Škoda dalys

50 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41
Škoda dalys

Susiduriau su tokia problema, vaziuojant stipriai susukus vaira pasigirdo traskesiai, tai greitu metu teks keisti pusasio sarnyra (granata). Tai noriu paklausti gal kam jau teko keisti ir zinote, isskirtumete geresniu, kokybiskesniu firmu pusasiu sarnyru gamintojus. Pasiteiravus Skoda atsovybeje kainos, tai supratau , kad originalaus tikrai nepirksiu , nes kaina kosmine 1140 Lt. :O Paklausdamas ar nesuklydo del kainos, atsake, kad praktiskai neprekiauja siomis dalimis, nes labai brangios ir vietoje neturi, tik pagal atskira uzsakyma gali parvezti, bet ir taip norinciu nebuna.

Zilvak
Zilvak portretas
Offline
Last seen: prieš 14 metų 6 mėnesiai
Joined: 2009-07-27 20:58

kiek.... jopsik... va tau.. nemaniau kad skodos tokios brangokos masinos :/ tiksliau islaikymas

Laurin & Klement

bobas
bobas portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 5 mėnesiai
Joined: 2009-09-24 21:01

Zilvak, man vakar keite granata skodai fabia, tai su idejimu 110lt :) VW GOLF granata. tik reikia patikimo meistro tai viska sutvarkys ir uz normaliai kaina. aisku ne skodos centre, nzn kaip kaune bet Klaipedoje tai tikras kosmaras. :davie:

Zilvak
Zilvak portretas
Offline
Last seen: prieš 14 metų 6 mėnesiai
Joined: 2009-07-27 20:58

na taip.. fabia.. Nors va tarkim sankaba octavia tai 1000lt.. Tai sakyciau nepigu :) Zodziu kol masinos negenda smagu vaziuoti :P

Laurin & Klement

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Ne visai i tema ,bet nenorejau naujos kurti. Noriu paklaust ar kas nors is forumieciu vazineja su octavia mk1 R18 ratlankiais? Ar R 18 nebus per ziauru? Renkuosi tarp dvieju variantu yra toks pat modelis ratlankiu R17 (padangas deciau 215/45) ir R18 (225/40) uz panasia kaina.

Zilvak
Zilvak portretas
Offline
Last seen: prieš 14 metų 6 mėnesiai
Joined: 2009-07-27 20:58

siuliciau asmeniskai R 17. ir 45 aukstis. O ratukai tikrai dailus sitie.

Laurin & Klement

TDISKE
TDISKE portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 dienos
Joined: 2009-09-03 19:22

tikrai patarčiau r17 ir aukstis 45 pats su tokiais važinėju, tad truputi kietoka, o su r18 dar kietesnė turėtų būt.

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

As ir manau kad optimaliausias variantas R 17 :) Gal kas pasiulys ratlankiu modelius gerai atrodancius ir tinkancius Ovtavia I.

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Momo Corse man visai nieko, geras :) Idomu kokia ju kaina R17 ~8 J plocio? $)

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Jei pavyktu rasti R17 originalius RS ratlankius , kitu ir nieskociau, gal but dazyciau juos juodai arba tamsiai pilkai, jeigu kas uzmatytumete kur nors skelbimuose ar kokiame auto lauzyne, buciau dekingas jei informuotumet :)

Zilvak
Zilvak portretas
Offline
Last seen: prieš 14 metų 6 mėnesiai
Joined: 2009-07-27 20:58

liuks butu :)

Laurin & Klement

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

o kaip tie originalai atrodo?

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Tokie kaip pas mane ant masinos uzdeti, tik tiek kad pas mane R16.

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

MOMO CORSE Norvegijoj ~700lt uz vieneta.

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Dar viena info, kuri manau daug kam bus idomi.
Kazkur diskutavote apie TDI bloga kurimasi esant siltam varikliui. Taip, tai daznas atvejis, bet taip neturi buti. Labai tiketina problema - kuro siurblys. Jame yra tokia detale - plunzeris. Darbo principas - sukelti slegi. Del silto siurblio, oras prareteja, ir jis veikia ne itin kokybiskai. todel kuras is slangeliu subega atgal i baka. Del to reikalingas ilgesnis laiko tarpas uzpompinimui.

O pas mane dar viena problema turiu. Per kazkur ora gaudo :). Pakeiciau kuro filtra, pakeiciau "chamutus". Bet kai pabarskini per filtra, matai kai eina oro burbuliukai. Gvildenu tokia minti, kad oras i filtra patenka is siurblio per gryztamą kuro slangute. Velgi, cia gal kaltas tas pats plunzeris bus, oro prisigaudi. Variantas ka galvoju daryti - gryztama slangute daryti tiesiai i baka, o ne per filtra. Gal kas irgi esate su tuo susidure?

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Tautvas
Tautvas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-11-06 15:35

siuliciau deti r19 zinau po octavia2 telpa :bigsmile: bandisiu ir as uzdeti tin nerandu reguliuojamu amortiku nes noriu suzemint.o pats vazineju su r17x45x225 tai negaleciau pasakyt kad kieta labai normale

Skoda octavia black estate V/RS the best:)

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Tautvas wrote:
siuliciau deti r19 zinau po octavia2 telpa :bigsmile: bandisiu ir as uzdeti tin nerandu reguliuojamu amortiku nes noriu suzemint.o pats vazineju su r17x45x225 tai negaleciau pasakyt kad kieta labai normale

Sveikas,tu bent parodyk koki posta replikuoji,o tai suprasim,kad r19 tai disatoriaus skersmuo ;)

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Robkek wrote:
Dar viena info, kuri manau daug kam bus idomi.
Kazkur diskutavote apie TDI bloga kurimasi esant siltam varikliui. Taip, tai daznas atvejis, bet taip neturi buti. Labai tiketina problema - kuro siurblys. Jame yra tokia detale - plunzeris. Darbo principas - sukelti slegi. Del silto siurblio, oras prareteja, ir jis veikia ne itin kokybiskai. todel kuras is slangeliu subega atgal i baka. Del to reikalingas ilgesnis laiko tarpas uzpompinimui.

O pas mane dar viena problema turiu. Per kazkur ora gaudo :). Pakeiciau kuro filtra, pakeiciau "chamutus". Bet kai pabarskini per filtra, matai kai eina oro burbuliukai. Gvildenu tokia minti, kad oras i filtra patenka is siurblio per gryztamą kuro slangute. Velgi, cia gal kaltas tas pats plunzeris bus, oro prisigaudi. Variantas ka galvoju daryti - gryztama slangute daryti tiesiai i baka, o ne per filtra. Gal kas irgi esate su tuo susidure?

Labai nemazai diskusiju apie burbuliukus skaiciau kazkuriam rusu forume.Ten irgi ko tik nebande ir vistiek nepadejo.Pas mane irgi tai atsiranda tai dingsta.Is pradziu irgi sukau galva kame saknys,bet kazkokio blogumo nejauciu,tai ir apsiraminau.Tai jei pavyks sugaudyti tuos burbuliukus,butinai parasyk.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

valdesas wrote:
Robkek wrote:
Dar viena info, kuri manau daug kam bus idomi.
Kazkur diskutavote apie TDI bloga kurimasi esant siltam varikliui. Taip, tai daznas atvejis, bet taip neturi buti. Labai tiketina problema - kuro siurblys. Jame yra tokia detale - plunzeris. Darbo principas - sukelti slegi. Del silto siurblio, oras prareteja, ir jis veikia ne itin kokybiskai. todel kuras is slangeliu subega atgal i baka. Del to reikalingas ilgesnis laiko tarpas uzpompinimui.

O pas mane dar viena problema turiu. Per kazkur ora gaudo :). Pakeiciau kuro filtra, pakeiciau "chamutus". Bet kai pabarskini per filtra, matai kai eina oro burbuliukai. Gvildenu tokia minti, kad oras i filtra patenka is siurblio per gryztamą kuro slangute. Velgi, cia gal kaltas tas pats plunzeris bus, oro prisigaudi. Variantas ka galvoju daryti - gryztama slangute daryti tiesiai i baka, o ne per filtra. Gal kas irgi esate su tuo susidure?

Labai nemazai diskusiju apie burbuliukus skaiciau kazkuriam rusu forume.Ten irgi ko tik nebande ir vistiek nepadejo.Pas mane irgi tai atsiranda tai dingsta.Is pradziu irgi sukau galva kame saknys,bet kazkokio blogumo nejauciu,tai ir apsiraminau.Tai jei pavyks sugaudyti tuos burbuliukus,butinai parasyk.

zinok viena minti tokia suku - gal tas oras i filtra patenka per gryztama zarnele. Reiks pameginti kad gryzstu tiesiai i baka, o jis turi vedinimo sistema, tad tas oras turetu iseiti.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

virgis
virgis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-11-21 15:48

sveiki visiems,gal kas galit patarti kaip nuimti generatoriu,jis ten taip uzgruzintas,kad net nesugalvoju kaip lengviau ji iskrapstyti is ten.octavia 99m.1.9tdi 66kw.aciu

Octavia 99

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 24 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

virgis wrote:
sveiki visiems,gal kas galit patarti kaip nuimti generatoriu,jis ten taip uzgruzintas,kad net nesugalvoju kaip lengviau ji iskrapstyti is ten.octavia 99m.1.9tdi 66kw.aciu

Galiu pasveikinti, tik ka buvau susidures su generatoriaus remontu nes susidevejo vargsiukas, tai istraukimui reikia mazdaug valandos, nes reikia nuimineti interkulerio vamzdi, vairo stiprintuvo siurbli, generatoriaus dirzo itempeja ir, kad lengviau butu istraukti tai kronsteina ant kurio tvirtinasi tepalo filtras, dar ausinimo sistemos slanga viena nuimti.... pas mane octavia 97m 1,9tdi 66kW, geriau varyk i servisa, uz ta dziaugsma (nuemima-uzdejima) 60lt sumokejau tegu meistrai knisasi neverta paciam tepliotis, patogiau isimineti i virsu ne per apacia.....

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 24 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

Robkek wrote:
Dar viena info, kuri manau daug kam bus idomi.
Kazkur diskutavote apie TDI bloga kurimasi esant siltam varikliui. Taip, tai daznas atvejis, bet taip neturi buti. Labai tiketina problema - kuro siurblys. Jame yra tokia detale - plunzeris. Darbo principas - sukelti slegi. Del silto siurblio, oras prareteja, ir jis veikia ne itin kokybiskai. todel kuras is slangeliu subega atgal i baka. Del to reikalingas ilgesnis laiko tarpas uzpompinimui.

O pas mane dar viena problema turiu. Per kazkur ora gaudo :). Pakeiciau kuro filtra, pakeiciau "chamutus". Bet kai pabarskini per filtra, matai kai eina oro burbuliukai. Gvildenu tokia minti, kad oras i filtra patenka is siurblio per gryztamą kuro slangute. Velgi, cia gal kaltas tas pats plunzeris bus, oro prisigaudi. Variantas ka galvoju daryti - gryztama slangute daryti tiesiai i baka, o ne per filtra. Gal kas irgi esate su tuo susidure?

Oro burbuliuku ir neatsikratysi, ju visad bus, be to ora gali ir ne tik per filtra ar slangutes gaudyti ar pats siurblys ji leisti, buna, kad ir vamzdeliai is bako prakiura rikia visa sistema perziurineti:(

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 24 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

virgis wrote:
sveiki visiems,gal kas galit patarti kaip nuimti generatoriu,jis ten taip uzgruzintas,kad net nesugalvoju kaip lengviau ji iskrapstyti is ten.octavia 99m.1.9tdi 66kw.aciu

sveikas tap nusiima generatorius:
variklio dangtis

interkulerio vamzdis

vairo stiprintuvo ratukas 4 varztai

po stiprintuvo ratuku stovi generatoriaus dirzo itempejas 3 varztai

tepalo filtro kronsteinas , neatsimenu kiek ten varztu, bet galima bandyt jo ir neatsukineti, tik reikia nuimti ausinimo vamzdi kuris trukdo, tada atsukti generatoriu ir generatoriu vartant bandyti istraukti....

sekmes vargstant :)

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

bobas
bobas portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 5 mėnesiai
Joined: 2009-09-24 21:01

nors manes si tema kolkas neliecia bet tikrai +1 uz DIY guide :) jei cia pacio darytos foto tai saunuolis kolega. :beer:

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 24 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

bobas wrote:
nors manes si tema kolkas neliecia bet tikrai +1 uz DIY guide :) jei cia pacio darytos foto tai saunuolis kolega. :beer:

Jo vakar krapsciausi garaze biski, tai neuzima daug laiko nufotkint :)

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

virgis
virgis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-11-21 15:48

didelis aciu visiem,labai padejot.generatoriu sutvarkiau, skivukas gatavas buvo,bet dabar ziuriu,kad kondicionieriaus skyvo guolis irgi ne pirmos jaunystes butu gerai prie vieno vargo pakeist,gal zinot kaip,manau pacio kondicionierio ardyt nereikia,gal turit kokiu minciu?

