Sveiki,
atėjo laikas ir man prisistatyti - vakar oficialiai tapau Škodos šeimos nariu.
Anksčiau turėjau tik audi automobilius ir gerokai senesnius, tad tikiu, jog dar bus nemažai atradimų :) Iš forume praleisto laiko supratau, jog turime tikrai šaunią ir draugišką Škodos bendruomenę Lietuvoje, tad viliuosi jog reikalui esant sulauksiu pagalbos :)
O, kad nebūtų tik pilkas tekstas, kelios nuotraukos:
Sveikas, kad superb gražus modelis-net nesiginčyjama. Spalva irgi skonio reikalas, bet tas škoda užrašas ant galinio dangčio kažkaip taip..Bet anyway, gražu. Prašome pasidalinti info apie komplektaciją, salono foto.
octavia '14 1.6tdi
Nuostabi spalva. Čia Velvet Red metalic?
Oi koks saldainiukas :) super atrodo
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Aha. Tikras saldainiukas. Čia jau pats naujausias facelift. ;)
Parametrų norisi sužinoti.
Turbūt 200kW???
Ir salono foto tikrai nada. :D
Škoda Kodiaq RS
Dėkui už komentarus :)
Kadangi orai lietingi, pasikeičiau kilimėlius į guminius. Ta proga ir saloną biškį pafotografavau :)
Kas dėl komplektacijos, tai stengiausi neimti to, ko žinau, kad tikrai nenaudosiu net jei tai ir populiarus pasirinkimas tarp kitų automobilistų :)
Tad neskaitant standartinės komplektacijos iš vertų paminėti papildomų pasirinkimų yra:
Visos elektrinės sėdynės su atmintimi
DCC (reguliuojama važiuoklė)
AMUNDSEN su belaidžiais krovimais, prisijungimais ir t.t.
Šildomas vairas su DSG valdymu + visos sėdynės
Galinė kamera
Automatinis parkavimas
Dvigubos grindys su papildomu skersiniu
Šildomas stiklas
Atsakant į klausimus - taip, spalva Velvet Red Metalic ir variklis 200kW, tik dar sunku kažką pakomentuoti dėl jo, nes kol kas dar pensininko režimu važiuosiu artimiausią tūkstantį kilometrų :P
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Mašina kosmosas :) Like.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
spalva liuks sportline ;) tik jo, man ir tas skoda uzrasas gale ne i tema..... VISOS EL. Sedynes su atmintim? :) visos tai DVI ?
Passat b8
Žiūriu tas užrašas ne man vienam užkliuvo. Įdomu kaip galas atrodytų išvis visus užrašus nuėmus.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Tas užrašas markės gale iškart man asocijuojasi su LADA...:)
Nuo 2018-04: Octavia II 2006m, 77kw
Bet kad ir Volvo jau taip daro - VOLVO užrašas per visą galą eina...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Automobilis superinis. Raides tai tikrai nepuosia, sportline be chromo, o raidziu juodu gamykla nesugebejo uždėti. Sveikinu isigijus rimta aparata
Aš tai kaip tik džiaugiausi pamatęs, kad išėjo Škoda su tokiu užrašu, iškart lengva pilna debadge pasidaryti (clap) :)
Sveikinimai su dailiu pirkiniu! Gerų kilometrų!
Padarius pilną debadge, tai galas visai Audi primena. :)
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Mano trigrašis toks:
1. Puiku, kad ŠKODA lengvai įsimenamą pavadinimą išsirinko. Ne su ta faina raide "Q" :)
2. Nelabai puiku, kad mašinikės mūsų- kaip ir žmonos- per greit ... sensta.
3. Visos spalvos geros, jei jos ... baltos. :)
4. Summa summarum - gerų kelionių. Ir jų aprašymo ČIA.
Juozax
gerai atrodo ir geras variklis ( 8
candy white rs
Šiek tiek atnaujinimų:
Teko apsilankyti garantiniame - pradėjo luptis oda nuo vairo.
Įtariu tiesiog buvo per anksti nukirpta ir kraštas išlindo, bet buvo pripažintas brokas ir per +/- 3 sav. vairas buvo pakeistas į kitą :)
Taip pat labai erzino rakto barškėjimas, nes metalinė jo dalis kartais paliesdavo metalinį korpusą, kiek žinau šitą bėda turi ir visi naujesnis VW raktai, išsprendžiau paprastai - su dažytojo juosta. Niekas nebebarška, juostos nematau, o jei prireiks be problemų nusiims ir nepaliks jokių žymių :D
Tuo pačiu ir mažmožį atstovybėj nusipirkau ratams :D
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Tepalu sutepk tuos ventilių kamštelius, nes po žiemos jau neatsuksi. :)
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Pasilikau vasarai juos :D Šią žiemą su plastmasiukais atvažinėsiu :)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Labai gražus auto ir spalva superinė, ir variklis kosmosas :)
Vienintelis dalykas ką pakeisčiau, tai ratus R19 uždėčiau.
