Pasižiūrėjau, priekyje stovi juodi su mėlynų taškų amortizatoriai, spyruoklės juodos su geltonų taškų, a vat gale stovi raudoni amortizatoriai spyruoklės ir juodos su geltonų taškų.
Pagal vin rodo kad 2.5 tdi, bet realiai stovi 1.9, tokia jau pirkau. Reikėtų amortiku ir jaučiu spyruoklių, bet kad pasikeltu mašina, žinau kad dalių pasirinkti yra pilna, ir amortiku pilną yra, į ką atkreipti dėmesį prieš perkant, gal yra trumpesnį, ilgesnį, žiūrėjau yra standartiniai pakabai, yra blogo režimo vairavimo keliui, reguliuojami. Žymėjimai pagal spalvą, taip pat su spyruoklėmis. Kaip išsirinkti kad nelachanutsa, taip sakant?.
Pasirenkant spyruoklės į ką atkreipti dėmesį?. Ar gali būti sakykim mano modeliui, vienas variantas trumpesnis o kitas ilgesnis, ar storesnes ir plonesnes velos?.
į aukštį ir spyruoklės storį, net jei aukštis tas pats, o ji pati bus plonesnė, tai gali būti kad jos keliamoji galia bus mažesnė, todėl mašina stovės žemiau arba mažiau bus galima pakrauti.
sveiki, skoda octavia 2006m 1.9tdi turi beda tokia kad nekyla daugiau apsuku kaip iki 3200apsuku, buvo egr klaida, tai isprogramavo egr.
bet pasiekus tas apsukas variklis purtosi dreba. padariau log, pagal tai matosi kad pats kompas nustoja prasyt oro.
dar pastebejau perpucia turbina, nejau taip tvarkosi su perputinejancia turbina?
18104 - Powertrain Data Bus
P1696 - 000 - Implausible Message from Steering Column Controller - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 68.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.24 V
Bin. Bits: 00101100
Bin. Bits: 11000000
(no units): 3.0
19463 - Camshaft Position Sensor (G40)
P3007 - 000 - No Signal - Intermittent
Freeze Frame:
17026 - Sensor Reference Voltage A: Circuit
P0642 - 000 - Low - MIL ON
Freeze Frame:
RPM: 1323 /min
Torque: 28.0 Nm
Speed: 63.0 km/h
liko 1 ir 3 klaidos. jam sake kad del egr cia jam viskas, tai ji isprogramavo. jau salinant sias bedas 200e sukises.
nepraeina technines apziuros, reikia 4.5 t apsk
Tu juk, kai eini į kavinę, tai neprašai tuščios taurės, kad savo atsineštą gėrimą įsipiltum... :D
O kaip tu pirma nori išprogramuoti, tada važiuosi pas kažką išpjauti? ar atvirkščiai???
Geriausiai kur programuoja, tai jie tą dalyką patys daro.
Šiaip tokį darbą darant ramap daryk tuo pačiu. Kaina bus beveik tas pats.
Galima išplovus kelias dienas ir pavažinėti, tikrai nieko nenutiks. Kiek šiaip beprašo už išpjovimą? Pigiau nei 100e spėju, kad nerasi.
Bandyk Automodas parašyti, gal jis turi ką rekomenduoti Vilniuje, nes jis pats savaitgaliais dirba Vilniuje...
octavija elgesi identiskai pries ir po erg isprogramavimo. dar buna reikia pasukt ja salta ar karsta uzsiveda per apie 3sekundes, starteris suka 230, 273. 273.273 ir uzsiveda. uzgesinus susipurto.
nepadariau egr testo per vcds, bet per egr geras kiekis tepalo eina. aplamai turbina leidzia normaliai.
sitoj stovi vakumo 1blokelis, jam sake ji pasikeisti,kad nefunkcionuoja. bet kaip tada turbinos kojele vaiksto nuo 10pro iki 95pro. https://drive.google.com/open?id=1SudoHRRX8Y6QJoiWLjmByJf9qpeGRv25
7563 - EGR Sensor 1
P046C 00 [232] - Implausible Signal
7343 - EGR Sensor 2
P0407 00 [040] - Signal too Low
Kiek googlinau greičiausiai sugedo EGR. Keitimas brangus, teks išprogramuoti.
EGR išprogramuojant reiks ir DPF šalinti (ir išprogramuoti), nes nutrūks regeneracijos.
