Dar reikia pastebėti, kad smagračiui labai kenkia, jei automobilis paliekamas "ant begio", o ypač įkalnėje. Pavargsta smagračio spyruoklės nuo to ir atsiranda laisvumas. Būtent dėl to visada automobilį palieku su išjungtu bėgiu ir užtrauktu rankiniu stabdžiu.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Sveiki,
klausimėlis dėl Škodos 1,9 77 kw. Sankaba veikia pačioje apačioje, t.y. ją tik vos atleidus jau kabina. Ar tai normalu? Ir ne per seniausiai pastebėjau, kad kartais neatšoka iki galo sankabos pedalas. Na aš tiesiog pėda ji gražindavau į vietą ir tiek. O žmona to nežinodama važinėjo ir jai nei 5 bėgis nesijungdavo ir atbuliniu treškėdavo. Pakėlus pedalą iki normalios padėties problemos dingo. Kas tai?
yra tokia savoka keisti abu. bet praktika rodo kad dazniausiai tas kur ant dezes gyvena. as keisciau pradziai ji, aisku apziurejas abu ar kazkuris neslampa. 5 begiu dezei jis prisuktas isorej pasikeist nesunku. orinimas padeda bet tik kazkuriam laikuj, nes oras ten isniekur neatsirado.
Dėl keitimo į vienmasį smagratį: kai prieš kokius 5 metus ford mondeo pasibaigė plaukiojantis - dėjau vienmasį ir vargo nemačiau. po 10k km pradėjo buksuoti sankaba. Nežinau ar čia būtent dėl to, tačiau faktas, kad taip nutiko...
Fabia I, beast with 47kw [past]
Octavia II, 1.9TDI [past]
Octavia III, 1.6TDI [present]
---- Čekių loterija
Sveiki,
Tokia bėda su Octavia 2005 2.0 tdi 103kw DSG. Pakeistas smagratis (bildėjo ant laisvų apsukų ir gesinant) į sachs. Tačiau gesinant variklį sutarškėjimas liko, negana to po kelių savaičių atsirado smarkus subildėjimas užkuriant (ypač karštam varikliui). Dar kiekvieno užvedimo momentu šiek tiek šokteli apsukos. Meistriukai buvo išėmę starterį, tikrino variklio pagalves, su komp.diagnostika jokių nukrypimų nerado. Gal turit kokių minčių?
manyciau kad vistiek liko problema su smagraciu,gal kazkoks nekokybiskas,o gal restauruotas,nes esu girdejas kad restauruoti smagraciai turi pasalyni garsa
Tuos bildesius užkūrimo metu išsprendė starterio perrinkimas 48eur.
Gesinant sutarškėjimas aišku liko, ko gero visgi smagratį nupirkau nekokybišką (pirkau iš Inter Cars parduotuvės)
skoda octavia 1.6 tdi 2009 m. , uzvedus varikli ant laisvu girdisi traskejimas ir vibracija auto, ismynus sankaba pilnai kaip ir dingsta traskejimas, jauciamas mazesnis gal vibravimas, imynus sankaba daugiau , bet ne iki galo traskesys garsesnis. begiai jungiasi pakankamai gerai, kartais tik 1 ir atbulinis ne visada. gal patarsit kas ir kiek ES pinigu kainuotu?aciu
Sveiki.ant laisvu barska smagratis ir sunkiai ijungiu arba isjungiu 1-2 begi ir atbulinis taip pat sunkiai kartais jungiasi.ar jau visai hana smagraciui ar dar vaziuodamas nepridarysiu daugiau bedos?
smagratis tik barska, o jau sankabos susidevejimas salygoja bloga begiu jungimasi, viskas kas sulus galesi juk pakeisti, budavo tokiu atveju, kadsusivarydavo dezes korpusas ir ji reikdavo keisti, cia tik variantas ir nereiskia, kad jis tau nutiks, pasekoje tiesiog nebegalesi vaziuoti kai nebesijungines begiai
Gal kas galetu padeti susrasti kokio tiksliai smagracio komplekto reikia mano masinai (maciau skiriasi diametrai ir pns, nesinori apsigaut)
Skoda Octavia 2011m, 103kw dyzelis, DSG greiciu deze
Noreciau gal pasikeist i vienos mases smagrati (jei yra variantu kurie gerai atitiktu) arba dvieju masiu, bet noreciau kad ne uz 500€ (nes kainos irgi svyruoja nuo 250 iki 500)
Autodoc.lt uz 385€. O ka butina visa sankaba irgi keist? Apart smulkios smagracio vibracijos ant laisvu apsuku nesijaucia jokiu kitu nepatogumu, begiai puikiai junginiejasi
As net nelabai randu komplekto DSG dezei, tik mechaninei. Ar diskas toks pat ir DSG ir mechaninei?
