Seiki, vnz noriu artimiausiu metu pasikeist dirza ir radau ebay isparduoda kaip tik vienas UK pardavejas, tik kad truputi keblu issirinkt nes atsejt yra skirtingi jie...
Mano octavia yra 2002 1.9tdi 66kw, bagazinej po dangciu iskaitau (nes isbluke) EGR, bet kiek ziurejau tokio ner, tai AGR ko gero.
Dbr del parduodamu dirzu ir kodel klausiu kuri pasirinkt? (Nes visi kaip ir tinka 2002 1.9tdi 66kw):
Goodyear http://www.ebay.co.uk/itm/TO-CLEAR-NEW-GOODYEAR-TIMING-BELT-KIT-K1G1553H-/311419311805?hash=item48820996bd:g:SfcAAOSwu4BVxM1U
From Engine Number. 500001 | 565001
Engine Code. AGR | ALH
Kiek googlinau, tai raso kad sitas 25.1mm plocio, kai tarkim gates ar contitech raso 25mm
FAI Engine kodas toks pats kaip goodyear http://www.ebay.co.uk/itm/TO-CLEAR-NEW-FAI-TIMING-BELT-KIT-TBK146-/311338777856?hash=item487d3cbd00:g:s1MAAOSwstxVLjaS
Ir dar vienas FAI bet jau kitas engine number, bet atsejt irgi tinka octavia 2002 1.9 tdi 66kw
From Engine Number 04442
To Engine No. 500000 | 565000
Engine Code AGR | ALH
http://www.ebay.co.uk/itm/TO-CLEAR-NEW-FAI-TIMING-BELT-KIT-TBK141-/311338777589?hash=item487d3cbbf5:g:sG8AAOSwstxVLjZx
Tai vat 3 lyg ir tinkantis nors ir skirtingi, kuri pasirinkt?
nera ten jokiu variantu, eina 4 guoliai ir pagrindinis dirzas, kuri paimsi tas bus gerai, nematau ten jokiu skirtumu, be to nepamirsk ir vandens pompa nusipirkti, ji keiciama kartu su dirzu komplektu nes yra sukama pagrindinio dirzo, o situose komplektuose nematau jos.
del dirzo plocio tokio skirtumo nesuk galvos, ten vietos tikrai yra 0,1 mm skirtumui
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dekui. O del pompos dabar klausimelis, gali ten kokybe ar surinkimas skirtis labai nes kaina nuo 20 iki 36
http://autoplikis.lt/paieska?q=038+121+011+A+
as rinkciausi hepu, bet ir kitos tikrai dirbs savo darba
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pala,o sito 66 kw pompa nuo dirzo? Pas mane 66kw ir pompa suka ne pagrindinis dirzas.
telsiskis tada pas tave gal felicija ar formanas, o gal dar senesne auto?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Akcjinis 'super' goodyear dirzas truko po 5000km. :DDD Sutaupiau a***jenai
DanciN gal pertempei diržą dėl to truko?
Superb 2.0 tdi cbbb 125kw + remap
Octavia 2.0 tdi Vrs cupa 135kw
tai, kad ten nepertempsi, itempejas tik vienaip dedasi, yra jo itempimo atzyma, bet pasistengus viska galima padaryti., uzuojauta, lupk galva ir tvarkyk, arba keisk varikli, aisku pradziai pabandyk uzdeti dirza, gal gi nesulankste voztuvu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
keite man pazystamo tevas, lyg ir ne viena dirza pakeites. Paklausiau del pertempimo, tai irgi pasake kad yra itempimo atzyma.
Ziurejau dirza tai issisluoksniaves pailgai. Nuvezem vel i garaza tai rytoj gal jei spes bandys sena dirza uzdeti. Beje kai apziurinejau dirza trukusi tai kartu ir kazkokia tarpine istrauke apvalia kokiu 10cm?
Ir taip supratau kad sitiems varikliams gali buti visokie variantai, galejo sulankstyt voztuvus galejo ir ne?
nuo senumo bus amen dirzui
90%, kad sulankste voztuvus, bet buna pasitaiko :)
dirzu puseje yra tik 2 rieboksliai- alkuninio veleno ir virsutinio velenelio, daugiau ten nera tarpiniu ir tokiu dideliu 10cm nera ten
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Skambino draugelis ka tik sako, nu ka duot paklausyt kaip dirba :) Vezk nauja dirza itempeja ir kazkoki varzta
Pasisekė :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
vezk:)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nu krc, nekursiu naujos temos.
Pavazinejau kiek cia menesi laiko, siandien vaziuoju kazkoks keistas garsas is variklio kamstyje jauciu ir trauka ne to, prisiparkuoju aiksteleje. Garsas lyg butu prakiures duslintuvas prie variklio su pasvilpivamu ar karteryje kazkas. Uzgesinau, parukiau cigarete, uzkuriau dirba taip pat. Paskambinau pazystamam uzkuriau dar karta daviau paklausyt per telefa, uzgesinau. Sutarem kad po kamsciu privaziuos paziuret. Galvoju priparkuosiu varysiu namo autiku, ir bam nesuka starteris, klinas. Man taip nesiseka jus neisivaizduojat... Kas cia galetu buti?
galetu buti amen varikliui, jei neprasisuka variklis mechaniskai tai jau darbu laukia nemenkai, o gal tik dirzas persoko is r neuzlankste voztuvu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Man buvo kažkokia panaši nesamonė su Fabia. Viskas normaliai, užgesinau...reikia užvesti - nebesiveda, net nesuka, bandau užvesti traukimu - niekaip, kažkaip net normaliai neprasisuka variklis - blyn galvoju jau kaput varikliui, kad net užklinijo...bet paskui paaiškėjo, kad buvo lygtais starteris užsikirtęs ir užstrigęs.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
is starterio iskrito ivore ir ilindo i smagracio dantis, todel ir klinijo variklio prasukima
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Laukimas zudo, ypac kai masina yra darbas (taxi) Nei pinigeliu pasidarysi nei ka. Siandien neturejo laiko tai nepaziurejo.
