Pabandysiu reguliariai infrmuoti forumiečius kaip sekasi su kuru mano Yečiui.
Tikslas - įvertinti kaip keičiasi (nesikeičia) kuro sąnaudos apsidirbant varikliui.
Nuvažiuota 2000 km.
Tik pradėjus eksploatuoti automobilį mieste (kadangi didžiają laiko dalį būtent jame ir važinėju) vidutinės kuro sąnaudos pagal kompiuterį buvo ~ 9 litrai.
Šiandien prisipyliau pilną baką, tad paskutinieji 500 km pravažiuoti su 42.5 litro. Visi km tik mieste. Vidurkis~8.6 litro/100 km. Teisybės dėlei reikia pripažinti kad važinėju pakankamai ramiai. Nuvažiuotų 500 km. vidutinis greitis ~ 21-25 km/h.
mano yeti vidutinės sąnaudos per nuvažiuotus 4000 km, yra 6 ltr/100 km. Maždaug po lygiai mieste ir ant ilgo važinėta. Nu dizeliukas ekonomiškesnis biški už benzą, jei su Rollo yeti lyginti.
Rolai, apačioje geriau savo auto tech.charakteristikas pažymėtum,o ne apie rinkimų poziciją informuotum.
Nes žiūriu į sąnaudas ir iškart neįsikertu kokiu varikliu važinėji.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Padaryta :)
Force, su tavo dyzeliuko kuro sąnaudom tikrai nesukonkuruosiu. Iš kitos pusės, aš važinėju kur šilta, tad turėčiau šiek tiek padidinti, lyginant su Lietuvos sąlygomis.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Vazineju tik mieste. Sanaudos 7.8 ltr/100 km . Prie padidejusiu sanaudu prisideda dar kad ryte dar pasildau masina...ne is karto vaziuoju.
Dasuri, o kodėl tu šildai mašiną? Na aš nesakau kad iš karto tik pasuku rakteli važiuot, bet aš niekad nelaukiau ilgiau nei 15 sek užvedęs auto žiemos metu, kad ir kaip šalta buvo. Kalbu apie anksčiau turėtą dyzelinį auto.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
aš irgi nešildau, kažkur skaičiau, kad pašildymas netgi blogiau nei važiuoti išsyk neduodant varikliui didelių apkrovų. tipo mažas slėgis tepimo sistemoje nesukuria reikiamos plėvelės ant cilindrų sienelių. rekomenduoja išsyk važiuoti be apkrovų kol išils variklis, arba palaikyti tuščios eigos apsūkas apie 1300 - 1400 dizeliui.
O jus ka negramdote langu ? Tai ir gaunasi priverstinis masinos pasildymas. Darbe stovi pozeminiam garaze , tai apie joki sildyma neina sneka.
Paziurejau dabar sanaudos 7.6 ltr/100 km . Butu gal ir mazesnes, bet iki darbo vaziuoju apie 9 km. Variklis nespeja pilnai isilti apie 70 laipsniu.
Dasuri, kol nugramdau apie minutę, tada sėdu ir važiuoju išsyk (aišku jei ventiliatorius veikia :)
Egis 73, ta info pasakė Ferrari F1 variklių kūrėjai-inžinieriai. Nu aišku gali būti antis, bet man atrodo, kad tikrai šildyti neverta, jei važiuojama be apkrovų išsyk, tai mano manymu tas pats kas ant tuščios eigos 5 minutes birbint. Aišku apkrovos šaltam varikliui negerai, aš visada su šaltu iš palengvo renku apsūkas neviršijant 2500 rpm, kol sušila.
Manau , kad pasildyti varikli tikrai reikia.
Nors 2-3 minutes.
Vasara uzteks ir 1.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Mano auto vidutines kuro sanaudos yra 6,3l/100km.
Vaziuojant 60 mieste,40 uzmiestyje.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
60/40 tai% :bigsmile:
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Supratau. O man tai niekaip neišeina pamatuoti kiek normaliu mišriu režimu gautųsi. Vis po miestą maluosi.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Šiandien pasivažinėjau šiek tiek mieste ir už jo, tada jau galiu pasakyti preliminaria sąnaudas užmiestyje.
Pravažiuota 126 km, iš jų ~50 km mieste, likę - greitkelyje, greitis - 110-120km/h.
