Na nežinau, vyrai, nežinau, sako, kad dėl spalvos ir skonio nesiginčijama. Man ši spalva Rs'-ui kaip tik. Neseniai pats seilę varvinau į tokias žiūrėdamas. Rida šios tikrai "lietuviška", nes kai norėjau pas kolegą užsakyti iš Vokietijos, tai tokių maždaug metų visos buvo su rida nuo 200 k. Buvau radęs pirktas ir eksploatuotas Lietuvoje, tačiau labai negrabiai sulipintas po rimtų auto įvykių. Ši kažkaip nepapuolė į mano akiratį, viskas su ją lyg gerai, kaina irgi logiška, manau reikia važiuoti vieton žiūrėt ir spręst.
Nusipirko zmogelis Mazda is moterytes, su visom fakturom apie remontus, tai gerai, kad sumaste tepalus vis tiek pakeisti, tai blie visa varikli perrinkti reikejo, nuo konvejerio nieko nedaryta, o fakturos yra :)))
zodziu nepirkit nieks tu golfu, mechanine deze, begiai trumpi nezmoniski, vaziuoji per miesta ir makaluoji ta rankena istisai. gal pas Skoda geriau kazkiek.
Pardaves pradzioje teige, kad automobili jis pats pirko nauja Lietuvoje. Paskui paaiskejo, kad tai perdarytas anglas, o masina pirko is pazystamo ir t.t.. Dar dazytas galas.
Sveiki, kolegos. Klube naujokas, tad pasibedavosiu naujaja Oktavia. Darboviete uzsake 2 Oktavias, 1,6 TDI, 77kW "green", ar koks ten variantas, "Elegance" komplektacija, berods, rugsejo gale. Nu ir ka, atvaziavo, gruodzio 13, penktadieni (na, niekad prietaringas nebuvau iki sios datos). Atvaziavo tik vienas auto, kitas turejo atvaziuot po savaites. Nuvaziuojam pasiimt, visas laimingas kai rubli rades. Nauja auto!!!:) viskas grazu, blizga..Vaziuojant namo po darbo, jau beveik kieme, tik pyst ir uzsiziebia prietaisu skydelyje sauktukas, liepia tikrint ausinimo skyscio lygi. Atsidarom kapota, skyscio bakelyje ant dugno..galvoju, gal pasilo variklis, skystis visur issivaiksciojo, pradejo trukt..Skambinu servizan, taciau penktadienio vakaras, niekas nebedirba. Dzin, galvoju, ryt ryte pasuksiu, issiaiskinsiu, kame reples. Kita dien, sestadieni, skambinu servizan. Tie sako, arba atvaryk, uzpilsim, arba pats uzsipilk, G13 marke..Tapenu iki senuku, ieskau ..nera. Tapenu i aplinkines degalines, tokio nera..Dzin galvoju, nuvaziuosiu iki servizo..Ta ir padarau, ten man su dziaugsmu to skscio uzpila, ir minu sau laimingas pasivazinet iki Traku...Netoli traku - pyst, vel ta pati lempute uzsiziebia..nu ka, suku degalinen, perku ausinimo skyscio, uzpilu, vazineju toliau...Vos speju apsidziaugt, kad jau viskas gerai, vel ta nelemta lempute uzsidega. Pripildau skyscio vel..ir taip iki pirmadienio, ir iki antradienio. Ziuriu tepala, grazus, neputotas, skaidrus...kadangi pasnige, pliurza, nematau, ar teka laukan..galu gale pastatau sausesneje vietoje, matau klana ausinimo skyscio po masina. Finale rezultatas - keis varikli, trukes blokas. Va jums ir nauja Oktavia..uzsakines varikli tik kita savaite, kol jis atvaziuos, kol pakeis..suma sumarum pravaziavau pastoviai papildydamas ausinimo skysti, apie 1060km is viso..na, antro automobilio berods, imone jau atsisake. Tikekimes, kad bent naujas motoras bus geras, ir po pakeitimo jokiu "liekamuju reiskiniu" nebus.