Nepykit jei durnai skamba, bet cia mano pirma masina su DSG, tai dar nelabai zinau visu niuansu
as matau kad net GOOGLE tingi pasinauduot, pasidomek kas yra DSG 6beg. sankaba. ir kur tu matei kad ji butu kartu su smagraciu komplekte. DSG smagratis yra panasus i mechanines dezes. bet 6beg. DSG sankaba visiskai netas. jai girdi ant laisvu sukiu bildesius ir daugiau nieko su deze nera keist reikia tik msmagrati, ir dar klausimas ant kiek stipriai tai girdisi ir kas girdisi.
Jei cia man skirta, tai Google kaiptik moku naudotis, todel ir kilo klausimu ka butent pirkt. Nes tu smagraciu yra 240 ir 280mm didzio, bet ok kokio reikia jau issiaskinom, aciu kas padejo
Del sankabos komplekto cia jau kitas zmogus parase, jo keitimas (jei tai imanoma) nebuvo mano planuose ir as noriu pasikeist tik smagrati
teko keisti 1.6tdi 81kw sankaba, tik del to kad nesijunge begiai. Bet po kurio laiko atstrigo,veike. pilna dulkiu,siuksliu prikrite i diskatoriu ir nesijunge. negalvojau kad keisiu diskatoriu ir viskas, juk masina begus 220gab km o sankabos disko like 30-40gab km. keiciau viska, nes darbas 200e.
o jusu nuomone 2mm butu uzteke iki 300gab km, o jai netiketai neuztektu is naujo uz 200e keist diska?
ta pati siulai ir jaunuoliui ,pasikeist problemos saltini ir tiketis, kad laikys.
Dar reikia pastebėti, kad smagračiui labai kenkia, jei automobilis paliekamas "ant begio", o ypač įkalnėje. Pavargsta smagračio spyruoklės nuo to ir atsiranda laisvumas. Būtent dėl to visada automobilį palieku su išjungtu bėgiu ir užtrauktu rankiniu stabdžiu.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Sveiki,
klausimėlis dėl Škodos 1,9 77 kw. Sankaba veikia pačioje apačioje, t.y. ją tik vos atleidus jau kabina. Ar tai normalu? Ir ne per seniausiai pastebėjau, kad kartais neatšoka iki galo sankabos pedalas. Na aš tiesiog pėda ji gražindavau į vietą ir tiek. O žmona to nežinodama važinėjo ir jai nei 5 bėgis nesijungdavo ir atbuliniu treškėdavo. Pakėlus pedalą iki normalios padėties problemos dingo. Kas tai?
tai reiskia kad cilindras gaudo ora, dazniausiai tas kur ant dezes arba viduj. priklausomai kiek begiu deze.
superb 2012 1.6 GreenLine
5 bėgių dėžė. Kaip išsiaiškinti kuris? Reik greičių dėžę nuimti ar nereikės? Ir kiek daug maž kainuos naujas cilindras?
pradziai bandyk nuorinti, jei nepades keisk abu cilindrus, kad nebutu jokiu cirku
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
yra tokia savoka keisti abu. bet praktika rodo kad dazniausiai tas kur ant dezes gyvena. as keisciau pradziai ji, aisku apziurejas abu ar kazkuris neslampa. 5 begiu dezei jis prisuktas isorej pasikeist nesunku. orinimas padeda bet tik kazkuriam laikuj, nes oras ten isniekur neatsirado.
superb 2012 1.6 GreenLine
Dėl keitimo į vienmasį smagratį: kai prieš kokius 5 metus ford mondeo pasibaigė plaukiojantis - dėjau vienmasį ir vargo nemačiau. po 10k km pradėjo buksuoti sankaba. Nežinau ar čia būtent dėl to, tačiau faktas, kad taip nutiko...
Fabia I, beast with 47kw [past]
Octavia II, 1.9TDI [past]
Octavia III, 1.6TDI [present]
----
Čekių loterija
Sveiki,
Tokia bėda su Octavia 2005 2.0 tdi 103kw DSG. Pakeistas smagratis (bildėjo ant laisvų apsukų ir gesinant) į sachs. Tačiau gesinant variklį sutarškėjimas liko, negana to po kelių savaičių atsirado smarkus subildėjimas užkuriant (ypač karštam varikliui). Dar kiekvieno užvedimo momentu šiek tiek šokteli apsukos. Meistriukai buvo išėmę starterį, tikrino variklio pagalves, su komp.diagnostika jokių nukrypimų nerado. Gal turit kokių minčių?
manyciau kad vistiek liko problema su smagraciu,gal kazkoks nekokybiskas,o gal restauruotas,nes esu girdejas kad restauruoti smagraciai turi pasalyni garsa
Skoda Octavia 2008m 2.0tdi 125kw RS
kai uzvedineji, ar imini sankaba?
Kokia sankaba reikia imint DSG? :-)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Tuos bildesius užkūrimo metu išsprendė starterio perrinkimas 48eur.