Ačiū :)
Kas dėl ratų, tai ilgai svarsčiau R18 ar R19, visgi priėmiau sprendimą R18.
Pagrinde tam buvo 3 priežastys - geresnė dinamika, didesnis kasdienio važiavimo komfortas (jie reikia daugiau sportiškumo yra DCC), pigesnis išlaikymas (jau ir R18 padorių padangų komplektas 600-700€).
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Įtariu čia tik žiemai, nes Sportline abejoju, kad su tokiom baronkom ėjo :)
Pas mane R19, tai kai reikia komforto įsijungi DCC komfort. Su R19 trasoje mašina geriau stovi.
Na su R18 tikrai smagiau mašina važiuoja:)
Kas dėl kietumo vs komforto vs grožio tai jau tikriausiai kiekvieno asmeninis požiūris, man asmeniškai R19 neverti papildomų eksploatacinių išlaidų, prarasto komforto ir tų kelių sekundžių dėl to, kad gražiau atrodo :)
O kas dėl stovėjimo trasoje tai nelabai suprantu kuomi geriau stovi, gal galėtum pasidalinti įžvalgomis? Nes juk plotis padangų tai tas pats :D
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Dėl geresnio “stovėjimo” matyt turima galvoje, kad naudojamos padangos 19” bus žemesnio profilio, nei 18” , esant tam plačiam padangos pločiui. Posūkiuose ekstremaliuose testuose gal ir būtų šioks toks stabilumo skirtumas, tačiau realiame gyvenime Niurnbergo trasomis mes kiekvieną dieną nevažinėjame...
Apie tai ir kalbu :)
Tik aš tą "trasoje" supratau kaip greitkelyje/autostradoje, net nepagalvojau, kad žmogus kalba apie Nemuno žiedą ar Niurburgringą :O
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Labai gražus superbas. Spalva žiauriai gera. Šita ir dragon skin geriausios asmeniškai.
Asmeniškai iki pilnos laimės betrūktų man virytualo, ratų geresnių ir važiuoklės žemesnės, o toliau ledas.
Ačiū :)
Kas dėl važiuoklės tai stock'o žemesnio nei šis nėra :)
Dėl ratų jau šiek tiek diskutuota viršuje, tai su jais kaip ir su virtualiu skydeliu, manau skonio ir prioritetų klausimas ;)
Tai pat manau jau laikas atnaujinimui, kadangi pravažiuota virš 3000km leidžiu sau sykis nuo sykio šiek tiek spustelti. Redline'ų dar nesiekiau bet trumpai galėčiau išskirti 2 dalykus:
1) Šios variklio ir dėžės kombinacijos ne iš tolo negalima lyginti su mano anksčiau turėtu mechaniniu dyzeliu (205kw ir 500+Nm). Realybėje jam be šansų - visgi DSG duoda apie save žinoti... :D
2) Sport rėžimas duoda jaučiamus rezultatus ypač lenkimuose nuo 80+ km\h
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Dėl važiuoklės tai pasidomėk, yra kiek pamenu 21 variacija, kalbant apie aukšti ;) Nežinau, nuo ko tai priklauso, nes pvz perkant naują niekas manęs neklausė, tu kokio aukščio nori, jei imi pvz sport suspention. Pirkau atskirai pačias žemiausias oem spyruokles, tai variacijų ten n.
Šiek tiek atnaujinimų:
* Įjungtos kelios papildomos funkcijos
* Pakeistas priekinis ženkliukas pagal spalvos kodą
* Pakeista vairo apdaila
* Padarytas galo debadge, kol kas neapsisprendžiu ar palikti taip, ar vis dėlto dėti juodas raides (visas jau turiu (ŠKODA, superb ir 4x4))
Kol kas tiek, ateityje dar kelios malonios smulkmenos nusimato, bet apie jas vėliau :)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Visai šauniai gavosi.
Išmetimo vamzdžių imitacija lieka chrome?
Gal part nr turi to vairo ženklo?
Asmeniškai aš dėčiau juodas škoda raidestik,tikrai be tų 4x4 ir tt, dabar kažkaip trūksta gale kažko.
Dėl išmetimo teisinga kolegos pastaba. Daryk juodus antgalius.
Man asmeniškai galas be jokių užrašų kur kas geriau atrodo, nei bet koks užrašas ant jo. Toks labiau sleeper style...
Kas liečia išmetimo antgalius, tikrai norisi tamsių!
Šiaip tai labai gerai žiūrisi toks shadow line ir tokia spalvytė!
As irgi pritariu, kad gale reiketu tik skoda užraso juodo ir ta chromo apdaila padaryti juoda.
Superinis aparatas.
P.s. numerių rėmelį sudegink :Ddd
Palikti galą tokį, jei idomu kas per bolidas, tegul pabando aplenkti ir pažiūrėti priekinį logotipą (humoras).
Remelis tikrai tiuninginis.
Aš ir norėjau jau rašyti apie numerių rėmelį. Žiūriu jau ne man vienam užkliuvo. :D
Mane irgi nužudo tokie rėmeliai. :////D
Šiaip galas labai nice. Žiūriu dabar visi panašiai daro. Audi A6, Mercedes Benz E combi. Škoda superb. Su nikelio juosta per visą dangtį išilgai. Čia juoda linija gerai atrodo.
Škoda Kodiaq RS
Man išvis kyla minčių, gal superbui nr ant dvipusės geros kabinti. Rėmelis neišsilenkia palei dangtį, lieka tarpeliai kraštuose.
P.S. Nenukris, iškart pasakau, jau kokius 5 metus priekyje klijuoju beveik visoms auto. :)
Ar galima naudoti siauras lenteles, jei automobilis nėra iš JAV (ir pan.) ?
Ačiū už pastebėjimus :)
* Kas dėl antgalių, tai planuose yra bakelių keitimas :P Tačiau šiuo metu yra tik keli "bolt on" variantai :/
* @Evka' part numerio nėra, ne originali detalė :/ pirkta iš čia.
* Dėl raidžių - kol kas manau bus plika subinytė :D Bet su laiku tikriausiai teks uždėti atgal juodąsias :/
* Kritika dėl rėmelių priimta, bus atsižvelgta ;)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Bakelius nuperku, jei pardavinėsi. Rimtai.
Įdomu ar labai durnai atrodytų ant bagažinės užklijuoti tokį patį ženkliuką, kaip ant kapoto. Nes tarsi ir jam nėra numatytos vietos.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Dar kelios smulkmenos kurios senai nedavė ramybės:
* Metalinis "foot rest'as" - nesuvokiu kodėl jo nebuvo standartinėj komplektacijoje... (Ignoruokit žemes, nebuvo laiko išsiurbti :( )
* Langų skysčio dangtelis/piltuvėlis - kiek žinau tik su 2.0 benzinais tokia nesąmonė su langu skysčio užpildymu, kai dėl to jog jis prie kapoto vyriu negalima pripilti skysčio neprapylus (jei pilnas butelis)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Kažkodėl jo neduodavo net užsakyti,tik pačius pedalus,kas tikrai keista. Galėjo tik kaip priedą vėliau dasipirkti.
Sveiki,
iškilo žiauriai durnas klausimas/dilema, gal galit patarti kaip elgtis:
Pas mane pirmas(ir visi sekantys) aptarnavimas numatytas po(kas) 15 tūkstančių km. Kas manau yra visiška nesąmonė. Kadangi, mašina naudojama pagal paskirtį ir ne pensininko rėžimu + šie varikliai pakankamai lepūs nusprendžiau visus aptarnavimus daryti dvigubai dažniau (kas 7.5, didesni kas 15, didieji kas 30 tūkst. ir t.t.)
Dabar esminis klausimas - šiuo metu rida jau yra 6 tūkst. bet artimiausiu metu nusimato ~2-3 tūkstančių km atostoginė kelionė. Kaip manot darytis pirmąjį aptarnavimą dabar, ar palaukti kelionės pabaigos ir daryti kai bus ~8-9 tūkst?
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
o jei pasidarysi aptarnavima ir nebesuksi del to galvos, kam kazkoks nerimas apie napadaryta darba atostogu metu, manau padaryk ir ilsekis sau ramiai...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pirmąjį daryk po 5-6 tūkst, kitus - kas 10 tūkst. :)
Jo, kelionė bus malonesnė, jei TAI padarysi :)
octavia '14 1.6tdi
Nepersistenk. Užsienyje visi važiuoja 30000km intervalais, po to mes perkame ir toliau važiuojame. Daryk kas 10000/12000km ir tai bus per akis.
Aptarnavimas daromas kas metai, o 15000 jei greičiau nei per metus pravaziavai.
Puslapiai