ir ar cia rodiklis????
papasakosiu kita pvz, mano darbe sefaiuzsisake 2 BMW X6, vienas dyzelinis 3ltr, kitasbenzas 5ltr, aisku kainos simtais tukstanciu tenais, nepalyginsi su skoda ir cirkas tame, kad benzininio X variklis uzkale po 8000km, uz keletos tukstanciu tam paciam benzininiui parejo automatine deze, vel garantinis keitimas... tai, kad skoda nerarodiklis, nesicirkinciau ir neatsisakineciau uzsakytu masinu
O tas 1.6 galėjo ir seatui ar vw pakliuti, o siuo atveju speju nelabai kas keiktu VW. Nemanau kad tai yra liga ir dėl to reik kategoriskai nuraukti sia marke.
as tai siulyciau pradziai pries perkant gerai pravaziuoti su masina po miesta ir trasoje. Tada butinai jungtis diagnostikos iranga ir ziureti kas ir kaip. Jei bus pries tai trintos klaidos tai tada bus naujas ismete. as tai taip ir dariau, kelias beziurint buvo kazkas su oro srautu ir kazkokiais davikliais... tai nerizikavau pirkti. o viena gera uztikau, tai iki siol nesigailiu. Beja uz kabeli berods 150lt sumokejau , tai bet kokiu atveju turesiu ateiciai jeigu ka :) toks mano patarimas tautieciai.
idomiai tu cia papasakojai :) zmogus net negirdejes apie kabelius, nusiperka ir atlieka diagnostika masinai pries perkant :)) Jam gyvenime nereikia tokio dalyko ir nereiks niekad :)))
P.S. Uz kabeli ryskiai permokejai :))
Is to pasakojimo buvo istrinta vienos firmos, prekiaujancios tais kabeliais, nuoroda. Gal tai tik sutapimas, bet kai naujai prisiregistravusiojo vieninteliame poste randi netiesiogine reklama, kyla ivairiu minciu. :)
Esu naujokas siame forume, neitraukite i juodosius sarasus jeigu ka netaip issireiksiu.
Trumpai, ieskau naujo auto seimai. "Lauzau" darbe Octavia 2012 1.6tdi, todel uzsimaniau ir sau kazko panasaus, nes sazinigai masina tenkina mano poreiki, nors kartais reiketu ir 4x4, bet deja SCOUT`as ne pagal kisene.
Noreciau sulaukti jusu verdikto apie sitavarianta: http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-9-l-universalas-2006-dyzelinas-3176901.html
Gal netycia ji kas nors jau apziurinejo ir ka nors blogo pasakyti gali? I ka reiketu atsizvelgti apziurint automobili atvaziavusi is skandinavijos, ar ten eksploatacija neturi nieko ypatingo?
ir dar klausimelis? daug skaiciau, bet niekur neradau pakabos skirtumu tarp paprastos octavios ir SCOUT`o, gal kas galetu trumpai pakomentuoti, arba numesti nuoroda kokia kur paskaityti galima butu.
Tu pas pardavėją paklausk kodėl "tik" 150k-160k kilometrų atsuko, juk pagal metus galėjo atsukti daugiau. 2012-10-11 jos rida buvo 362664 km. O gal pas ją odometras ne į tą pusę sukasi ir rodo ne kiek pravažiavai, o kiek dar liko pravažiuoti. :D
Atrodo dailiai, kaip visada kelia įtarimą maža rida, nes vairuotojo sėdynė stiprokai išdėvėta ir skačiai kažkokie standartiniai pagal LT pardavėjų "etaloną", o gal aš klystu. Iš nuotraukos atrodo, kad keista oro pagalvė ant vairo - skiriasi atspalvis. Bet kokiu atveju "Test drive" ir servisas su nuodugnia patikra.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
cia pagal vin`a pramusei jos kilometraza? jeigu taip tai grubiai kur tai buvo uzfiksuota (salis, miestas, TP ar TA). gali i PM.
is anksto dekui uz info.
krito ji man pagal savo komplektacija. ar verta ja varytis ziureti i servisa jeigu realiai bus begusi kokius 400k.
