkoks ten langų meistras ar kas naudojo, tampė priekabą visą laiką, dėžė vis dar veikia kuo puikiausiai :)
Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.
dsinioske- del uztempinejimo masinu, manau cia senesniu masinu turetoju amzina beda...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gal net ne senesnių mašinų, o tų, kurie pagaili pinigų akumuliatoriui. Pažįstu kelis tokius: ai, kam man naują akumą dėt - sena mašina - įdėjus akumą ir pripylus kuro pilną baką - vertė pakyla dvigubai. :D
O kitas sako - vasarą man puikiai tas akumas dirba, o žiemą nieko nepadarysi - reikia neštis namo, kad šiltai stovėtų.
Žodžiu, gal baigiam šitą temą - būtų juokinga, jei nebūtų graudu.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Gal kam tekę susidurti su tokiu gamykliniu "telefono laikikliu" ar kaip čia jį pavadint? :D Kaip jį naudot ir su kuo? Ar iš vis jis kažkaip gražiai nusiima? :D
Škoda Kodiaq RS
Panaču, kad čia gamyklinis. O kad gražiai nusiims - abejoju - liks skylės. Nes jau čia panėlė pagal VIN pagaminta su skylėm laikikliui. Reiks tas skyles kažkaip paslėpti. Nu žodžiu...
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Žodžiu geriau palik tu jį, nebent jau labai labai maišo...:D
Nuo 2018-04: Octavia II 2006m, 77kw
Viršutinė dalis jo nusiima ir eina į panelę gal kokie 6-7 laidai. Jei juos nukirpti ir izoliuoti galima būtų ir sukišti į panelę? Tada jau galėčiau kokį žaisliuką maža priklijuoti ant skylės. Dabar tas daiktas stovi ir neaišku ką su juo man daryti. :/D
Beja išvažinėtas pirmas bakas kuro. Borto kompiuteris gan tiksliai rodė 6.5 ltr/100km. Prisegu kalkuliatorius foto pagal nuvažiuota atstumą ir supilta kurą.
Škoda Kodiaq RS
Bet kaip jūs taip važinėjat visi, kad tokias sąnaudas pasiekiat...
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Pas draugą superbe toks pats buvo, tai uzsisakinejo nauja apdailos juosta, uzsakinejo pagal Vin kodą, tai atvežė nauja tokia pačia su skyle, paskui atvežė be skyles
Dėl panelės, tai manau reiks pašalint tą laikiklį ir tiesiog rast tinkamą žaisliuką ir užtaisyt skylę, nes pinigų investuot į naują panelę tikrai neketinu. Gal dar reiks pasižiūrėt AliXpress kokį telefono laikiklį ten būtų galima itaisyti. :D
Dar padaryti bagažinė skyriaus patobulinimai. Labai trūko passate kur maišiukus daiktų pakabinti, ten yra originalūs, bet jie labai nepatogūs ir nepraktiški. Superbe buvo tokie atlenkiami labai faini ir patogūs, nes didelė kilpa ir nuo jos maišų rankenos nenukrenta.
