Padekit del stabdziu!!!

50 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
rafas
rafas portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 10 mėnesių
Joined: 2010-07-12 21:27
Padekit del stabdziu!!!

Sweiki! turiu tokia beda zodziu buvo uzkirmijes galiniu stabdziu (diskiniu) cilindriukas nuveziau sudvarkyti pakeite cilndriuko vidine guma (ziedeli) pakeite kaladeles ir sutvarke rankini nes neslaikydavo! pradejau vazineti! sustojus! is rugsta dumai ir gan daug! idomiausia kad viena karta is kaires o kita is desnes kaip kada!ikaista taip kad ikaista net ratlankis! atleidau visai rankini galjovau gal perdaug itempe ar ka! vistiek tas pats! masina octavia 99 1,8 benzinas! busiu labai dekingas uz pagalba!

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 8 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

gali buti, kad stringa rankinio trosai kur nors

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

INXS
INXS portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 2 mėnesiai
Joined: 2011-05-04 12:57

pakeist tai pakeite, bet dabar cilindriukai normaliai vaikšto? galbūt laiko suspaustas kalades? Pirmiausiai tai siūlyčiau nuvažiuoti ten, kur tvarkė tau ir tegu jie žiūri, ką suchaltūrino. Nes susidaro įspūdis, kad prieš remontą veikė geriau nei po jo.. Ir kuo skubiau, nes diskus suklaipysi, jei to dar nepadarei. Gana dažnas reiškinys octavia I, kad rankinio mechanizmas supuves ir užtraukus neatmeta.

2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual

rafas
rafas portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 10 mėnesių
Joined: 2010-07-12 21:27

Bet ratas sukasi legvai manau jei butu uzspaustas nesisuktu taip legvai kaip dviracio ;-)))

liofka12123
liofka12123 portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2011-05-11 20:09

eigu ratas lengvai sukasi tai ir ne gali kaisti ir dumai rugti,aisku kad yra uzspaustas,ligiai taip pat turejau su kitu auto,ne su skoda,cilindriukai buvo idealus,viskas lengvai vaiksto,bet vistiek kuo daugiau vaziavau,tuo labiau pradedavau jausti kad kaz kas laiko auto uz uodegos,ikaisdavo ziauriai,net gi visas ratas,karta jau uzspausta rata pameginau nuorinti,atsukau ant suporto nuorinimo varzteli,per sekunde atsilaisvino visos kaladeles,o pasirode pagrindinis stabdziu cilindras paspaudus stabdziu pedala paduodavo skisti i suportus,o atleidus pedala neleisdavo skisciui grizti,ir kuo daugiau bevaziuojant stabdziau,tuo greiciau uzspausdavo,pasirode jame nustojo veikti kaz koks grazynimo voztuvas,nezynau ar Octavia turi panasu daikta,bet gali pas meistrus pasidometi.

Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna

Arturas1
Arturas1 portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2010-12-03 20:27

Taip, cia bajeris idomus, man taip buvo su Fabia. Anksciau bandziau diskutuoti su forumieciais, taciau niekas negalejo tiksliai atsakyti kas tai yra. Teko viska isbandyti ir suportus keisti, stabdziu slangeles (sako viduje guma po laiko isbrinksta ir neleidzia skysciui gryzti), pagrindini stabdziu cilindra. Is pradziu lyg budavo gerai, taciau po kiek laiko vel beda pasireiksdavo. Galiausiai ka padariau. Kaip kad visiems normaliems stabdziams reikalingas nuorinimas, paimu ir i sistema ileidziu oro, karta pro nuorinimo taska, kita kart atsukes vamzdeli prie pagrindinio cilindro. Gal but juokinga, bet stabziai kuo puikiausi ir dabar jau nieko nedares vazineju kokie trys menesiai. Man ir paciam but idomu suzinoti kur suo istikruju pakastas. Sekmes.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Perkėliau temą iš kitos, čia geriau atsispindi tema :) http://www.skodaklubas.lt/comment/77825#comment-77825

Fabia 2002 m. sdi. Po darbų su stabdžių sistema (galinių ratų cilindriukų, stabdžių būgnų, kaladėlių keitimas, sistema buvo nuorinta senuoju būdu - minkant pedalą) atsirado problema - važiuojant periodiškai užsispaudžia priekiniai stabdžiai (kaista stipriai diskai, ratlankiai). Paspaudus kelis kartus pedalą - atleidžia, iki sekančio karto.

Pirma galvojau, kad per daug stabdžių skysčio sistemoje, jis įkaista, išsiplečia ir užspaudžia. Nepasitvirtino, nes buvo ištrauktas, paliktas minimalus lygis, vistiek užspausdavo.