Pabas, https://fordonsfraga.transportstyrelsen.se/fragapaannatfordon.aspx Įrašai valstybinį numerį, saugos kodą ir gausi info apie savo Octaviją. Ten pamatysi ir TIKRĄ jos ridą. Kaip jau rašiau, tai 2012 pabaigoj tokia rida buvo, tai dabar jau ir visi 400k gali būti. Beje, automobilis ne iš Suomijos, o iš Švedijos. Pats asmeniškai iš ten parvarytos mašinos nepirkčiau, nes jie naudoja daug chemijos žiemą ant kelių, o ji laaaabai mėgsta mašinų metalą
Nu tai tie 90% ir yra su atsuktom ridom. Šiuo atveju tiktų pasakymas: nežinai tai ir širdies neskauda. Nežinotum šio automobilio tikros ridos, tai būtum ramia sąžine varęs ją apžiūrėti. Dabar sunkiau. 1,9 tdi varikliai patvarūs, per daugelį metų užsirekomendavę iš gerosios pusės. Gerai prižiūrimi gal ir milijoną pravažiuotų. Aš bent, kaip minėjau, nepirkčiau vien dėl to kad ji iš švedų. Kitu atveju yra pliusas, kad bent TIKRĄ ridą jos žinai, nes pirkdamas kitą su kokia 300k, realiai gali nusipirkti su kokia 600-700k tikra rida.
Sveiki visi :) Esu naujokas, ieskojau daugiau informacijos apie skodas ir rupimus klausimus ir pagaliau daejau iki forumo :). Daug galvojau kokia masina pirkti ir pradejau linkti link skodu ok.
Noreciau zinovu paklausti mane domina skodos ok II nuo 05 metu. Bet niekaip negaliu apsispresti koks variklis :( Renkuosi is 1.9 (Kwh) ir 2.0 (103 Kwh) mechanine deze. Gal kas "paprotins" koki varikli rinktis :) Kurie patvaresni ir t.t.
Gal tie 2.0 ltr tas pats eina kaip pas passata B6? Nes jei snekant apie passatus tai pas juos nieko gero tie varikliai.
Vakar skaiciau, skaiciau ir net pavargau beskaitydamas sia tema :D
Varikliai tai tokie patys bus, kaip ne kaip, abieju auto motinine imone ta pati. Nebent kokia modifikacija gali skurtis pagal variklio kodus. Dabar tiksliai nepamenu, bet lyg nuo 2007 ta problema istaise. Gal kiti labiau informuos. Pagal mano nuomone, tai 2,0 smagesnis, daugiau kw, bet 1,9 jau laiko patikrintas ir velniskai gerai uzsirekomendaves varikliukas. Bet kw maziau. Bet visada galima pracipuoti. :)
Idomu kaip kuro suvartojimas skiriasi ju :) Reiks bandyti dar sia tema permesti, bet lauksiu ir cia komentaru.
As ir galvoju ar ne bus per mazai kw, nes sesciau nuo galingesnes masinos :) Bet man atrodo prie visko priprantama.
Skaiciau, sioje temoje, kad 4x4 pradeda veikti tada kai priekis prasisuka.
Tai galvojant logiskai beveik tas pats kaip ir priekis varomas suvartojimas kuro turetu buti.