Tai prašau labai nesijuokti. Ką sodyboje suradau- tą ir panaudojau. :DDD Gal kur seniuose rasiu juodus, tai reiks pakeisti, kad spalva ne taip kristų į akis. :)
Dar nupirkta durų sandarinimo juostos. Pati stambiausia kokia tik radau. Ją klijuosim po kapotu. Klijavau ją ir superbe, kad po kapoto apačia esančią skylę nepatektų purvas iš priekyje važiuojančių mašinų ir neterštų variklio skyriaus. Superbe tai labai gerai pasiteisino, tai pakartosim ir passate, nes ant variklio labai daug dulkių ir smėlio prisikaupia. ;)
Škoda Kodiaq RS
O tai Vilis, tas purvas, dulkės, smėlis manai tik pro kapoto apačią eina, o pro groteles priekines neina? :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Waiduli, pagrindinis purvas ant variklio viršaus eina pro kapoto apačia. Išbandytas reikalas su superbu. Priklijavus guma purvas ant variklio sumažėjo iki minimumo. Aišku dulkių pakenks ir nuo vėjo per visas skyles. Bet ta sandarinimo guma laaabai padeda. Savaitgalį priklijuosiu, parodysiu kaip tai atrodo. ;)
Škoda Kodiaq RS
Ok, pafotkink kur tu ten ją tiksliai priklijuoji, pakopijuosim tave, jeigu tai tikrai efektyvu :))
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Radau foto kur fotkinta pardavimui superbas, tai pažymėjau kaip tai atrodo. :)
Tik pastebėjimas, kad ties faromis tie galai linkę atsiklijuoti, nes pagrindas nelygus. Tos guminės juostos pasiimiau 4 metrus, tai reiks sakiau padaryti experimentą ir pabandyti priklijuoti ties kapoto apačia, kad guma spaustūsi į tą vietą, kur klijavau ant superbo. Gal bus geriau, o jei nepasiteisins, tai reiks daryti kaip ir superbe klijavau. Nauda tai tikrai pastebima. ;)
Škoda Kodiaq RS
Čia turbūt naudinga, jei nemažai žvyrkeliais važinėji?
T.y. jei daug žvyrkeliais važinėji :DDD
Nebutinai žvyrkeliu važiuojant. Užtenka per lietų važiuot kitai mašinai iš paskos. Juk taip apteršia langą priekinį vanduo su purvu nuo kelio, tai to purvo dalis patenka ir po kapotu. :)
Škoda Kodiaq RS
Cia pas rusus tos juostos populiarios, aliexprese yra tu klijuojamu juostu ivairiaus storiu ir plociu, kiti klijuoja ir sonuose ant sparnu is virsaus po kapotu. Tikrai kiek esu mates efektyvus dalykas.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Na va padarytas savaitgalio projektas. :D
Priklijuota guminė langų sandarinimo juosta variklio skyriuje po kapotu. :)
Tik klijuojant reikia gerai nutaikyti vietą kur klijuoti, nes jei priklijuosi iš lempos, tai gumos viršus gerai nesirems į kapoto apačią ir naudos daug nebus. ;)
Škoda Kodiaq RS
Pas tave Passate lygus paviršius. Žiūrėjau Superbe, tai ten šonuose įdubimas yra...bet gal galima kaip nors gudriai išvedžioti. Reiks užsiimti, kai laiko bus :).
O juostą imti pačią storiausią ir nesukti plaučių? Nes realiai nesimato, koks ten tarpas, vdrug esant per storai juostai neužsidarys dar kapotas :(
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Waiduli, juostą imk storiausią. Ji viduje išpūsta ir susipaudžia. Pamenu superbe kapotas truputį sunkiau užsidarinėjo, bet tai reiškia, kad guma gerai prisispaudžia prie kapoto ir dirba savo darbą. :) Jei ką klijuok ties ta vieta kur mano superbe buvo klijuota kaip foto matosi, ten labai gerai nutaikyta buvo. ;)
Nors pasate atrodo pas mane lygus viršus kur klijavau, bet pati kapoto apačia kur spaudžiasi labai nelygi ir bijau, kad gali nevienodai prisispausti. Dabar pasate kapotas lengvai užsidarė. Šiandien per lietų važiavau apie 130km, tai ryt pažiūrėsiu ar nauja juosta dirbo savo darbą, nes gali būt, kad nelabai pataikiau gerą vietą klijavimui. :/
Škoda Kodiaq RS
Dviratį išradinėjat...
Prašau https://www.drive2.ru/l/174934/
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
BamLT - čia ne dviratis, o 21'o amžiaus hobis. Leisti laisvą laiką prie savo automobilio ir galvoti ką čia pridaryti. :DDD
Škoda Kodiaq RS
Nu jo... Kabliai... (facepalm)
Kai centrinis suges galesi ir tokius susidet...
Spynos betruksta bus kaip pas Pona Byna :-)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Jau geriau būt su fantazija- nei be jos... :)
Škoda Kodiaq RS
Puslapiai