Octavia 99

virgis
virgis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-11-21 15:48

nebereikia,issiardziau.

Octavia 99

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

virgis wrote:
nebereikia,issiardziau.

:beer: i sveikata uz atliktus darbus :D

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

serano
serano portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2010-01-12 21:23

RS wrote:
Ne visai i tema ,bet nenorejau naujos kurti. Noriu paklaust ar kas nors is forumieciu vazineja su octavia mk1 R18 ratlankiais? Ar R 18 nebus per ziauru? Renkuosi tarp dvieju variantu yra toks pat modelis ratlankiu R17 (padangas deciau 215/45) ir R18 (225/40) uz panasia kaina.


Dar grazinu tem prie ratu, maniske tupi ant RONAL'u, 17 coliu tikrai graziai ziurisi.

Cia foto ne maniskes, ir cia 18 coliu. Siaip jei susidomejai, galiu ir savo nufotkint.

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Gali aprašyti savo auto ir įmesti į skiltį Narių automobiliai.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

RS wrote:
Gali aprašyti savo auto ir įmesti į skiltį Narių automobiliai.

Ne tik kad gali, bet ir privaloma :)

Aisq as pats dar to nepadares - bet daba nuimti originalus lietnikai, ir uzdetos blesankes, masina nesvari ir salonas neplautas. Tad laukiu vasaros kad galeciau pademonstruot :)

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Robyla RS
Robyla RS portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 11 mėnesių
Joined: 2010-04-06 15:37

Ar yra kam nulūžusi bėgių rankena? Tiksliau plastmasinis žiedas, kuris jungia rankeną su bėgių trauke.

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Matosi, kad Robyla RS naudoja RS pagal paskirtį :D

Robyla RS
Robyla RS portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 11 mėnesių
Joined: 2010-04-06 15:37

Būtų pateisinimas, jei draginčiau kur, bet čia kažkokia apgailėtina situacija, kai iš ketvirtos jungiau į neutralkę :steve: - gėda ania :). Teko viską išardyti Geležiake ir įkalt pagal galimybes žemiausią pavarą. Jaučiu, kad kokia trečia buvo, su ja ir parlėkiau per pusę miesto :)

Pufiokas
Pufiokas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-12-10 12:19

Robyla, bent jau neprisipazintum... Sakytum,kad dragavai su kokia kosmine Aubi :D

Octavia 07 1.9 TDI

Robyla RS
Robyla RS portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 11 mėnesių
Joined: 2010-04-06 15:37

Tai kad nelabai valina tas RS'as S) , BMW 3 L diezeliukas kap papūtė man prieš akis, tai mano 180 kumelių cik pasibaidė, išsiblaškė ir nieko doro nenuveikė :bigsmile:

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

Na kitaip ir buti negalejo, butu idomu pazet, kaip su 1Z rs butu, jauciu BMW irgi laimetu

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-12-02 22:56

Robyla RS wrote:
Tai kad nelabai valina tas RS'as S) , BMW 3 L diezeliukas kap papūtė man prieš akis, tai mano 180 kumelių cik pasibaidė, išsiblaškė ir nieko doro nenuveikė :bigsmile:

dyzeliai turi zymiai didesnius Nm, jei galios variklis turi panasiai ilgesnej trasoj issilygintum liuosiai

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

Robyla RS
Robyla RS portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 11 mėnesių
Joined: 2010-04-06 15:37

Nėr ko ten labai norėt iš standartinio 1.8 T. Volkswagenas davė Škodai truputuką pasidžiaugt, bet ne iki pilnos laimės :). Šiandien mačiau 2002 m. SEAT Leon'ą su 1.8 T ir 225-iais žemaitukais. Jau linksmiau 8)

Robyla RS
Robyla RS portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 11 mėnesių
Joined: 2010-04-06 15:37

Forex wrote:
Na kitaip ir buti negalejo, butu idomu pazet, kaip su 1Z rs butu, jauciu BMW irgi laimetu

Tas BMW'ukas remiantis katalogėliu bėgėjasi per 6.8, plius Nm 500, tai kaip tokiai baržai visai nieko ir kuro sąnaudos širdžiai mielos. Ans labai supyko ant manęs, kad kažkokia Škoda jam garsinius signalus prie šviesoforo griaudėja :D

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

Seip jei kada praturtesiu, tai 5 klases BMW su 3l dyzeliuku, sirdziai mielas.