Kiek blogiausiu atveju srote kainuoja mazdaug variklis jei jau sitam kaput?
apie 200€
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nezinau terminu, bet kazkas galvoje sutrupejo ko pasekoje pridare truputi bedu.
Pavargau, nupirkau vakar nauja varikli, pirmadieni/antradieni ides.
greiciausia viztuvas nutruko ir ismale stumokli
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na paemiau siandien masina. Tai atsirado turbinos svilpimas nors kolektorius ir turbo viskas sena, bet su senu varikliu tai nebuvo to :/
o katalizatorius kur?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiukus, nori pasakyti, kad gal išpjautas? :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Dar klausimas - svilpimas is priekio ar galo. Jei priekio tai gali praputineti per tarpines (koliko, turbos ir pan), gal kol keite varikli palankste kad ir gofra ir pro ja pucia.
sviimas girdimas tik keliais atvejais- nera katoliko ir garsas girdisi duslintuvo gale, kiaura gofra ar duslikas, arba blogai prisuktas duslintuvas prie turbinos, garsas tada priekyje prie variklio girdimas, isiurbimo ir ismetimo kolektoriu nesandarumas neduos turbinos garso ryskaus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Inerkuleryje jei butu mazu skyluciu irgi gerai gridisi svilpimas priekyje ir tam pakanka mazuciu skyluciu, bet ir su trauka gali atsirasti bedu gerai pagazaus su slegiais butu blogai.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Sveiki, turiu klausimą dėl pagrindinio diržo. Atleiskit, jei jis pasirodys kvailas, čia pirma auto su diržu :)
Automobilis - 2001 Octavia 1U5, 1.9 TDI, 81 kW. Ketinu keisti diržą su visais guoliais ir siurbliu (pilną komplektą).
Jau buvau pasiruošęs pirkti internetu, kai pamačiau vieną nesutapimą - internete visi gamintojai parduoda dantytus diržus, o mano senasis yra trapecinis V formos (pvz. https://www.pigiausiosdalys.lt/lt/dalys/scid-17937/8/23/826/Variklio-dalys/Dirzai-Guoliai-itempejai/Dirzas-trapecinis-V-formos/?one=1 ). Taip pat ir skriemuliai yra su grioveliais.
Taigi klausimas būtų - ar man tinka komplektas, kuriame yra dantytas diržas?
viskas gerai, tik susipainiojai pats- pagrindinis dirzas yra dantytas, prie jo bus 4 guoliai ir vandens pompa, o tas trapecinis kaip vadini dirzas vadinasi juostiniu dirzu ir jis bus dedamas ant alkuninio veleno skremulio, kad suktu vairo stiprintuvo siurbli, generatoriu ir kondicionieriaus siurbli. trumpiau sakant reiks abieju dirzu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ačiū, Tiukau! Dabar supratau, kad žiūrėjau ne į pagrindinį diržą. O tai baisu buvo net pagalvot, kad variklį suka juostinis diržas :D
Reiškia reikia pirkti tokias dalis: pagrindinio diržo komplektą su siurbliu, juostinį diržą ir aušinimo skystį? Nieko nepraleidau?
nepraleidai, dar pasitikrink juostinio dirzo itempeja ir juostinio dirzo parazitini guoli, pasikeisk jei jie negerai dirba savo darba
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, gal jau sitoj temoj ir paklausiu kad variklis tas nelemtas uzknisa
Bega tepalas is cia, koki 1litra+/10000km dapilu, kur cia sugede kazkas gali buti?
tubina
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ant 10t km reikia dapilti 1ltr tepalo, cia visiskai niekas nesugede, as i a3 dapilu 1,5ltr ir tikrai viskas ok, juk variklis pasidevejas ir reikia dapilti, masina juk ne pirma 100t km bega, o ir naujai tai normalu kad dapilti tenka, kad nudegina, juk cia dyzelis, o kad tepalo prabega pro egr tai nieko blogo nematau, galima keist egr ir nebebegs, bet nuo to niekas nepasikeis ir nepageres, nes pro tas skylutes daznai masinai praleidineja tepala, nuo slegio prapucia ir tiek.Esu dar tauranui keites del tos pacios bedos egr, dar vakuminis stovejo, bet kruvoje su sklende, o ta jau elektronine, bet atjungti galejo ir po pakeitimimo tik estetinis vaizdas pagerejo kad nebepraleidinejo tepalo. Pinigai i bala.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Pro voztuvu gumytes gal leidzia?
Kartais nesuprantu žmonių, 1 Ltr tepalo suvalgo ant 10k km.. Jau ieško bėdų. :D
Dar mokykloje mokiausi ir klasiokas nupirko Hyundai kažkokia neaiškia. Tai ant 500km pildavo 1 ltr tepalu. :D Tai sakydavo, kad pas ji dvitaktis variklis. Tepalus ir benza kartu valgo pas ji. :D:D
Tai šitam tikrai buvo salnykėliai sudile. Pakeitė ir bėda dingo. :)
Škoda Kodiaq RS
Ir taip skaitau ir kitaip, bet nieko bendro nerandu su pagrindiniu dirzu :) Kazkaip nauja mada atsirado, raso belenka belenkur, po 3 kartus per visas temas klausia to pacio, siaip nemaciau nei vienos problemos, kuri nebutu isdiskutuota iki galo pries kelis metus, gal paieska pasinaudokit.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW