Tai gali būti daromas ir kas 2 metai. Pirkome identiškas škodas, pas vieną buvo intervalas 15000/1, o pas kitą 30000/2. Varikliai tie patys ir t.t. Tepalai ir filtrai dedami tie patys. Pas mus čia skaitosi sunkesnės eksploatavimo sąlygos, o vakaruose visi kas 30000keičia ir neįdomu jiems daugiau niekas. Blogiau dažniau keisti tikrai nėra, bet nereikia manau persistengti. 10-13t km tai čia tikrai normalūs intervalai. Nebent pirmą daryčiau perpus anksčiau, ką ir pats galvoju daryti ties 8000-9000km.
Laikas papildyti temą:
Taigi atliktas pirmas aptarnavimas ties 6000km - nusivilta arx'u tiek aptarnavimu tiek darbų kokybe...
Taip pat panaikintas "debadge" ir sudėtos originalios juodos raidės. Įdomi detalė "ŠKODA" užrašas pirktas pagal Kodiak'o kodą, nes Superb'o taip niekur ir neradau originalo, tad raidės minimaliai didesnės :D
P.S. Pradedama galvoti apie Stage1, DSG softo keitimą ir kelias variklio modifikacijas :P
Paveiksliukai:
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Na sąskaitos mano nuomone neatitinka to kas padaryta, plius ištepliotas salonas, plius užsirašyta 8 valandai, atvaryta į servisą prieš 8. Sutarėm, kad lauksiu vietoj, viskas kaip ir ok. Bet mašina paimta iš lauko buvo po daugiau nei valandos (ir gyvai mačiau ir app'se pasitikrinau). Kai sutvarkė ir išvarė atgal - neiškentęs pats turėjau nueiti pas priėmėją po 15min ir pasakyti, kad jau all done ir tegu duoda sąskaitą ir raktelį.
Finalas, užtrukta pusantros valandos ilgiau nei žadėta ir sutarta (jie būtu laiku paėmę viskas būtu sutvarkyta net greičiau nei žadėta). Apie kitas smulkmenas net nekalbu.
Kas dėl rėmelių, tai laužas jau užkurtas, o naujieji keliauja pas mane. ;)
P.S.: Buvo apsilankyta Saremų salose. Taip pat sutiktas estiškas mažasis brolis, neaišku kam daugiau džiaugsmo buvo, man ar jam :D Kas be ko - buvo susimojuota ir "susimirksėta" :D
Paveiksliukai:
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Prieš varant garantiniam noriu pasikonsultuoti:
Prašau atsiliepkit kas turit DSG benziną (modelis nesvarbu manau visur panašiai bus).
Šiandiena "žaidžiau" su rankiniu DSG rėžimu (ant vairo, bet vėlgi nemanau kad yra skirtumas) ir pastebėjau kad žeminant pavaras tarkim prieš sustojant prie šviesoforo jaučiasi "tampymas" primena kai nepataikoma su apsukomis žeminant bėgį su mechanine dėže.
Pvz.: Prieš šviesoforą ramiai lėtėjama (švelniai spaudžiamas stabdis) kai apsukos pasidaro ~1200 žeminamas bėgis iš 3 į 2. Bėgis perjungiamas apsukos pakyla ir toliau lėtėjant pasijaučia "susitampymas" jo metu apsukos nešokinėja. Po to vėl apsukos tolygiai žemėja ir vėl ~1200 žeminamas bėgis iš 2 į 1 ir istorija kartojasi.
Važiuojant tiek su D tiek su S viskas OK. Važiuojant "agresyviau" rankiniu rėžimu vėlgi - viskas OK.
Gal kas susidūrę su tuo, gal pas jus pačius taip pat elgiasi dėžė? Arba jei yra Vilniečių gal galėtume susitikti ir palyginti?
@Evka' pas tave man atrodo benzinas dabar, gal gali parašyti ar pas tave tas pats?