Išsiaiškinau, kad VW grupės auto su ABS reikalauja specialios ABS nuorinimo procedūros su VAGCOM. Prieš kelias dienas su draugu perrinkome priekinius supportus, sutepėme cilindrus, kreipiančiąsias, dėl visa ko, kad atmesti pačių suportų gedimą. Dabar šią priežastį tikrai galima atmesti. Ir nemanau, kad suportai, nes kai užspaudžia, tai kaista abu priekiniai vienodai, o ne kažkuris vienas. Iškart po to atlikome priekinių ratų nuorinimo procedūrą, bet taip ant greičio ir ne pilnai pagal VAGCOM duodamą instrukciją, nes sutemo - sekančią dieną vėl užspaudė stabdžius.

Šiandien pats vėl dariausi ABS nuorinimą - dabar jau kaip priklauso, pagal instrukciją, per visus ratus, pajaučiau, kaip nuorinimo metu suveikia ABS pedalo atmetimas (ankčiau turbūt nebuvome iki to daėję). Pedalas normaliai stabdo, nesminga iki dugno (nors ir iki to taip buvo), kaip pvz. esant oro sistempje. Manyčiau, kad Pagrindinis stabdžių cilindras ir ABS jau turėjo nusiorinti. Žodžiu, jei dabar vėl užspaus, tada jau nebežinau, ką daryti.

Beje, labai daug vietų VW forumuose teko skaityti tokią nuomonę, kad nuorinant senuoju būdu per greitai/per stipriai spaudžiant pedalą galima sugadinti pagrindinį stabdžių cilindrą (PSC), nors nelabai suprantu kaip, nes juk važiuojant taip pat tą pedalą gali tekti staigiai spausti. Gal kas girdėję ką nors apie tai?

Kaip tik liofka vienu postu aukščiau aprašo PSC gedimą ir tokias pačias pasekmes, kaip mano...Tai jei paskutinis nuorinimas nepadės, tada manau jau reiks ieškoti galų PSC...ką patartumėte, ar naują pirkti nuo 40 eurų, ar remkomplektą visokių tarpinių naudoti?

Beje, gal dar kas tiksliai galite pasakyti, ar Fabijos 2002 m. PSC turi savo korpuse nuorinimo vožtuvus? Pvz. Octavijos turi, ir galima net patį PSC nuorinti, o va mano Fabija panašu neturi, nes PSC nuotraukose (6Q0611019Q) nuorinimo vožtuvų nesimato.

Bliamba, užsiknisau jau galų ieškoti...:(

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 3 dienos
Joined: 2015-10-02 07:53

Pamėgink paimt šrotinį cilindrą ir pakeist - pamatysi iškart ar padės. Su remkomplektu siūlau nežaist - nes dar klausimas ar tas cilindras apskritai ardomas.
Ant pagrindinio cilindro nuorinimo vožtuvo apskritai nesu matęs - jis ten ir nereikalingas. Gal sumaišei su sankabos cilindru?
Beje, girdėjau tokį variantą, kai sugadina pagrindinį cilindrą suspaudinėjant suportų cilindriukus. Tik iki galo nesupratau kokiomis sąlygomis tai atsitinka.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 8 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

pagrindinis cilindras gali pagesti kai ji sausa maigai, kai nebuna skyscio jame

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

vytkee
vytkee portretas
Offline
Last seen: prieš 22 valandos 51 minutė
Joined: 2011-11-13 11:04

Buvau sugadinęs cilindrą, kai sustuminėjau suportą.. bet mašina buvo 7 metus neeksploatuota. :)

2006 Mazda 6 2.0 Automatic - For weekend's
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2016 Toyota Auris Hybrid Touring Sports - Daily driver
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Žodžiu pilnas stabdžių skysčio pakeitimas, nuorinimas, ABS nuorinimas nepadėjo. Bandžiau važinėti atjungęs ABS (išėmiau saugiklį), vistiek tas pats. Dėl įvairių priežaščių ABS bloko problemą atmečiau. Galima būtų gaudyti, kada užsispaudžia suportai ir pastačius ant kalniuko, atsukinėti kontūrų jungtis pvz. prie PC, arba prie ABS bloko, ir žiūrėti, kada išeina slėgis ir atsilaisvina pedalas - atitinkamai iškarto būtų aišku, ar ABS blokas, ar PC/servo...

Taigi, lieka keisti arba PC, arba servo (pūslę). Bent jau elementariai patikrinus servo pūslę (neužvedus papumpavus pedalą, ir spaudžiant užvedus, nueina po truputį į apačią), ji kaip ir veikia. Vakumas siurbiasi, tai didesnis šansas, kad bus PC.

Dar kiek paskaičiau apie PC problemas, bendrąja prasme nesigilinant labai į modelius, užtenka PC stūmokliui negrįžti 2mm, ir jau nebeatsidaro vienas kontūras, 4mm - nebeatsidaro abu kontūrai. Labai tikėtina, kad man ir trūksta tų 2mm, nes neatsidaro vienas kontūras, ir neišeina slėgis.

