Sveiki visi,
Vakar isigyjau 2001 Skoda Octavia Elegance, rida: 243000 km.
Is pirmo zvilgsnio atrodo masiniukas tvarkoje. Viskas tvarkinga, nebarska, nedungsi, turbina pasitepalavus, bet nepersmarkiai. Iki 200 000 km skodos servise priziureta. Siandien ryte atsisedau, paziureti kaip variklis saltas kuriasi, is puses apsukimo uzsikure, pasildziau varikli iki 90laipsniu, tada kuriau vel, uzsikure gal tik po triju uzsisukimu.
Del ko taip vyksta, gal kas turi minciu? Noriu viska sutvarkyti, kad nereiktu paskui labiau tvarkyti, kai nebeuzskursiu visai.
Aciu uz patarimus is anksto :)
P.S. Sioje masinoje ka tik pakeisti tepalai ir supilti 15w40. Ar jie tinka tokiam varikliui? Nes is asmenines patirties savo exAutomobiliui (2000 metu Seat Toledo TDI 81kw) pildavau 10w40.
teisingai pats pastebejai pilk 10w-40 jis labiau tinka musu oro salygoms ir pakeisk kuro filtra, gali buti, kad per ji siurbia biski ora, todel neiskart uzsikuria, arba gali buti kuro siurblio pabaigos pozymiai :(
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na dar atvazinesiu kelis tukstantelius su siais tepalais. Kazkodel man atrodo, kad irgi siurblys. Kaip tinkamai priziureti siurbli? Pvz.: kuras, apsukos ir panasiai?? Kokie mano veiksmai pailgintu jo tarnavima, nes nesinori man kisti labai daug pinigu i ja...
O del oro salygu, tai UK dabar esu.
koki kura pili?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tik is degaliniu, na aisku, dar tik viena karta pyliau ir tik 200km pravaziavau. Manau, kad UK visose degalinese kuro kokybe gera.
kuro siurbliui paskutinioji ateina ishsilus nesugeba sugeneruoti reikiamo spaudimo, geriausias sprendimas restauracija
Pay tha cost to be da BOSS!!
O jei visa nauja siurbli pirkti? Gal kas zinot kaip to siurblio marke suzinoti, neisardzius? Nes uzmeciau aki i eBay, tai apie 400Lt kainuoja.
gali ir srote paieskoti siurblio, bet pradziai gali i baka kokio tepalo litra ipilti, kad susiteptu siurblys, gal pagelbes kiek?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Buves mano automobilis turejo toki pati identiska varikli (Seat Toledo 2000 metu), na toks ir buves, dar vis turiu ji. Bet siltas variklis is puses apsukimo uzsikuria, turiu Seat'a 2,5 metu ir visa ta laika lygiai taip kuresi, nuvaziavau su juo apie 70000km, dabar jo rida 205000km. Tai del to dabar ir neramu del Skodos pasidare, nes viskas identiska, o kurimosi skirtumas didelis.
svarbu, kad kuriasi, kai kursis is 20 to karto tad ir rupinkis, teisingai egis pasake
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na aciu visiems uz varga, dabar kazkaip ramesnis jauciuos :)
Blogo kurimosi kai variklis susiles priezastis tiketina bus auksto slegio siurblys. tai TDI liga. Kai susila variklis, susiala ir siurblys, jame esantis plundzerinis voztuvas nebesukelia tokio sledio, kad uztrauktu dizeliuko i sistema, o jis subega atgal i baka. Dejau atgalini voztuva, bet nepadejo.
Kad isitikinti, galima ant isilusio siurblio uzmesti sniego. Jei po tokio finto kuriasi be problemu, diagnoze aiski.
P.S. Egi, pas mane taip pat si problema ;)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
kuo toliau tuo labiau prieinu isvados, kad labiausiai vykes vw variklis yra 1,9 tdi (77 kW), pas mane toks, tai vedasi is puse apsisukimo nesvarbu kokiom salygom, ar jis saltas, ar siltas, ar -20 ar +20, jam visiskai vienodai, 172 000 km prabeges nuo naujo pirkto, su varikliu nebuvo jokiu problemu, o smaugiu as ji kiek begaledamas, netaupau, nes masina man darbui reikalinga.
o tas 81 kW, cia 1,9 ar 2,5
na mano brolis irgi nesuko galvos del 3 apsisukimu pas ji E39 TDS, bet kai Austrijoje neuzhsivede tada suprato, kad vien nuvilkimas iki serviso kainuos daugiau negu siurblio remontas Lietuvoje... Wat tokia pamokanti gyvenimo istorija :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
na cia serano uzvede tema, tai greiciausa, kad is UK jis toli nevaziuos, tai gal kaip nors :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
mano 66kW skoda taippat kuriasi kelis kartus prasukus, o silta tik pasukus rakteli...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na Egi, bukim biedni bet teisingi, taip neturi buti. Kas kurs masina, kurios uzvedimsa drozia starteri ir sodina akuma. Keli paprasti bandymai. Vienas kaip minejau, antras, atjungi kuro salngute nuo varikliu ir uzvedineti, ir pasiziureti, jei kuras pasirodo iskarto, vadinasi viskas OK, jei ne, siurblio beda, nes neuzpompina kuro iki variklio.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Mano nuomone tie 10 žmonių kaip Egis sako, rodo ne kad nėra problemų, o kad tdi 81 kw variklis tikriausiai turi kažkokią konstrukcine kuro siurblio bėdą ar kažkokia kitą.
P.S Įdomu būtu ką pasakytų žmogus kuris turi tdi 81kw nuo pagaminimo, ar kai pirko nauja irgi po 3 kartus prasisukdavo? :)
Škodo servises Kaune man irgi sake važiuok ramiai čia tas garsas nežinia iš kur, bet nuvažiavus i linksmakalni pasake gerai kad nevažinėjai daug nes buciau uzhlenkes turbina ir ne tik... Tad apie škodos serviso meistrus nuomone kaip ir aiški. Važinėju su 96kw mašina nuo jos gimimo kuriasi iš pusės apsisukimo, mūsų varikliai skiriasi tik smulkmenom tad tikrai nemanau jog taip turi buti :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
Nieko sau smulkmenos lyginant paprastą 81kw variklį su 96 kW pumpadusiniu. Juk 96kw variklis 2,0tdi 103kw pirmtakas.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
ups kazkaip galvojau jiog 81kw irgi pd :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
tuci islaikai styla savo :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gerb. Tucis, jei vaziuoji i Kauno Skoda servisa, reiskia, kad beviltiskoje padetyje buvai. Kas antras garazinis uz juos geriau dirba.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
nu šiandien -16 Vilniuje buvo, tai maniškė kaip visada nesuprato ar jai šalta, pusė apsisūkimo ir variklis dirba, beje visus Zalgirio fanus su pergale ir gražiu papuolimu į top 16, superinės vakar rungtynės buvo.
Sie varikliai skiresi is esmes pas tave pupdizel o 81kw 1plunzerio rotorinis siurblys Pratesian jei kas skaitys tai turi kurtis tikrai kaip liaudiskai sakoma is puse apsukimo.Buvo issakyta mintis bel siurblio vaztuvo kad kuras nuseda atgal i baka visa tai panasiai ir vyksta sie siurbliai yra remontuojami ir nesvarbu kad jie valdomi elektronika po remonto puikiai veikia Tokio timo automobiliteko eksplotuot nauja ir pravazuot apie 200000km tos pacis problemos
O gal zinai kiek kainuoja toks remontas?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
na matai dar Vimotoje pas Vitolda buvau uzhlekes jis taip pat pasake kuo greichiau tvarkytis... :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
Pagal kikvieno meistro gopsuma mes tvarkem pries 1,5 metu tikrai nepasakysiu kiek tada kainavo Reiktu kriptis kas uzsima tik dizeliniais siurbliais jie galetu paskyti kik imtu uz si darba
Nėra dėl ko ginčytis teisingas požiūris. Na realiai aš Škodos servise tik einamajį servisą atlieku, bet kai pradeda garsai sklisti ir tau meistras pasako jog viskas ok o važiuojant i Palangą dingsta trauka ir užsidega check engine (naujų metų vakarą) nuo to laiko ir supranti jog ten yra tik detalių keitėjai o ne variklių meistrai. :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
Pas mane golfe II GTD irgi buvo ta pati problema - šaltas gerai kurėsi, o karštas po 3-4 apsisukimų. Vieną katą ant karšto variklio po pakaitinimo lemputės užgesimo ne iškarto pasukau raktą ir lengvai užsivedė. Tai po to taip ir dariau - užgesta lemputė, palaukiu apie 3 sekundės ir tada užvedu. Pradėjo kurtis kaip ir ant šalto variklio.
Skoda Octavia 1.9 TDI
Gal kam bus neįdomu,bet analogišką keistumą turėjau žigulyje.Šaltas kurdavosi puikiai,šiltas sunkiai arba visai neužsikurdavo,o
įkaitęs imdavo ir užgesdavo kur nors judrioje vietoje.Išlandžiojau visus tuometinius servisus,pakeičiau kuro siurblį,karbiuratorius
tiesiog blizgėjo,o gedimas taip ir neišnyko.Net pripažinti to meto meistrai-ralistai gūžčiodavo pečiais.Taip ir pardaviau rusams su
šiuo gedimu.Mistika.Niekas nesugebėjo pataisyti.Paskui vėliau pagalvojau artik nebuvo atsiradęs variklio galvutės defektas.Įšilus atsiranda mikroninis plyšiukas ,papuola oras ir gęsta.Ataušus vėl viskas gerai.
Žodžiu buvau stipriai užiknisęs su šiuo gedimu.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Pasibaigė žiema ir problema išlindo.Karštas variklis sunkiau vedasi.Pas ką yra ta problema siūlau pabandyti ją pašalinti.Ar atsiras savanorių?.
zenonas
Kol dar isvis uzsikuria, tebunie taip kaip yra :D Kaip minejo Egis, tai jis jau tris metus turi sita beda.