Na o kaip su 77 kw? :)
spalva zydra! nebent stovis idealus
Svarbiausia kad ne vaivorykste. :D
Na nežinau, vyrai, nežinau, sako, kad dėl spalvos ir skonio nesiginčijama. Man ši spalva Rs'-ui kaip tik. Neseniai pats seilę varvinau į tokias žiūrėdamas. Rida šios tikrai "lietuviška", nes kai norėjau pas kolegą užsakyti iš Vokietijos, tai tokių maždaug metų visos buvo su rida nuo 200 k. Buvau radęs pirktas ir eksploatuotas Lietuvoje, tačiau labai negrabiai sulipintas po rimtų auto įvykių. Ši kažkaip nepapuolė į mano akiratį, viskas su ją lyg gerai, kaina irgi logiška, manau reikia važiuoti vieton žiūrėt ir spręst.
jau gal nupirko
sveiki ,ziurineju I octavias,vis akis uzkliuna uz siu dvieju ,gal kam yra teke jas apziuret? http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-9-l-universalas-2003-dyzelinas-3160988.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-9-l-universalas-2001-dyzelinas-3215176.html
ir gal galit ,kas paaiskinti kokie galiniai stabdziai eina po 2000m. ant 1.9 81kw, diskiniai ar bugniai?ir kaip del kondicionieriaus,ant klimos nematau ''ac'',bet jis lyg ir turetu but.
Tai jei yra klima, tai savaime aišku kad yra ir kondicionierius.
Abi su klimom, o stabdziai diskiniai. Siaip nelabai suprantu, kodel visi skaito, kad moteris seimininke masinos - privalumas? Kaip tik atvirksciai.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Todėl kad daugelis galvoja, kad moteris "nepjaustė", važinėjo tik į parduotuvę ir į mokyklą ar darželį.
Nusipirko zmogelis Mazda is moterytes, su visom fakturom apie remontus, tai gerai, kad sumaste tepalus vis tiek pakeisti, tai blie visa varikli perrinkti reikejo, nuo konvejerio nieko nedaryta, o fakturos yra :)))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Ieskojau info uz kiek saviske ikainuoti ir uzkliuvo akis uz sitos. Pagal skelbima ir nuotraukas bei kompektacija sakyciau labai grazus ir neblogos kainos variantas. Gal kam nors pasirodys idomu.
http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-9-l-hecbekas-2007-dyzelinas-3187464.html
o as vat ieskojau octavijos ir netycia nusipirkau jos pusbroli Plusa... aciu visiems uz atsakymus. Saugaus ir pigaus vazinejimo!
nusipirkai tokia pat masina tik kitoje budoje:)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
skodos bagazine x2 didesne, kitkas panasu
zodziu nepirkit nieks tu golfu, mechanine deze, begiai trumpi nezmoniski, vaziuoji per miesta ir makaluoji ta rankena istisai. gal pas Skoda geriau kazkiek.
kursius kazka nusikalbi, octa 1pastatyta ant golf4 bazes, o octa 2 ant golf 5 bazes, tai yra techniskai identiski automobiliai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
pas teva skoda su DSG ir 2.0 - tai zymiai smagesnis daiktas, o pliusu esu nusivyles. Cia aisku gal skonio reikalas, bet dabar rinkciausi tik octavia
Tai reikejo ir Guoli jamti DSG, radai ka lyginti DSG su paprasta dracilka
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Del #1162 posto apie http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-9-l-hecbekas-2007-dyzelinas-3187464.html
Pardaves pradzioje teige, kad automobili jis pats pirko nauja Lietuvoje. Paskui paaiskejo, kad tai perdarytas anglas, o masina pirko is pazystamo ir t.t.. Dar dazytas galas.
Opapa.. O is nuotraukų atrodo vertas dėmesio, bet tik atrodo.
Sveiki, kolegos. Klube naujokas, tad pasibedavosiu naujaja Oktavia. Darboviete uzsake 2 Oktavias, 1,6 TDI, 77kW "green", ar koks ten variantas, "Elegance" komplektacija, berods, rugsejo gale. Nu ir ka, atvaziavo, gruodzio 13, penktadieni (na, niekad prietaringas nebuvau iki sios datos). Atvaziavo tik vienas auto, kitas turejo atvaziuot po savaites. Nuvaziuojam pasiimt, visas laimingas kai rubli rades. Nauja auto!!!:) viskas grazu, blizga..Vaziuojant namo po darbo, jau beveik kieme, tik pyst ir uzsiziebia prietaisu skydelyje sauktukas, liepia tikrint ausinimo skyscio lygi. Atsidarom kapota, skyscio bakelyje ant dugno..galvoju, gal pasilo variklis, skystis visur issivaiksciojo, pradejo trukt..Skambinu servizan, taciau penktadienio vakaras, niekas nebedirba. Dzin, galvoju, ryt ryte pasuksiu, issiaiskinsiu, kame reples. Kita dien, sestadieni, skambinu servizan. Tie sako, arba atvaryk, uzpilsim, arba pats uzsipilk, G13 marke..Tapenu iki senuku, ieskau ..nera. Tapenu i aplinkines degalines, tokio nera..Dzin galvoju, nuvaziuosiu iki servizo..Ta ir padarau, ten man su dziaugsmu to skscio uzpila, ir minu sau laimingas pasivazinet iki Traku...Netoli traku - pyst, vel ta pati lempute uzsiziebia..nu ka, suku degalinen, perku ausinimo skyscio, uzpilu, vazineju toliau...Vos speju apsidziaugt, kad jau viskas gerai, vel ta nelemta lempute uzsidega. Pripildau skyscio vel..ir taip iki pirmadienio, ir iki antradienio. Ziuriu tepala, grazus, neputotas, skaidrus...kadangi pasnige, pliurza, nematau, ar teka laukan..galu gale pastatau sausesneje vietoje, matau klana ausinimo skyscio po masina. Finale rezultatas - keis varikli, trukes blokas. Va jums ir nauja Oktavia..uzsakines varikli tik kita savaite, kol jis atvaziuos, kol pakeis..suma sumarum pravaziavau pastoviai papildydamas ausinimo skysti, apie 1060km is viso..na, antro automobilio berods, imone jau atsisake. Tikekimes, kad bent naujas motoras bus geras, ir po pakeitimo jokiu "liekamuju reiskiniu" nebus.
Nu blyn ir pasiseke cia tau
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
ir ar cia rodiklis????
papasakosiu kita pvz, mano darbe sefaiuzsisake 2 BMW X6, vienas dyzelinis 3ltr, kitasbenzas 5ltr, aisku kainos simtais tukstanciu tenais, nepalyginsi su skoda ir cirkas tame, kad benzininio X variklis uzkale po 8000km, uz keletos tukstanciu tam paciam benzininiui parejo automatine deze, vel garantinis keitimas... tai, kad skoda nerarodiklis, nesicirkinciau ir neatsisakineciau uzsakytu masinu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O tas 1.6 galėjo ir seatui ar vw pakliuti, o siuo atveju speju nelabai kas keiktu VW. Nemanau kad tai yra liga ir dėl to reik kategoriskai nuraukti sia marke.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
as tai siulyciau pradziai pries perkant gerai pravaziuoti su masina po miesta ir trasoje. Tada butinai jungtis diagnostikos iranga ir ziureti kas ir kaip. Jei bus pries tai trintos klaidos tai tada bus naujas ismete. as tai taip ir dariau, kelias beziurint buvo kazkas su oro srautu ir kazkokiais davikliais... tai nerizikavau pirkti. o viena gera uztikau, tai iki siol nesigailiu. Beja uz kabeli berods 150lt sumokejau , tai bet kokiu atveju turesiu ateiciai jeigu ka :) toks mano patarimas tautieciai.
idomiai tu cia papasakojai :) zmogus net negirdejes apie kabelius, nusiperka ir atlieka diagnostika masinai pries perkant :)) Jam gyvenime nereikia tokio dalyko ir nereiks niekad :)))
P.S. Uz kabeli ryskiai permokejai :))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Is to pasakojimo buvo istrinta vienos firmos, prekiaujancios tais kabeliais, nuoroda. Gal tai tik sutapimas, bet kai naujai prisiregistravusiojo vieninteliame poste randi netiesiogine reklama, kyla ivairiu minciu. :)
Norejau ir parasyti, kad gal ka rekomenduosi :)))) bet susilaikiau :)))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Laba diena.