Bandysiu statyti kokį šrotinį ir žiūrėti kas bus.

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

PROBLEMA IŠSISPRENDĖ...EDIT - deja nepadėjo.

Nupirkau naudotą pagrindinį stabdžių cilindrą. Kai išiminėjau senąjį, pastebėjeu, kad iš PC stumoklio pusės, kur kišasi į servo pūslę, yra pratekėjimas, ir stabdžių skysčio kažkiek pritekėję net į servo pūslę. Kodėl tai atsitiko iškart po galinių ratų tvarkymo, nežinau...gal sutapimas, gal jau prie pabaigos buvo, o nuorinant per stipriai paspausta per pedalą, ar kokių rūdžių pagavo...nes stabdžių skystis tai senai buvo keistas, visas pajuodęs ir drumzlinas.

Pakeičiau PC, dar kartą nuorinau sistemą, ABS, stabdžių skystis jau prieš tai pakeistas - viskas veikia, nebeužspaudžia priekinių stabdžių, mašina atsigavusi, trauka atsirado, viskas ok.

Tiesa, dar vienas nusimanantis sako, kad jei pritekėjo į servo pūslę stabdžių skysčio, gali guma išbrinkti, ir pūslė sprogti/prakiurti. Pavaliau kiek galima, bet idealiai ten neišvalysi...žiūrėsim, jei pokštels, bent iškart žinosiu, kur galų ieškoti.

Dėl sportinio intereso, pabandysiu parsisiūsti remkomplektą gumyčių ir pabandysiu atsiremontuoti senąjį, gal prireiks, jei tas naudotas pareitų :))

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Per anksti apsidžiaugiau...pagrindinio cilindro keitimas nepadėjo :(

Bet paeiliui tikrindamas stabdžių grandinę ir nuleidinėdamas slėgį, kai užsispaudžia priekiniai ratai, išsiaiškinau, kad 100% grybauja ABS blokas, t.y. slėgis kažkodėl kaupiasi atšakoje priekinių ratų suportai - ABS, žodžiu kažkokie ABS važtuvai nesuveikia ar velnias žino kas, bet ABS neleidžia slegiui grįžti į pagrindinio cilindro magistrales. Bandžiau ilgai žaisti su tom ABS nuorinimo procedūrom su VAGCOM, bet nepadeda...nebežinau, ar čia pats ABS blokas parėjo, ar vis dėlto kažką ne taip darau.

Ar kas nors žinote, kaip tiksliai reikia atlikti ABS nuorinimą per VAGCOM ABS bloko Output test? ABS blokas - BOSCH 5.7. Bliamba internete niekur nerandu aiškiai aprašyta, net keista. Esmė tame, kad jei nuorinimas atliekamas per Basic test, tai ten kaip ir aišku, VAGCOM parašo, kada užsukti suporto vožtuvą, kada atsukti ir pan. O per Output test nelabai ten aišku...nei kiek laiko reikia laikyti įjungtą ABS siurblį, nei kada atsukti/užsukti suportų vožtuvus (jei išvis reikia)...

Nežinau, gal jau reiks vežti į ARXą, kad pažiūrėtų, rankos jau svyra...

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 7 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2017-01-01 21:10

tikrai buvo jau nevienas atvejis toks , pakeitus bloka bedos dingo. nuorinimuj nereikia vcds, paprasciausiai orini ir tiek.

superb 2012 1.6 GreenLine

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 3 dienos
Joined: 2015-10-02 07:53

Dėl nuorinimo tai tikrai jau viskas gerai pas tave turėjo būti. Pamėgink šrotinį bloką statyt - gal elektromagnetinis vožtuvas nesuveikia taip, kaip turėtų.
Ir tikrai nemanau, kad verta varyt į ARX. Jei viską iki šiol pasidarei - pasikeisi ir bloką. :)

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Nu ka chebryte, kol kas niekas nepadėjo išspręsti problemos...nei pagrindinio stabdžių cilindro keitimas, nei ABS bloko keitimas, įmerkta 100 eurų, o naudos jokios :(

Ką dabar siūlytumėte keisti? :) iš esmės liko servo mechanizmas su ta pūsle, į kurią stabdžių cilindras kišasi, na ir vakumą pažiūrėti, bet kiek vakumą tikrinau ištraukęs šlangą iš tos servo pūslės, tai traukia normaliai...kažkokia nesąmonė visiška...

Beje, dabar jau turiu atliekamą gerą ABS bloką/pompą, jeigu kam prireiktų :)

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 7 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2017-01-01 21:10

nenusimink viskas sutvarkoma, tik cia skaitant nepajauti kaip tai atrodo, tad ir pagalba buna netiksli. pusmecio begije buvo vienas atvejis su passat b5 kad del stabdziu stiprintuvo uzspasdavo stabdzius, bet ten buvo kazkas priburta nepagal priklausancius detaliu kodus.

superb 2012 1.6 GreenLine

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Turbūt pigiausia, prieš keičiant servo mechanizmą, būtų pasitikrinti vakumą...gal jis yra nepakankamas, dėl to kyla problemos su stabdžiais.