Vidutinės kuro sąnaudos - lygiai 7.0ltr/100 km. Tokios mažos kuro sąnaudos pagrinde todėl, kad mieste praktiškai nebuvo kamščių, bei nedidelis greitis greitkelyje.
Greitkelyje važiuota su cruise control. Krito į akis tai, kad važiuojant pavėjui vidutinės kuro sąnaudos buvo bemaž 1 - 2 ltr mažesnės nei prieš vėją (pakankamai nemažą).
Esant galimybei pasistengsiu pratestuoti važiuojant gerokai greičiau.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Siai dienai kompas rodo 6,1L/100km.
Bet realiai suvalgo tai 6,9L/100km.
Pakenciama.
Ateity,gal truputi ir sumazes, iki kokiu 6,5L/100km. TIKIUOSI :)
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Arrmorai, nera ko noreti - ziema. Pas mane tai pavasaris ir salcio nera.
Pas mane pagal tai kai lyginau ka rodo kompiuteris ir kiek realiai, susidaro ispudis kad labai tiksliai rodo.
Vakar beje bandziau kaip cruise control veikia, ta prasme ar yra koks nors efektas kuro sanaudoms ar ne. Is pradziu galvojau kad bus skirtumas bent 1litras. O butent todel kad vaziuojant stipriai kalvotu greitkeliu "lipant" i klava spusteledavo gazo peda, ir netgi pagreitedavo tam tikrai momentais keliais kilometrais daugiau nei nustatytas greitis. Tacaiu pravaziavus virs 100 km ir vis eksperimentuojant :) kad ir kaip keistai skambetu to nebegaliu pasakyti. Nezinau kaip Skoda padare cruise control, bet kuro sanaudos atrodo identiskos tam ka gaunu vaziuodamas be cruise control.
Po pasivazinejimu info atnaujinimas apie kuro sanaudas:
Greitkelis - 100 km/h. kuro sanaudos ~6.5 ltr
Greitkelis 110 km/h. ~ 6.8
Greitkelis 120 km/h. ~ 7.2
Pastebejimas: sie kuro duomenys yra kai greitkelis turi daug pakilimu ir nusileidimu. Jei lygus - kuro sanaudos nezymiai mazesnes (mazdaug 0.5ltr.).
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Sutinku-ziema ryja daugiau.
Taciau nesvarbu, ziema ar vasara,kompas turi rodyti tai kas vyksta istikruju siandiena.
Jei valgo 10L,tai nareiskia kad valgo 7,jei kompas rodo 7.
Netvarka. :)
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Laikas atnaujinti info. Yetis jau prabėgo 2800 km.
Pravažiuota 572 km, sunaudota kuro - 42,5 litro. Kas rodo, jog vidutines sanaudos - 7.5 ltr/100km. Kiek daugiau nei puse atstumo nuvaziuota uzmiestyje, daugiausia greitkelyje, greitis 110-120 km/h., visa kita mieste.
Si savaitgali pravaziuota bemaz 300 km. regionines reiksmes keliais ir miesteliuose. Kompiuteris rodo 6.6 ltr/100. Aisku to nebutu jei buciau vazinejes agresyviai. Labai nustebino tai kad stipriai kalvotoje, vietoveje, pereinant i kalnuota (up ir down) kombinuotos kuro sanaudos sudare tik apie 7 litrus. Tai gavosi pagrinde del to kad leidziamasi buvo su pavara, kas nuolat rode 0.0 ltr/100 km.
Greitkelyje kuro sanaudos - vaziuojant 120km/h - mazdaug 7 - 7.5 ltr.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Ant 5000 km nusinulino automatiškai 2 skaitliukas, taigi pirmuosius 5000 km pravažiavau su 6,2 ltr/100 km vidurkiu. Dabar jau 5400 km, tai per 400 km rodo 6,4 ltr vidurkį, stebėsiu toliau, bet matosi kad bendras vidurkis tarp 6 ir 6,5 ltr yeti cr (110 ag) dizeliuikui.
Mano nuomone, kaip ziemos salygomis, tai labai geras rodiklis. Be to manau kad tu nevazineji kaip pencinykas :) Beje kiek smarkiai skiriasi tavo kuro sanaudos mieste ir uzmiestyje? Ta prasme gal matai pagal momentines?