Esu naujokas siame forume, neitraukite i juodosius sarasus jeigu ka netaip issireiksiu.
Trumpai, ieskau naujo auto seimai. "Lauzau" darbe Octavia 2012 1.6tdi, todel uzsimaniau ir sau kazko panasaus, nes sazinigai masina tenkina mano poreiki, nors kartais reiketu ir 4x4, bet deja SCOUT`as ne pagal kisene.
Noreciau sulaukti jusu verdikto apie sitavarianta:
http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-1-9-l-universalas-2006-dyzelinas-3176901.html
Gal netycia ji kas nors jau apziurinejo ir ka nors blogo pasakyti gali? I ka reiketu atsizvelgti apziurint automobili atvaziavusi is skandinavijos, ar ten eksploatacija neturi nieko ypatingo?
ir dar klausimelis? daug skaiciau, bet niekur neradau pakabos skirtumu tarp paprastos octavios ir SCOUT`o, gal kas galetu trumpai pakomentuoti, arba numesti nuoroda kokia kur paskaityti galima butu.
Tu pas pardavėją paklausk kodėl "tik" 150k-160k kilometrų atsuko, juk pagal metus galėjo atsukti daugiau. 2012-10-11 jos rida buvo 362664 km. O gal pas ją odometras ne į tą pusę sukasi ir rodo ne kiek pravažiavai, o kiek dar liko pravažiuoti. :D
Atrodo dailiai, kaip visada kelia įtarimą maža rida, nes vairuotojo sėdynė stiprokai išdėvėta ir skačiai kažkokie standartiniai pagal LT pardavėjų "etaloną", o gal aš klystu. Iš nuotraukos atrodo, kad keista oro pagalvė ant vairo - skiriasi atspalvis. Bet kokiu atveju "Test drive" ir servisas su nuodugnia patikra.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Kokie dar įtarimai dėl ridos? Tu atidžiai mano postą perskaityk. :D Gal įžiūrėsi tikrą jos ridą.
cia pagal vin`a pramusei jos kilometraza? jeigu taip tai grubiai kur tai buvo uzfiksuota (salis, miestas, TP ar TA). gali i PM.
is anksto dekui uz info.
krito ji man pagal savo komplektacija. ar verta ja varytis ziureti i servisa jeigu realiai bus begusi kokius 400k.
ne pagal vina o pagal svediskus numerius ,yra svedijos duomenu baze kur tokius dalykus gali pramust
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Egis73, kai aš pradėjau atsakymą rašyti, tavo komentaro dar nebuvo...
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Pabas, https://fordonsfraga.transportstyrelsen.se/fragapaannatfordon.aspx Įrašai valstybinį numerį, saugos kodą ir gausi info apie savo Octaviją. Ten pamatysi ir TIKRĄ jos ridą. Kaip jau rašiau, tai 2012 pabaigoj tokia rida buvo, tai dabar jau ir visi 400k gali būti. Beje, automobilis ne iš Suomijos, o iš Švedijos. Pats asmeniškai iš ten parvarytos mašinos nepirkčiau, nes jie naudoja daug chemijos žiemą ant kelių, o ji laaaabai mėgsta mašinų metalą
aciu uz atsakyma, bet klausimas lieka ar verta ja ziureti su tokiu km. nes kiek skelbimuose pasiziuri, tai tokiu metu 90% eina su 200-240t km.
Nu tai tie 90% ir yra su atsuktom ridom. Šiuo atveju tiktų pasakymas: nežinai tai ir širdies neskauda. Nežinotum šio automobilio tikros ridos, tai būtum ramia sąžine varęs ją apžiūrėti. Dabar sunkiau. 1,9 tdi varikliai patvarūs, per daugelį metų užsirekomendavę iš gerosios pusės. Gerai prižiūrimi gal ir milijoną pravažiuotų. Aš bent, kaip minėjau, nepirkčiau vien dėl to kad ji iš švedų. Kitu atveju yra pliusas, kad bent TIKRĄ ridą jos žinai, nes pirkdamas kitą su kokia 300k, realiai gali nusipirkti su kokia 600-700k tikra rida.
gal kas galite pakomentuoti kas cia per hibridas, o gal kam pazystamas automobilis yra
http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-octavia-2-0-l-universalas-2007-dyzelinas-3405906.html
taip pat kaip galima butu patikrinti auto is vokietijos rida, ar pagal VIN eitu kur paziureti?
O kuo ji tau hibridas? Normalus auto. Sito bent jau visa istorija zinosi. Vokisku auto patikrinti neina, tik komplektacija pagal vin imanoma.
nei idomomumas tas, kad sedines nuo RS stovi
o jei butu nuo golf 5 gti sudetas tai ka? zmogui patiko salonas, nusipirko ji ir imete i masina, salonas ne rodiklis, o toks dar ir privalumas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Štai geras pvz ten mūsų psl.: http://skodaklubas.lt/comment/57310#comment-57310
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Sveiki visi :) Esu naujokas, ieskojau daugiau informacijos apie skodas ir rupimus klausimus ir pagaliau daejau iki forumo :). Daug galvojau kokia masina pirkti ir pradejau linkti link skodu ok.
Noreciau zinovu paklausti mane domina skodos ok II nuo 05 metu. Bet niekaip negaliu apsispresti koks variklis :( Renkuosi is 1.9 (Kwh) ir 2.0 (103 Kwh) mechanine deze. Gal kas "paprotins" koki varikli rinktis :) Kurie patvaresni ir t.t.
Cia jau ne karta rasyta kad iki kazkuriu metu dvilitriai varikliai turejo problemu.
Gal tie 2.0 ltr tas pats eina kaip pas passata B6? Nes jei snekant apie passatus tai pas juos nieko gero tie varikliai.
Vakar skaiciau, skaiciau ir net pavargau beskaitydamas sia tema :D
Varikliai tai tokie patys bus, kaip ne kaip, abieju auto motinine imone ta pati. Nebent kokia modifikacija gali skurtis pagal variklio kodus. Dabar tiksliai nepamenu, bet lyg nuo 2007 ta problema istaise. Gal kiti labiau informuos. Pagal mano nuomone, tai 2,0 smagesnis, daugiau kw, bet 1,9 jau laiko patikrintas ir velniskai gerai uzsirekomendaves varikliukas. Bet kw maziau. Bet visada galima pracipuoti. :)
Idomu kaip kuro suvartojimas skiriasi ju :) Reiks bandyti dar sia tema permesti, bet lauksiu ir cia komentaru.
As ir galvoju ar ne bus per mazai kw, nes sesciau nuo galingesnes masinos :) Bet man atrodo prie visko priprantama.
Mano 2.0 (103kW) 4x4, tai vidutines kuro sanaudos 6.5-7, ziema apie 7.5-8. Labai priklauso nuo vaziavimo :)
Skaiciau, sioje temoje, kad 4x4 pradeda veikti tada kai priekis prasisuka.
Tai galvojant logiskai beveik tas pats kaip ir priekis varomas suvartojimas kuro turetu buti.
Na o kaip su 77 kw? :)
nera didesniu bedu su 77kW
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Puslapiai