Sveiki, šią savaitę teko davė išbandyti naują 1,2TSI su DSG.
Prieš tai buvau labai skeptiškai prieš šią komplektaciją su starterio dydžio varikliu, tačiau likau nustebintas. Pasirodo net tokios kubaturėlės mašinos sugeba važiuoti, o DSG tikrai puikus sprendimas.
Taigi reziume susidomėjau šio modelio pirkimu.
Paskirtis darbinė, smagu kad čiut aukščiau sėdima ir t.t. Visa kitą - na pigomobilis kuris tikrai nėra blogas.
Nors prieš tai maniau kad pigiai gali važiuoti tik dyzelis šioje mašinytėje, tačiau man visada teigiami sentimentai tik benzinui. Žinoma apdujinus ateityje ekonomija labai juntama bus, važiavimas tiesiog nemokamas gaunasi :D Bet šiai dienai šiam varikliui dar nėra į viešumą paleista dujų sistema, (kalbame apie 5-tos kartos įrangą), bet gal aš klystu ir nežinau kažko? Tad čia pagrinde ir klausimas - gal kas turi daugiau informacijos apie apdujinimo galimybę šio motoriuko?
1,2 variklis ir dar dujint nori? V8 visai smegenis susuko...
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
O kodėl nedujint? Garantijai pasibaigus nematau jokių problemų, jūs matote?
Ar čia kažką blogo įžvelgiate apart "paniatkių"? :)
Be to trasoje kaina 100km apie 13Lt su PVM tikrai labai pigiai skamba ;)
o jei poaskambintum i BRC ir suzinotum ar galima deti i toki varikli dujas, nes, kad nebutu tokio bajerio kaip opel signum 2,2 benzas, idejus dujas vistiek valgo benza ir baigesi visa ekonomija :(
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O i Signuma jau ideda dujas? Gal zinai kokiu santykiu arba kiek to benzo suvalgo?
Seip su BRC kalbejau, siam varikliui dar jie nieko neturi, bet mano kad tikrai tures, nes paklausa yra didele.
Na o del technologijos - deja benza valgys, tai yra privaloma, kitaip purkstukai sudega, taciau pati duju sistema labai idomi, nes duju naudoti turi ciut maziau nei benzo, o vaziuoti ciut geriau uz benza.
1,8 TSI variklio kodas CDA, 118 KW variklis - jiems jau dujos yra pasirodo :(
Apie 5 kartos dujas jau kažkur buvo kalbėta.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Dėja neradau :(
Va bedra tema http://skodaklubas.lt/forum/bendras/duju-iranga-kokia-ir-kur-pigiau-isirengti ,o 35 ir 36 pranešimai nuoroda į tavo klausimo atsakymą...
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Apie 1,2 TSI kalbos nėra, tai nebent galima patvirtinti, kad šiai dienai niekas nededa dujų, nors BRC žada turėti įrangą šiam varikliui.
Na žiūrėsime, lauksime kada ši tema prisikels ir kas pasidalins pirmais įspūdžiais :)
Jeigu nori tikslesnės info pasiskambink +370 678 59083 ir kitus apšviesi.
Bendravau šiek tiek. Na tai situacija šiai dienai ta pati - nieko nėra.
Pats principas tobulinamas, na o tie kas dedasi įranga su dujinės fazės padavimu, benzino pilama tikrai nemenkai, tai kone apie 30%, o dujų 70%...
Šių dienų gamintojų tikslai, sugebėti paleisti per benzino purkštukus - šlapią dujų fazę.
Kada tai pasieks vartotojus, o ir ypač kad ir šį 1,2TSI - labai laiko klausimas, bet servisui kyla abejonių, ar labai čia puls šias įrangas montuoti, nes kainos gali siekti ir 5000lt (čia pilnai su viskuo).
tai sanaudos nera tokios dideles, as vazineju su jetta 1,2tsi, tai mieste 6,5 kazkur, uzmiestyje jei iki 100 vaziuoji apie 5l valgo, o jei vos virs 100 tai sanaudos sokteli litru ir daugiau :)
Taip, sanaudos nedideles, jei dar rusiska saliūra naudoti, dar pigiau :) misriai 20-25lt :)
http://img708.imageshack.us/img708/189/sanaudos.jpg (cia su kondiske)
bet cia gal tik 4km trasoje bandeme.
Bet jei sulauksiu duju sistemos siai masinai, kaina bus is vis juokinga, apie 15lt simtui :))))
Joks dyzelis tiek mazai neima :)
O pirkti dyzeli, skaiciuojant kad jis brangesnis, ir paskaiciavus per kiek laiko atsiperka jis zmogui, kurio metinė rida eiline, o ne didele, tai truks mano atveju 4-6 metus.... nesamone :D
Beja, tu turi patirties, kiek kondiske turi itakos sanaudoms?
kuo silpnesnis variklis tuo daugiau itakos turetu tureti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
zinok nesu realiai lygines, kiek ziuredavau +/- 1l. as praktiskai visad su kondiske vaziuoju, tai vidutines sanaudos man gaunasi ~6,5. Bet mano sunki koja :) trasoje su kondiske iki 110 km/h ~5,4 ir maziau.
http://www.vialle.com.ua/index.html?ID=5005
Variklio kodu nenurodo, bet 1,2TSI sarase
Lovato apie tai daugiau raso http://download.lovatogas.com/DIRECT%20INJECTION/DI%20car%20list.pdf
bet ar LT meistrai zinos tiek, ryt suzinosiu. Idomu ka pasakys
Seip panasu kad tiksliu sanaudu benzo/duju proporcijos ir nebus, nes:
Ant laisvu - dirba tik benzu
Uzvedant ir uzgesinant - tik benzas, pasildant ir.
Vaziuojant yra paduodamas duju ir benzo misinys.
Cia kalba eina apie BRC.
po dvieju metu bus jau geru ir tobulu irangu,taip kad galima atsipalaiduot kol garantija galioja:)
1.4 TSI/90 kW (122 AG) DSG, Adventure Balta 2013 m
1.4 TSI/90 kW (122 AG) DSG, Adventure Balta 2014 m
Tas tiesa, o kitaip ir nebus, tačiau bent jau man, tokios temos yra įdomios, o kadangi apie tai paskaityti normaliai nėra kur, paliekame šiame klube sukauptą informaciją tiems, kurie ateityje ieškos informacijos :)
Kitavertus matysime ir progresą :)
O gal kam iš jūsų teko pavažinėjus su 1,2TSI pasibandyti 1,4TSI?
Sanaudų skirtumas nėra ženklus, bet iš pagreičio sprendžiu kad skirtumas bus gan ženklus, nes nuo 12sek pereinama prie 10,5sek. Juolab +25NM tokiai mašinytei įtakos šiek tiek turi.
P.s. vienur raso kad mieste 7,6ltr, kitur 8,9ltr
Bajoras2, sąnaudos mieste skiriasi, nes tu žiūri 2 skirtingus variklius - su START?STOP ir be jo. Mano yra 2-as variantas. Kuro sąnaudos labai panašios į minimas. O auto su 1.4 TSI eina kaip bitutė, gal tiksliau žemai skrenda :)
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Jau teko dometis del duju statymo i masinas su TSI varikliais, aisku domejausi ne Yeti, bet i Golfa su 1.9 litro varikliu, tai viena gerai zinoma duju statymo firma (ne BRC) pasake, kad idiegti gali, bet siuo metu tai kainuos 5000 litu. Reikes laukti geresniu laiku.
Media centrai: http://www.hdmedia.lt