Neramina TA, nes girdėjau jei pamato nepraeini.
Meistras sakė 1,6 tdi sunku prieit, reiks atlaisvinti tiltą (ar tai balkį), kad prieiti prie DPF ir pjauti pro šoną.
Kokios nuomonės ir patirtyts su šiuo reikalu? Gal geriau nepjauti, o gręžti skyles kaip kiti daro, arba imti visą dėžę ir "iškrapštyti" per dusliarkos galus, jei taip įmanoma?
Nespecas tik klausiu patarimo
jau laaaaaabai daug masinu su iskastruotu situo dalyku vazineja ir viskas gerai, reikia graziai ispjauti ar pragrezti, kad nieko nesimatytu, cia jau meistru galvos skausmai kaip tai padaryti, jei meistras nezino kaip padaryti tai kreipkis pas tuos kurie kasdien tuo uzsiimineja, kur programuoti varysi ten ir patars kas gali gerai ispjauti ir nebus jokiu bedu su TA
galima egr isjungt ir palikt dpf. imanoma kad dar ilgai vaziosi su dpf be egr, as su savo 1.6 taip buvau padares ir ilgai vazinejau. o kad ispjaut dpf reik nuimt balki isimt visa bakeli ir tvarkingai ispjaut kad nesimatitu. darem tokiu operaciju daug su TA bedu nera.
Sveiki, keista situacija nutiko man, praėjusių metų žiemą, gruodžio mėn du kartus buvau skirtinguose servisuose, vienas iš jų sumaišė vieno rato, spėju skirtingų automobilių, slapukus. Rezultatas: tris ratus atsuku, ketvirto negaliu atsukt :D ARX'e įdomu galima nusipirkt slapuką trūkstama ar ne? gal kas žinote?
egzistoja spirokles blogu keliu auksciuj. perki visas ir dedi turetu apie 5cm ausciau but. o amortikai dabar ne raudoni?
superb 2012 1.6 GreenLine
Netgi nežinau dėl amortizatorių, dar nematęs jų, mašina turiu tik 3 mėnesius.
Pažiūrėjimui užtenka keletos minučių...
Blogiausia, kai mes remontuojam mašiną per kompą, o jis net pasilenkęs po ja nėra... :DDDDDDDD
tai gali buti ir ne raudoni amortikai, o trumpinto stoko, tai niekaip nebus masina aukstesne kokias nedesi spyruokles
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pas šitas c5 juk aiškiai matosi, kokie amortikai, palei priekinę šakutę. Sport amortikams ta vieta būna trumpesnė.
nu kaip ir minejote, reikia bent paziureti :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, grįžęs iš darbo būtinai pasiziuresiu, supratau apie ką kalbate.
Pasižiūrėjau, priekyje stovi juodi su mėlynų taškų amortizatoriai, spyruoklės juodos su geltonų taškų, a vat gale stovi raudoni amortizatoriai spyruoklės ir juodos su geltonų taškų.
nu va jau aiskiau
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
c5 dar neviskas. kokie metai ir variklis parasik, galiu paziuret ar kas yra tam modeliuj.
superb 2012 1.6 GreenLine
Q, avantas, tai faktas, kad v6 ir visi reikalai, ką ten dar žinoti. Blin tokiam modeliui dalis kilogramais gali pirkti, nematau čia jokių bėdų.
Kvatro, avant, audi a6 c5 variklis 1.9 tdi 96kw. ANDZEIKA pažiūrėkite kas tinka?.
Metai 2004.
Kaip suprasti "KAS TINKA"? :D
P.S. Variklis permestas iš 2,5?
Evka, buvo ir su 1.9 TDI.
Draugas su A6 C5 avant 81 kw jau gal 6-7 metai važinėja ir vargo nemato. ;)
Škoda Kodiaq RS
Pagal vin rodo kad 2.5 tdi, bet realiai stovi 1.9, tokia jau pirkau. Reikėtų amortiku ir jaučiu spyruoklių, bet kad pasikeltu mašina, žinau kad dalių pasirinkti yra pilna, ir amortiku pilną yra, į ką atkreipti dėmesį prieš perkant, gal yra trumpesnį, ilgesnį, žiūrėjau yra standartiniai pakabai, yra blogo režimo vairavimo keliui, reguliuojami. Žymėjimai pagal spalvą, taip pat su spyruoklėmis. Kaip išsirinkti kad nelachanutsa, taip sakant?.
Reguliuojamų tau nereikia tikrai ;)
Vilis - q 1.9 c5 nebuvo, tik fwd
Dėl reguliuojamu jau radau informacijos, supratau kad man jų nereikia. Liko tik išsirinkti tinkamus amortikus ir spyruoklės, pagal kietumą jaučiu?.
valdukas1 parasik man 1ni. kad nepamirsciau. nes jau savaitgalis.
superb 2012 1.6 GreenLine
Evka, neužmačiau, kad čia Quattro rašė. Sorry. ;)
Škoda Kodiaq RS
manau bus keli variiantai, nebus bedu renkantis, jei reiks pagalbos kreipkis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pasirenkant spyruoklės į ką atkreipti dėmesį?. Ar gali būti sakykim mano modeliui, vienas variantas trumpesnis o kitas ilgesnis, ar storesnes ir plonesnes velos?.
manau reikia i auksti labiausiai kreipti demesi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
į aukštį ir spyruoklės storį, net jei aukštis tas pats, o ji pati bus plonesnė, tai gali būti kad jos keliamoji galia bus mažesnė, todėl mašina stovės žemiau arba mažiau bus galima pakrauti.
SuperB, 3T, 125 kw, DSG, 4x4
SuperB, 140 kw, DSG, 4x4, SportLine
kaip beziuresi jei paimsi auksciausiais rinkoje esancias spyruokles masina tikrai aukstai atsistos
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, gal yra žinančių kaip per VAG Com VCDS programą atjungti EGR ir patikrinti oro srauto matuoklę?
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
yra nemazai zinanciu, ten kur programuoja (cipuoja) masinas tik abejoju ar VCDS uzteks
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
OSM. per VCDS patikrint galima, o EGR isjungt ne.
superb 2012 1.6 GreenLine
sveiki, skoda octavia 2006m 1.9tdi turi beda tokia kad nekyla daugiau apsuku kaip iki 3200apsuku, buvo egr klaida, tai isprogramavo egr.
bet pasiekus tas apsukas variklis purtosi dreba. padariau log, pagal tai matosi kad pats kompas nustoja prasyt oro.
dar pastebejau perpucia turbina, nejau taip tvarkosi su perputinejancia turbina?
https://drive.google.com/file/d/1k1S5JoRFFMXghB_7iSUIYwx5zx1TfBkR/view?usp=sharing
o kas buvo su veikianciu EGR.? turbos perputimas apsukom nekenkia.
superb 2012 1.6 GreenLine
buvo pilna klaidu
VCID: 6ED415FA790C45310B-803A
5 Faults Found:
18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 000 -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 30.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.24 V
Bin. Bits: 00101111
Temperature: 15.3°C
(no units): 144.0
16785 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow
Freeze Frame:
18104 - Powertrain Data Bus
P1696 - 000 - Implausible Message from Steering Column Controller - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 68.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.24 V
Bin. Bits: 00101100
Bin. Bits: 11000000
(no units): 3.0
19463 - Camshaft Position Sensor (G40)
P3007 - 000 - No Signal - Intermittent
Freeze Frame:
17026 - Sensor Reference Voltage A: Circuit
P0642 - 000 - Low - MIL ON
Freeze Frame:
RPM: 1323 /min
Torque: 28.0 Nm
Speed: 63.0 km/h
liko 1 ir 3 klaidos. jam sake kad del egr cia jam viskas, tai ji isprogramavo. jau salinant sias bedas 200e sukises.
nepraeina technines apziuros, reikia 4.5 t apsk
pries programavima su masina tas pats buvo? tai gal egr liko atsidares. jai ne, beda gali but su purkstukais.
superb 2012 1.6 GreenLine
sveiki, gal kas rekomenduotų kur DPF gali išpjaut Vln. Servisuose kaina biški kandžiojasi. Išprogramavimą jau kaip ir radau.
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
Labas Skodas.
Tu juk, kai eini į kavinę, tai neprašai tuščios taurės, kad savo atsineštą gėrimą įsipiltum... :D
O kaip tu pirma nori išprogramuoti, tada važiuosi pas kažką išpjauti? ar atvirkščiai???
Geriausiai kur programuoja, tai jie tą dalyką patys daro.
Šiaip tokį darbą darant ramap daryk tuo pačiu. Kaina bus beveik tas pats.