Beje, vakumo problemai būti yra tam tikrų objektyvių priežaščių...man atrodo, kad yra kažkoks siurbimo garsas, kurio nebūdavo ankščiau. Aišku jį sunku išgryninti šalia klaksančio sdi, bet tokio garso ankščiau niekada nebūdavo...ir vienu metu esu pastebėjęs apsukų pulsavimą ant laisvų, galimai dėl vakumo problemų. Bandysiu prasitestuoti, mačiau youtubei, nuima kokią vieną žarną, ir pučia su burna cigaretės dūmą vidun, ir žiūri, kur išeina :) gal kas pasimatys po tokio bandymo...

EDITED. Pasitikrinau vakumą su dūmeliu...viskas gerai, niekas niekur nerūksta, iš servo mechanizmo nerūksta, vadinasi nekiauras, vakumo siurbimo kaip ir neturėtų būti. Nebent gal užvedus tas kažkoks vakumo vožtuvas grybauja, tačiau užvestu varikliu ištraukiau šlangelę iš servo pūslės, siurbia į ją mano manymu normaliai.

Iš esmės liko servo mechanizmas, kuris galbūt grybauja, ir dabar jau neatmetu pačių suportų, bet dėl jų kažin, nes mažai šansų, kad abu priekiniai iškart grybautų.

Įdomiausia tai, kad kai užspaudžia priekinius ratus, tai stipriai paspaudus stabdžius, juos atleidžia, ir vėl gali važiuoti, kol kažkas kažkur užsipompuoja, tada prie šviesoforo vėl stipriai paspaudi pedalą, vėl atleidžia - ir taip vargsti visą laiką...

Ir dar, gal žinote, kas čia per klaidos, matau, kad kažkas surišta su stabdžiais...:

Chassis Type: 6Y (6Y - Skoda Fabia (1996 > 2008))
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76

VIN: TMBNF46Y523409749 Mileage: 244600km/151987miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-B.lbl
Part No: 6Q1 937 049 B
Component: BORDNETZ-SG. 1S31
Coding: 25754
Shop #: WSC 13765
VCID: 3A7BD46326AA42CE9A7-5072

3 Faults Found:
00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Part No: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 1S31
Coding: 00014
Shop #: WSC 13765
VCID: F0EFB64BB056489EE43-50E6

3 Faults Found:
00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications
End ---------------------------------------------------------------------

Kiek supratau, čia kažkas negerai su kodavimu, nes meta klaidas modulių, kurių pas mane nėra...automato, ESP, 4 varomi...čia kaip tik topikas analogiška tema: https://www.briskoda.net/forums/topic/222226-pas-fault-but-not-the-usual-codes/ ...bet ar tas gali įtakoti stabdžius, nežinau, nes šios klaidos turbūt buvo ir tada, kad stabdžiai veikė normaliai.

Ir dar...Briskoda forume radau visiškai analogišką problemą Fabia mkI...nu beveik mano situacijos aprašymas, tik jam užspausdavi vieną ratą priekyje ir kitą gale, tai rezultate kaltas buvo servo mechanizmas...na ką, reiks turbūt ir man keisti :)

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 7 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2017-01-01 21:10

klaidos manau del netikancios kodotes. arba vazineji su deganciais indikatoriais skidelije. o del, stabdziu pasiziurek ar su pedalu viskas tvarkoj. nes milimetras kitas paspausto pedalo jau spaus stabdzius. o jai stiprintuvas tai vakumo matot nera prasmes, del jo trukumo to nebutu.

superb 2012 1.6 GreenLine

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Greičiausiai koduotė, nes skydelyje niekas nedega, o ir ABS blokas jokių klaidų nemeta, ABS bloko matavimuose berods prie Steering angle sensor rodo "OK".

Pedalas kiek žiūrėjau, viskas ok, pilnai grįžta į savo viršutinę padėtį, o be to su juo niekas nieko nedarė. Kaip rašiau ankščiau, tam tikrais momentais viskas veikia normaliai kaip turi būti, kol toks jausmas, kad kažkas kažkur užstringa. Gali būti, kad servo mechanizme stringa tas dratas (push rod), kuris stumia stūmoklį, t.y. paspaudi pedalą, jis stumia push rodą, tas pagrindinį cilindrą, bet kai atleidi, stringantis push rod neleidžia pilnai grįžti pagrindinio cilindro stūmokliui...o kiek žinau, užtenka poros mm negrįžimo, kad prasidėtų neigiamos pasekmės.

