Sveiki, važinėju su Octavia Combi 1.9 TDI, 2008m., atsirado pašalinis garsas, išmynus sankabą dingsta. Buvau pas kolegos sakė, kad smagratį reikia keisti. Gal kas susidūrėt su tokia problema, ar reikia keisti, ar galima važinėti, kokia kaina, kokios rekomendacijos kas galetu pakeisti?
Pagarbiai.
Octavia smagratis
Tre, 2015-02-18 10:06
#1
gkgiedrius
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2014-01-10 11:36
Octavia smagratis
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
greiciausia bus smagratis, jei keisti tai geriausia visa komplekta sankabos su smagraciu, komplekto kaina apie 400eu, darbas 73eu.
vazineti gali kol nusibos musimas ir vibracija, bet vazineti gali, nieko blogo nenutiks.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
o tai garsas ne nuo išminamo guolio ?
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
O jei sugalvosi keisti, rekomenduoju pagalvoti apie paprasto smagračio keitimą, vietoje dviejų masių smagračio. Pamirši bėdas.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
vienas minusas paprasto smagracio komplekte- nera pirkti atskirai komplektuojanciu nedziagu, pvz sankabos disku
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pas mane ta pati beda. Ismynus sankaba pasalinis garsas dingsta. Ne gana to kartais ismynus sankaba jauciasi tempimas ir sunku isjungti pavara.Bet cia tik kartais.
Smagratis, turejau ta dziaugsma
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
sveiki, panasia problema turiu: pasalinis garsas(aisku ismynus sankaba jis niekur nedingsta, tik sukelus apsukas dingsta) ir vibracija stovint vietoj ant laisvu apsuku. Sako draugas kad smagratis bus. Gal kam teke ji restauruot kokios kainos?
Tai man atrodo tas dalykas nerestauruojamas , kiek zinios neapleidzia.
skelbima radau del restauracijos... O kaip 3golf sankabos komplektas gal kainos kiek nukrite, kiek kastuoja pasidalins kas?
O apie kokią Octavia eina kalba, pirmos ar antros kartos? Kokie metai, koks variklis ir kiek kW? Esu irgi girdėjęs, kad kažkur restauruoja dviejų masių smagračius, bet atsiliepimų kokia restauravimo kokybė, kiek tarnauja ar nebūna pašalinio pveikio ir kiek tai kainuoja finansiškai negirdėjau. Nauji pakaitiniai komplektai su vienos masės smagračiu prikalusomai nuo automobilio ir komplekto gamintojo svyruoja ~250-550 EUR.
octavia 2000 mkI 1.9tdi 66kw. Palnuoji pacipuot truputi iki 81kw tuomet butinai reiks keisti smagrati
snd radau skelbima restauravimo klausimu: http://www.skelbiu.lt/skelbimai/dvimasiu-smagraciu-restauravimas-20796440.html . Rytoj skambinsiu pasiteiraut , bet nerimti atrodo.
restauruoti nelaiko visiskai, isbandyta kelis kartus, neverta net cento ten kisti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
sitaip aisku, dekui. Teks ateitity keist i vientisa , kolkas begiai svelniai junginejas, tik perjungiant is aukstesnio i zemesni esnt aukstesnem apsukom keistas garsas praeina
Kiek zinau visi veza i Alytu restauruot, jie ir garantija ten duoda kazkiek. Kaina apie 600Lt. Bendradarbis jau metai kaip vazineja su restauruotu ir jokiu problemu, tiesa pas ji Opel Astra III. Cia kaip kam pasiseka :)
pries savaite isidejau paprasėa smagrati su visa sankaba, naujus, ir pamirsau beda.naujas smagratis su sankabos komplektu kainavo 240 eur + 80 eur pakeitimas, tai tikrai manau kad neapsimoka restauruot
kokios firmos ir kur pirkai, gana pigiai cia prasisukai. Kokia pas tave octa?
O kas turi patirties su restauruotais, kad teigiat, jog nelaiko? Mes dedam, kol kas viskas tvarkoj, garantiniu laikotarpiu niekas nesikreipė dėl kažkokių trikdžių, ir toliau sau rieda sėkmingai. Kainų skirtumas nuo naujų smagračių beveik dvigubas, o kartais ir daugiau net. Ir jokio diskomforto nesijaučia, kaip kad būna sudėjus vienmasį smagratį :)
Tel. 8 644 60444 el.p.
o tai koks diskonfortas su vienmasiu?
Virbacijos.