Šie apkalbėti ir panašu pagal kainą ir kokybę geriausi Vilniuje.
https://www.facebook.com/BlackSmokeFactory/
Škoda Kodiaq RS
Galima išplovus kelias dienas ir pavažinėti, tikrai nieko nenutiks. Kiek šiaip beprašo už išpjovimą? Pigiau nei 100e spėju, kad nerasi.
Bandyk Automodas parašyti, gal jis turi ką rekomenduoti Vilniuje, nes jis pats savaitgaliais dirba Vilniuje...
octavija elgesi identiskai pries ir po erg isprogramavimo. dar buna reikia pasukt ja salta ar karsta uzsiveda per apie 3sekundes, starteris suka 230, 273. 273.273 ir uzsiveda. uzgesinus susipurto.
nepadariau egr testo per vcds, bet per egr geras kiekis tepalo eina. aplamai turbina leidzia normaliai.
sitoj stovi vakumo 1blokelis, jam sake ji pasikeisti,kad nefunkcionuoja. bet kaip tada turbinos kojele vaiksto nuo 10pro iki 95pro.
https://drive.google.com/open?id=1SudoHRRX8Y6QJoiWLjmByJf9qpeGRv25
Kokia programele atsiusti i iphone ar ka nustatyti ant mago bolero, kad ijungus navigacija ja rodytu per maga?
Mirror linką turi?
Aciu, jau pavyko prisijungti.
Mirrorlink instaliuok i tel.
Parsisiusk susirades iš google's.
Pajungsi prašys patvirtinimu, viska patvirtinsi ir veiks.
Raimondas, kokią konkrečiai programą naudoji tel? Android telefas?
Tel. androidas. Naudoju dabar 5.1 versija
Iš apkmirror. com, dabar jau 5.2 žiuriu atsirado, bet dar nekeičiau
Sveiki,
7563 - EGR Sensor 1
P046C 00 [232] - Implausible Signal
7343 - EGR Sensor 2
P0407 00 [040] - Signal too Low
Kiek googlinau greičiausiai sugedo EGR. Keitimas brangus, teks išprogramuoti.
EGR išprogramuojant reiks ir DPF šalinti (ir išprogramuoti), nes nutrūks regeneracijos.
Neramina TA, nes girdėjau jei pamato nepraeini.
Meistras sakė 1,6 tdi sunku prieit, reiks atlaisvinti tiltą (ar tai balkį), kad prieiti prie DPF ir pjauti pro šoną.
Kokios nuomonės ir patirtyts su šiuo reikalu? Gal geriau nepjauti, o gręžti skyles kaip kiti daro, arba imti visą dėžę ir "iškrapštyti" per dusliarkos galus, jei taip įmanoma?
Nespecas tik klausiu patarimo
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
jau laaaaaabai daug masinu su iskastruotu situo dalyku vazineja ir viskas gerai, reikia graziai ispjauti ar pragrezti, kad nieko nesimatytu, cia jau meistru galvos skausmai kaip tai padaryti, jei meistras nezino kaip padaryti tai kreipkis pas tuos kurie kasdien tuo uzsiimineja, kur programuoti varysi ten ir patars kas gali gerai ispjauti ir nebus jokiu bedu su TA
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
galima egr isjungt ir palikt dpf. imanoma kad dar ilgai vaziosi su dpf be egr, as su savo 1.6 taip buvau padares ir ilgai vazinejau. o kad ispjaut dpf reik nuimt balki isimt visa bakeli ir tvarkingai ispjaut kad nesimatitu. darem tokiu operaciju daug su TA bedu nera.
superb 2012 1.6 GreenLine
kol veikia dpf palik tu ji sau. po to pats dumus uostysi ir nervuosies kam veikianti lupai lauk.
Sveiki, keista situacija nutiko man, praėjusių metų žiemą, gruodžio mėn du kartus buvau skirtinguose servisuose, vienas iš jų sumaišė vieno rato, spėju skirtingų automobilių, slapukus. Rezultatas: tris ratus atsuku, ketvirto negaliu atsukt :D ARX'e įdomu galima nusipirkt slapuką trūkstama ar ne? gal kas žinote?
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
Garažiukuose už 15-20 euru atsuka su "vagių raktų" , už 1 eurą nusiperki paprastą ir pamiršti , arba visą naują komplektą
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Puslapiai