Jeigu stabdžius užspaudinėtų visą laiką, gal ir būtų prasmės pasireguliuoti kažkokią eigą pedalo, ar to push rodo, bet kiek lindau prie pedalo, nemačiau, kad ten kažkas reguliuotusi iš salono pusės, nei pedalas, nei push rodas. Bet kadangi, kaip sakiau, kad tarpais viskas veikia normaliai, sakyčiau, kad eiga yra gera.

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Gavau patarimą iš servo mechanizmo ištraukti vakumo šlangelę ir pavažinėti, pasižiūrėti, ar stabdžių problema išliks. Norėjau tik paklausti, ar reiktų užglušinti tą ištrauktą šlangelę, kad ji nesiurbtų oro, ar tiesiog palikti siurbti orą? Ar kažko blogiau nepadarysiu, jeigu ją užglušinsiu kuriam laikui?

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 3 dienos
Joined: 2015-10-02 07:53

Pasikeisk koduotę. Atsidaryk CAN Gateway ir susirask Gateway installation list. Ten nuimsi varneles nuo tų blokų, su kuriais nėra komunikacijos.
Vakuumo žarnelę gali atvirą palikt, čia ne benzinas.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Žodžiu, kas sekėte fabia stabdžių problemos epopėją vasarą, dabar jau galiu pasakyti 100%. Esmė, kad nieko nebuvo, problema pati dingo po truputį. Darau išvadą, kad nauji stabdžių cilindriukai sunkiai/standžiai vaikščiojo, dėl ko negrįždavo iki galo. Nes būtent pačioje pradžioje po pakeitimo ir stipriausiai užspausdavo stabdžius, o vėliau mažiau. Bėgant laikui prisitrynė, pradėjo normaliai vaikščioti ir problema dingo pati.

O tiek laiko prasiknista ieškant bėdos, tiek vargta su sistemos nuorinimu, keistas pagrindinis stabdžių cilindras, keistas ABS blokas. Gaila, kad joks specialistas ar servisas nepagalvojo, kad gali būti toks paprastas niuansas :)

Žodžiu, gal kas susidurs, tai turėkite mintyje. Nežinau, gal čia ir nuo pačių cilindriukų priklauso, bet jau du mėnesiai kaip problemos nebėra.

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

LS_scout07
LS_scout07 portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 11 mėnesių
Joined: 2018-09-15 20:03

Kaista galiniai diskai?
Sveiki,
turiu tą problemą su galiniais ratais. Pastebėjau kad kaista stabdžiai, remontavau abu suportus (sudėjo rem. komplektus), nutekinau diskus (galinius, paskui ir priekinius), pakeičiau kaladėles visas... ir vistiek kaista galiniai stabdžių diskai??? Bet kažkiek gal mažiau, nors paskutinį kartą važiavau gal 10 km. Prisiliesti prie priekinio įmanoma, prie galinio - degina, net čirškia! Po kita, dar nevisai prisidirbę diskai po tekinimo gal koks 50 km mieste pravažiuota?
Kaip sako Waidulis, pasitaisys savaime ar reik dar skystį pakeisti ir ABS bloką, main cilindrą ar kažką tikrinti su vakumu? Kiek reik pravažiuot, manai, plz.?

Škoda scout 4x4 2007m., 2 TDI DP

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Parašiau tau AŽ. Bet šiaip žinok, stabdžių diskai bet kuriuo atveju būna karšti po pasivažinėjimo mieste, prie jų neįmanoma prisiliesti. Klausimas, ar pats ratlankis labai įkaista? Jeigu ne, tai gal čia jokios problemos nėra...

Kol neprisitrynusios kaladėlės, teoriškai kaip tik mažiau turi kaisti, nes stabdymas vyksta ne visu plotu...kai prisitrins, dar labiau kais.

Na, pirmiausia pasižiūrėk, ar užspaudžia galinius stabdžius po važiavimo...pvz pravažiuoji kažkiek, užsuki į kokią aištelę, su domkratu pasikeli ratą ir bandyk prasukti...Jeigu su visa jėga neprasuki rato, vadinasi užspaustas...tada dar gali pabandyti užvestam varikliui nuspausti pedalą, atleisti ir vėl ratą prasukti, gal su suportais kažkas blogai, negrįžta kaladėlės...tada jau toliau ieškosi bėdų, kai būsi tikras, kad tikrai ratai užspaudžiami. Bet kaip sakiau, gal tik tau atrodo, kad stabdžių diskai labai karšti, nes jie ir turi kaisti stabdant...

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

LS_scout07
LS_scout07 portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 11 mėnesių
Joined: 2018-09-15 20:03

Manau, teks pakeisti stabdziu skysti. Nes gali buti kokio brudo, kas trukdo cirkuliacijai? Bet kazkur profesionaliai, kas zino kaip teisingai nuorinti. Pagrindinis stabdziu stumoklis/cilindras berods keistas, nes matosi kazkas rasyta, tai berods atkrinta.

Škoda scout 4x4 2007m., 2 TDI DP

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 7 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2017-01-01 21:10

paprasciau nusiimt ratus ir paziuret kas stringa. nei keist ko nereikia.

superb 2012 1.6 GreenLine

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Matai Andzeika, iš patirties galiu pasakyti, kad va šiaip tikrinant šaltą suportą, gali niekas nestrigti ir atrodys normaliai, bet va pavažiavus užspaudžia stabdžius dėl įvairių priežaščių...Todėl ir sakau, kad reikia tikrinti ar ratai neužspausti pavažiavus kažkiek, užkaitinus stabdžių skystį.

Pirmiausia rekomendacija manau reikia keisti skystį ir tuo pačiu nuorinti, o tik paskui jau gedimų netradicinių ieškoti...Gal jau skystyje vandens prisikaupę, todėl keičiasi jo savybės, ar į sistemą oro pateko...

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Vilis
Vilis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2014-11-04 19:28

Įsiterpsiu ir aš. :)

Pastebėjimas, kad pas mane irgi pasate daug labiau kaista galiniai stabdžiai. Gerai mieste perlėkus pastabdant, tai prie ratlankio galinio negalima net prisiliest su ranka. Baisiai karštas centras. Kraštai dar ne tiek. O priekiniai tai tiesiog šilti ratlankiai. :)

Mintis dar ta, kad gal 4x4 mašinoms didesnė galia stabdymo skiriama galui, nei tik priekiu varomoms mašinoms?
Beto priekyje diskai ventiliuojami- o gale ne. Manau dar ir tai turi įtakos jų karščiui.

Dėl strigimo variantą pas save atmetu, nes mašina pati rieda beveik lygioje parkingo aikštelėje vos stabdžius atleidus. Jei strigtų suportai- tikrai pas mane taip laisvai neriedėtų mašina. Todėl bėdų tikrai neieškau ir važiuoju toliau. :)

Tau LS_scout taipat patariu nekeist visko iš eilės kaip ir Andzeika sakė. Pirma patikrint ar tikrai ten kas pas tave stringa ar ne. Kartais prisigalvojam nesamonių ir ieškom bėdų ten kur nereikia ir leidžiam pinigus veltui, nors ten viskas buvo gerai su mašina toje vietoje. :)

Beja jei sugalvosi keisti stabdžių stystį kaip Waidulis minėjo, tai varai į servizą kur turi skysčio keitimo aparatą pneumatinį ir už ~30 eurų paleis skystį be jokių pačio vargų ir pedalų spaudeliojimų ir galimų blogų nuorinimų...

Škoda Kodiaq RS

dainioske
dainioske portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 2 mėnesiai
Joined: 2015-05-05 18:30

idomiai ir pas mane. pries 10 000km pakeiciau naujus ATE raizytis diskus + naujas Ferodo kaladeles. tai mazdaug nuo 120km/h vaziuojant ir stabdant toks vaizdas kad diskai apsioksidave... Uzimas toks buna ir per pedala stabdziu jaucias minimali vibracija gal (pakutena padus pedalas). bet vaziuojant mazesniais greiciais (60-80km/h) - NIEKO. tik nuo kokiu 120km/h... wtf ?
p.s. per 10k km manau turejo jau prisitrint stabdziai. vieni sake kad gal GUOLIAI, bet jie gi vaziuojant uztu...

Passat b8

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 2 dienos
Joined: 2016-05-16 11:30

Logiskai galvojant galas ir turetu uzkaisti labiau, nes galiniai stabdziu diskai visom auto yra mazesnio diametro nei priekiniai ir dar viengubi, maziau ventiliuojasi?Teisingai?Mazesnis plotas ir ikaista labiau, zinoma priekiui ir kruvis kliuna didesnis nei galui, bet turbut fizika tokia.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

dainioske
dainioske portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 2 mėnesiai
Joined: 2015-05-05 18:30

nelabai kas kaista pas mane cia...

Passat b8

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 3 dienos
Joined: 2015-10-02 07:53

O čia negali būti, kad ūžimas yra normalus reiškinys su raižytais diskais?

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

dainioske
dainioske portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 2 mėnesiai
Joined: 2015-05-05 18:30

labai keistas reiskinys tuomet butu... tai visom kitom masinom ir turetu uzti.

vienam forume gavau tokia info:
"Su ATE raižytais diskais negalima naudoti bet kokių kaladėlių, tai yra parašyta, bet retai kas mėgsta skaityti gamintojų dokumentaciją. Tų diskų yra toks dizainas (jis gerai parduoda), kad jie skleidžia garsą, jeigu stabdoma stipriai (silpnai ne), yra šimtai temų apie tai internetuose, bet žmones apakina jau minėtas dizainas ir jie nesigilina.
Bet kokiu atveju vibracijos neturi būti, vibracija gali būti atsiradus, jei naudoji netinkamas kaladėles (savo važiavimo stiliui) ir dalis materialo lieka ant disko paviršiaus (gali matytis kokie plėmai, ar patamsėjimas)."

Passat b8

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 3 dienos
Joined: 2015-10-02 07:53

Dar vienas niuansas - ar dedant raižytus diskus nebuvo supainiota kairė su dešine? Tiesiog bandau spėliot...

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 7 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2017-01-01 21:10

neisradinekit dviracio. :D jai pulsoja pedalas yra neligumu gale, jai musa vaira prieki. nesvarbu kokio gamintojo diskai yra visvien jie gali susikraipit del ivairiu priezasciu.

superb 2012 1.6 GreenLine

dainioske
dainioske portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 2 mėnesiai
Joined: 2015-05-05 18:30

melga rado kad siek tiek kreivoki diskai, patekino ir lyg viskas gerai. Diskus NAUJUS su kaladelem pirkau is Autoplikis (anie zinoma kratosi visko ir ale kas dejo diskus tas juos sukreivavo... :) )

Passat b8

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Melga visko ten randa :)...Pvz. vežiau tiesinti ratlankius, tai sako pas jus visi varžtai persukti, reikia keisti visus varžtus, nes ale su sriegiais ten jau kažkas negerai...nu ką, nesiginčijau, pakeičiau, nes aš megėjas stipriai pats užveržti, gal ir negerai ten kažkas po to būna...bet esmė, kad daugiau niekas niekada nematydavo, kad ten kažkas negerai...o va Melga pamatė :) arba prisigalvojo :)

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 3 dienos
Joined: 2015-10-02 07:53

Na, 20 varžtų kainuoja ne taip jau ir pigiai. Plius antkainis jų. :)

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Taip, bet žinok smarkiai pigiau negu ARX varžtai :))

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 7 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2017-01-01 21:10

prancuzu italu japonu tai daznai su sregiais bedu buna, bet kad vag dar nemaciau. :D

superb 2012 1.6 GreenLine

LS_scout07
LS_scout07 portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 11 mėnesių
Joined: 2018-09-15 20:03

Epopeja dėl galinių stabdžių tęsiasi. Skodaservisas pakeitė skystį, nuskaitė kompą, sako viskas tvarkoje, tik galinė dešinio suporto rankinio lapke neatšoka kaip reikia, atsiremia kaip į guma ir siūbuoja, o kita atsiremia kietai. Sako - restaturuoti reik. Ok. Bandau važiuoti, lėtai lyg ir nieko, bet jaučiu kažkokį sunkumą, paspaudžiu 100 (5 bėgiu), mašinos gale ūžia/baubia, kaip kad variklis rezonuotu ir kažkokiu būdu perisduotų per duslą į galą. Pakeliu 120-130, po gero kilometro atleidžiu jaučiu kad Skoda klumpa, net per galines šakes trenkia... sustoju kolonėlėje, galiniai diskai net pamėlę aplinkui. Viskas čirškia... nusikeikiu, nuvarau restauruoti suportų iš naujo.
Po 2 dienų pasiemiau, padarė suportus meitrai Jonavos g. Kaune, kur jau 20 metų restauruoja, servisas dar šlangeles galines pakeitė, nes Škodaservisas sakė, kad reikia bet tingėjo keisti. Ok. Pravažiuoju, pakeliu iki 130 - rezulaltatas lygiai - KAISTA GALINIAI DISKAI ir net ratai??? Klausiu meistrų ar nuorinote pagal VAGCOM ABS Output test, sako VW nereikia, čia tik Mersams taip darom???
Hmm, manau reiks rytoj dar į Škodaservisa nuvaryti, bet gal geriau tiesiai pas kokius rimtus čipuotojus kurie elektroniką gerai išmano, kad ABS/ESP daviklius, visų ratų greičius sutikrintų realiai bevažiuojant. Buvo skaičiau kažkokios bėdos su tuo ESP bet Golf MK5?

Škoda scout 4x4 2007m., 2 TDI DP

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 7 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2017-01-01 21:10

kai sustoji suportai atsileidzia? ar laiko.? jai laiko nuimk rata atsuk nuorintoja ir bus aisku kur bedu eskot.

superb 2012 1.6 GreenLine

LS_scout07
LS_scout07 portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 11 mėnesių
Joined: 2018-09-15 20:03

Kai sustoji visi ratai atsileidzia (galiniai suportai restauruoti 2 kartus) ir ratus galima lengvai pasukti.