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

Robyla RS
Robyla RS portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 11 mėnesių
Joined: 2010-04-06 15:37

Forex wrote:
Seip jei kada praturtesiu, tai 5 klases BMW su 3l dyzeliuku, sirdziai mielas.

Jooo, kolega dabar nusipirko 2003 m. 530d (slyvą) su 147 KW ir visais pribambasais: GPS, el. sėdynės, el. užuolaidos, el. vairas, parctronikai ir t.t. ir sumokėjo 24 000 Lt. Vairuoti vienas malonumas. O man asmeniškai po miestą užtektų BMW 123d, nors grožio te jokio, bet visi kiti duomenys supper. Škoda RS diesel irgi imponuoja.

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Robyla RS wrote:
Nėr ko ten labai norėt iš standartinio 1.8 T. Volkswagenas davė Škodai truputuką pasidžiaugt, bet ne iki pilnos laimės :). Šiandien mačiau 2002 m. SEAT Leon'ą su 1.8 T ir 225-iais žemaitukais. Jau linksmiau 8)

Jeigu trūksta, tai gali perprogramuoti ir turėsi panašiai kaip leon'as, geriausiu atveju gali tikėtis 210-215 AG ir 300 Nm., o kokie 200 AG ir 270 Nm tikrai pasidarytų, tik neaišku kokios bus to pasekmės toliau eksploatuojant. Kodėl vis dar nėra aprašymo ir foto prie Narių automobiliai. Būtų visai įdomu pamatyti juodąjį broliuką 8)

daeras
daeras portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 8 mėnesiai
Joined: 2012-04-25 18:56

Tiukus ar kas kitas , gal galite nusakyti eiliskuma darbu kaip pakeisti (23posto 4 foto), generatoriaus itempejo skyva su guoliuku, cirskia tik uzvedus kokia minute ir vibruoja..
Aciu..

daeras
daeras portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 8 mėnesiai
Joined: 2012-04-25 18:56

Dar klausimelis, nerandu kodo pacio skyvuko su guoliu, juk nebutina visa keisti??Viso itempejo kodas lygtai 533008130.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 24 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

su raktu ant 16 atleidi dirza ir 3 varztai ant 13 kuriais itempejas prisuktas prie variklio, nusisuki ji ir jau daryk ka nori su juo

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

daeras
daeras portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 8 mėnesiai
Joined: 2012-04-25 18:56

Va po kiek daug laiko uzsicirske, pries savaite pakeiciau ir nepadejo, pasirodo ne tas sunsnukis itempejas cirske, o ta padla generatoriaus sankaba. Guli dabar ant dugno apsaugos nukritus nabage. Gerai, kad salia namu, tai dar i garaza ivaziavau. Labai apsidziaugiau, kad pagaliau tam cirskimui ateis galas, nes kas klause vare ant itempejo.

daeras
daeras portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 8 mėnesiai
Joined: 2012-04-25 18:56

Buvau pas meistriuko, pasiule ta sankaba uzvirinti, jie atseit virina ir baigtas kriukis su tuo reikalu. Ka manot apie tai?

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 24 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

o jei uzduotum sau klausima kam gamintojas padare ta sankabini guoli, o nedejo seno tipo?

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

daeras
daeras portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 8 mėnesiai
Joined: 2012-04-25 18:56

Na gal cia tas variantas kaip plaukiojanti sankaba, juk daug kas susideda paprasta pigesne ir problemu maziau, tiesiog ta funkcija ne tiek naudinga , kiek jos atnaujinimas senstant masinai. Manau ir daugiau tokiu pavyzdziu galima rasti. As aisku pakeisiu i nauja, nes ne tokie cia pinigai, bet matomai liaudis daro ir savo isvadas i tokius patobulinimus...