Sveiki, atėjo laikas keisti paskirstymo diržą ir visa kt kas priklauso su juo. Kokį patikimą servisą Vilniuje šiam darbui galėtumėt rekomenduoti (išskyrus Škoda autorizuotą, nes jame šitas reikalas pagal jų paskaičiavimus yra 750€ už detales + 250€ darba, kas skamba nerealiai daug)? Taip pat kokio gamintojo komplektą rekomenduotumėt pasirinkti?
Automobilis - 2014m Skoda Octavia VRs 2.0 dyzelis, 135kw
Ačiū už konsultacijas
kazkokie tai kosminiai skaiciai, ka jie ten tiek priskaiciavo detalems, kad taip brangu?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kadangi užklausą siunčiau e.paštu, tai laukiu patikslinimo, nes man irgi pasirodė neadekvačiai daug. Nepaisant to ieškau alternatyvaus sprendimo ir serviso, nes ruošiuos ilgai kelionei mašina ir ilgai laukti negaliu
That’s not my name
nieko ten stebuklingo, visur eina tie patys dirzai. 1.6TDI 66kW/77kW/81kW/85kW/88kW, 2.0TDI 110kW/135kW/140kW
https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.skoda-parts.com%2Fdata%2Fitems%2F153%2F56ba0250ca278.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.skoda-parts.com%2Fspare-part%2F04l198119a-timing-belt-1-6tdi-cr-2-0tdi-cr-skoda-34514.html&docid=EqS_bsM4twDY8M&tbnid=ElV6_r5Yyc8ePM%3A&vet=10ahUKEwjdzv_4x4fkAhXP-ioKHRO4DkUQMwhDKAAwAA..i&w=750&h=750&bih=635&biw=1366&q=04L198119A&ved=0ahUKEwjdzv_4x4fkAhXP-ioKHRO4DkUQMwhDKAAwAA&iact=mrc&uact=8
dažnas atvejis, kad po diržo keitimo pasileidžia alkūninio riebokšlis, reiktų ir jį pakeist
octavia '14 1.6tdi
mano atveju atrodo nuo kokiu 160gab km varva, orginalus riebokslis 94e, org dirzai tokie kaip foto 160e , org el. ausinimo siurblys 110e
uz ka jie praso 1000e as nesuprantu.
tai vat nesueina matematika
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kol kas negavau patikslinimo. Pabandysiu pasiskambint į kt “Skoda” atstovybę, nes kažkoks kosmosas. Bet nepaisant to, yra kažkoks servisas, kurį galėtumėt rekomenduot?
That’s not my name
Man ir truputi aktuali tema. Pas mane 181.000km jau. Dar kokių 10-15k. ir reik būtinai keisti. :/
Jei ne atstovybėje, tai manau į 300-350eur telpama su darbais ir dalimis.
Ir katik skambinau į Rimtomą. Tai mano mašinai 2.0TDI CR 140kw. dirzo keitimas su pompa ir darbais kainuoja 550 eur.
Klausiau dėl alkūninio riebokšlio, tai sakė keičia tik jei kažką mato negerai su juo, šiaip nekliudo. Prie to +80 eur darbas ir riebokšlis.
Kadangi viskas originalu, važiuoti galima vėl 210k. km.
Beja žiūrėjau kaip atrodo diržo komplektas, tai užkliuvo vandens pompa su kažkokiu davikliu. Gal kas pasakys was ist das? :)
Škoda Kodiaq RS
Update. Paskambinau į kitą Škoda servisą, tai sakė su visas komplektas su vandens pompa ir darbais 550€. Sounds about right. Vis tiek galvoj netelpa ką man ten anam priskaičiavo, kad vien detalės gavos 750€.
Pagal Vilis komentarą panašu, kad 550€ yra normali kaina lyginant su neautorizuotu servisu :)
That’s not my name
varai i autorizuota ir pasikeiti, jau tikrai ne toks kosmosas gaunasi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
chebra, nepamirskit, kad keiciant paskirstymo diržą, reik ir generatoriaus diržą su įtempeju pasikeist.
vandens pompa yra ale kažkokios kintamos geometrijos, kad greičiau užšiltų mažiau cirkuliuoja
octavia '14 1.6tdi
nejau genearorius dirzas tempia 210gab km, ant vienos maciau parasyta kas 130gab km, tai nesueina kilometrai, nes jai keite tada, tai sekantis ties 260gab km ?kaip del sito ?
Kad tas generatorius ir kondicionieriaus diržas kainuoja iki 10 eur.
Tai gali keisti nors su kiekvienu tepalų keitimu... :)
Škoda Kodiaq RS
+ g.dirzo itempejas 40eur. pagalvojus tikrai ne problema
O kada keičiamas tas įtempėjas? kai kažkas su juo jau negerai.
Kaip man Andžėjus pasakęs- keiti itempėjo striemuliuką ir viskas. Pats itempėjas bėdų neturi.
Škoda Kodiaq RS