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Ryt pračekinsiu. Man nepatinka irgi vienas rėžimas... po darbo pareinu į auto,o ten tokia nelygi qikštė,tqi lėtai reikia išvažiuoti. Tai blin toks jausmas,kai irgi tampymas yra,bet išlekiu iš ten ir viskas ok. Man tik ant šalto motoro jaučiasi lyg.
kaip sanaudos sito 2,0 206kw, ?
vazineju dabar su dyzeliu , bet senai noriu benzo tik kad ju kainos kosmines , dabar radau viena nebloga egzemplioriu Superb 206kw L&K uz gera kaina, tik pasikalbejus su tais kas tvarko VW/Skodas atsiliepimu daug dviprasmisku apie naujus TSI motorus, isvada viena kad tai nera seni geri paprasti benzai, imant dauguma meistru nuomones net dauguma pasisake kad geriau dyzelis sitoej vietoje o jei benzas tai tik naujas ,
ziuriu 206kw cia bent jau atpuola viena problema su suodziu susidarymu ant voztuvu , nes eina dvigubas ipurskimas.
Priklauso nuo važiavimo labai. Su 206kw ėjo 6bėgių dėžės tai ten biški skirtumų yra tiek su dinamika, tiek su sąnaudom, bet mieste ~10, o užmiestyje nuo greičio priklauso, bet 100-120 apie 7,5 gaunasi.
Dėl tų atsiliepimų, tai tvarko dažniausiai jau nujotus variklius kurie nebuvo tausoti ir dar negana to aptarnavimus turėjo kas 15 ar 30k tai savaime suprantama, kad problemų pilna bus su jais :)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Na 15000km aptarnavimas dar yra labai gerai ir reiktų džiaugtis kaip teleloto laimėjus,jei rasi dėvėtą su tokiais darytais intervalais. Realybė tokia,kad daugumoje bus 30000...
Na matau laikas pasipasakoti, o pasakoti nelabai yra ką :D
Per vis laiką jokių didesnių "modų" ar nuotykių nebuvo. Niekas negenda ir nebyra tfu, tfu, tfu.
Atlikau senai norėtą dalyką ir gailiuosi, kad to nepadariau anksčiau. Žibintai apklijuoti apsaugine plėvele - brangu bet atsiperka :)
Na ir žinoma foto :P
Paveiksliukai:
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Atėjo žiema, prieš tai galvojau, kad jau tikrai trūksta galios ir laikas pradėti kažką burti, bet paaiškėjus, kad vos spustelėjus akceleratorių ant sniego iškarto kasasi visi ratai, kol kas susilaikau nuo šių minčių :/
Paveiksliukai:
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Na ka 206kw mano garaze:) pirmas dakykas ka noriu pasidaryti tai tech aptarnavima, variklio tepalai, dsg, haldex ir t.t
Masina ne garantine, verta varyti i ARX vien tik del istorijos ir iraso ar ne? Daro ARX aptarnavimus su kliento dalimis ar butina is ju pirkti?
Turiu gera vw/ skoda meistra tai svarstau ar verta del iraso istorijoje varyti i arx
Tai gali būti daromas ir kas 2 metai. Pirkome identiškas škodas, pas vieną buvo intervalas 15000/1, o pas kitą 30000/2. Varikliai tie patys ir t.t. Tepalai ir filtrai dedami tie patys. Pas mus čia skaitosi sunkesnės eksploatavimo sąlygos, o vakaruose visi kas 30000keičia ir neįdomu jiems daugiau niekas. Blogiau dažniau keisti tikrai nėra, bet nereikia manau persistengti. 10-13t km tai čia tikrai normalūs intervalai. Nebent pirmą daryčiau perpus anksčiau, ką ir pats galvoju daryti ties 8000-9000km.
Laikas papildyti temą:
Taigi atliktas pirmas aptarnavimas ties 6000km - nusivilta arx'u tiek aptarnavimu tiek darbų kokybe...