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
nu jo, mano važiavimo tempas "vis skubančio ir niekur nespėjančio". Manau iki litro bendro vidurkio būtų galima sumažinti važiuojant ekonominiu režimu.
sveiki, na aš su savo yeti jau pralėkiau 14000 km miestas-užmestis, kuro sąnaudos apie 7-8 L. Nu reikia įskaityti kad pas mane tik 1,2 L motorėlis, bet gal kai orai atšils .... :D
YETI 1.2
Neabejoju kad kai atsils oras bus geresnes sanaudos :) Nemanau kad pas tave bus didesnes nei mano Yeciaus :)
Beje, kaip su galia pas tave, pakanka?
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
nu gal ir mažoka, bet nebuvo ką rinktis valdžia tik tiek šaibų davė |( kad išėjo tik 1,2. Bet važinėjau su fokusu 2006m 1,6 tai yeti kur kas smagesnis. tik autostradoje pritruksta smarvės :)
YETI 1.2
Tai kiek pas tave wurth.ai yra KW.?
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Pas ji turi buti 77 kW/ 105AG. As is pradziu irgi apie toki buvau sumastes, bet po to pakeiciau sprendima i 1.4 TSi. Nesigailiu, prie gero noro ir spustelėjimo stogą gali nurauti :D
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
jo 77kw, bet kaip sakoma dovanotai skodai po kapotu neziurima :bigsmile: , siulo klientai cipą dėt, bet nzn ar verta dar spausti iš 1,2 ką nors ?????
YETI 1.2
Kompo parodymai vis mazeja.
Siai dienai bendra rodo 5,9L/100km. Nes truputi daugiau vaziavau uzmiestyje.
Realiai tai apytiksliai 6,5/100km.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Siai dienai kompas rodo 5.8L/100KM.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Kompiuteris rodo idomiai:
1-o parodymai: paskutiniu 2 valandu vidutines sanaudas, 2-as rodo vidutines sanaudas per 20 valandu arba 2000km. Bent jau taip rasoma instrukcijoje.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
laimės kūdikėlis :)
YETI 1.2
nu maniškiam jau beveik 8000 km, tai kuro sąnaudos bendros kaip įkaltos stovi 6,3, per pirmus 5000 km (Borto kompo 2 padėtis), rodė 6,3 ir per naujus 3000 km vėl 6,3. Manau neblogos sąnaudos, nes važiuoku aktyviai.
Siai dienai ( 2komas rodo 5,8 ) litru simtui, bet realiai suvalgo tai 6.1litro/100KM.
Manau neblogai . :)
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
Arrmoras1, manau kaip tokiai mašinai(svoris) tai labai geras rezultatas.
Kai važinėjau Vilniuj, tai manoji senutė mazda dyzelinė valgė apie 6-6.5 litro 100 km.(trasoj apie 4.8-5ltr.) Vėliau turėjau maltis po užsienio didmiestį, tai iš karto pasijautė skirtumas - maždaug 7.5 litro/100. Dabar maluosi po didmiestį ir vidutinės kuro sąnaudos mieste ~8.5-9 ltr./100, labai priklauso nuo kamščių. Vidutinės paskutinį kartą išmatuotos: 7.5ltr.
Paradoksai:
važiuojant 50 km/h. 5 šaiba ~ 4.5-5.0 ltr./100km.
70km/h 5 arba 6 pavara ~ 6.3-6.5 ltr./100km.
95km/h. 6 pavara ~ 5.0 ltr./100km.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Šiandien važiavau automagistrale, pilnai pakrautas buvo yeti, padangos vasarinės, greitis 140 km, vėjo didelio nebuvo, momentinis sunaudojimas nuo 9,5 iki 10 ltr šimtui. Sakyčiau daugokai.
pilnai pakrautas ir 140km/h. 10 l/100km ir dar nepatenkintas. Visai norma.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
daugokai :/
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
na turbut 110 arkliu per mazai, kad traukti pilnai pakrauta masina ant 140. va koks yra santykis tarp greicio ir kuro sanaudu (gallons per hundred miles)

kuo daugiau galios, tuo veliau pradeda kilti grafikas
candy white rs
Forex, su Octavia prie tokių pat sąlygų (greitis, pakrovimas), vartodavo nuo 6,5 iki 7 ltr 100 kilometrų. Ak tas senasis gerasis buvęs 1,9 tdi PD
Nėr ko viršyti leistino greičio, tada ir sąnaudos bus normoje :bigsmile: . Manau dar didelią įtaką turi tai , kad Yeti didesnis oro pasipriešinimo koeficientas.