Kiek teko girdet, pozymis, kad silta kuriasi prasciau, gali buti del to, kad holo daviklis jau prie pabaigos.... Pas mane, kai pastovedavo ant saules, tik is kelinto karto uzsivesdavo, bet tai buvo del to, kad imobilaizeris mirdavo (tada uzsivesdavo ir iskart gesdavo).
As irgi taip darydavau. Pamenu tik kai norejau is Gruto parko isvaziuot, kai ant saules buvo apie +30, ne maziau, tai velet reikejo kokia 10min. Tada ir nusprendziau isidet immo apgavika. Imo apgavikas 150Lt+100Lt darbas berods buvo. Apgavikas buvo lygiai toks: http://www.carxenon.lt/item.php?id=606
Kai pasukus raktelį mirksi geltona lemputė su auto ženklelių,jungti starterio nebūtina,kadangi bereikalingas sukimas ne į sveikatą.Įštrauki raktelį,idėjai ir pasukai tik kad įsijungtu degimas.Jeigu mirksi,pakartoti procedūrą,jeigu ne,gali vesti.Šiaip,tai jeigu raktelis drėgnas,tai irgi turi įtakos tam reikalui.Tai darosi todėl,kad kontaktai nuo imobilaizerio,kur prisijungia prie spynelės pasioksidave, ir nesugeba sistema nuskaityti raktelio kodo.Per silpnas signalas,taip ir rašo kompe-nepakankamas signalas.
zenonas
Čia kalba eina apie dizelius.
zenonas
Šitą tavo užvelėjimą jinai dar primins kada nors.....
zenonas
Maniau, kad pas tave benzas 1.6 55kW... Na, tada lieka gal koki kuro siurbli prakriausyt.... :davie:
Ogi tuo, kad su masinyte, kaip su moterim - svelniai reikia :) Ir prades priekaistaut, kad reikia nauju lietnyku ar immo apgaviko :)
Kazkada keician dirza, vieno meistrelio uzklausiau del ko gali sunkiai kurtis karstas. Jis iskarto pasake, kad tas daviklis bus klaltas, senas auto ner ko noret. Pasirodo jis is dalies teisus. Kodel is dalies - nes nepatikrinau pas save :D.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Na tas meistriukas tikrai geras. Gaila kad anyksciuos. Bet seip dirzus visda pas ji keiciu. Kitu remontu kolkas neprireike, visa kita uosvio pagalba :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Mano Skodukei dar ir dabar trumpam isijungia zvakiu pakaitinimas. O kaip pas jus? Gal ir pas mane neveikia tas daviklis, net nezinau kur jis stovi.
Mano galva jei pakaitinimas neveikia tai ir lempute neturetu degti.
Aha, man viena syki ta lempute neuzsidege. Masina buksiravau i servisa. Pasirodo sugedo rele. Taip kad ta lempute turi buti. Ji uzsidega trumpam, pasiziuri kokia T, jei zema, ijungia kaitinima, jei ne, issijungia. Isvedziau tokia veikimo teorija :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Kartais ne tarp garazu jis isikures, netoliese zydu kapiniu, kestucio gatve vaziuojant? Vienintelis jo garazas truputi paaukstintas
Mano skodoi isvis nebuvo laido ant pakaitinimo zvakiu.Tai rytais biski pasukti starteri reikejo,kurdavosi is 3-4 danciuko.O kai siltas varyklis is 1-2 danciuko.Nusipirkau savartine laida,tai dabar rytais greiciau kurasi.Pas mane tokia pat problema buvo bmw 525tds.
91m.Karsta isvis nenorejo kurtis,o atjungus davykli is 1 danciuko.Tokia ja ir pardaviau.Tikriausai bus tas davyklis
Ne, ne Kestucio gatveje. K. Bugos berods -
http://www.maps.lt/map/default.aspx#obj=569229|6154846|Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas|&xy=569314,6154811&z=2000
Kazkoks velnias su sita nuoroda. Nesusitvarko.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Sveiki!Vos prieš menesi nusiprkau Octavia II su 1.9 tdi 77Kw (motoras-pompaduze). Beda ta pati kaip ir kitu, kol šalta kuriasi idealiai, tik 90 laipsniu ir kaitinu atsisedes kol uzsiveda, palaukiu kol kaip minimum iki 70 nukrenta ir vel kuriasi kuo puikiausiai. Tkrai ne siurblys ir ne plundžeris, kaip daugelis pasakoja, nes pompaduzeje tokiu nera. Gal kas turejo tokia beda ir zino kame reikalas, nes Šiauliuose, kas suprastu dyzeliuko ipurškimą, specialistu dar neatsirado :cry:
yra ir pas mane si problemele pora dienu atgal perinko man siurbli patikrino ant stendo patikrino plunzeri isvale sudejo naujas tarpines ir vis tiek tas pac . susilus masian vistiek starteri 3-5sekunes reikia pasukt , o salta gerai uzsiveda :( . darem diagnostika jokiu klaidu nerado
Puslapiai