Taip pat panaikintas "debadge" ir sudėtos originalios juodos raidės. Įdomi detalė "ŠKODA" užrašas pirktas pagal Kodiak'o kodą, nes Superb'o taip niekur ir neradau originalo, tad raidės minimaliai didesnės :D
P.S. Pradedama galvoti apie Stage1, DSG softo keitimą ir kelias variklio modifikacijas :P
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
jei gali placiau apie arx darbus negerus?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Rėmelis dar nesudegintas :D
Na sąskaitos mano nuomone neatitinka to kas padaryta, plius ištepliotas salonas, plius užsirašyta 8 valandai, atvaryta į servisą prieš 8. Sutarėm, kad lauksiu vietoj, viskas kaip ir ok. Bet mašina paimta iš lauko buvo po daugiau nei valandos (ir gyvai mačiau ir app'se pasitikrinau). Kai sutvarkė ir išvarė atgal - neiškentęs pats turėjau nueiti pas priėmėją po 15min ir pasakyti, kad jau all done ir tegu duoda sąskaitą ir raktelį.
Finalas, užtrukta pusantros valandos ilgiau nei žadėta ir sutarta (jie būtu laiku paėmę viskas būtu sutvarkyta net greičiau nei žadėta). Apie kitas smulkmenas net nekalbu.
Kas dėl rėmelių, tai laužas jau užkurtas, o naujieji keliauja pas mane. ;)
P.S.: Buvo apsilankyta Saremų salose. Taip pat sutiktas estiškas mažasis brolis, neaišku kam daugiau džiaugsmo buvo, man ar jam :D Kas be ko - buvo susimojuota ir "susimirksėta" :D
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
didelis akmuo i ju darza...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Aš po savo patirčių daugiau į įgaliotą Škoda centrą nevažiuoju. Kontora totali...
Mažasis brolis tai dailus... Manyčiau :D
Tai ką daryti,jei auto garantinė ir nori normalios istorijos?
Dauguma didesnių servisų išrašo padorias SF, tai istorija kaip ir vedama...
Tai tuose servisuose ir ridą betkokią galima išsirašyti... Ten net mašinos nereikia,gali istoriją ir be jos vesti :D
Prieš varant garantiniam noriu pasikonsultuoti:
Prašau atsiliepkit kas turit DSG benziną (modelis nesvarbu manau visur panašiai bus).
Šiandiena "žaidžiau" su rankiniu DSG rėžimu (ant vairo, bet vėlgi nemanau kad yra skirtumas) ir pastebėjau kad žeminant pavaras tarkim prieš sustojant prie šviesoforo jaučiasi "tampymas" primena kai nepataikoma su apsukomis žeminant bėgį su mechanine dėže.
Pvz.: Prieš šviesoforą ramiai lėtėjama (švelniai spaudžiamas stabdis) kai apsukos pasidaro ~1200 žeminamas bėgis iš 3 į 2. Bėgis perjungiamas apsukos pakyla ir toliau lėtėjant pasijaučia "susitampymas" jo metu apsukos nešokinėja. Po to vėl apsukos tolygiai žemėja ir vėl ~1200 žeminamas bėgis iš 2 į 1 ir istorija kartojasi.
Važiuojant tiek su D tiek su S viskas OK. Važiuojant "agresyviau" rankiniu rėžimu vėlgi - viskas OK.
Gal kas susidūrę su tuo, gal pas jus pačius taip pat elgiasi dėžė? Arba jei yra Vilniečių gal galėtume susitikti ir palyginti?
@Evka' pas tave man atrodo benzinas dabar, gal gali parašyti ar pas tave tas pats?
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Ryt pračekinsiu. Man nepatinka irgi vienas rėžimas... po darbo pareinu į auto,o ten tokia nelygi qikštė,tqi lėtai reikia išvažiuoti. Tai blin toks jausmas,kai irgi tampymas yra,bet išlekiu iš ten ir viskas ok. Man tik ant šalto motoro jaučiasi lyg.