Škoda scout 4x4 2007m., 2 TDI DP

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 7 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2017-01-01 21:10

jai tikrai laisvai sukasi ratai sustojus, gal abs bloke beda.

superb 2012 1.6 GreenLine

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Žiūrėk, tu kai stoji tam tikrą laika pavažiavęs patikrinimui ar neužspausti ratai, bandyk sustoti kažkaip nenuspaudęs pedalo...faktas, kad tau sistema ir slėgis užsipumpuoja važiuojant, ir kai tu stoji stabdydamas, tau vėl atsistato...Važiuoji važiuoji, pajauti, kad mašina netraukia (galimai užspaudė stabdžius), be stabdžio stoji į kelkraštį, ant domkrato ir tikrini, ar užspausti...

bet iš aprašymo tavo faktas, kad sistemoje slėgis sukyla arba kažkas (pagrindinis stabdžių cilindras, cilindriukai) negrįžta į pradinę padėtį, dėl ko lieka slėgis sistemoje...

ir lyg ir nesupratau, ar tau buvo kažkokie remontai, po ko tu pastebėjai šitą stabdžių problemą? Ar keitė kažką? Ar nebus suportas/cilindriukai keisti? Aš mažai duodu šansų, kad tai ABS bloko problema ar nuorinimo problema, nes to pasekmės kitos - stabdymo minkštumas, didelė pedalo eiga...o čia tau sukyla slėgis sistemoje, o tiksliau tu važiuodamas stabdai, sukeli slėgį, bet kažkas negrįžta į savo darbinę padėtį, todėl slėgis nekrenta...

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

LS_scout07
LS_scout07 portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 11 mėnesių
Joined: 2018-09-15 20:03

Kalbėjau su autoelektriku rimtu, sako jei EPs/ABS kažkas ne taip būtų, ar daviklis, ar dantratis trūkęs, ar kažkas - viską kompas matytų, o klaidų nėra. Priedo išjungus ESP niekas nesikeičia. Belieka pagrindinis cilindras, kaip pačiuose pirmuose temos postuose 2011.07 yra praktiškai mano atvėjis, kad: "ligiai taip pat turejau su kitu auto,cilindriukai buvo idealus,viskas lengvai vaiksto,bet vistiek kuo daugiau vaziavau,tuo labiau pradedavau jausti kad kaz kas laiko auto uz uodegos,ikaisdavo ziauriai,net gi visas ratas,karta jau uzspausta rata pameginau nuorinti,atsukau ant suporto nuorinimo varzteli,per sekunde atsilaisvino visos kaladeles,o pasirode pagrindinis stabdziu cilindras paspaudus stabdziu pedala paduodavo skisti i suportus,o atleidus pedala neleisdavo skisciui grizti,ir kuo daugiau bevaziuojant stabdziau,tuo greiciau uzspausdavo,pasirode jame nustojo veikti kaz koks grazynimo voztuvas". Pas mane taip ir gaunasi, važnėji, prisispaudo, dar mieste pakenčiamai, o dideliu greičiu užkaista mėlyniau. O kai meistrai kažką daro atsileidžia, nesimato, pabando pavažiuot viskas Ok. Tik klausimas, kodėl pastovėjus, atšalus diskams, stadžiams buna viskas gerai? Bet pavažiuoji kokį 1-2km jau pradeda jaustis kad Skoda klumpa šiek tiek. O kuo toliau tuo "sunkesnį krovinį tempi". Dar įdomu, kad kai iš 4 į 5 pavarą gazuojant tie 100-120 pasigirsta toks duslus rezonansas gale lyg variklis su didele apkrova dirbtų, (nors ir ant 70-80 kai užlupi gazo tas pats garsas) atleidus gazą nutyla?
Mašina Octavia Scout 2l tdi 4x4 su Haldex ir krūva vakumų.
P.S. gal pavyks pasivažinėti su kompu ir pratestuoti ESP ir ABS, elekroniką, nes stabdžių cilindro meistrai dievagojasi nekeisti?

Škoda scout 4x4 2007m., 2 TDI DP

LS_scout07
LS_scout07 portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 11 mėnesių
Joined: 2018-09-15 20:03

Beje, ties pasiekus 120-130, atleidus gazą ar apsukoms padidėjus, duslus garsas dinsta?

Škoda scout 4x4 2007m., 2 TDI DP

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 8 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

pabandyk atjungti haldex, gal dings uzesya, ar net isvis kardana nuimk ir pasivazinek

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Linija
Linija portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 diena
Joined: 2012-04-29 22:19

Turėjau aš panašią problemą: strigo kaladėlė galinio rato keleivio pusėj. Pakeitėm kaladėlės, suportus, diskus abu galinius. Pavažiavus pradėjo kaisti galinis diskais jau vairuotojo pusėj. Ieškojom bėdos, tikrinom sistemą, jungėm kompą, jokių klaidų nerodo. Tačiau stabdžių skystis vis tiek negrįžo atgal. Tuomet ardė ABS bloką ir jame rado, jog strigo kažkoks vožtuvas/sklendė. Pakeitus tą vožtuvą kol kas problemų nėra.