Gesinant sutarškėjimas aišku liko, ko gero visgi smagratį nupirkau nekokybišką (pirkau iš Inter Cars parduotuvės)
skoda octavia 1.6 tdi 2009 m. , uzvedus varikli ant laisvu girdisi traskejimas ir vibracija auto, ismynus sankaba pilnai kaip ir dingsta traskejimas, jauciamas mazesnis gal vibravimas, imynus sankaba daugiau , bet ne iki galo traskesys garsesnis. begiai jungiasi pakankamai gerai, kartais tik 1 ir atbulinis ne visada. gal patarsit kas ir kiek ES pinigu kainuotu?aciu
Prieš porą metų darbas kainavo 70 eur. (pažįstamas meistriukas garaže), o pati sankaba su dviejų masių smagračiu Sachs berods apie 420-430 eur.
bet matyt visi sutiks kad priezastis sito viso yra skodos sankaba ir reikia keisti visa komplekta.
darbas tas pats, tad keisk viska
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki.ant laisvu barska smagratis ir sunkiai ijungiu arba isjungiu 1-2 begi ir atbulinis taip pat sunkiai kartais jungiasi.ar jau visai hana smagraciui ar dar vaziuodamas nepridarysiu daugiau bedos?
smagratis tik barska, o jau sankabos susidevejimas salygoja bloga begiu jungimasi, viskas kas sulus galesi juk pakeisti, budavo tokiu atveju, kadsusivarydavo dezes korpusas ir ji reikdavo keisti, cia tik variantas ir nereiskia, kad jis tau nutiks, pasekoje tiesiog nebegalesi vaziuoti kai nebesijungines begiai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki,
Gal kas galetu padeti susrasti kokio tiksliai smagracio komplekto reikia mano masinai (maciau skiriasi diametrai ir pns, nesinori apsigaut)
Skoda Octavia 2011m, 103kw dyzelis, DSG greiciu deze
Noreciau gal pasikeist i vienos mases smagrati (jei yra variantu kurie gerai atitiktu) arba dvieju masiu, bet noreciau kad ne uz 500€ (nes kainos irgi svyruoja nuo 250 iki 500)
Aciu uz pagalba
jai nori pakeist i vienmasi turesi ir deze i mechanine pakeist. tavo masinai smagratis buna su start-stop arba be ir tiek.
superb 2012 1.6 GreenLine
Turi tikti tokiu kodu: Luk 415 0740 09. DSG su varikliais BKD, CFFB, CLJA. Be START/STOP funkcijos.
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Variklio kodas CFHC, dezes kodas NJK (bent taip parasyta ant lipduko bagazineje). Start/Stop nera
tai betkokiu atveju 650e dalys, LuK Smagratis DSG 440-450,Sankabos komplektas platus diapazonas
Autodoc.lt uz 385€. O ka butina visa sankaba irgi keist? Apart smulkios smagracio vibracijos ant laisvu apsuku nesijaucia jokiu kitu nepatogumu, begiai puikiai junginiejasi
As net nelabai randu komplekto DSG dezei, tik mechaninei. Ar diskas toks pat ir DSG ir mechaninei?
Nepykit jei durnai skamba, bet cia mano pirma masina su DSG, tai dar nelabai zinau visu niuansu
as matau kad net GOOGLE tingi pasinauduot, pasidomek kas yra DSG 6beg. sankaba. ir kur tu matei kad ji butu kartu su smagraciu komplekte. DSG smagratis yra panasus i mechanines dezes. bet 6beg. DSG sankaba visiskai netas. jai girdi ant laisvu sukiu bildesius ir daugiau nieko su deze nera keist reikia tik msmagrati, ir dar klausimas ant kiek stipriai tai girdisi ir kas girdisi.
superb 2012 1.6 GreenLine
Jei cia man skirta, tai Google kaiptik moku naudotis, todel ir kilo klausimu ka butent pirkt. Nes tu smagraciu yra 240 ir 280mm didzio, bet ok kokio reikia jau issiaskinom, aciu kas padejo
Del sankabos komplekto cia jau kitas zmogus parase, jo keitimas (jei tai imanoma) nebuvo mano planuose ir as noriu pasikeist tik smagrati
teko keisti 1.6tdi 81kw sankaba, tik del to kad nesijunge begiai. Bet po kurio laiko atstrigo,veike. pilna dulkiu,siuksliu prikrite i diskatoriu ir nesijunge. negalvojau kad keisiu diskatoriu ir viskas, juk masina begus 220gab km o sankabos disko like 30-40gab km. keiciau viska, nes darbas 200e.
prie ko cia 280 ir 240 ir DSG nesuvokiu. tavo 6beg DSG yra tik luk ir sachs.
superb 2012 1.6 GreenLine
o kokiu cia prietaisu nustatoma kokiam kiekiuj KM. liko sankabos disko????
superb 2012 1.6 GreenLine
greiciausia celkomeru :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
o jusu nuomone 2mm butu uzteke iki 300gab km, o jai netiketai neuztektu is naujo uz 200e keist diska?
ta pati siulai ir jaunuoliui ,pasikeist problemos saltini ir tiketis, kad laikys.
Puslapiai