Man jau 7 metai su senu DSG tas tampymas yra. :)
1984 Volkswagen Jetta Coupe 1.6 Automatic - Project car
1999 A6 C5 Avant 2.5TDI Tiptronic-Sold
2006 Mazda 6 2.0 Automatic - For weekend's
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel car
2016 Toyota Auris Hybrid Touring Sports - Daily driver
@Evka' jo ant šalto jaučiasi ir pas mane kartais kol išvažiuoju iš parkingo, paskui all good, toks vaizdas pirmi 30metrų kartais sukelia problemų...
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Pas mane benzinas DSG. Išbandysiu tai ką parašei ;)
kaip sanaudos sito 2,0 206kw, ?
vazineju dabar su dyzeliu , bet senai noriu benzo tik kad ju kainos kosmines , dabar radau viena nebloga egzemplioriu Superb 206kw L&K uz gera kaina, tik pasikalbejus su tais kas tvarko VW/Skodas atsiliepimu daug dviprasmisku apie naujus TSI motorus, isvada viena kad tai nera seni geri paprasti benzai, imant dauguma meistru nuomones net dauguma pasisake kad geriau dyzelis sitoej vietoje o jei benzas tai tik naujas ,
ziuriu 206kw cia bent jau atpuola viena problema su suodziu susidarymu ant voztuvu , nes eina dvigubas ipurskimas.
ex octavia II 1.9 TDI DSG
Priklauso nuo važiavimo labai. Su 206kw ėjo 6bėgių dėžės tai ten biški skirtumų yra tiek su dinamika, tiek su sąnaudom, bet mieste ~10, o užmiestyje nuo greičio priklauso, bet 100-120 apie 7,5 gaunasi.
Dėl tų atsiliepimų, tai tvarko dažniausiai jau nujotus variklius kurie nebuvo tausoti ir dar negana to aptarnavimus turėjo kas 15 ar 30k tai savaime suprantama, kad problemų pilna bus su jais :)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Na 15000km aptarnavimas dar yra labai gerai ir reiktų džiaugtis kaip teleloto laimėjus,jei rasi dėvėtą su tokiais darytais intervalais. Realybė tokia,kad daugumoje bus 30000...
Na taip, bet čia nuo šalies priklauso, vienur 30tūkst. kitur 15tūkst. intervalai deklaruojami :)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Tai va, kad intervalai skiriasi, o filtrai, tepalai ir varikliai vienodi :)
.
Ratus tuos china nuėmei specialiai ar iš kitokių sumetimų? :) Daug geriau atrodo su juodais.
.
Na matau laikas pasipasakoti, o pasakoti nelabai yra ką :D
Per vis laiką jokių didesnių "modų" ar nuotykių nebuvo. Niekas negenda ir nebyra tfu, tfu, tfu.
Atlikau senai norėtą dalyką ir gailiuosi, kad to nepadariau anksčiau. Žibintai apklijuoti apsaugine plėvele - brangu bet atsiperka :)
Na ir žinoma foto :P
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Atėjo žiema, prieš tai galvojau, kad jau tikrai trūksta galios ir laikas pradėti kažką burti, bet paaiškėjus, kad vos spustelėjus akceleratorių ant sniego iškarto kasasi visi ratai, kol kas susilaikau nuo šių minčių :/
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Superinė nuotrauka ;)
ir nuotrauka, ir mašina, ir fotografas, ir vairuotojas.. ir aišku dizaineris :D
Na ka 206kw mano garaze:) pirmas dakykas ka noriu pasidaryti tai tech aptarnavima, variklio tepalai, dsg, haldex ir t.t
Masina ne garantine, verta varyti i ARX vien tik del istorijos ir iraso ar ne? Daro ARX aptarnavimus su kliento dalimis ar butina is ju pirkti?
Turiu gera vw/ skoda meistra tai svarstau ar verta del iraso istorijoje varyti i arx
ex octavia II 1.9 TDI DSG
Neverta :)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Su Vasario 16-aja!
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
na tai taip ir padariau ,atidaviau klemensa savo patikimam meistriukui, pilnas didysis aptarnavimas atliktras greitai is sklandziai,
ex octavia II 1.9 TDI DSG
Puslapiai