Škoda Yeti 2.0 TDI CR (110 AG), 2WD
barunas, greičio nieks neviršijo, nuo balandžio 1 automagistralėse leidžiama 130 :)
140 = 130 km/h. :bigsmile:
Force, negali tiksliai pasakyti kiek vidutiniskai tokiu greiciu tau sunaudojo degalu. Momentinis gali skirtis pakankamai zenkliai - vejas, kalvotumas ir t.t. Atrodytu net maziausias nuolydis ar pakilimas, gali zenkliai itakoti sanaudas.
Kazkur girdejau kad del prasto pasipriesinimo koeficiento Yeciui smarkiai kyla sanaudos.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Rollas, realiai greitis apie 134 km buvo pagal gps, spidikas visada daugiau rodo (140 km/h). O prastas pasipriešinimo koeficientas plius plačios padangos kuro sąnaudas ir sukelia, įrodyta praktiškai. Manau 3 ltr didesnis vidurkis nei Octaviajai jau nemažas skirtumas, o vėjo ir kalvų tame ruože nebuvo, automagistralė Panevėžys - Vilnius. Faktas tame, kad Yetis vėl minusą užsidėjo lyginant su Octavia, vis labiau gailiuosi, kad neėmiau Octavia II FL rinkdamasis naują auto. Beje galiu ir pliusų paminėt, kai nėra vietos kieme kur suparkuot, su Yečiu neproblema ir ant kokio bordiurio palipėt, Octaviajai tose vietose jau dugną siekdavo. Tai va nėra bloga mašina, bet savų niuansų turi.
Visos mašinos yra skirtingos, esmė kam ji tau reikalinga ir kur ją nori pritaikyti, feraris taip pat gali būti bloga mašina jei norėsi su ja dirvonais pasivažinėti. Taip kad Force nesigailėk tai ką jau padarei ir negraužk savęs, naudokis ir jausk malonumą, ieškok geriau privalumų. :)
Škoda Yeti 2.0 TDI CR (110 AG), 2WD
Pritariu
Varineji daugiau trasose pirk Octavia arba SuperB.
Varineji daugiau mieste ir bekele pirk Yeti.
Cia ne masinoj problema, problema tarpinej tarp sedynes ir vairo....
ok viskas, škoda forever :) geriausia būtų yeti miestui, bekelei, o superbas keliui, ir ferrari pramogai, deja ieškom aukso vidurio, nes pigininės ne tokios jau storos.
Aš savo awtamabiliu vertinu labai gerai, ar todėl kad kaina labai gera ar todėl kad labai smagu važiuoti - nežinau, matyt viskas kartu.
Pasakomis apie oru važiuojančius automobilius netikiu. Kai vienas pažįstamas pasakė, kad su nauju volvo xc60 dyzeliniu, pilnai pakrautu ir stogo bagažine ant 150 km/h. jam vidutiniškai suvalgė 7 litrus, tai man priminė Šapro anekdotą apie skautus, beje linką įmetu - žiauriai geras anekdotas.
Šapro ikrai - skautai
gero žiūrėjimo :)
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
tęsiant temą, šiandien važiavau tuščias (jokio pakrovimo, tik vairuotojas), sąlygos geros, saulutė, jokio vėjo ar kalnų. Taigi skirtumas vidurkio kažkur 2 ltr esant pakrautam auto ir ne. Jau geriau.
Kaip dyzeliui labai prastos sąnaudos, man su benzinu važiuojant tokiu greičiu vidutinės apie 9 Ltr. gaunasi,važiuojant 150 km/h apie 10 ltr. Kokia Yeti masė, gal kokios 2 tonos, 5 ar 6 pavaros pas tave ?
Pas Force turi būti 5 pavarų, masė - 1,5t.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Nėra ko lakstyti, suspėsit anapilin....Važiuokit iki 120 ir bus 6 litrai
Škoda Yeti 2.0 TDI CR (110 AG), 2WD
Puslapiai