Sveiki
Išlindo problemėle su Skoda Octavia 2014m 1.6d 77Kw.
Užsidegė dvi lemputes t.y. mirksi spiralė ir variklio problema dega. Nusiskaičiau klaidas:
P2563: Turbocharger Boost Control Position Sensor "A" Circuit Range/Performance
P00AF Turbocharger/Supercharger Boost Control "A" Module Performance
Pasiskaitinėjau kad tai turėtų būti turbinos aktuatoriaus problema.
Gal kas turėjo tokią problemą ir gali patvirtinti/paneigti kad tai actuatoriaus problema?
Ar kam teko keisti actuatoriu? Kiek pats žiūrėjau lygtais paprasta turėtų būti. Ar yra kokia tai specifika?
O gal jis paprastai remontuojasi ?
Ačiū
Aktuatorių pakeisti ne problema, tik klausimas ar tikrai jis blogas
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18995/P2563/009571
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/000175
Gal pats turbinos geometrijos mechanizmas stringa.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
O gal teko praktikoje susidurti kaip aktuatorių patikrinti?
Aš galvoju išsitrinti pradžiai klaidas ir žiūrėti atsinaujins ar ne. Gal tai tik koks momentinis strigimas buvo. Ar tai bloga mintis ?
Kažkaip nesinori tikėti kad prie 76k bus pačios turbinos problemos.
Kaip tik tikėtina, kad bus pačios turbinos problemos, o ne kažkieno kito. Ten aukšta temperatūra, tepalas, suodžiai.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Blogos prognozės :( Žiūrėsim
prognozes nematant masinos tik diskusija. pradziai ziureciau ar jis nekiauras ir kaip vaiksto.
superb 2012 1.6 GreenLine
Gal kas galit patarti kur gerai gali restauruoti/suremontuoti aktuatorių?
Ar geriausia keisti kitu? Originalų atskirai be turbos neparduoda. Jei keisti tai į kokio gamintojo?
Parduoda turbo centras. Pats pirkau vw borai.
Pasikeicia paprastai? Ar reikia kalibruoti pakeitus?
Reikia sureguliuoti
Ta prasme tik kojeles ilgi ?
Taip, reguliuojasi kojelės ilgis.
https://www.myturbodiesel.com/wiki/vnt-turbo-actuator-adjustment-repair-replacement-on-tdi-engine-mk4/
O ką turi omenyje originalų? Priklausomai kokia pas tave turbina, gali būti Garrett, Honeywell, BorgWarner, KKK ir t.t.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Ta prasme, kad Skoda atskirai aktuatoriaus neduoda, o siūlo visą turbiną keisti :)
Jie padarė diagnostiką sako bloga turbina reikia keisti. Sakau ar tikrai turbina bloga? Sako na ne - aktuatorius, bet atskirai mes jų neturim todėl reikia keisti visą turbiną ...
Šiaip mašina labai keistai elgiasi. Gali pravažinėti dieną ir viskas gerai, tik į vakarą užsidega klaida. Būna kad nuo pat ryto uždega spiralę. Kai spiralė nedega tai trauka normali. Stumdžiau tą kojelę, tai kaip ir nestringa. Klaidas buvau ištrynęs, bet tos pačios vis išlenda.
Prie o pačio noriu paklausti. Gal kas galit pasidalinti nuoroda iš aliexpress patikrinto VAG CAN kabelio?
Ačiū
yra pirkt tu aktuatoriu, jai neklistu apie 150e.
superb 2012 1.6 GreenLine
Aš kiek pamenu tai 50€ mokėjau, vw 1.9 tdi 74kw.
ant 1.6 tdi jis su davikliu, tai bus brangesnis.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Lirem, jeigu tau mašina važiuojanti, tai tikrai siūlyčiau dar kitur pasitikrinti, ar pasidaryti normalią diagnostiką...pagal Škodos serviso pasakymą iškarto keisti dalį - tai neprofesionalu :). Ta prasme, jie būna ir grybauja, todėl tikrai verta pasitiktrinti kitur, ir ypač kai sąmata didelė...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
2,0 cr varikliui keitem aktuatoriu, 100€ kiek pamenu, manau ir 1,6 bus tas pat reikslas, jis su elektrononiu valdymu, dazna beda
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
2.0 kokiu metu? nepainiokit ju yra skirtingu nors ir CR.
superb 2012 1.6 GreenLine
2010 passat
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Taip, kaina panaši turi būti. 100+Eur. https://turbocentras.com/shop/lt/turbinu-voztuvai/1224-gtd1244mvz-813860-turbinos-voztuvas-794080-98-787563-08.html
Savaitgali reikės išsiimti, apžiūrėsiu, nors abejoju kad ką nors naudinga pamatysiu.
neisimant paprasciausiai paziurek ar nekiaura membrana.
superb 2012 1.6 GreenLine
Va teisingas patarimas, kad nenuimant patikrinti aktuatoriaus membraną. Mano galva membrana gera. Vakumas valdo aktuatoriu ir be to padarius vakuma kojele stovi vietoje.
Tai taip gaunasi bus užsiteršęs N75 ?
Gal kam yra tekę tokį ardyti https://www.ebay.co.uk/itm/Boost-Valve-Volkswagen-Golf-1-6-DDY-Tdi-90hp-2013-2017-CG3-4011464A-/272919875817?autorefresh=true
Įdomu ta balta galva priklijuota ar yra šansų nuimti ir išvalyti ?
KUR??? padarius vakuma kojele stovi vietoje.
paaiskink normaliai.
superb 2012 1.6 GreenLine
Atjungiau šlangutę nuo N75 vožtuvo (ar solenoidas kaip jį ten vadinti. įdėjau nuorodą aukščiau) ir per ją išsiurbiau orą. Dėl to aktuatoriaus kojelė suvažiavo. Užspaudžiau šlangutę. Palaukiau kurį laiką, kojelė stovi vietoje. Dėl to galvoju kad membrana nėra kiaura. Atleidus šlangutę, spyruoklė gražino aktuatoriaus kojelę atgal. Mano supratimu membrana nekiaura. Kojelė vaikšto nesunkiai ir nesijaučia strigimo.
Išsitryniau klaidas (P2563, P00AF) pasivažinėjau 15-20min. Miestas - užmiestis (greičiai iki 120). Neišlindo jokios klaidos. Trauka normali.
Šiandien ryte žmonai važiuojant į darbą pusiaukelyje vėl ta spiralė pradėjo mirksėti ir dingo trauka. Ji užgesino ir vėl užvedė. Trauka atsistatė, spiralė nebemirsksėjo. Toliau važiavo be problemų. Aišku vakare vėl bus ta pati nesamonė.
Aš dabar galvoju kad reikia žiūrėti N75 vakumo vožtuvą. Pasidomėjau, tai jie užsiteršia ir prasideda tokios nesamonės. Galvoju jį ardyti ir valyti. Ar teisinga kryptimi krapštau ?
daba aisku. bet nepasakei ar i n75 vakumas nesilpnas. seip klaida sako kad tai akuatoriaus pdeties daviklis.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18995/P2563/009571
bet gali but del n75 vakumo nuotiekio. jai niekas nekiaura o vakumas traukia stipriai, greiciausiai tai vnt daviklis.
superb 2012 1.6 GreenLine
O kas yra "vnt daviklis." ?
Kaip vakumą patikrinti tai dar nežinau ir neturiu su kuo :(
Gal yra tekę tokį ardyti https://www.ebay.co.uk/itm/Boost-Valve-Volkswagen-Golf-1-6-DDY-Tdi-90hp-2013-2017-CG3-4011464A-/272919875817?autorefresh=true
Įdomu ta balta galva priklijuota ar yra šansų nuimti ir išvalyti ?
cia aktuatoriaus daviklis. vakumas aisku matojamas, bet as ir taip jauciu kaip pirsta prisiurbia. nera tan ka ardyt jai blogas keiti i kita. profilaktiskai gali kokiu skedikliu praskalaut.
superb 2012 1.6 GreenLine
Ploviau N75, bet jokio pokyčio. Tai lieka tik aktuatorių keisti? Ar dar ką nors pabandyti ?
Įsidėjau naują N75. Niekas nepasikeitė :(
Ta pati bėda. Gaunu klaidą P00AF Turbocharger/Supercharger Boost Control "A" Module Performance.
Mastau apie aktuatoriaus keitimą. Visi sako kad reikia reguliuoti kojelę pakeitus aktuatorių. Apžiūrėjau gyvai esamą, tai nėra ką ten reguliuoti. Be to ir ant foto nesimato kad kas reguliuotusi:
https://turbocentras.com/shop/lt/turbinu-voztuvai/1224-gtd1244mvz-813860-turbinos-voztuvas-794080-98-787563-08.html
https://www.xdalys.lt/lt/24790419
Tai kaip čia su pakeitimu. Reikės kažką reguliuoti? Ar ten jau gamykliškai sureguliuota?
reguliuojasi kojeles ilgis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
ant sito niekas nesiregulioja.
superb 2012 1.6 GreenLine
nepaziurejau foto, taip cia mechaniskai nesireguliuoja
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Programinis reguliavimas yra ar paprasčiausiai pasikeičia ir viskas ?
paprasciausia pasikeicia
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Panašu kad ne tik pasikeičia bet ir adaptaciją reikia padaryti.
Pakeičiau aktuatorių ir iškarto įjungus degimą gavau klaidą. Jos negaliu ištrinti su autocomu.
Gal kas ryt Vilniuje gali pagelbėti?
Šiaip tai tas aktuatorius reguliuojami ant tų 3 tvirtinimo varžtų.
Ar kas žino tiksliai ar jį pakeitus reikia adaptuoti ar aktyvuoti?
apie sita neatsimenu, keiciau ivairiu neivieno nereikejo adaptot.
superb 2012 1.6 GreenLine
Jau kelios dienos be klaidų. Panašu susitvarkiau su šia problema. Ačiū visiems padėjusiems :)